Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Ақжігіт орта мектебі

Ашық сабақ.
Пәні: Математика
Сыныбы: 4
Пән мұғалімі: Баймуналова Сулушаш Араловна І санатты бастауыш сынып мұғалімі.
Мектебі: <<Ақжігіт орта мектебі>> ММ.
Мекен-жайы: Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Ақжігіт ауылы

Сабақтың тақырыбы: 203*6,2003*6 түріндегі көбейту.
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға көрсетілген түрдегі көп таңбалы сандарды
көбейтуді меңгерту.
Білімділігі: Оқушылардың есеп шығару және есептеу дағдыларын
жетілдіру.
Тәрбиелілігі: Оқушыларды ұйымшылдыққа ,бір-бірін жақсы түсінуге
тәрбиелеу.
Дамытушылығы: Оқушылардың ауызша есептеу және логикалық
ойлау қаблеттерін дамыту.
Сабақтың түрі: Сайыс сабақ.
Сабақтың көрнекілігі: Оқулық,кесте,слайд,жетон,қима қағаздар.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру
А) Оқушыларды түгендеу.
Ә) Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. Үй жұмысын тексеру.
Үйге берілген 61-беттегі 7-тапсырманы ауызша тексеру.Ол үшін <<Күнді бұлттан құтқару>> ойынын ойнаймыз.

1-бұлттың тапсырмасы: 8000:20=400
2-бұлттың тапсырмасы: 12000:40=300 4000:20=200
3-бұлттың тапсырмасы: 24000:30=800, 21000:70=300 ,27000:30=900
4-бұлттың тапсырмасы: 18000:300=60, 14000: 200=70, 10000 :200=50
35000:700=50
Өткенді қайталау. Кез келген санды 0-ге көбейткенде...
Кез келген санды 1-ге көбейткенде...
0-ді санға көбейткенде...

-Олай болса балалар,біздің бүгінгі сабағымыз 0-і бар сандарды көбейту болып табылады.Осы ережелерді еске сақтаймыз.
Жаңа сабақты түсіндіру:
203 2003 20003
* 6 * 6 * 6
---------- ------------- ----------------
1218 12018 120018
-Балалар бүгінгі сабақ күндегіден ерекше болмақ.Себебі,біздер саяхатқа шығамыз.Саяхатқа шыққыларың келе ме?Саяхатқа жаяу бармаймыз,пойызбен
жүреміз.Онда екі вагон ғана бар.Олар <<Ойшылдар>> және <<Тапқырлар>> деп
аталады.Біздер түрлі аялдамаларға тоқталамыз.Әр аялдамаға жеткенде әр түрлі
тапсырмалар орындаймыз.Ол тапсырмаларды әр вагондағы жолаушылар жарыса орындап білімдерін көрсетеді.
Ендеше ,дайынбыз ба?

Біздің пойызымыз орынынан қозғалу үшін оқулықтағы 1-ші тапсырманы орындаймыз.
Кестемен жұмыс: Сандарды цифрмен жазу.
8 млн. 5 мынд.7 бірл. 21 мыңд. 175 бірл.
5 млн. 3 мыңд.18 бірл. 5 мыңд. 6 бірл.

Дәптермен жұмыс: Көркем жазу минуты.
1-<<Тапсырма станциясы>> 2-тапсырманың ә/ бөлігін орындау.
Ойшылдар Тапқырлар
2008*6= 12048 7006*6=42036
22005*3=66015 42073*4=168292
10507*5=52535 13006*8=104048

2. <<Тұжырымдама станциясы>> 3-есеп
Ойшылдар Тапқырлар.
3 ж.в.-144 т. 5 к.-15 м.
240т.-? в. 60 м.-? к.
480т.-? в.

3. <<Білім станциясы>> Ойын <<Математикалық эстафета>>

4. << Амалдар станциясы>> 4-тапсырма
Ойшылдар Тапқырлар
(23054+4896)*3=83850 ( 70089-65259)+452=5282

Балалар біз барлық станцияға бардық.Енді ауылға қайту керек.Ол үшін мен сендерге логикалық тапсырма беремін.Сол тапсырманы дұрыс орындасақ,ешқандай станцияға тоқтамаймыз.

8-тапсырма. 34 кг. Толық бөшке
18 кг. Жартылай құйылған бөшке
Бос бөшкенің салмағы қанша?
1/ 34-18=16кг. жартылай құйылған балдың массасы.
2/ 16*2=32 кг. барлық бал
3/ 34-32=2 кг. бос бөшкенің массасы
Сабақты қорытындылау. Не үйреніп,не білдік? Ортаға салайық.
Жинаған ұпай сандарын есептеп,ұтқан топты
хабарлау.
Үйге тапсырма: 5,7- тапсырма
Оқушыларды бағалау: Сабаққа өте жақсы қатысқан оқушыларға-5
Жақсы қатысқандарға- 4
Орташа катысқандарға -3

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
Ақжігіт орта мектебі
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
Тақырыбы: 203*6 ,2003*6 түріндегі
--------------------------------------------------------------------------------
көбейту
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
Пән мұғалімі: Баймұңалова Сұлушаш
--------------------------------------------------------------------------------
Аралқызы
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Ұқсас жұмыстар
Ә дыбысы мен әрпі туралы
Мәліметтердің немесе шамалардың типі
Кез-келген үшбұрыштың ауданы
Әбділда тәжібаев. «сырдария»
Ондық бөлшектерді қосу. Сабақтың тақырыбы
Орыс тілі пәні мұғалімі
Тақырып Шыншылдық - адамдықтың белгісі
Қазақ аруы
Үшбұрыштардың түрлері
Жылдың төрт мезгілі ата
Пәндер