Файл қосу

Қалған бұрыштарды тап

Пән: Әртүрлі
Сабақтың тақырыбы: <<Геометрия әлеміне саяхат>>
Сабақтың мақсаты:
Білім беру: Бірінші тараудағы алғашқы геометриялық мағлұматтарын пысықтау
Тәрбиелеу: оқушылар шығармашылығын дамыту, ой өрісін арттыру.
Дамыту: ұжымдылыққа, білімдерін бағалай білуге тәрбиелеу.
Түрі: Топтық сайыс сағаты.
Типі: Ойын түрінде
Көрнекілігі: интерактивті тақта, нақыл сөздер, карточкалық тапсырмалар, логи-калық есептер, әр топқа даярланған үстел.
Жоспары:

Қолданылған нақыл сөздер:
1. Арифметика математиканың, ал математика ғылымдардың патшасы.
(К.Гаусс)
2. Ақыл-ойды тәртіпке келтіретін математика.
(М.В.Ломоносов)
3. Адамның даңқы - оның ойлау қабілетінде. (Паскаль)
І. Ұйымдастыру кезең:
Топтар таныстыру
ІІ. Зейінін байқау сайысы:
<<Бірінші>> тобына.
1. Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады, ал екі аяғымен тұрса оның салмағы қанша?
2. Үстел беті төртбұрышты, оның бір бұрышын арамен кесіп алсақ, неше бұрыш қалады?
3. Төрт қойдың неше аяғы бар?
<<Екінші>> тобына.
1. Ағаш үстінде 100 торғай отырады. Аңшы 10 торғайды атып алады. Торғайдың қаншасы қалады?
2. 1 жұмыртқа 3 минутта піссе, 4 жұмыртқа қанша минутта піседі?
3. 1 т мақта ауыр ма, 10ц темір ауыр ма?
<<Үшінші>>тобына.
1. Бөлменің төрт бұрышында бір-бір мысықтан отыр.әр мысықтың алдында үш мысықтан отыр. Барлығы бөлмеде неше мысық бар?
2. Асханаға 100 кг пияз және одан 3 есе артық картоп әкелінді. Асханаға неше кг картоп әкелінді?
3. Бір жанұяның бес ер баласы және олардың әрқайсысының қарындастары бар. Жанұяның қанша баласы бар?
<<төртінші>> тобына.
1. Бір жанұяда бес ұл бар. Олардың әрқайсысының қарындасы бар. Сол жанұяда қанша бала бар?
2. Үш тауық үш күнде үш жұмыртқа салады. 12 тауық 12 күнде қанша жұмыртқа салады?
3. Үш ат жегілген шана бір сағатта 15 км жүріп өткен. Әрбір аттың жылдамдығы қандай еді?
<<бесінші>> тобына.
1. Қолымызда 10 саусақ бар. 10 қолда неше саусақ бар?
2. Екі адам төрт сағат шахмат ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағат ойнаған?
3. Үйдің 6-шы қабатына дейінгі басқыштың ұзындығы 2-ші қабатқа дейінгі басқыштың ұзындығынан неше есе ұзын?
ІІІ. Математикалық сұрақтар
1. Төртбұрыш дегеніміз не?
2. Ромб дегеніміз не?
3. Оның қасиеттері қандай?
4. Үшбұрыштың түрлерін атаңдар
5. 120 градусқа тең бұрыш қалай аталады?
6. Тік бұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы дегеніміз не?
7. Квадрат пен ромбының ортақ қасиеттерін атаңдар.
8. Пифагор теоремасының тұжырымдамасы
9. Шеңбермен бір ғана ортақ нүктесі бар түзу қалай аталады?
10. Үшбұрыштың бұрыштарының қосындысы неше градусқа тең?
11. Үшбұрыштың тамаша нүктелері
12. Тең бүйірлі үшбұрыштің анықтамасы
13. Тең қабырғалы үшбұрыштың анықтамасы
14. Трапеция дегеніміз не№
15. Параллелограмның қасиеттері
16. Тіктөртбұрыш пен квадраттың айырмашылығы
17. Биссектриса дегеніміз не?
18. Тік бұрышты үшбұрыштың қабырғалары қалай аталады?
19. Қандай үшбұрышты тік бұрышты үшбұрыш деп атаймыз?
20. Геометрия қандай бөліктерден тұрады?
ІV Сиқырлы фигуралар
Берілген суретте неше фигуралар бар, фигураларды сипатта

V. Геометриялық есептер
І топ
1. Параллелограмның бір бұрышы 60 градусқа тең. Қалған бұрыштарды тап.
2. Теңбүйірлі үшбұрыштың р=14 см, ьабаны 4 см, бүйір қабырғаларын тап?
2топ
1. Теңбүйірлі трапециянын бір бұрышы 35 градусқа тең қалғанын тап
2. Тең қабырғалы үшбұрыштың бір қабырғасы-3 см, периметрін тап.

3топ
1. Теңбүйірлі ұшбұрыштың табанына қарсы жатқан бұрышы 80 градусқа тең. Қалғанын тап.
2. Тең бүйірлі үшбұрыштың р=10 см, бүйір қабырғасы-3 см табанының ұзындығын тап?
4 топ
1. Ромбының бір бұрышы 120 градусқа тең. Қалғанын тап
2. Тең қабырғалы үшбұрыштың р=15 см, қабырғаларын тап. (5см)
5 топ
1. Тікбұрышты трапецияның бір бұрышы 35 градусқа тең, қалған бұрыштарды тап
2. Параллелограмның бір қабырғасы 5 сантиметрге, ал периметрі 50-ге тең Параллелограммның басқа қабырғасы нешеге тең?
VІ <<Білімдіге биіктегі орын>>
1. Трапецияның табандары 6 см, 14 см. Диагоналдары орта сызығын қандай бөліктерге бөледі.
2. Квадраттың қабырғаларының орта нүктелерінен шыққан төртбұрыш квадрат екенін дәлелдеңіз.
Бағалау
VІІ. Рефлекғсия. Стикерға 1 минуттік эссе
Топтар өзін-өзі бағалайды. Жиналған смайликтер бойынша
Қорытындылау.
Сабақ аяқталды. Назарларыңызға көп рахмет!

<<Талдықорған қаласының білім бөлімі>> мемлекеттік мекемесінің
№25 орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен>> коммуналдық мемлекеттік мекемесі

<<Геометрия әлеміне саяхат>>
Математикалық сайыс
8 сыныптар

Пән мүғалімі: Алпысбаева Г.К.

2016-2017 оқу жылы



Ұқсас жұмыстар
Суреттен қиылысатын түзулерді табыңдар, белгілеулермен жазыңдар
Қиылысқан түзулер
Екі түзу қиылысқанда пайда болған бұрыштардың екеуінің қосындысы 1000, барлық бұрыштарды тап
Paint графикалық редакторының құралдары. 7 сынып
Бұрышты өлшеу
Қайталау (24-25- беттер)
Сыбайлас бұрыштардың қасиеттері
Бұрыштың түрлері 2 сынып
Оқушыларға сұрақтарға жауап беру
Тік бұрышты үшбұрыштың екінші катетін табыңдар
Пәндер