Жай сандар және құрама сандар

Сабақ 1- сабақ

Сынып: 5

Сабақ өтілетін күні және уақыт: 29. 10. 2014 жыл.

Орны: 21-дәрісхана

Барлық оқушы саны: 22

Қатысқаны:

Сабақ 1- сабақ: Сілтеме
Сынып: 5Сабақ өтілетін күні және уақыт: 29. 10. 2014 жыл.Орны: 21-дәрісхана: Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, Алдамұратова Т. А., Байшоланов Е. С. Математика оқулығы, Алматы: Атамұра, 2010
Сабақ 1- сабақ: Сабақ тақырыбы
Сынып: 5Сабақ өтілетін күні және уақыт: 29. 10. 2014 жыл.Орны: 21-дәрісхана: Жай сандар және құрама сандар
Сабақ 1- сабақ: Жалпы мақсаттар
Сынып: 5Сабақ өтілетін күні және уақыт: 29. 10. 2014 жыл.Орны: 21-дәрісхана: Жай сандар және құрама сандар түсініктерін қалыптастыру. Есептер шығару дағдыларын қалыптастыру.
Сабақ 1- сабақ:

Оқыту

нәтижелері

Сынып: 5Сабақ өтілетін күні және уақыт: 29. 10. 2014 жыл.Орны: 21-дәрісхана:

Оқушылар:

  • Жай сандар және құрама сандар ережелерді ажырата біледі;
  • Жай сандар және құрама сандар ережелерді пайдалана отырып есептерді шығарады;
  • Жай сандармен құрама сандарды салыстыра алады.
  • Жай және құрама сандарды анықтай алу дағдыларын қалыптасады
  • Есептерді өз бетінше шығара алуы іскерліктері артады
Сабақ 1- сабақ: Жұмыс түрі:
Сынып: 5Сабақ өтілетін күні және уақыт: 29. 10. 2014 жыл.Орны: 21-дәрісхана: фронтальды, өздік
Сабақ 1- сабақ: Көрнекіліктер
Сынып: 5Сабақ өтілетін күні және уақыт: 29. 10. 2014 жыл.Орны: 21-дәрісхана: Тест слайд - таныстырылымы, тест, бағалау парағы,

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезендері/уақыт
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Әдіс тәсілдер
Тапсырмалар жүйесі
Оқушыларды бағалау
Сабақтың кезендері/уақыт:

Қызығушылықты ояту

- ұйымдастыру кезеңі

3 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Психология лық ахуал жасау.

Оқушыларды топқа бөлуге.

Оқушының іс-әрекеті:

Оқушылар дөңгеленіп шаттық шеңберін құрады, бір-бірлерлеріне «жылы лебіз, тілектер» айтады, мысалы: әдемісің, ақылдысың, сұлусың

Топқа бөлінуі : «туған айларына байланысты»

Әдіс тәсілдер:
Тапсырмалар жүйесі:

1. «Шаттық шеңбері»

2. Бағалау парағы мен бағалау критерийі

Бағалау парағы топ

3. Топ ережесін құрастыру

Оқушыларды бағалау:
Сабақтың кезендері/уақыт:

- үй тапсырмасын тексеру;

2 мин

- қарастырылған тақырып бойынша өтілген білімді еске түсіріледі

2 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушыларға берілген есептерді тексереді.

Өткен тақырыптар бойынша сұрақтар беріледі

Оқушының іс-әрекеті:

Дұрыс жауапқа қарап өзін -өзі тексереді

Берілген сұрақтарға жауап береді.

Әдіс тәсілдер: Сұрақ жауап
Тапсырмалар жүйесі:

Үй тапсырмасы

№173 №180

Кім жылдам?

1. Натурал сандар деп қандай сандарды айтамыз?

2. Натурал сан қатары нешеден басталады?

3. Берілген сан а-ның бөлгіші деп қандай санды атайд?

4. Қандай санды берілген санға еселік деп атайды?

5. Берілген натурал санға еселік қалай табылады?

