Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға ауызша көбейту
Математика. 3-сынып
Тақырыбы: Екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға ауызша көбейту.
Мақсаты: Білімділік: тақырыпты меңгерту барысында екі таңбалы сандарды разрядтарға жіктей отырып, бір таңбалы санға ауызша көбейте білуге машықтандыру.
Дамытушылық: тез есептеуге дағдыландыру. Ой - өрістерін дамытып, сабаққа қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру.
Тәрбиелік: ананы құрметтеуге, сыйлауға тәрбиелеу.
Түрі: саяхат сабақ.
Әдісі: сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, өз бетімен жұмыс, топтық жұмыс.
Көрнекілігі: суреттер, ойын элементтері.
І. Ұйымдастыру бөлімі.
- Әрқашан күн сөнбесін!
Аспаннан бұлт төнбесін!
Қасымда болсын мамам,
Болайын мен де аман. (әннің 4 жолын хормен орындату)
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. (үй жұмысы дәптерлерін жинап алу)
ІІІ. Өткенді пысықтау.
- <<Күн көзін бұлт баспасын!>> атты ойын ойнату.
Шарты: күн көзін бұлттардан арылту. Ол үшін тапсырмалар орындау.
1) <<Сен маған, мен саған>> ойыны. Бір-біріне көбейту кестесінен тапсырмалар беру.
2) Сұрақ-жауап:
- Көбейту амалындағы сандар мен нәтиженің атауы (көбейткіш, көбейткіш, көбейтіндінің мәні)
- Бөлу амалындағы сандар мен нәтиженің атауы (бөлінгіш, бөлгіш, бөліндінің мәні)
- Көбейтудің қасиеттері (ауыстырымдылық, терімділік, қосуға қатысты үлестірімділік)
- Көбейтуге кері амал (бөлу)
3) Тест. Оқушылар қолдарындағы тиісті жауап жазылған (а,ә) көрсеткішті көрсетеді.
1. Санды нөлге көбейтсе, неше шығады?
а) 0 ә) сан
2. Санды 1-ге көбейтсе, неше шығады?
а) сол санның өзі ә) 1
3. 9 жүздік 9 ондық 0 бірліктен тұратын сан.
а) 909 ә) 990
4. Саны - 5, құны - 50тг, бағасы қанша?
а) 250тг ә) 10тг
ІІІ.Жаңа сабақ
oo Күн көзі ашылды,
Жерге шуақ шашылды.
Ендеше қалам алайық,
Әдемілеп жазайық!
1. Дәптермен жұмыс. (күннің жады, тақырып)
2. Ойын: <<Пойыз құрастыру>>.
Шарты: мұғалім үн-түнсіз вагондарды біртіндеп жалғастыра, пойыз құрастырады. Оқушылар вагондарға жазылған жазуларды түсіндіріп беруі тиіс.
82
80+2=
40∙2+1∙2=
(40+1)∙2=
41∙2=
oo Екі таңбалы санды разрядтық бірліктерге жіктеп, жеке-жеке бір таңбалы санға көбейтіп, шыққан көбейтінділерді қосамыз.
3. Шығармашылық тапсырма:
Шыққан саннан ең кіші екі таңбалы санды азайтыңдар. Сосын ең үлкен бір таңбалы санға бөліңдер. Неше шықты? (8)
4. Әңгімелесу:
- 8 саны туралы не айтуға болады, жақын арада қандай мерекені атап өтпекшіміз?
- 8-наурыз мерекесіне анамызға қандай сыйлық әзірлеп жатырмыз?
- Аналарымызды алыс шетелге қыдыртқыларың келе ме?
Олай болса, бүгінгі сабағымызда соған мүмкіндік туып тұр. Армандап, ойын ретінде аналарымызды қыдыртып қайтайық. Пойызымыз дайын.
5. Пойызға билет сатып алу. №3 тапсырма.
1-қатар 2-қатар 3-қатар
21 ∙ 3 =
96 : 8 =
98 : 14 =
18 ∙ 5 =
77 : 7 =
51 : 17 =
14 ∙ 7 =
48 : 4 =
65 : 13 =
98 90 63
12 11 12
5 3 7
6. Аялдама: <<Кипр аквапаркі>>
№6 есеп. (1)
1 билет - 15 фунт Шешуі: 90 : 15 = 6
? билет - 90 фунт Жауабы: 6 билет.
7. Аялдама: <<Болғар дәмханасы>>
№6 есеп. (2)
5 коктейль - 60 лев Шешуі: 60 : 5 = 12
1 коктейль - ? лев Жауабы: 12 лев.
8. Тік ұшаққа билет алу. №4 Теңдеуді шешу.
х : 5 = 60 : 12
х : 5 = 5
х = 5 ∙ 5
х = 25
64 : х = 36 : 9
64 : х = 4
х = 64 : 4
х = 16
х ∙ 7 = 58 + 5
х ∙7 = 63
х = 63 : 7
х = 9
1-қатар 2-қатар 3-қатар
9. Аялдама: <<Англия дукені>>
№7 есеп.
Бағасы
Саны
Құны
? бірдей
4
48 пенс
10
?
Шешуі: 48 : 4 ∙10 = 120
Жауабы: 120 пенс.
10. Кемеге билет алу. №5 (ауызша)
482 см * 49 дм (‹) 1 ц 35 кг * 200 кг (‹) 5 м 6 дм * 506 дм (=)
11. Аялдама: <<Израиль дүкені>>
№9есеп.
1 торт - ? , 6-дан 1 бөлігі - 15 шекель Шешуі: 15∙6 = 90 90∙2 = 180
2 торт - ? Жауабы: 180 шекель
12. Ұшақпен қайту. Шығармашылық есеп. (Графикалық түрде шығарылатын есеп)
Әсет -->Әлия -->Оля -->Серік -->Берік
Сәуле -->Самат -->Ира -->Асан -->Лена
Қобдиша Құмыра
13. Автобусқа билет алу. Перфокартамен жұмыс.
Өз бетімен жұмыс. №12
ІҮ. Қорытындылау.
14. Автобус бетіндегі жазуды оқыту. Мағынасын сұрау:
- Анаңды Меккеге үш рет арқалап апарсаң да, қарызын өтей алмайсың...
(<<Анашым>> әні орындалып тұрады.)
Ү. Бағалау.
- Бүгінгі сабағымызда әр түрлі елдердің ақшасымен таныстық. Ал өз еліміздің төл ақшамыз, валютамыз қалай аталады?
- Ендеше қолымыздағы теңгені есептейік. Кім көп жинаса, жақсы бағалар алады.
ҮІ. Үйге тапсырма:
oo Теңге жөнінде берілген №8 есепті және № 3 мысалды үйге орындауға аламыз. (223- бет)
Тақырыбы: Екі таңбалы сандарды бір таңбалы санға ауызша көбейту.
Мақсаты: Білімділік: тақырыпты меңгерту барысында екі таңбалы сандарды разрядтарға жіктей отырып, бір таңбалы санға ауызша көбейте білуге машықтандыру.
Дамытушылық: тез есептеуге дағдыландыру. Ой - өрістерін дамытып, сабаққа қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру.
Тәрбиелік: ананы құрметтеуге, сыйлауға тәрбиелеу.
Түрі: саяхат сабақ.
Әдісі: сұрақ-жауап, талдау-жинақтау, өз бетімен жұмыс, топтық жұмыс.
Көрнекілігі: суреттер, ойын элементтері.
І. Ұйымдастыру бөлімі.
- Әрқашан күн сөнбесін!
Аспаннан бұлт төнбесін!
Қасымда болсын мамам,
Болайын мен де аман. (әннің 4 жолын хормен орындату)
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. (үй жұмысы дәптерлерін жинап алу)
ІІІ. Өткенді пысықтау.
- <<Күн көзін бұлт баспасын!>> атты ойын ойнату.
Шарты: күн көзін бұлттардан арылту. Ол үшін тапсырмалар орындау.
1) <<Сен маған, мен саған>> ойыны. Бір-біріне көбейту кестесінен тапсырмалар беру.
2) Сұрақ-жауап:
- Көбейту амалындағы сандар мен нәтиженің атауы (көбейткіш, көбейткіш, көбейтіндінің мәні)
- Бөлу амалындағы сандар мен нәтиженің атауы (бөлінгіш, бөлгіш, бөліндінің мәні)
- Көбейтудің қасиеттері (ауыстырымдылық, терімділік, қосуға қатысты үлестірімділік)
- Көбейтуге кері амал (бөлу)
3) Тест. Оқушылар қолдарындағы тиісті жауап жазылған (а,ә) көрсеткішті көрсетеді.
1. Санды нөлге көбейтсе, неше шығады?
а) 0 ә) сан
2. Санды 1-ге көбейтсе, неше шығады?
а) сол санның өзі ә) 1
3. 9 жүздік 9 ондық 0 бірліктен тұратын сан.
а) 909 ә) 990
4. Саны - 5, құны - 50тг, бағасы қанша?
а) 250тг ә) 10тг
ІІІ.Жаңа сабақ
oo Күн көзі ашылды,
Жерге шуақ шашылды.
Ендеше қалам алайық,
Әдемілеп жазайық!
1. Дәптермен жұмыс. (күннің жады, тақырып)
2. Ойын: <<Пойыз құрастыру>>.
Шарты: мұғалім үн-түнсіз вагондарды біртіндеп жалғастыра, пойыз құрастырады. Оқушылар вагондарға жазылған жазуларды түсіндіріп беруі тиіс.
82
80+2=
40∙2+1∙2=
(40+1)∙2=
41∙2=
oo Екі таңбалы санды разрядтық бірліктерге жіктеп, жеке-жеке бір таңбалы санға көбейтіп, шыққан көбейтінділерді қосамыз.
3. Шығармашылық тапсырма:
Шыққан саннан ең кіші екі таңбалы санды азайтыңдар. Сосын ең үлкен бір таңбалы санға бөліңдер. Неше шықты? (8)
4. Әңгімелесу:
- 8 саны туралы не айтуға болады, жақын арада қандай мерекені атап өтпекшіміз?
- 8-наурыз мерекесіне анамызға қандай сыйлық әзірлеп жатырмыз?
- Аналарымызды алыс шетелге қыдыртқыларың келе ме?
Олай болса, бүгінгі сабағымызда соған мүмкіндік туып тұр. Армандап, ойын ретінде аналарымызды қыдыртып қайтайық. Пойызымыз дайын.
5. Пойызға билет сатып алу. №3 тапсырма.
1-қатар 2-қатар 3-қатар
21 ∙ 3 =
96 : 8 =
98 : 14 =
18 ∙ 5 =
77 : 7 =
51 : 17 =
14 ∙ 7 =
48 : 4 =
65 : 13 =
98 90 63
12 11 12
5 3 7
6. Аялдама: <<Кипр аквапаркі>>
№6 есеп. (1)
1 билет - 15 фунт Шешуі: 90 : 15 = 6
? билет - 90 фунт Жауабы: 6 билет.
7. Аялдама: <<Болғар дәмханасы>>
№6 есеп. (2)
5 коктейль - 60 лев Шешуі: 60 : 5 = 12
1 коктейль - ? лев Жауабы: 12 лев.
8. Тік ұшаққа билет алу. №4 Теңдеуді шешу.
х : 5 = 60 : 12
х : 5 = 5
х = 5 ∙ 5
х = 25
64 : х = 36 : 9
64 : х = 4
х = 64 : 4
х = 16
х ∙ 7 = 58 + 5
х ∙7 = 63
х = 63 : 7
х = 9
1-қатар 2-қатар 3-қатар
9. Аялдама: <<Англия дукені>>
№7 есеп.
Бағасы
Саны
Құны
? бірдей
4
48 пенс
10
?
Шешуі: 48 : 4 ∙10 = 120
Жауабы: 120 пенс.
10. Кемеге билет алу. №5 (ауызша)
482 см * 49 дм (‹) 1 ц 35 кг * 200 кг (‹) 5 м 6 дм * 506 дм (=)
11. Аялдама: <<Израиль дүкені>>
№9есеп.
1 торт - ? , 6-дан 1 бөлігі - 15 шекель Шешуі: 15∙6 = 90 90∙2 = 180
2 торт - ? Жауабы: 180 шекель
12. Ұшақпен қайту. Шығармашылық есеп. (Графикалық түрде шығарылатын есеп)
Әсет -->Әлия -->Оля -->Серік -->Берік
Сәуле -->Самат -->Ира -->Асан -->Лена
Қобдиша Құмыра
13. Автобусқа билет алу. Перфокартамен жұмыс.
Өз бетімен жұмыс. №12
ІҮ. Қорытындылау.
14. Автобус бетіндегі жазуды оқыту. Мағынасын сұрау:
- Анаңды Меккеге үш рет арқалап апарсаң да, қарызын өтей алмайсың...
(<<Анашым>> әні орындалып тұрады.)
Ү. Бағалау.
- Бүгінгі сабағымызда әр түрлі елдердің ақшасымен таныстық. Ал өз еліміздің төл ақшамыз, валютамыз қалай аталады?
- Ендеше қолымыздағы теңгені есептейік. Кім көп жинаса, жақсы бағалар алады.
ҮІ. Үйге тапсырма:
oo Теңге жөнінде берілген №8 есепті және № 3 мысалды үйге орындауға аламыз. (223- бет)
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz