Мәтінді талдауғанда өзінің ойын еркін жеткізіп, дәлелдей алуы

Сыныбы

Оқушының аты -жөні

Бағалау критерийлері
Орындалатын деңгейлер
Балл
Ұпайлар
Өзінің балы

Мұғалімнің

балы

№: 1
Бағалау критерийлері: Жазушының өмірі мен шығармашылығын қайталау
Орындалатын деңгейлер: жартылай
Балл: 1
Ұпайлар:
№: толықтай
Бағалау критерийлері: 2
№: 2
Бағалау критерийлері: «Менің әңгімем» атты парақтың толуы
Орындалатын деңгейлер: Жартылай толтыру
Балл: 1
Ұпайлар:
№: Толық толтыра алды
Бағалау критерийлері: 2
№: 3
Бағалау критерийлері:

Берілген уақытты

пайдалану

Орындалатын деңгейлер: жартылай
Балл: 1
Ұпайлар:
№: Толық тиімді
Бағалау критерийлері: 2
№: 4
Бағалау критерийлері:

Мәтінді талдауғанда

өзінің ойын еркін жеткізіп, дәлелдей алуы

Орындалатын деңгейлер: Жартылай
Балл: 1
Ұпайлар:
№: толығымен
Бағалау критерийлері: 2
№: 5
Бағалау критерийлері: Шығармашылық ізденісте болуы
Орындалатын деңгейлер: Оқулықпен шектелуі
Балл: 1
Ұпайлар:
№: Қосымша тапсырманың орындалуы
Бағалау критерийлері: 2

9-10 балл - «5» 6-8 балл - «4» 4-5 балл - «3» 0-3 балл - «2»

Сыныбы

Оқушының аты -жөні

Бағалау критерийлері
Орындалатын деңгейлер
Балл
Ұпайлар
Өзінің балы

Мұғалімнің

балы

№: 1
Бағалау критерийлері: Жазушының өмірі мен шығармашылығын қайталау
Орындалатын деңгейлер: жартылай
Балл: 1
Ұпайлар:
№: толықтай
Бағалау критерийлері: 2
№: 2
Бағалау критерийлері: «Менің әңгімем» атты парақтың толуы
Орындалатын деңгейлер: Жартылай толтыру
Балл: 1
Ұпайлар:
№: Толық толтыра алды
Бағалау критерийлері: 2
№: 3
Бағалау критерийлері:

Берілген уақытты

пайдалану

Орындалатын деңгейлер: жартылай
Балл: 1
Ұпайлар:
№: Толық тиімді
Бағалау критерийлері: 2
№: 4
Бағалау критерийлері:

Мәтінді талдауғанда

өзінің ойын еркін жеткізіп, дәлелдей алуы

Орындалатын деңгейлер: Жартылай
Балл: 1
Ұпайлар:
№: толығымен
Бағалау критерийлері: 2
№: 5
Бағалау критерийлері: Шығармашылық ізденісте болуы
Орындалатын деңгейлер: Оқулықпен шектелуі
Балл: 1
Ұпайлар:
№: Қосымша тапсырманың орындалуы
Бағалау критерийлері: 2

9-10 балл - «5» 6-8 балл - «4» 4-5 балл - «3» 0-3 балл - «2»


Ұқсас жұмыстар
Топпен бағалау
Қасым Аманжолов Дүниеге жар
Төреқұл мен Ағыбай арасындағы достық
Биология сабақтарына жеті модуль идеясын енгізу арқылы оқушылардың танымдық белсенділіктерін арттыру
Әдебиеттік оқудан орта мерзімді жоспар. 4 сынып
Жазықтық пен түзудің перпендикулярлығы
Шаттық шеңбері - сабақтың бас кезінде қолданылатын әдістемелік тәсіл
Қазақ тілі пәні мұғалімі
Қима қағаздары
Ұлттық киім
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz