Мұғалім әрекеті

Қысқа мерзімді жоспар

Сыныбы 6
Пәні: математика
Сыныбы 6: Тақырыбы
Пәні: математика: Пропорцияны мәтінді есептерді шығаруда және масштабты есептеуде қолдану
Сыныбы 6: Мақсаты
Пәні: математика: Пропорцияны қолданып процентке және масштабқа берілген есептерді шығаруды үйрену
Сыныбы 6: Күтілетін нәтиже
Пәні: математика: А . пропоцияны пайдаланып есептің шартын жазады және белгісіз мүшесін есептей біледі;
Сыныбы 6: В. пропорцияны пайдаланып шешетін қарапайым есептерді құрып, шығара алады;
Сыныбы 6: С . Масштабқа берілген есептерді пропорция арқылы шешіп, картада кескінін салады.
Сыныбы 6:

Дереккөздер,

құрал-жабдықтар

Пәні: математика: Оқулық, ноутбук, проектор, стикелер, дидактикалық материал.
Сыныбы 6: Сабақтың барысы
Пәні: математика: Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Сыныбы 6: Кіріспе
Пәні: математика:

Оқушылармен амандасу.

Психологиялық ахуалды қалыптастыру: «Қар көшкіні» тренингі (2 мин)

Топқа бөлу (1 мин. ) Сандар жиыны арқылы топқа бөліп, әлі кездеспеген периодты ондық бөлшекті көргенде оқушыларда сұрақ пайда болады.

Оқушыларға периодты ондық бөлшекті әлі өтпегенімізді, бірақ ол кездесіп жүргенін мысал арқылы айтып кетемін.

Үй тапсырмасын тексеру (8 мин. ) .

Үйге ауылымыздың екі жағындағы елді мекендердің орналасуын сызбада салып, масштабын пропорция арқылы табу.

Өткен тақырып бойынша сұрақтар:

- Масштаб дегеніміз не?

- Пропорция дегеніміз не?

- Пропорция арқылы есептің шартын қалай жазамыз?

- Пропорция арқылы теңдеуді қалай шешеміз?

Мұғаліммен амандасады

Әр оқушы өз есімін атап, оған бастапқы әріптен басталатын бір сын есімін(эпитет) қосады. Келесі оқушы адыңғы оқушының есімі мен эпитеттерін қайталап шығуы керек. Бүл тәсілді қолданғанда оқушылар еске сақтау мен мұқият тыңдау қасиеттерін іске қосады.

Топқа бөлінеді

Әр топ мүшелері топ басшысын сайлайды. Топ басшысына бағалау парағы беріледі, ол сабақтың бөлімі бойынша бағалап (+, -) отырады

Оқушылар жұптасып бір- бірінің үй жұмысын тексереді

Өткен сабақты түсінгендіктерін "басбармақ" арқылы бағалайды

Сыныбы 6: Тұсаукесер
Пәні: математика:

Бүгінгі сабақтың мақсатын айқындап алу (5 мин. )

1. Мәтінді есептерді пропорцияны қолданып шығарған тиімді ме, 5сыныптағы процентті ондық бөлшекке айналдырып есептеген тиімді ме?

2. Болашақта пропорция арқылы есептеу қай жерде немесе қай кезде кездеседі деп ойлайсыздар?

Оқушылар бүгінгі сабақтың

болашақта қажеттілігі мен тиімділігін түсінеді, мақсатын ұғынады.

Сыныбы 6: Негізгі бөлім
Пәні: математика: Сыныпта топқа екі мәтінді есептен құрып, шығару жолдарын көрсету тапсырылады.

"Ойлан-бірік-бөліс" әдісімен /есептер шығару/ жауап береді

Топтың жұмысын "бағдаршам" арқылы бағалайды

Сыныбы 6: Қорытынды
Пәні: математика:

Деңгейлік 8 тапсырмалардан құрылған тест беріледі. Бағалау критерийін оқушылар өздері ұсынады (тапсырмалардың кейбірі ҰБТ-ге дайындықтың 2015ж тест жинағынан алынды) .

Рефлекция (2 мин. ) Рефлексия парақшаларындағы жауаптарын келесі сабақта оқып, талданады.

Үйге тапсырма: №184(2), 187(2, 4), 194, 199.

Сабақтан алған көңіл күйлерін смайлик арқылы білдіріп, "Білім ағашына" іледі.

1. Не оңай болды?

2. Не қиын болды?

3. Қиындықты қалай жеңдің?

4. Сабақта не білгің келеді, қандай өзгеріс енгізер едің?

Сыныбы 6: Сабақтың талдауы
Пәні: математика: Бүгінгі сабақта оқушылар мәтінді есептерді өз беттерімен құрастыруды меңгерген, бірақ тапсырмалар С деңгейіне жеткен жоқ. Сыни тұрғыда ойлап, өз беттерімен жұмыстанды, алдынғы сабақта алған білімдерін есеп құрастыруда қолдана білді. Оқу үлгерімі төмен оқушы Құспанов О. қателері болса да, тапсырманы уақытқа сыйып орындап отырды. Топ мүшелері ынтымақтастықпен тапсырмаларды бөлісіп орындады. Қосымша дамыту сұрақтарына үлгерімі өте жақсы оқушыларға қарағанда Құрманғалиев Д. жауап беріп, өз ойын ашық айтты. Бағалау критерийісін өздері әділ бағалады деп ойлаймын. Сонымен қатар сабаққа енжар қатысып отырған оқушы да болды. Мысалы: 3-топтағы Юсупов Д. бүгін сабаққа белсенді қатыспай отырды және топ басшысы бағалау парағында "қанағаттанарлық" деп бағалаған. Топтар бағалауда бір бірімен ұйымшылдықпен ақылдасып, "бағдаршамды" көтеріп отырды. Тест тапсырмасындағы деңгейлік тапсырманың барлығын төрт оқушы орындаған, екі оқушы "қанағаттанарлық" деп бағаланса, қалған оқушы "жақсы" бағаға орындаған.
Сыныбы 6: Сабақ бойынша өзгертулер
Пәні: математика: Топтар бір-біріне сұрақтар мен тапсырмалар беріп, бағалау.

Бағалау парағы

Оқушының аты- жөні
Үй тапсырмасы
Топпен жұмыс
Сұрақ қою не жауап беру
Жеке жұмыс
Тест
Барлығы
№: 1
Оқушының аты- жөні:
Үй тапсырмасы:
Топпен жұмыс:
Сұрақ қою не жауап беру:
Жеке жұмыс:
Тест:
Барлығы:
№: 2
Оқушының аты- жөні:
Үй тапсырмасы:
Топпен жұмыс:
Сұрақ қою не жауап беру:
Жеке жұмыс:
Тест:
Барлығы:
№: 3
Оқушының аты- жөні:
Үй тапсырмасы:
Топпен жұмыс:
Сұрақ қою не жауап беру:
Жеке жұмыс:
Тест:
Барлығы:
№: 4
Оқушының аты- жөні:
Үй тапсырмасы:
Топпен жұмыс:
Сұрақ қою не жауап беру:
Жеке жұмыс:
Тест:
Барлығы:

Тест

1. 15%-і 27-ге тең қандай сан?

А. 160 В. 180 С. 150 Д. 140 Е. 170

2. Мектепте 560 ер бала оқиды. Егер қыз балалар барлық оқушының 80%-ін құраса, мектепте қанша ер бала бар?

А. 118 В. 150 С. 125 Д. 112 Е. 142

3. Жоспар бойынша тігінші 128 бас киім тігу керек еді, ол 160 бас киім тікті. Тігінші жоспарын қанша процентке артық орындады?

А. 25% В. 20% С. 24% Д. 18% Е. 22%

4. 30 саны 80-нің неше процентін құрайды?

А. 35, 7 В. 35, 6 С. 38, 7 Д. 39, 2 Е. 37, 5

5. 300-ден 240-қа кеміген санның кему процентін қанша ?

А. 10% В. 15% С. 20% Д. 24% Е. 25%

6. Екі қаланың арақашықтығы картада 13 см. Масштаб 1:1 000 000 болса, екі қаланың арақашықтығы неше километр?

А. 140км В. 160км С. 20км Д. 130км Е. 120км

7. А қаласы мен В қаласының арақашықтығы 60 км, картада 3см. Масштабын табыңдар.

А. 1:2 В. 1:2 С. 1:3 Д. 1:5 Е1:5

8. Жас өріктің бойында 85% су бар, ал кепкен өріктің бойында 15 % су қалады. 25кг жас өріктен қанша кепкен өрік шығады?

А. 18, 4кг В. 17, 5кг С. 19, 2кг Д. 14, 5кг Е15, 4кг

Жауап кілті

1
2
3
4
5
6
7
8
№: жауабы
1: В
2: Д
3: А
4: Е
5: С
6: Д
7: А
8: В

Темиргалиева Роза Мерхановна

БҚО Жаңақала ауданы

ПятимарЖОББМ

Тақырыбы: Пропорцияны мәтінді есептерді шығаруда және масштабты есептеуде қолдану

Мақсаты: Пропорцияны қолданып процентке және масштабқа берілген есептерді шығаруды үйрену

Күтілетін нәтиже: А . пропоцияны пайдаланып есептің шартын жазады және белгісіз мүшесін есептей біледі; В. пропорцияны пайдаланып шешетін қарапайым есептерді құрып, шығара алады; С . Масштабқа берілген есептерді пропорция арқылы шешіп, картада кескінін салады.

