Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Орта мерзімді сабақтар топтамасын жоспарлау
Орта мерзімді сабақтар топтамасын жоспарлау
Мен, 2014 жылы <<Өрлеу>> біліктілікті арттыру ұлттық орталағында оқытудағы кембридж тәсілінің Үшінші деңгей бағдарламасы бойынша білім алдым. Бұл бағдарлама барша қазақстандық ұстаздардан үлкен жауапкершілікті талап ететіні сөзсіз. Бірінші бетпе-бет кезеңінен кейін өзімнің оқыту және оқу тәжірибемді жүргізу үшін Үшінші деңгей бағдарламасының жеті модулін ықпалдастыра отырып, күнтізбелік жоспардағы 4 сабағымды белгілеп алдым.
§ 9. Көшпелі және отырықшы мәдениеттердің өзара әсері.
9.1 Отырықшы және көшпелілердің материалдық мәдениеті.
§10. Сәулет өнері және өнер
§11. Халық ауыз әдебиеті, жазу, дін
Тізбектелген сабақ жоспарын құру үшін әрбір сабақтағы оқыту мен оқу мақсаттарын құру керек болды.
Орта мерзімді жоспарлаудағы алдыма қойған мақсатым: сыни тұрғыдан ойлайтын құзіретті оқушы қалыптастыру. Сабақты жоспарлау барысында әр оқушыға жеке тұлға ретінде қарап, сынып оқушыларының білім-біліктігін нығайтатын тиімді әдіс-тәсілдерді таңдай білуге тырыстым. Оқушының айналасындағылармен тіл табыса білуге үйрететін топпен, жұппен жұмыс жасау үшін тапсырмаларды жинақтадым. Оқып үйренудің негізгі мақсаттарында оқушы тақырып бойынша нені білу керектігіне назар аудардым. Келесі қадамым сол оқып білудің мақсатына жету үшін жеті модульдің кіріктірілуіне мән бердім. Жеті модуль бір-бірімен байланысты екендігін теориялық білімімде меңгергендіктен, тізбектелген сабақтарыма барлық модульді қатыстырдым. Себебі, жеті модуль адам ағзалары секілді тығыз байланыста ұштасады.
Тізбектелген сабақтарымда модульді кіріктіру үшін түрлі әдіс-тәсілдерді жоспарладым.
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер модульін жандандыру үшін-миға шабуыл, Джиксо, топтық тергеу, РАФТ әдістерін пайдалануды ұйғардым.
Сабақтарымда сыни тұрғыдан ойлауға үйрету модульін кіріктіру үшін-Роун-Робин, Венн диаграммасы, кезбе тілші әдістерін пайдалана отырып, оқушыларды еркін сөйлеуге және сыни тұрғыдан ойлана білуге талпындырғым келді.
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау- топтық бағалау, жұптық бағалау, бағалау критерийі арқылы бағалау, топ басшысының бағалауы, <<екі жұлдыз, бір тілек>> әдісін пайдалануды ұйғардым.
АКТ-ны әр сабағымда қолдану үшін бейнефильм көрсету, слайд арқылы сұрақтар дайындадым.
Талантты және дарынды оқушыларды оқыту модульін кіріктіру үшін жекелеген оқушылар үшін күрделенген тапсырмалар дайындадым.
Жас ерекшелігіне қарай оқыту модульін кіріктіру үшін деңгейлік тапсырмалар енгіздім.
Жоспарланғанған сабақтарым нәтижелі болу үшін түрлі көрнекіліктер дайындадым.Өз сабағымның оқушы сұранысына жауап беретіндей қызықты да мазмұнды жоспарлануы іс тәжірибеде жақсы нәтеже көрсетеді деп үміттендім.
Мен, 2014 жылы <<Өрлеу>> біліктілікті арттыру ұлттық орталағында оқытудағы кембридж тәсілінің Үшінші деңгей бағдарламасы бойынша білім алдым. Бұл бағдарлама барша қазақстандық ұстаздардан үлкен жауапкершілікті талап ететіні сөзсіз. Бірінші бетпе-бет кезеңінен кейін өзімнің оқыту және оқу тәжірибемді жүргізу үшін Үшінші деңгей бағдарламасының жеті модулін ықпалдастыра отырып, күнтізбелік жоспардағы 4 сабағымды белгілеп алдым.
§ 9. Көшпелі және отырықшы мәдениеттердің өзара әсері.
9.1 Отырықшы және көшпелілердің материалдық мәдениеті.
§10. Сәулет өнері және өнер
§11. Халық ауыз әдебиеті, жазу, дін
Тізбектелген сабақ жоспарын құру үшін әрбір сабақтағы оқыту мен оқу мақсаттарын құру керек болды.
Орта мерзімді жоспарлаудағы алдыма қойған мақсатым: сыни тұрғыдан ойлайтын құзіретті оқушы қалыптастыру. Сабақты жоспарлау барысында әр оқушыға жеке тұлға ретінде қарап, сынып оқушыларының білім-біліктігін нығайтатын тиімді әдіс-тәсілдерді таңдай білуге тырыстым. Оқушының айналасындағылармен тіл табыса білуге үйрететін топпен, жұппен жұмыс жасау үшін тапсырмаларды жинақтадым. Оқып үйренудің негізгі мақсаттарында оқушы тақырып бойынша нені білу керектігіне назар аудардым. Келесі қадамым сол оқып білудің мақсатына жету үшін жеті модульдің кіріктірілуіне мән бердім. Жеті модуль бір-бірімен байланысты екендігін теориялық білімімде меңгергендіктен, тізбектелген сабақтарыма барлық модульді қатыстырдым. Себебі, жеті модуль адам ағзалары секілді тығыз байланыста ұштасады.
Тізбектелген сабақтарымда модульді кіріктіру үшін түрлі әдіс-тәсілдерді жоспарладым.
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер модульін жандандыру үшін-миға шабуыл, Джиксо, топтық тергеу, РАФТ әдістерін пайдалануды ұйғардым.
Сабақтарымда сыни тұрғыдан ойлауға үйрету модульін кіріктіру үшін-Роун-Робин, Венн диаграммасы, кезбе тілші әдістерін пайдалана отырып, оқушыларды еркін сөйлеуге және сыни тұрғыдан ойлана білуге талпындырғым келді.
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау- топтық бағалау, жұптық бағалау, бағалау критерийі арқылы бағалау, топ басшысының бағалауы, <<екі жұлдыз, бір тілек>> әдісін пайдалануды ұйғардым.
АКТ-ны әр сабағымда қолдану үшін бейнефильм көрсету, слайд арқылы сұрақтар дайындадым.
Талантты және дарынды оқушыларды оқыту модульін кіріктіру үшін жекелеген оқушылар үшін күрделенген тапсырмалар дайындадым.
Жас ерекшелігіне қарай оқыту модульін кіріктіру үшін деңгейлік тапсырмалар енгіздім.
Жоспарланғанған сабақтарым нәтижелі болу үшін түрлі көрнекіліктер дайындадым.Өз сабағымның оқушы сұранысына жауап беретіндей қызықты да мазмұнды жоспарлануы іс тәжірибеде жақсы нәтеже көрсетеді деп үміттендім.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz