9-сынып Алгебра: Тригонометриялық өрнектерді формулалар арқылы түрлендіру және есептерді шығару

III тоқсан
13. 03. 2014
Сабақ
Уақыт: 45минут
Пән: Алгебра
Сынып: 9
III тоқсан:

Сабақ

атауы

13. 03. 2014: Тригонометриялық өрнектерді түрлендіруге есептер шығару
III тоқсан: Жалпы мақсаты
13. 03. 2014:
  1. Білімділік: Тригонометриялық функциялардың мәндерін білу, тригонометриялық өрнектерді формулалар арқылы түрлендіру, қасиеттерін, формулаларын есепке пайдалана білу.
  2. Дамытушылық: Сабақта оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді пайдалана отырып, оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқушының математика сабағына деген қызығушылығын арттыру.

3) Тәрбиелік: әдемі, таза жазуға, математикалық сауаттылыққа, ынтымақтастыққа, бірлікке, достыққа тәрбиелеу

III тоқсан: Оқыту нәтижесі
13. 03. 2014:

Оқушы сабақтың соңында: Тригонометриялық функциялардың мәндерін

біледі . Тригонометриялық формулалар арқылы өрнектерді түрлендіре алады.

Есеп шығаруда негізгі қасиеттерді пайдаланады.

III тоқсан: Негізгі идеялар
13. 03. 2014: АКТ, тапсырмалар арқылы сұрақтар қоя отырып немесе берілген тригонометриялық функциялардың мәндерін меңгерту, есепке сәйкес формулалар арқылы өрнекті түрлендіру
III тоқсан: Бағалау
13. 03. 2014: Қалыптастырушы (формативті) бағалау, жиынтық бағалау
III тоқсан: Құрал - жабдықтар
13. 03. 2014: Интерактивті тақта, компьютер, бағалау шкалалары, тапсырма бетшелері, кестелер, жапсырма қағаз, түрлі түсті маркерлер
III тоқсан: Кезең
13. 03. 2014: Мұғалімнің іс-әрекеті
Сабақ: Оқушының іс-әрекеті
Уақыт: 45минут:

Уақыт

мин

III тоқсан: Кіріспе
13. 03. 2014:

Сәлемдесу (Шаттық шеңберін құру)

Оқушыларды топқа (топ аттарын интерактивті тақтаға жазу) бөлу,

топ ережелерімен, бағалау критерийлерін еске түсіру

Сабақ:

Сәлемдесу (топ мүшелерінің тілегі)

Синус, косинус, тангенс, котангенс

Ережеге бағыну

1. Сабақтан кешікпеу, уақытқа бағыну

2. Сынып тазалығын сақтау

3. Бір-бірімізге көмектесу

4. Бір-бірімізге көмектесе отырып, тақырыпты ашу

5. Берілген тапсырмаға мән беру, ынта қою

6. Берілген тапсырманы уақытында дұрыс орындау

7. Әркім өзі үшін жұмыс жасау

Бағалау критерийін ескеру

Уақыт: 45минут:

2

2

III тоқсан:

Негізгі

бөлім

13. 03. 2014:

«Қызығушылықты ояту»

Тригонометриялық функциялардың мәндерін жатқа айтып жарысу

СТО модулі бойынша логикалық ойлау қабілеті мен есте сақтау қабілеті бойынша тапсырмалар орындау

« Мағынаны ашу»

Жетекші сұрақтарды қоя отырып сабақты меңгерту. Тапсырма парақшаларын тарату

Тапсырмалар

I-топ: Синустар

  1. Cos(900-a) - Sin(1800-a) + Ctg(3600-a) =
  2. Cos 1050=
  3. Cos 2x + Cos 4x= Тапсырмалар

II-топ: Косинустар

1. Sin 6x - Sin4x=

2. Sin 105 0 =

3. Sin 2 a+(1-Sin 2 a) =

III-топ: Тангенстер

  1. Sin1200Sin600\frac{Sin120^{0}}{Sin60^{0}}\=
  2. tg1050=
  3. tg 250+tg 150=

IV- топ: Котангенстер

  1. Ctg1050=

2) (Cosx-Sinx) (Cosx+Sinx) =

3) 3Ctg45 0 -Sin45 0 =

«Талдау»

Сергіту сәті «Жаттығу»

Сабақ:

Тригонометриялық функциялардың мәндерін есептерге пайдаланады

Берілген сұрақтарға жауап бере отырып тақырыптың мақсатын түсінеді.

Өз түсініктерін ортаға сала отырып, қасиеттерін есте сақтайды

Логикалық ойлау қабілеті арқылы жауаптарын ортаға салады. Есеп шығару арқылы қорғайды

Тапсырмаларды топ мүшелері бірлесіп шығарады. Шығарылған есепті топ алмастырып алады.

Дәптерге жазады, тексереді.

Топ бір бірін қол шапалақтап марапаттайды

Формулалар жазылған стикерлерді оқушы столының артына жапсырад ы оның жалғасын келесі оқушы жазып, топ басшысына беріп тексертеді. Формуланың дұрыстығын топ талдайды.

Бейнеролик көру. Жаттығу жасау

Уақыт: 45минут:

3

6

15

3

III тоқсан:
13. 03. 2014:

Кері байланыс

Жеміс ағашы арқылы қортындылау

Сабақ:

Топ мүшелері жазылған есепті өз топтарымен бірігіп шығару

Дәптерлеріне жазу

Өз пікірлерін стикерге жаза отырып, постерге жапсыру

Уақыт: 45минут:

6

3

III тоқсан:

Қорытынды

бөлім

13. 03. 2014: Жиынтық бағалау
Сабақ: Бағалау. Критерий бойынша топты бағалау, өзара бағалау
Уақыт: 45минут: 3
III тоқсан: Үйге тапсырма №286
13. 03. 2014: Күнделікке жазып алу
Сабақ: 2

Ұқсас жұмыстар
9-сынып Алгебрасы: тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру арқылы деңгейлік есептерді шешу
9-сынып алгебра: Тригонометриялық формулалар - сабақ жоспары
9-сынып алгебрасы: Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру сабағының ақпараттық картасы
9-сынып: Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру (бекіту сабағы)
9-сынып. Келтіру формулалары және тригонометриялық есептерді шығару
9-сынып математикасы: Өрнектерді түрлендіруде негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді қолдану және есептер шығару
8-сынып алгебра: квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
9-сынып алгебрасы: Тригонометриялық өрнектерді түрлендіру және теңдіктерді дәлелдеу (деңгейлеп-саралап оқыту және интерактивті тақта қолдану)
Келтіру формулалары арқылы тригонометриялық функцияларды түрлендіру және есептер шығару
Қысқаша көбейту формулаларын қолдана отырып бүтін өрнектерді түрлендіру және есептерді шығару
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz