Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Келіспеушілікке кіріспе

Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы
№8 орта мектеп педагог - психологі
Баймуратова Баян Бахиевна

Сабақтың түрі: Орта мерзімді
Пәні: Психология сабағы
Сыныбы: 8 сынып
Тарау: Келіспеушілікке кіріспе: <<Жасөспірім және келіспеушілік>>


Тақырыптар
Негізгі іс - әрекет
Мақсаты - міндеттері
Негізгі идеялар
Құрал - жабдықтар
Модульдер
1
<<Мен кіммін? Мен қандаймын?>>
* әңгімелесу
* ойын: <<Мен қандаймын?>>
* тренинг: <<Ортада бір жүрек>>
* сұрақ - жауап
* тренинг: <<Шөлде>>
* тест
* Топтағы қарым - қатынас және топтық жұмыс дағдылары қалыптасады
* Оқушылардың өзіндік жеке мінез - құлқындағы көріністері кеңейтіледі
* Оқушылар психология, психика, темперамент және мінез - құлық түсініктерімен танысады
* Туа пайда болған және жүре пайда болған мінездің ерекшеліктерінің арасындағы айырмашылықты көреді
* Оқушылар өтпелі шақтың ерекшеліктерімен танысады
Дүние жүзін өзгерткің келсе, алдымен өзіңді өзгерт
* дәптер;
* қаламсап;
* маркер;
* плакаттар;
* стикер;
* интерактивті тақта

1. Жаңа тәсілдер
2. СТО
3. АКТ
4. Бағалау
5. Дарынды балаларды оқыту
6. Жас ерекшелік
7.Көшбасшылық

2
<<Келіспеушілік дегеніміз не?>>
* сұрақ - жауап
* ассоцация
* тренинг: <<Апатқа ұшыраған кеме>>
* классификациялау

* Топтағы жұптық жұмыстың дағдылары арқылы ынтымақтастыққа қалыптасады
* Оқушыларды келіспеушілік, келіспеушіліктің жағымды және жағымсыз жақтары туралы түсініктермен танысады
Қорықпай келіспеушілікті басқару керек
* дәптер;
* қаламсап;
* маркер;
* плакаттар;
* стикер;
* интерактивті тақта

1. Жаңа тәсілдер
2. СТО
3. АКТ
4. Бағалау
5. Дарынды балаларды оқыту
6. Жас ерекшелік
7.Көшбасшылық

3
<<Мен неге келіспеушілікке барамын?>>
* пікірлермен алмасу
* рольдік ойын
* рольдік ойынды талқылау және талдау

* Мектеп оқушылары келіспеушілік себебі ретіндегі қарым - қатынастағы тосқауыл ұғымымен танысады
* Өзіне деген және айналасындағыларға деген қарым- қатынасты бағалау арқылы дағдыларын қалыптастырады
Өзін - өзі бақылау және өзгелерді түсіну - келіспеушілік ситуацияларындағы конструктивтік мінез - құлықтың алғышарттары
* дәптер;
* қаламсап;
* маркер;
* плакаттар;
* стикер;
* интерактивті тақта

1. Жаңа тәсілдер
2. СТО
3. АКТ
4. Бағалау
5. Дарынды балаларды оқыту
6. Жас ерекшелік
7.Көшбасшылық

Сабақтың түрі: Қысқа мерзімді
Пәні: Психология сабағы
Сыныбы: 8 сынып
Тақырыбы: <<Іскерлік қарым - қатынас әдебі>>


Тақырыптар
Негізгі іс - әрекет
Мақсаты - міндеттері
Негізгі идеялар
Құрал - жабдықтар
Модульдер
1
<<Іскерлік қарым - қатынас әдебі>>

* әңгімелесу
* ойын: <<Мен қандаймын?>>
* тренинг: <<Ортада бір жүрек>>
* сұрақ - жауап
* тренинг: <<Шөлде>>
* тест
* Оқушыларды іскерлік қарым - қатынас мәдениеті арқылы әдеп негіздеріне бағыттау

Іскерлік қарым - қатынас - әдеп негізі
* дәптер;
* қаламсап;
* маркер;
* плакаттар;
* стикер;
* интерактивті тақта

1. Жаңа тәсілдер
2. СТО
3. АКТ
4. Бағалау
5. Дарынды балаларды оқыту
6. Жас ерекшелік
7.Көшбасшылық

Сабақтың түрі: Орта мерзімді
Пәні: Психология сабағы
Сыныбы: 6 сынып
Тарау: Ұйымдағы қарым - қатынас және жеке адам


Тақырыптар
Негізгі іс - әрекет
Мақсат - міндеттері
Негізгі идеялар
Құрал - жабдықтар
Модульдер
1
<<Әдептен озбайық>>
* сұрақ - жауап
* тренинг: <<Мен қандай түсті ұнатамын?>>
* ассоцация
* ой қозғау
* мәтінмен жұмыс
* әңгімелесу
* ойын: <<Әдепті сөздер>>
* топтық жұмыс
* тренинг: <<Жағымды сөз>>
* Оқушылардың қарым - қатынас мәдениетіне әдеп, әдеп сақтау ұғымдары туралы түсініктерін кеңейту арқылы бағытталады
* Сабақ барысында диалогтік сұрақтар арқылы оқушыны ойлануға, салыстыру арқылы топтық және өзіндік бағалау дағдысын қалыптастыруға үйретеді
* Оқушыларға әдеп, әдеп сақтау туралы түсініктерін тереңдетіп, оқушылардың этикалық қарым - қатынасын дамыту арқылы ізетті, ілтипатты сыпайы болуға тәрбиелейді.
Адамның айналамен қарым - қатынаста жағымды қасиеттерді мәдениеттілікпен көрсете алуы әдептілікке әкеледі.
* дәптер;
* қаламсап;
* маркер;
* плакаттар;
* стикер;
* интерактивті тақта
* аудиокассета

1. Жаңа тәсілдер
2. СТО
3. АКТ
4. Бағалау
5. Дарынды балаларды оқыту
6. Жас ерекшелік
7.Көшбасшылық

2
<<Жеке адамның психологиялық ерекшеліктері>>
* талдау
* диагностика
* сұрақ - жауап
* логикалық тапсырмалар
* таным үрдістерін зерттеу
* диагностикалық тренинг
* Оқушыларды жеке адамның психологиялық жақтарын зерттеу арқылы ерекшеліктерін ажыратуға дағдыландырады
* Сабақ барысында диагностикалық зерттеу жұмыстары арқылы оқушыны ойлануға, салыстыру арқылы топтық және өзіндік бағалау дағдысын қалыптастыруға үйретеді
Көптеген адамдардың ішіндегі жеке адам бір емес, екі және одан да көп темпераменттік типтердің белгісіне ие болады.
* дәптер;
* қаламсап;
* маркер;
* плакаттар;
* стикер;
* интерактивті тақта

1. Жаңа тәсілдер
2. СТО
3. АКТ
4. Бағалау
5. Дарынды балаларды оқыту
6. Жас ерекшелік
7.Көшбасшылық

3
<<Ұжым ахуалы және жеке адам>>
* сұрақ - жауап
* ассоцация
* топтық жұмыс
* пікірлермен алмасу
* тренинг: <<Жемістер>>
* социометриялық әдіс
* талқылау және талдау
* Ұжым ахуалын зерттеу арқылы жеке адамның ролін көрсетеді
* Жеке адамның психологиялық даму ерекшеліктеріне әсер етуші факторларды анықтайды.
* Ұжымдағы қарым - қатынас ерекшеліктерін түсінеді
Әрбір жеке тұлғалардың ерекшеліктері шағын ұжымның ахуалын құрайды.
* дәптер;
* қаламсап;
* маркер;
* плакаттар;
* стикер;
* интерактивті тақта

1. Жаңа тәсілдер
2. СТО
3. АКТ
4. Бағалау
5. Дарынды балаларды оқыту
6. Жас ерекшелік
7.Көшбасшылық

Сабақтың түрі: Қысқа мерзімді
Пәні: Психология сабағы
Сыныбы: 6 сынып
Тақырыбы: <<Имидж>>


Тақырыптар
Негізгі іс - әрекет
Мақсаты - міндеттері
Негізгі идеялар
Құрал - жабдықтар
Модульдер
1
<<Имидж>>
* Тренинг: <<Мен қандай түсті ұнатамын?>>
* рольдің ойын <<соңғы сән үлгісі>>
* ой қозғау
* презентация: <<Оқушы имиджі>>
* диалогтік сұрақтар
* топтық жұмыс: диагностикалық жұмыс
* Оқушыларды қарым - қатынас мәдениеті арқылы имидж негіздеріне бағытталады.
* Сабақ барысында диалогтік сұрақтар арқылы оқушыны ойлануға, салыстыру арқылы топтық және өзіндік бағалау дағдысын қалыптастырады.
* Имидж түрлері және деңгейлері анықталады
Өзіндік тартымды имидж қалыптастыру аса маңызды.

* дәптер;
* қаламсап;
* маркер;
* плакаттар;
* стикер;
* интерактивті тақта

1. Жаңа тәсілдер
2. СТО
3. АКТ
4. Бағалау
5. Дарынды балаларды оқыту
6. Жас ерекшелік
7.Көшбасшылық

Ұқсас жұмыстар
Ситуациялық тапсырма
Қиынды суреттер
Түрлі мамандық иелеріне сипаттама жасау
Отбасы - мектеп, отбасы, жұртшылық бірлескен жұмысын ұйымдастырушы орталық
Жас маманмен жұмыс жүйесі
Жаңа сабаққа нұсқау беру
Сөйлесу сабақ
Адамгершілік тәрбиесі
Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері
Жеңіл атлетика. Бір орынан екі аяқпен 90,180,360 гр. бұрылу, секіру
Пәндер