Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушы сабақтың соңында
III тоқсан
13.03.2014
Сабақ
Уақыт: 45минут
Пән: Алгебра
Сынып: 9
Сабақ
атауы
Тригонометриялық өрнектерді түрлендіруге есептер шығару
Жалпы мақсаты
1) Білімділік: Тригонометриялық функциялардың мәндерін білу,тригонометриялық өрнектерді формулалар арқылы түрлендіру, қасиеттерін,формулаларын есепке пайдалана білу.
2) Дамытушылық: Сабақта оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді пайдалана отырып, оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқушының математика сабағына деген қызығушылығын арттыру.
3)Тәрбиелік: әдемі, таза жазуға, математикалық сауаттылыққа, ынтымақтастыққа, бірлікке, достыққа тәрбиелеу
Оқыту нәтижесі
Оқушы сабақтың соңында: Тригонометриялық функциялардың мәндерін
біледі . Тригонометриялық формулалар арқылы өрнектерді түрлендіре алады.
Есеп шығаруда негізгі қасиеттерді пайдаланады.
Негізгі идеялар
АКТ ,тапсырмалар арқылы сұрақтар қоя отырып немесе берілген тригонометриялық функциялардың мәндерін меңгерту,есепке сәйкес формулалар арқылы өрнекті түрлендіру
Бағалау
Қалыптастырушы (формативті) бағалау,жиынтық бағалау
Құрал - жабдықтар
Интерактивті тақта, компьютер, бағалау шкалалары, тапсырма бетшелері,кестелер,жапсырма қағаз,түрлі түсті маркерлер
Кезең
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Уақыт
мин
Кіріспе
Сәлемдесу (Шаттық шеңберін құру)
Оқушыларды топқа (топ аттарын интерактивті тақтаға жазу) бөлу,
топ ережелерімен, бағалау критерийлерін еске түсіру
Сәлемдесу (топ мүшелерінің тілегі)
Синус, косинус,тангенс, котангенс
Ережеге бағыну
1.Сабақтан кешікпеу ,уақытқа бағыну
2. Сынып тазалығын сақтау
3. Бір-бірімізге көмектесу
4. Бір-бірімізге көмектесе отырып, тақырыпты ашу
5. Берілген тапсырмаға мән беру, ынта қою
6. Берілген тапсырманы уақытында дұрыс орындау
7. Әркім өзі үшін жұмыс жасау
Бағалау критерийін ескеру
2
2
Негізгі
бөлім
<<Қызығушылықты ояту>>
Тригонометриялық функциялардың мәндерін жатқа айтып жарысу
СТО модулі бойынша логикалық ойлау қабілеті мен есте сақтау қабілеті бойынша тапсырмалар орындау
<<Мағынаны ашу>>
Жетекші сұрақтарды қоя отырып сабақты меңгерту.Тапсырма парақшаларын тарату
Тапсырмалар
I-топ: Синустар
1) Cos(900-a) - Sin(1800-a)+ Ctg(3600-a)=
2) Cos 1050 =
3) Cos 2x + Cos 4x= Тапсырмалар
II-топ: Косинустар
1. Sin 6x - Sin4x=
2.Sin 1050=
3.Sin 2a+(1-Sin2a)=
III-топ: Тангенстер
1) Sin1200Sin600 =
2) tg1050=
3) tg 250+tg 150=
IV- топ: Котангенстер
1) Ctg1050=
2)(Cosx-Sinx)(Cosx+Sinx)=
3) 3Ctg450-Sin450=
<<Талдау>>
Сергіту сәті <<Жаттығу>>
Тригонометриялық функциялардың мәндерін есептерге пайдаланады
Берілген сұрақтарға жауап бере отырып тақырыптың мақсатын түсінеді.
Өз түсініктерін ортаға сала отырып, қасиеттерін есте сақтайды
Логикалық ойлау қабілеті арқылы жауаптарын ортаға салады.Есеп шығару арқылы қорғайды
Тапсырмаларды топ мүшелері бірлесіп шығарады. Шығарылған есепті топ алмастырып алады.
Дәптерге жазады,тексереді.
Топ бір бірін қол шапалақтап марапаттайды
Формулалар жазылған стикерлерді оқушы столының артына жапсырад ы оның жалғасын келесі оқушы жазып, топ басшысына беріп тексертеді.Формуланың дұрыстығын топ талдайды.
Бейнеролик көру. Жаттығу жасау
3
6
15
3
Кері байланыс
Жеміс ағашы арқылы қортындылау
Топ мүшелері жазылған есепті өз топтарымен бірігіп шығару
Дәптерлеріне жазу
Өз пікірлерін стикерге жаза отырып,постерге жапсыру
6
3
Қорытынды
бөлім
Жиынтық бағалау
Бағалау. Критерий бойынша топты бағалау, өзара бағалау
3
Үйге тапсырма №286
Күнделікке жазып алу
2
13.03.2014
Сабақ
Уақыт: 45минут
Пән: Алгебра
Сынып: 9
Сабақ
атауы
Тригонометриялық өрнектерді түрлендіруге есептер шығару
Жалпы мақсаты
1) Білімділік: Тригонометриялық функциялардың мәндерін білу,тригонометриялық өрнектерді формулалар арқылы түрлендіру, қасиеттерін,формулаларын есепке пайдалана білу.
2) Дамытушылық: Сабақта оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді пайдалана отырып, оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқушының математика сабағына деген қызығушылығын арттыру.
3)Тәрбиелік: әдемі, таза жазуға, математикалық сауаттылыққа, ынтымақтастыққа, бірлікке, достыққа тәрбиелеу
Оқыту нәтижесі
Оқушы сабақтың соңында: Тригонометриялық функциялардың мәндерін
біледі . Тригонометриялық формулалар арқылы өрнектерді түрлендіре алады.
Есеп шығаруда негізгі қасиеттерді пайдаланады.
Негізгі идеялар
АКТ ,тапсырмалар арқылы сұрақтар қоя отырып немесе берілген тригонометриялық функциялардың мәндерін меңгерту,есепке сәйкес формулалар арқылы өрнекті түрлендіру
Бағалау
Қалыптастырушы (формативті) бағалау,жиынтық бағалау
Құрал - жабдықтар
Интерактивті тақта, компьютер, бағалау шкалалары, тапсырма бетшелері,кестелер,жапсырма қағаз,түрлі түсті маркерлер
Кезең
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Уақыт
мин
Кіріспе
Сәлемдесу (Шаттық шеңберін құру)
Оқушыларды топқа (топ аттарын интерактивті тақтаға жазу) бөлу,
топ ережелерімен, бағалау критерийлерін еске түсіру
Сәлемдесу (топ мүшелерінің тілегі)
Синус, косинус,тангенс, котангенс
Ережеге бағыну
1.Сабақтан кешікпеу ,уақытқа бағыну
2. Сынып тазалығын сақтау
3. Бір-бірімізге көмектесу
4. Бір-бірімізге көмектесе отырып, тақырыпты ашу
5. Берілген тапсырмаға мән беру, ынта қою
6. Берілген тапсырманы уақытында дұрыс орындау
7. Әркім өзі үшін жұмыс жасау
Бағалау критерийін ескеру
2
2
Негізгі
бөлім
<<Қызығушылықты ояту>>
Тригонометриялық функциялардың мәндерін жатқа айтып жарысу
СТО модулі бойынша логикалық ойлау қабілеті мен есте сақтау қабілеті бойынша тапсырмалар орындау
<<Мағынаны ашу>>
Жетекші сұрақтарды қоя отырып сабақты меңгерту.Тапсырма парақшаларын тарату
Тапсырмалар
I-топ: Синустар
1) Cos(900-a) - Sin(1800-a)+ Ctg(3600-a)=
2) Cos 1050 =
3) Cos 2x + Cos 4x= Тапсырмалар
II-топ: Косинустар
1. Sin 6x - Sin4x=
2.Sin 1050=
3.Sin 2a+(1-Sin2a)=
III-топ: Тангенстер
1) Sin1200Sin600 =
2) tg1050=
3) tg 250+tg 150=
IV- топ: Котангенстер
1) Ctg1050=
2)(Cosx-Sinx)(Cosx+Sinx)=
3) 3Ctg450-Sin450=
<<Талдау>>
Сергіту сәті <<Жаттығу>>
Тригонометриялық функциялардың мәндерін есептерге пайдаланады
Берілген сұрақтарға жауап бере отырып тақырыптың мақсатын түсінеді.
Өз түсініктерін ортаға сала отырып, қасиеттерін есте сақтайды
Логикалық ойлау қабілеті арқылы жауаптарын ортаға салады.Есеп шығару арқылы қорғайды
Тапсырмаларды топ мүшелері бірлесіп шығарады. Шығарылған есепті топ алмастырып алады.
Дәптерге жазады,тексереді.
Топ бір бірін қол шапалақтап марапаттайды
Формулалар жазылған стикерлерді оқушы столының артына жапсырад ы оның жалғасын келесі оқушы жазып, топ басшысына беріп тексертеді.Формуланың дұрыстығын топ талдайды.
Бейнеролик көру. Жаттығу жасау
3
6
15
3
Кері байланыс
Жеміс ағашы арқылы қортындылау
Топ мүшелері жазылған есепті өз топтарымен бірігіп шығару
Дәптерлеріне жазу
Өз пікірлерін стикерге жаза отырып,постерге жапсыру
6
3
Қорытынды
бөлім
Жиынтық бағалау
Бағалау. Критерий бойынша топты бағалау, өзара бағалау
3
Үйге тапсырма №286
Күнделікке жазып алу
2
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz