Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға ауызша көбейту

Математика. 3-сынып
Тақырыбы: Екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға ауызша көбейту.
Мақсаты: Білімділік: тақырыпты меңгерту барысында екі таңбалы сандарды разрядтарға жіктей отырып, бір таңбалы санға ауызша көбейте білуге машықтандыру.
Дамытушылық: тез есептеуге дағдыландыру. Ой - өрістерін дамытып, сабаққа қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру.
Тәрбиелік: ананы құрметтеуге, сыйлауға тәрбиелеу.
Түрі: саяхат сабақ.
Әдісі: сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, өз бетімен жұмыс, топтық жұмыс.
Көрнекілігі: суреттер, ойын элементтері.
І. Ұйымдастыру бөлімі.
- Әрқашан күн сөнбесін!
Аспаннан бұлт төнбесін!
Қасымда болсын мамам,
Болайын мен де аман. (әннің 4 жолын хормен орындату)
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. (үй жұмысы дәптерлерін жинап алу)
ІІІ. Өткенді пысықтау.
- <<Күн көзін бұлт баспасын!>> атты ойын ойнату.
Шарты: күн көзін бұлттардан арылту. Ол үшін тапсырмалар орындау.
1) <<Сен маған, мен саған>> ойыны. Бір-біріне көбейту кестесінен тапсырмалар беру.
2) Сұрақ-жауап:
- Көбейту амалындағы сандар мен нәтиженің атауы (көбейткіш, көбейткіш, көбейтіндінің мәні)
- Бөлу амалындағы сандар мен нәтиженің атауы (бөлінгіш, бөлгіш, бөліндінің мәні)
- Көбейтудің қасиеттері (ауыстырымдылық, терімділік, қосуға қатысты үлестірімділік)
- Көбейтуге кері амал (бөлу)
3) Тест. Оқушылар қолдарындағы тиісті жауап жазылған (а,ә) көрсеткішті көрсетеді.
1. Санды нөлге көбейтсе, неше шығады?
а) 0 ә) сан
2. Санды 1-ге көбейтсе, неше шығады?
а) сол санның өзі ә) 1
3. 9 жүздік 9 ондық 0 бірліктен тұратын сан.
а) 909 ә) 990
4. Саны - 5, құны - 50тг, бағасы қанша?
а) 250тг ә) 10тг
ІІІ.Жаңа сабақ
oo Күн көзі ашылды,
Жерге шуақ шашылды.
Ендеше қалам алайық,
Әдемілеп жазайық!
1. Дәптермен жұмыс. (күннің жады, тақырып)

2. Ойын: <<Пойыз құрастыру>>.

Шарты: мұғалім үн-түнсіз вагондарды біртіндеп жалғастыра, пойыз құрастырады. Оқушылар вагондарға жазылған жазуларды түсіндіріп беруі тиіс.
82

80+2=
40∙2+1∙2=
(40+1)∙2=
41∙2=

oo Екі таңбалы санды разрядтық бірліктерге жіктеп, жеке-жеке бір таңбалы санға көбейтіп, шыққан көбейтінділерді қосамыз.
3. Шығармашылық тапсырма:
Шыққан саннан ең кіші екі таңбалы санды азайтыңдар. Сосын ең үлкен бір таңбалы санға бөліңдер. Неше шықты? (8)
4. Әңгімелесу:
- 8 саны туралы не айтуға болады, жақын арада қандай мерекені атап өтпекшіміз?
- 8-наурыз мерекесіне анамызға қандай сыйлық әзірлеп жатырмыз?
- Аналарымызды алыс шетелге қыдыртқыларың келе ме?
Олай болса, бүгінгі сабағымызда соған мүмкіндік туып тұр. Армандап, ойын ретінде аналарымызды қыдыртып қайтайық. Пойызымыз дайын.
5. Пойызға билет сатып алу. №3 тапсырма.
1-қатар 2-қатар 3-қатар
21 ∙ 3 =
96 : 8 =
98 : 14 =
18 ∙ 5 =
77 : 7 =
51 : 17 =
14 ∙ 7 =
48 : 4 =
65 : 13 =
98 90 63
12 11 12
5 3 7

6. Аялдама: <<Кипр аквапаркі>>
№6 есеп. (1)
1 билет - 15 фунт Шешуі: 90 : 15 = 6
? билет - 90 фунт Жауабы: 6 билет.
7. Аялдама: <<Болғар дәмханасы>>
№6 есеп. (2)
5 коктейль - 60 лев Шешуі: 60 : 5 = 12
1 коктейль - ? лев Жауабы: 12 лев.
8. Тік ұшаққа билет алу. №4 Теңдеуді шешу.
х : 5 = 60 : 12
х : 5 = 5
х = 5 ∙ 5
х = 25
64 : х = 36 : 9
64 : х = 4
х = 64 : 4
х = 16
х ∙ 7 = 58 + 5
х ∙7 = 63
х = 63 : 7
х = 9
1-қатар 2-қатар 3-қатар

9. Аялдама: <<Англия дукені>>
№7 есеп.
Бағасы
Саны
Құны
? бірдей
4
48 пенс

10
?

Шешуі: 48 : 4 ∙10 = 120
Жауабы: 120 пенс.

10. Кемеге билет алу. №5 (ауызша)
482 см * 49 дм (‹) 1 ц 35 кг * 200 кг (‹) 5 м 6 дм * 506 дм (=)
11. Аялдама: <<Израиль дүкені>>
№9есеп.
1 торт - ? , 6-дан 1 бөлігі - 15 шекель Шешуі: 15∙6 = 90 90∙2 = 180
2 торт - ? Жауабы: 180 шекель
12. Ұшақпен қайту. Шығармашылық есеп. (Графикалық түрде шығарылатын есеп)
Әсет -->Әлия -->Оля -->Серік -->Берік
Сәуле -->Самат -->Ира -->Асан -->Лена
Қобдиша Құмыра

13. Автобусқа билет алу. Перфокартамен жұмыс.
Өз бетімен жұмыс. №12

ІҮ. Қорытындылау.
14. Автобус бетіндегі жазуды оқыту. Мағынасын сұрау:
- Анаңды Меккеге үш рет арқалап апарсаң да, қарызын өтей алмайсың...
(<<Анашым>> әні орындалып тұрады.)
Ү. Бағалау.
- Бүгінгі сабағымызда әр түрлі елдердің ақшасымен таныстық. Ал өз еліміздің төл ақшамыз, валютамыз қалай аталады?
- Ендеше қолымыздағы теңгені есептейік. Кім көп жинаса, жақсы бағалар алады.
ҮІ. Үйге тапсырма:
oo Теңге жөнінде берілген №8 есепті және № 3 мысалды үйге орындауға аламыз. (223- бет)

Ұқсас жұмыстар
Орта мерзімді жұмыс жоспары
Орта мерзімді жоспар математика. 3 сынып
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту мен бөлудің жағдайлары
Бір таңбалы санға көбейту және бөлу
Екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға разрядтан аттамай жазбаша көбейту 31х2
Сабақты ортасы
Үш таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту. 3-сынып
Көп таңбалы сандарды бір таңбалы санға ауызша бөлуді пысықтау
Сандарды қосу және азайту
Тапсырманың мақсаты
Пәндер