Мақсаты
Күтілетін нәтиже
Түрткі (сұрақ, тапсырма ж/е т. б)
Бағалау
Критерийлер
Дескрипторлар
Ұпай
Ойлаудеңгейлері:
Білу
Мақсаты:
Сөйлемнің тұрлаулы мүщелері туралы білімдерін еске түсіру
Күтілетін нәтиже:
Сөйлемнің тұрлаулы мүщелері туралы білімдерін еске түсіреді
Түрткі (сұрақ, тапсырма ж/е т. б):
Миға шабуыл.
-Сөйлем мүшелері дегеніміз не?
- Сөйлем мүшелерінің қандай түрлері бар? (Сол туралы толығырақ)
- Бұл тамаша нақылдан ғибрат алыңыз. (сөйлемнен баяндауышты тауып, жасалу жолына жіктеңіз)
- Сөйлемдегі негізі тірек болатын сөйлем мүшесі.
- Бастауыштың сөйлемдегі орны.
- Бастауыш құрылымына қарай қалай бөлінеді?
- Үйірлі бастауышқа мысал келтіріңіз?
- Баяндауыштың сөйлемдегі маңызы
Бағалау:
Сөйлемнің тұрлаулы мүщелері туралы білімін қолдана алуы
Мұғалімніңіс-әрекеті:
Сөйлемнің тұрлаулы мүщелері туралы білімі бар
Оқушыныңіс-әрекеті:
2
Баяндауыш туралы білетіндерін еске түсіруге арналған сұрақтар қояды
Сұрақтарға жауап береді
Ойлаудеңгейлері:
Сөйлемнің тұрлаулы мүщелері туралы біледі, бірақ сұраққа жауап беруде қателіктер бар
Мақсаты:
1
Ойлаудеңгейлері:
Сөйлемнің тұрлаулы мүщелері туралы білімі жоқтың қасы
Мақсаты:
0
Ойлаудеңгейлері:
Түсіну
Мақсаты:
Баяндауыштың құрылысына қарай бөлінуі, баяндауыш болатын сөз таптары туралы және жасалуы туралы меңгерту
Күтілетін нәтиже:
Баяндауыштың құрылысына қарай бөлінуі, баяндауыш болатын сөз таптары туралы және жасалуы туралы меңгереді
Түрткі (сұрақ, тапсырма ж/е т. б):
Топтық тапсырма.
( ноутбукты пайдаланып, көрсетілім жасау)
1-топ.
Баяндауыш туралы мәлімет
2-топ.
Баяндауыштың құрылысы
3-топ.
Баяндауыш болатын сөздер
4-топ.
Баяндауыш болатын сөз таптары
Бағалау:
Көрсетілім әзірлеудегі белсенділігі
Мұғалімніңіс-әрекеті:
Көрсетілім әзірлеуде белсенділік танытты және басқа топқа түсіндіре білді
Оқушыныңіс-әрекеті:
2
Жаңа тақырыпты өз беттерімен меңгеруге мүмкіндік береді
Топпен жұмыстанды.
Ойлаудеңгейлері:
Көрсетілім әзірлеуде ішінара қатысты
Мақсаты:
1
Ойлаудеңгейлері:
Көрсетілім әзірлеуде белсенділік танытқан жоқ
Мақсаты:
0
Ойлаудеңгейлері:
Қолдану
Мақсаты:
Сөйлемдегі баяндауыштың орнын толықтыру
Күтілетін нәтиже:
Сөйлемдегі баяндауыштың орнын толықтыру
Түрткі (сұрақ, тапсырма ж/е т. б):
Жұптық жұмыс
1-топ:
1. Адам баласы табиғатты
. . . .
2. Біз бұлақтардың көзін
. . . .
2 - топ:
Су мол болса, астық та . . . .
Көк шөпті таптауға . . . .
3 - топ:
Ата-бабаларымыз табиғатқа жанашырлықпен . . . .
Талабы бар жігіт . . . .
Бағалау:
Сөйлемдегі баяндауыштың орнын толықтыруы
Мұғалімніңіс-әрекеті:
Сөйлемдегі баяндауыштың орнын толықтырды
Оқушыныңіс-әрекеті:
2
Сөйлемдегі баяндауыштың орнын толықтыруға арналған тапсырмалар береді.
Сөйлемдегі баяндауыштың орнын толықтыруға арналған тапсырманы жұппен орындайды.
Ойлаудеңгейлері:
Сөйлемдегі баяндауыштың орнын толықтыруда қателіктер жіберді
Мақсаты:
1
Ойлаудеңгейлері:
Сөйлемдегі баяндауыштың орнын толықтыра алмады
Мақсаты:
0
Ойлаудеңгейлері:
Талдау
Мақсаты:
Басқатырғышты құрастыру
Күтілетін нәтиже:
Басқатырғышты құрастырады
Түрткі (сұрақ, тапсырма ж/е т. б):
Топтық тапсырма.
Бағалау:
Басқатырғышты құрастыра білуі
Мұғалімніңіс-әрекеті:
Басқатырғышты толық құрастырды
Оқушыныңіс-әрекеті:
3
Сөздерді бастауыш етіп, сөйлем құрауға бағыттайды.
Берілген тапсырманы жұппен орындайды.
Ойлаудеңгейлері:
Басқатырғышты құрастыруда 5-6 қателіктер жіберген
Мақсаты:
2
Ойлаудеңгейлері:
Басқатырғышты құрастыруда 7-8 қателіктер жіберген
Мақсаты:
1
Ойлаудеңгейлері:
Басқатырғышты құрастыруда 9-10 қателіктер жіберген
Мақсаты:
0
Ойлаудеңгейлері:
Жинақтау
Мақсаты:
Бастауыш пен баяндауыштың қасиеттерін салыстыру
Күтілетін нәтиже:
Бастауыш пен баяндауыштың қасиеттерін салыстырады
Түрткі (сұрақ, тапсырма ж/е т. б):
Топтық тапсырма.
Бастауыш пен баяндауыштың қасиеттерін Венн диаграммасына салу
Бағалау:
Бастауыш пен баяндауыштың қасиеттерін салыстыра алуы
Мұғалімніңіс-әрекеті:
Бастауыш пен баяндауыштың қасиеттерін салыстыра алды
Оқушыныңіс-әрекеті:
3
Бастауыш пен баяндауыштың қасиеттерін салыстыруға бағыт-бағдар берді
Бастауыш пен баяндауыштың қасиеттерін салыстырды
Ойлаудеңгейлері:
Бастауыш пен баяндауыштың қасиеттерін салыстыра алды, ұқсастығын таба алмады
Мақсаты:
2
Ойлаудеңгейлері:
Бастауыш пен баяндауыштың ұқсастықтарын таба алды, қасиеттерін салыстыра алмады
Мақсаты:
1
Ойлаудеңгейлері:
Бастауыш пен баяндауыштың қасиеттерін салыстыра алмады
Мақсаты:
0
Ойлаудеңгейлері:
Бағалау
Мақсаты:
Оқушылармен кері байланыс орнату
Күтілетін нәтиже:
Оқушылармен кері байланыс орнатылады
Түрткі (сұрақ, тапсырма ж/е т. б):
Сабақтан алған әсерлеріңіз бен ұсынысыңыз
Бағалау:
Мұғалімніңіс-әрекеті:
Оқушыныңіс-әрекеті:
Оқушыларды өз ойларын қағаз бетіне түсіруге мүмкіндік береді.
Оқушыларды өз ойларын қағаз бетіне түсіреді