6. Берілген натурал санның бөлгішін қалай табамыз?

7. Берілген санның ең кіші еселігі неге тең?

8. Берілген натуал санның ең үлкен бөлгіші неге тең?

Оқушыларды бағалау:

Бағалау парағына дұрыс жауапқа 1 балл

Әр дұрыс есепке 1 балл

Сабақтың кезендері/уақыт:

2-кезең:

Мағынаны ажырату:

- жаңа сабаққа дайындық кезеңі;

5 мин

- жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады;

4 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті: Виртуалды кітапханамен таныстырады. Бағыт береді. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жүйелеп айтуды сұрайды
Оқушының іс-әрекеті: Мәтінді оқиды. Берілген мәтін арасындағы ұқсастық пен айырмашылықты табады.
Әдіс тәсілдер: «Түртіп алу» әдісі
Тапсырмалар жүйесі: «Жай сандар құрама сандар» мәтінін виртуальды кітапханада оқу.
Оқушыларды бағалау:
Сабақтың кезендері/уақыт:

- оқушылар есеп шығару арқылы жаңа білім туралы өзіндік практикалық түсінік пен пікір қалыптастырады;

15 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті: Мұғалім есепті атайды. Бірінші жасыл көтерген баланы, келесіде сары карточка көтерген оқушына тақтаға шығарады. Сары мен қызыл түстердің азаюына көңіл бөліп отырады.
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар қызыл, жасыл және сары карточкаларын есепті шығара білу деңгейіне сәйкес көтеріп отырады. Тақтада орындайды.
Әдіс тәсілдер:

«Бағдаршам» әдісі.

Жасыл көтерсе-«шығара аламын», қызыл «шығара алмаймын», сары - көмек керек

стиктің біреуін көтереді

Тапсырмалар жүйесі:

Деңгейлік тапсырмалар:

А деңгей: №258, №259, №263

В деңгей: №266 №267

С деңгей: №269 №274 (1)

Оқушыларды бағалау: «Бағдаршам», критерий арқылы бағалау.
Сабақтың кезендері/уақыт:

Сергіту тренинг . Жаңбыр

2 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті: Жаңбырдың жауу дыбысын шығарады.
Әдіс тәсілдер:
Тапсырмалар жүйесі:
Оқушыларды бағалау:
Сабақтың кезендері/уақыт:

3-кезең:

Ой-толғаныс:

Жинақтау

5 мин

Бағалау кезеңі

2 мин

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Әрбір оқушыға тест тапсырмасын беру

Белсенді тақтада тестің көрсету. Оқушыларға баға критерийін жазу!

Оқушының іс-әрекеті:

Тест орындайды

Бір - бірінің дәптерлерін ауыстыру арқылы, дайын жауаптармен тексеру!

Берілген мұғалімнің баға критерий бойынша баға қою

Әдіс тәсілдер:

Тест

Тест жауабы

Тапсырмалар жүйесі:

Жай және құрама сан.

1. 3, 6, 11, 13 - жай санды тап

А) 3, 11, 13 Б) 3, 6, 13 В) 6, 11, 13

2. 4, 5, 9, 13, 17 - құрам санды тап

А) 4, 5, 9 Б) 4, 9 В) 4, 9, 13, 17

3. 23, 25, 37, 47 - жай санды тап

А) 23, 25 Б) 25, 37, 47 В) 23, 37, 47

4. 56, 59, 63, 69, 71 - құрама санды тап

А) 56, 63, 69 Б) 56, 59, 71 В) 56, 63, 69, 71

5. 81, 83, 92, 97 - жай санды


Ұқсас жұмыстар
Жай сандар
Жай сандар мен құрама сандар
Жай сандар, құрама сандар
Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеуге үйрену
Құрама сандар
Жай және құрама сандар
Жай сандар мен құрама сандар тақырыбын қайталау
ЕКОЕ пен ЕҮОБ
Ең үлкен ортақ бөлгішті табуға арналған мысалдар
5 класс емтихан сұрақтары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz