Интербелсенді тақта, оқулық

Биология пәні 7-сынып

Сабақтың тақырыбы: Түйе- төрт түліктің төресі

Сабақтың мақсаты : оқушыларға түйе жануарының құрылысы жайлы және оның пайдасы туралы мағлұмат беру. Оқыту кезінде оқушыларға түрлі тапсырмалар мен жұмыстар бере отырып, оқушылардың ойлау қабілеттерін, қиялдарын, жадысын, шығармашылық қабілеттерін арттыру. Оқушыларды өз беттерінше жұмыс жасатуға, тапсырылған жұмысты жылдам орындауға және алған білімдерін іс жүзінде қолдана білуге, сабақ үстінде ақпараттық коммуникациялық технология мен тиімді жұмыс жасай білуге тәрбиелеу.

Сілтеме : Биология: Жалпы білім беретін мектептің 7-сыныбына аргалған оқулық, Қ. Қайым, Р. Сәтімбеков, Ә. Әметов, Ж. Қожантаев-Алматы:Атамұра, 2010. -336 бет.

Көрнекіліктер : смайлинк, фламастер, маркер, стикер, А4, А3, түрлі-түсті қағаздар, өшіргіш, желім, степлер, оқулық, дәптер.

Оқу нәтижесі : бір-бірін тыңдау, өз ойын толық жеткізе білу, қорытынды жасай білу, тақырыпты толық түсіну

Түйінді идеялар :сыни тұрғыдан ойлауға дағдылау.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңдері
Мазмұны
уақыты
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Қажетті құрал- жабдықтар
Сабақ кезеңдері: I. Ұйымдастыру кезеңі
Мазмұны: 1. Сергіту сәті. «Таңдау» Балаларға жұмсақ ойыншықтар ұсынылады. Осы ойыншықтардың біреуін таңдап алған бала, оны не үшін таңдап алғанын айтады. Мысалы. Мен қонжықты таңдадым, өйткені ол мейірімді, жұмсақ, жылы.
уақыты:

3

минут

Мұғалім әрекеті: Сыныпта жағымды атмосфера орнату.
Оқушы әрекеті: Сергіп қалады
Қажетті құрал- жабдықтар:

«Таңдау»

сергіту сәті.

Сабақ кезеңдері:
Мазмұны: 2. Топқа бөлу
уақыты:
Мұғалім әрекеті: Оқушыларды топқа бөліп отырғызу.
Оқушы әрекеті:

Әртүрлі фигураларды ұқсастықтарына қарай

топқа бөлініп отырады.

Қажетті құрал- жабдықтар:

Жұлдызша, жүрек,

дөңгелек

Сабақ кезеңдері: II. Үй жұмысын тексеру.
Мазмұны:

«Білім минутасы»

Қосымша деректерді айту.

уақыты:

6

минут

Мұғалім әрекеті:

Ұйымдастырушы,

бағыттаушы

Оқушы әрекеті: Интербелсенді тақтадан 6 ұяшықтағы сұрақтарға жауап береді. Жылқы шаруашылығына байланысты.
Қажетті құрал- жабдықтар: Интербелсенді тақта
Сабақ кезеңдері:

III.

«Алты шляпа»

Мазмұны: Жылқы шаруашылығы тақырыбы бойынша.
уақыты:

10

минут

Мұғалім әрекеті: Ұйымдастырушы бағыттаушы.
Оқушы әрекеті: Әр оқушы өз рөлінде ойнап, жылқы шаруашылығына байланысты өз ойларын ортаға салады. Дәлелдер келтіреді.
Қажетті құрал- жабдықтар:

Алты шляпа, қайшы, түсті қағаздар, А3, желім,

магнитер, фломастер, стикер,

скоч, өшіргіш, степлер

интербелсенді тақта.

Сабақ кезеңдері: Сергіту сәті.
Мазмұны: Анимацияға қарап би билеу.
уақыты:

2

минут

Мұғалім әрекеті: ұйымдастырушы
Оқушы әрекеті: Слайдқа қарап қайталау.
Қажетті құрал- жабдықтар: Интербелсенді тақта, слайд
Сабақ кезеңдері: IV. Жаңа сабақ
Мазмұны: Оқулықпен жұмыс.
уақыты:

6

минут

Мұғалім әрекеті:

Ұйымдастырушы,

бағыттаушы

Оқушы әрекеті: Жаңа тақырыпты топ бойынша өз беттерінен оқып, меңгеруге ат салысады. Алдағы сабақтардағыдай топ басшыларын, таимспикер т. б. сайланады.
Қажетті құрал- жабдықтар: Интербелсенді тақта, оқулық
Сабақ кезеңдері: V. «Ойға шабуыл»
Мазмұны:

1 Түйесі бардың, киесі бар.

2 Көтерем деп түйеден безбе-салтанатың емес пе.

Тебеген деп биеден безбе-қос қанатың емес пе.

уақыты:

5

минут

Мұғалім әрекеті: бағыттаушы
Оқушы әрекеті: Әр топ оқушылары өздеріне берілген тақырып бойынша ойларын жазып, дәлелдер келтіреді.
Қажетті құрал- жабдықтар:

А3қағазы, түсті қағаздар, фломастер, желім,

Қайшы, скоч, степлер,

Өшіргіш, инелер.

Сабақ кезеңдері: VI. «Биологиялық пошта»
Мазмұны: Түйе жануарының пайдасы. Эссе жазу
уақыты:

4

минут

Мұғалім әрекеті: бағыттаушы
Оқушы әрекеті:

Әр оқушы түйе жануары жайлы

өз білгенін қорытындылайды.

Қажетті құрал- жабдықтар: Бет, қаламсап.
Сабақ кезеңдері: VII. Денгейлік тапсырма
Мазмұны: Артық білім кітапта. Оқулықтағы денгейлік тапсырманы орындау.
уақыты: 5
Мұғалім әрекеті: бағыттаушы
Оқушы әрекеті:

Оқушылар өздері денгей бойынша тапсырманы таңдап алады А-«3»

В-«4», С-«5» соған байланысты жауап жазады, оны оқиды.

Қажетті құрал- жабдықтар: Дәптер, оқулық, қаламсап.
Сабақ кезеңдері: VIII. Бағалау
Мазмұны: Бағалау парағын толтыру.
уақыты:

1

минут

Мұғалім әрекеті: Бағалауды ұсынады
Оқушы әрекеті: Өзін -өзі бағалайды сыныптастарын бағалайды.
Қажетті құрал- жабдықтар: Бағалау парағы
Сабақ кезеңдері: IX. Кері байланыс
Мазмұны: Смайлинкке өзінің көңіл- күйін бейнелейді.
уақыты:

1

минут

Мұғалім әрекеті: Сұрақ қояды
Оқушы әрекеті:

Өз ойларын айтады, сабақтан алған әсерлерінін, көңіл -

күйлерін бейнелейді.

Қажетті құрал- жабдықтар: Смайлинк
Сабақ кезеңдері: X. Қосымша оқу
Мазмұны:

1. §61 Түйе төрт түліктің төресі. (мазмұндау )

2. Іздену жұмысы:

І-топ:Түйе жануарына байланысты мақал- мәтелдер жинақтау

ІІ-топ:Қосымша деректер жинақтау.

ІІІ-топ:Суреттер жинақтау.

уақыты:

1

минут

Мұғалім әрекеті:
Оқушы әрекеті: Күнделіктеріне жазып алады.
Қажетті құрал- жабдықтар: Слайд, күнделік.

Ұқсас жұмыстар
Сөздер жазылған парақшалар
Топтарға бөлу. Оқушының әрекеті
Ж. Жабаев Алатау
Сандар әлемі жаттығуы арқылы оқушыларды топқа бөлу
Біздің жануарларымыз 1 сағат
Қазақстан Респубилкасының Мемлекеттік рәміздері
Орта мерзімді, 6-сынып 1-тоқсан
Географиядан орта мерзімді жоспарлау 7-сынып
Интербелсенді тақта
Ақпараттық технологиялар тиімділігі Қазақстан мектебі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz