Сөйлемдегі баяндауыштың орнын толықтыруы

Сабақтың тақырыбы: Тұрлаулы мүшелер. Баяндауыш.

Cынып: 8

Күні:

Ойлау

деңгейлері

Мақсаты
Күтілетін нәтиже
Түрткі (сұрақ, тапсырма ж/е т. б)
Бағалау

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының

іс-әрекеті

Критерийлер
Дескрипторлар
Ұпай
Ойлаудеңгейлері: Білу
Мақсаты: Сөйлемнің тұрлаулы мүщелері туралы білімдерін еске түсіру
Күтілетін нәтиже: Сөйлемнің тұрлаулы мүщелері туралы білімдерін еске түсіреді
Түрткі (сұрақ, тапсырма ж/е т. б):

Миға шабуыл.

-Сөйлем мүшелері дегеніміз не?

- Сөйлем мүшелерінің қандай түрлері бар? (Сол туралы толығырақ)

- Бұл тамаша нақылдан ғибрат алыңыз. (сөйлемнен баяндауышты тауып, жасалу жолына жіктеңіз)

- Сөйлемдегі негізі тірек болатын сөйлем мүшесі.

- Бастауыштың сөйлемдегі орны.

- Бастауыш құрылымына қарай қалай бөлінеді?

- Үйірлі бастауышқа мысал келтіріңіз?

- Баяндауыштың сөйлемдегі маңызы

Бағалау: Сөйлемнің тұрлаулы мүщелері туралы білімін қолдана алуы
Мұғалімніңіс-әрекеті: Сөйлемнің тұрлаулы мүщелері туралы білімі бар
Оқушыныңіс-әрекеті: 2
Баяндауыш туралы білетіндерін еске түсіруге арналған сұрақтар қояды
Сұрақтарға жауап береді
Ойлаудеңгейлері: Сөйлемнің тұрлаулы мүщелері туралы біледі, бірақ сұраққа жауап беруде қателіктер бар
Мақсаты: 1
Ойлаудеңгейлері: Сөйлемнің тұрлаулы мүщелері туралы білімі жоқтың қасы
Мақсаты: 0
Ойлаудеңгейлері: Түсіну
Мақсаты: Баяндауыштың құрылысына қарай бөлінуі, баяндауыш болатын сөз таптары туралы және жасалуы туралы меңгерту
Күтілетін нәтиже: Баяндауыштың құрылысына қарай бөлінуі, баяндауыш болатын сөз таптары туралы және жасалуы туралы меңгереді
Түрткі (сұрақ, тапсырма ж/е т. б):

Топтық тапсырма.

( ноутбукты пайдаланып, көрсетілім жасау)

1-топ. Баяндауыш туралы мәлімет

2-топ. Баяндауыштың құрылысы

3-топ. Баяндауыш болатын сөздер

4-топ. Баяндауыш болатын сөз таптары

Бағалау: Көрсетілім әзірлеудегі белсенділігі
Мұғалімніңіс-әрекеті: Көрсетілім әзірлеуде белсенділік танытты және басқа топқа түсіндіре білді
Оқушыныңіс-әрекеті: 2
Жаңа тақырыпты өз беттерімен меңгеруге мүмкіндік береді
Топпен жұмыстанды.
Ойлаудеңгейлері: Көрсетілім әзірлеуде ішінара қатысты
Мақсаты: 1
Ойлаудеңгейлері: Көрсетілім әзірлеуде белсенділік танытқан жоқ
Мақсаты: 0
Ойлаудеңгейлері: Қолдану
Мақсаты: Сөйлемдегі баяндауыштың орнын толықтыру
Күтілетін нәтиже: Сөйлемдегі баяндауыштың орнын толықтыру
Түрткі (сұрақ, тапсырма ж/е т. б):

Жұптық жұмыс

1-топ:

1. Адам баласы табиғатты

. . . .

2. Біз бұлақтардың көзін

. . . .

2 - топ:

Су мол болса, астық та . . . .

Көк шөпті таптауға . . . .

3 - топ:

Ата-бабаларымыз табиғатқа жанашырлықпен . . . .

Талабы бар жігіт . . . .

Бағалау: Сөйлемдегі баяндауыштың орнын толықтыруы
Мұғалімніңіс-әрекеті: Сөйлемдегі баяндауыштың орнын толықтырды
Оқушыныңіс-әрекеті: 2
Сөйлемдегі баяндауыштың орнын толықтыруға арналған тапсырмалар береді.
Сөйлемдегі баяндауыштың орнын толықтыруға арналған тапсырманы жұппен орындайды.
Ойлаудеңгейлері: Сөйлемдегі баяндауыштың орнын толықтыруда қателіктер жіберді
Мақсаты: 1
Ойлаудеңгейлері: Сөйлемдегі баяндауыштың орнын толықтыра алмады
Мақсаты: 0
Ойлаудеңгейлері: Талдау
Мақсаты: Басқатырғышты құрастыру
Күтілетін нәтиже: Басқатырғышты құрастырады
Түрткі (сұрақ, тапсырма ж/е т. б): F:\img102.bmp Топтық тапсырма.
Бағалау: Басқатырғышты құрастыра білуі
Мұғалімніңіс-әрекеті: Басқатырғышты толық құрастырды
Оқушыныңіс-әрекеті: 3
Сөздерді бастауыш етіп, сөйлем құрауға бағыттайды.
Берілген тапсырманы жұппен орындайды.
Ойлаудеңгейлері: Басқатырғышты құрастыруда 5-6 қателіктер жіберген
Мақсаты: 2
Ойлаудеңгейлері: Басқатырғышты құрастыруда 7-8 қателіктер жіберген
Мақсаты: 1
Ойлаудеңгейлері: Басқатырғышты құрастыруда 9-10 қателіктер жіберген
Мақсаты: 0
Ойлаудеңгейлері: Жинақтау
Мақсаты: Бастауыш пен баяндауыштың қасиеттерін салыстыру
Күтілетін нәтиже: Бастауыш пен баяндауыштың қасиеттерін салыстырады
Түрткі (сұрақ, тапсырма ж/е т. б):

Топтық тапсырма.

Бастауыш пен баяндауыштың қасиеттерін Венн диаграммасына салу

Бағалау: Бастауыш пен баяндауыштың қасиеттерін салыстыра алуы
Мұғалімніңіс-әрекеті: Бастауыш пен баяндауыштың қасиеттерін салыстыра алды
Оқушыныңіс-әрекеті: 3
Бастауыш пен баяндауыштың қасиеттерін салыстыруға бағыт-бағдар берді
Бастауыш пен баяндауыштың қасиеттерін салыстырды
Ойлаудеңгейлері: Бастауыш пен баяндауыштың қасиеттерін салыстыра алды, ұқсастығын таба алмады
Мақсаты: 2
Ойлаудеңгейлері: Бастауыш пен баяндауыштың ұқсастықтарын таба алды, қасиеттерін салыстыра алмады
Мақсаты: 1
Ойлаудеңгейлері: Бастауыш пен баяндауыштың қасиеттерін салыстыра алмады
Мақсаты: 0
Ойлаудеңгейлері: Бағалау
Мақсаты: Оқушылармен кері байланыс орнату
Күтілетін нәтиже: Оқушылармен кері байланыс орнатылады
Түрткі (сұрақ, тапсырма ж/е т. б): Сабақтан алған әсерлеріңіз бен ұсынысыңыз
Бағалау:
Мұғалімніңіс-әрекеті:
Оқушыныңіс-әрекеті:
Оқушыларды өз ойларын қағаз бетіне түсіруге мүмкіндік береді.
Оқушыларды өз ойларын қағаз бетіне түсіреді

Ұқсас жұмыстар
Самат оқушы
Табиғатқа нелер зиянды деп ойлайсыңдар
Тақырып - Баяндауыш
Баяндауыш 8-сынып.сабақ жоспары
Көсемшенің сөйлемдегі қызметі
Тұрлаулы мүшелер
Сөз тіркесінің түрлері
Тұрлаулы мүшелер. Бастауыш. Әлия мен Мәншүк -қазақтың қаһарман қыздары
Дәстүрлі сабақ
Топ басшыларына сұрақтар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz