Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Әңгімеге біріккен сөзді қатыстыру

Тұрарова Сымбат Жұматайқызы

ШҚО
Тарбағатай ауданы
Тана мырза орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі

Пәні:қазақ тілі сыныбы:4 Күні:26.11.2015ж
Сабақтың тақырыбы: Біріккен сөз
Мақсаты: Біріккен сөз туралы ұғыммен таныстыра отырып,білім, біліктерін қалыптастыру.
Оқушыларды шығармашылыққа баули отырып,ойлау қабілеттерін және сөздік қорларын дамыту.
Топпен жұмыс істеуге тәрбиелеу. Адамгершілік ізгі қасиеттерді бойына сіңіру.
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың әдісі: Интербелсенді әдіс- тәсілдер.
Сабақтың көрнекілігі: Арнау сөз,слайдтар, Гүл мен Айна кейіпкер кестелер, таратпа материалдар
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру
Тренинг: Күлімдеп күн бүгін,
Қарады маған да.
Күлімдеп күн бүгін,
Қарады саған да.
Сәлем деймін достарға Сәлем барша ұстазға Тату болсын халықтар, Аман болсын балалар. Арнау сөз:Мұралардың ең қымбаттысы - сөз.Сөз күн шалмас қараңғы көңілді шалады, күн жылытпас суы көңілді жылытады, асылы адам да, нәрсе де тозады, жоғалады. Асыл сөз мәңгі жасайды. Ғ. Мұстафин
Тілек айту.Жүректен жүрекке.
Аспанымыз ашық болсын! -Көк туымыз биік болсын! -Еліміз тыныш болсын!
Топқа бөліну
І топ. <<Алғырлар>> ІІ топ. <<Білімділер>>
Үй жұмысын тексеру:
Блиц-турнир.
Әр топқа 5 сұрақ.
Бағдаршам арқылы бағалау
Жаңа сабақ.
Өткен сабақта Сөзстан деген елде бір ақсақал өмір сүргенін айттық. Оның аты күрделі сөз екеніміен таныстық. Осы ақсақалдың үш ұлы бар екен. Оның аттары: Біріккен сөз, қос сөз, қысқарған сөз. Біріккен сөз ынтымақта татулықта өмір сүріпті. Балалары да тату болып, бірі- бірінен ажырамай, ұйымшыл болған екен, біз бүгін Күрделі сөз ақсақалдың біррікен сөз деген ұлының өмір тарихымен танысамыз. Ол үшін шағын көрініс тамашалайық.
Көрініс: <<Айна мен Гүл>>
Содан бері қазақта Айнагүл есімді қыз бала атын қоя бастапты. Айнагүл есімі қалай жасалып тұр?
Тапсырма: Гүл шоғын жасау.
Тапсырма: Дәптермен жұмыс. 9- жаттығу.Көшіріп жаз.
І топ. 10-жатттығу. Кемпірқосақ өлеңін оқып жатқа жаз.
ІІ топ. 11- жаттығу.Біріккен сөзді қатыстырып, сөйлем құра.
І топ. Төрт сөйлем тәсілі. Біріккен сөз туралы оқығанын дәлелдеу. ІІ топ. Тұжырым кестесі.
13-жаттығу. Хайуанаттар бағына саяхат тақырыбына әңгіме құрау. Әңгімеге біріккен сөзді қатыстыру.
І топ. Сәйкестендіру тесті.
<<Менің бағытым>>
ІІ топ. <<Жоғалған сөздерді тап>>
мүйіз
бақан
суық
қазан
көл
барыс
жол
қу
алты
торғай
ақ
қарақшы
жеті
тұмсық
бір
сүйек
ақ
бақа

Сергіту сәті.
Бекіту.
Анаграмма.
І топ.Бірінші түбір сөз- сан.
Екінші түбір сөз- сұйық зат.
Екеуін қосып оқысаң,
Жерге қойылған ат.
ІІ топ. Бірінші түбір сөз- түс.
Екінші түбір сөз- құс.
Екі түбір сөзді қоссаң,
Шығады тағы құс.
Бүгін көгілдір экранда қандай бағдарлама болатынын көрейік.Егер осы бағдарламада біріккен сөз болса қол соғайық.
0630- Әнұран.
0700- Таңшолпан.
0800-Тілашар.
1000- Көзайым.
1100- Балбұлақ.
1200 - Алдаркөсе.
Ендеше, алған білімімізді <<Венн>> салыстыру арқылы дәлелдейік.
Қорытынды.
Білем деме балам,
Білмегенің көп шығар,
Бұл дүниеде сірә
Бәрін білген жоқ шығар дегендей барлығын қайталау қажет.
-Балалар біз бүгін не үйрендік?
Біріккен сөз дегеніміз не?
Бағалау.Блоб ағашы арқылы өзін- өзі бағалау.
Үйге тапсырма.
І топ. 12- жаттығу.
ІІ топ. 14- жаттығу.
Ән: Отаным

Ұқсас жұмыстар
Күрделі сөздер. Сөзжасам,оның ішінде күрделі сөздерден өткен матиралдарды қайталау
Бейнелеу өнері пәнін оқытуда оқушылардың шығармашылық қабілетін қалыптастыру
Біріккен сөздің емлесі
Біріккен сөз. 6 сынып
Түбір сөз Біріккен сөз
Біріккен сөз туралы түсінік беру
Біріккен сөздер
Кітапханада. 8 сынып
Сөйлемдегі қос сөздер
Қос сөздер. Біріккен сөздерді тап
Пәндер