Дерек көздер, құрал-жабдықтар : Оқулық, ноутбук, проектор, стикелер, дидактикалық материал

Сабақтың барысы:

1. Кіріспе:

Мұғалім әрекеті:

Оқушылармен амандасу.

Психологиялық ахуалды қалыптастыру: «Қар көшкіні» тренингі (2 мин)

Топқа бөлу (1 мин. ) Сандар жиыны арқылы топқа бөліп, әлі кездеспеген периодты ондық бөлшекті көргенде оқушыларда сұрақ пайда болады.

Оқушыларға периодты ондық бөлшекті әлі өтпегенімізді, бірақ ол кездесіп жүргенін мысал арқылы айтып кетемін.

Үй тапсырмасын тексеру (8 мин. ) .

Үйге ауылымыздың екі жағындағы елді мекендердің орналасуын сызбада салып, масштабын пропорция арқылы табу.

Өткен тақырып бойынша сұрақтар:

- Масштаб дегеніміз не?

- Пропорция дегеніміз не?

- Пропорция арқылы есептің шартын қалай жазамыз?

- Пропорция арқылы теңдеуді қалай шешеміз?

Оқушы әрекеті: Мұғаліммен амандасады

Әр оқушы өз есімін атап, оған бастапқы әріптен басталатын бір сын есімін(эпитет) қосады. Келесі оқушы адыңғы оқушының есімі мен эпитеттерін қайталап шығуы керек. Бүл тәсілді қолданғанда оқушылар еске сақтау мен мұқият тыңдау қасиеттерін іске қосады.

Топқа бөлінеді

Әр топ мүшелері топ басшысын сайлайды. Топ басшысына бағалау парағы беріледі, ол сабақтың бөлімі бойынша бағалап (+, -) отырады

Оқушылар жұптасып бір- бірінің үй жұмысын тексереді

Өткен сабақты түсінгендіктерін "басбармақ" арқылы бағалайды

2. Тұсаукесер:

Мұғалім әрекеті:

Бүгінгі сабақтың мақсатын айқындап алу (5 мин. )

1. Мәтінді есептерді пропорцияны қолданып шығарған тиімді ме, 5сыныптағы процентті ондық бөлшекке айналдырып есептеген тиімді ме?

2. Болашақта пропорция арқылы есептеу қай жерде немесе қай кезде кездеседі деп ойлайсыздар?

Оқушы әрекеті: Оқушылар бүгінгі сабақтың болашақта қажеттілігі мен тиімділігін түсінеді, мақсатын ұғынады.

3. Негізгі бөлім:

Мұғалім әрекеті: Сыныпта топқа екі мәтінді есептен құрып, шығару жолдарын көрсету тапсырылады

Оқушы әрекеті: "Ойлан-бірік-бөліс" әдісімен /есептер шығару/ жауап береді

Топтың жұмысын "бағдаршам" арқылы бағалайды

4. Қорытынды:

Мұғалім әрекеті: Деңгейлік 8 тапсырмалардан құрылған тест беріледі. Бағалау критерийін оқушылар өздері ұсынады (тапсырмалардың кейбірі ҰБТ-ге дайындықтың 2015ж тест жинағынан алынды) .

Рефлекция (2 мин. ) Рефлексия парақшаларындағы жауаптарын келесі сабақта оқып, талданады.

Үйге тапсырма: №184(2), 187(2, 4), 194, 199.

Оқушы әрекеті: Сабақтан алған көңіл күйлерін смайлик арқылы білдіріп, "Білім ағашына" іледі.

1. Не оңай болды?

2. Не қиын болды?

3. Қиындықты қалай жеңдің?

4. Сабақта не білгің келеді, қандай өзгеріс енгізер едің?


Ұқсас жұмыстар
Тригонометриялық функциялардың қасиеттері
Оқушы мен оқушы
«металдар химиясы» қолданбалы курс сабақ жоспары
Бағалау үлгісі
Сандарды бір санау жүйесінен басқа санау жүйесіне ауыстыру. кембридж тәсілімен
Жануарлар дүниесін қорғау
Ақпаратты өңдеу тәсілдер
Ақпаратты сығу
Ақпараттың қасиеттері
Қысқа мерзімді жоспарлар. animals in danger. 7 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz