Мұғалім әрекеті

Қысқа мерзімді жоспар
Дереккөздер,
құрал-жабдықтар
Оқушылармен амандасу.
Психологиялық ахуалды қалыптастыру: «Қар көшкіні» тренингі (2 мин)
Топқа бөлу (1 мин. ) Сандар жиыны арқылы топқа бөліп, әлі кездеспеген периодты ондық бөлшекті көргенде оқушыларда сұрақ пайда болады.
Оқушыларға периодты ондық бөлшекті әлі өтпегенімізді, бірақ ол кездесіп жүргенін мысал арқылы айтып кетемін.
Үй тапсырмасын тексеру (8 мин. ) .
Үйге ауылымыздың екі жағындағы елді мекендердің орналасуын сызбада салып, масштабын пропорция арқылы табу.
Өткен тақырып бойынша сұрақтар:
- Масштаб дегеніміз не?
- Пропорция дегеніміз не?
- Пропорция арқылы есептің шартын қалай жазамыз?
- Пропорция арқылы теңдеуді қалай шешеміз?
Мұғаліммен амандасады
Әр оқушы өз есімін атап, оған бастапқы әріптен басталатын бір сын есімін(эпитет) қосады. Келесі оқушы адыңғы оқушының есімі мен эпитеттерін қайталап шығуы керек. Бүл тәсілді қолданғанда оқушылар еске сақтау мен мұқият тыңдау қасиеттерін іске қосады.
Топқа бөлінеді
Әр топ мүшелері топ басшысын сайлайды. Топ басшысына бағалау парағы беріледі, ол сабақтың бөлімі бойынша бағалап (+, -) отырады
Оқушылар жұптасып бір- бірінің үй жұмысын тексереді
Өткен сабақты түсінгендіктерін "басбармақ" арқылы бағалайды
Бүгінгі сабақтың мақсатын айқындап алу (5 мин. )
1. Мәтінді есептерді пропорцияны қолданып шығарған тиімді ме, 5сыныптағы процентті ондық бөлшекке айналдырып есептеген тиімді ме?
2. Болашақта пропорция арқылы есептеу қай жерде немесе қай кезде кездеседі деп ойлайсыздар?
Оқушылар бүгінгі сабақтың
болашақта қажеттілігі мен тиімділігін түсінеді, мақсатын ұғынады.
"Ойлан-бірік-бөліс" әдісімен /есептер шығару/ жауап береді
Топтың жұмысын "бағдаршам" арқылы бағалайды
Деңгейлік 8 тапсырмалардан құрылған тест беріледі. Бағалау критерийін оқушылар өздері ұсынады (тапсырмалардың кейбірі ҰБТ-ге дайындықтың 2015ж тест жинағынан алынды) .
Рефлекция (2 мин. ) Рефлексия парақшаларындағы жауаптарын келесі сабақта оқып, талданады.
Үйге тапсырма: №184(2), 187(2, 4), 194, 199.
Сабақтан алған көңіл күйлерін смайлик арқылы білдіріп, "Білім ағашына" іледі.
1. Не оңай болды?
2. Не қиын болды?
3. Қиындықты қалай жеңдің?
4. Сабақта не білгің келеді, қандай өзгеріс енгізер едің?
Бағалау парағы
Тест
1. 15%-і 27-ге тең қандай сан?
А. 160 В. 180 С. 150 Д. 140 Е. 170
2. Мектепте 560 ер бала оқиды. Егер қыз балалар барлық оқушының 80%-ін құраса, мектепте қанша ер бала бар?
А. 118 В. 150 С. 125 Д. 112 Е. 142
3. Жоспар бойынша тігінші 128 бас киім тігу керек еді, ол 160 бас киім тікті. Тігінші жоспарын қанша процентке артық орындады?
А. 25% В. 20% С. 24% Д. 18% Е. 22%
4. 30 саны 80-нің неше процентін құрайды?
А. 35, 7 В. 35, 6 С. 38, 7 Д. 39, 2 Е. 37, 5
5. 300-ден 240-қа кеміген санның кему процентін қанша ?
А. 10% В. 15% С. 20% Д. 24% Е. 25%
6. Екі қаланың арақашықтығы картада 13 см. Масштаб 1:1 000 000 болса, екі қаланың арақашықтығы неше километр?
А. 140км В. 160км С. 20км Д. 130км Е. 120км
7. А қаласы мен В қаласының арақашықтығы 60 км, картада 3см. Масштабын табыңдар.
А. 1:2 В. 1:2 С. 1:3 Д. 1:5 Е1:5
8. Жас өріктің бойында 85% су бар, ал кепкен өріктің бойында 15 % су қалады. 25кг жас өріктен қанша кепкен өрік шығады?
А. 18, 4кг В. 17, 5кг С. 19, 2кг Д. 14, 5кг Е15, 4кг
Жауап кілті
Темиргалиева Роза Мерхановна
БҚО Жаңақала ауданы
ПятимарЖОББМ
Тақырыбы: Пропорцияны мәтінді есептерді шығаруда және масштабты есептеуде қолдану
Мақсаты: Пропорцияны қолданып процентке және масштабқа берілген есептерді шығаруды үйрену
Күтілетін нәтиже: А . пропоцияны пайдаланып есептің шартын жазады және белгісіз мүшесін есептей біледі; В. пропорцияны пайдаланып шешетін қарапайым есептерді құрып, шығара алады; С . Масштабқа берілген есептерді пропорция арқылы шешіп, картада кескінін салады.
Дерек көздер, құрал-жабдықтар : Оқулық, ноутбук, проектор, стикелер, дидактикалық материал
Сабақтың барысы:
1. Кіріспе:
Мұғалім әрекеті:
Оқушылармен амандасу.
Психологиялық ахуалды қалыптастыру: «Қар көшкіні» тренингі (2 мин)
Топқа бөлу (1 мин. ) Сандар жиыны арқылы топқа бөліп, әлі кездеспеген периодты ондық бөлшекті көргенде оқушыларда сұрақ пайда болады.
Оқушыларға периодты ондық бөлшекті әлі өтпегенімізді, бірақ ол кездесіп жүргенін мысал арқылы айтып кетемін.
Үй тапсырмасын тексеру (8 мин. ) .
Үйге ауылымыздың екі жағындағы елді мекендердің орналасуын сызбада салып, масштабын пропорция арқылы табу.
Өткен тақырып бойынша сұрақтар:
- Масштаб дегеніміз не?
- Пропорция дегеніміз не?
- Пропорция арқылы есептің шартын қалай жазамыз?
- Пропорция арқылы теңдеуді қалай шешеміз?
Оқушы әрекеті: Мұғаліммен амандасады
Әр оқушы өз есімін атап, оған бастапқы әріптен басталатын бір сын есімін(эпитет) қосады. Келесі оқушы адыңғы оқушының есімі мен эпитеттерін қайталап шығуы керек. Бүл тәсілді қолданғанда оқушылар еске сақтау мен мұқият тыңдау қасиеттерін іске қосады.
Топқа бөлінеді
Әр топ мүшелері топ басшысын сайлайды. Топ басшысына бағалау парағы беріледі, ол сабақтың бөлімі бойынша бағалап (+, -) отырады
Оқушылар жұптасып бір- бірінің үй жұмысын тексереді
Өткен сабақты түсінгендіктерін "басбармақ" арқылы бағалайды
2. Тұсаукесер:
Мұғалім әрекеті:
Бүгінгі сабақтың мақсатын айқындап алу (5 мин. )
1. Мәтінді есептерді пропорцияны қолданып шығарған тиімді ме, 5сыныптағы процентті ондық бөлшекке айналдырып есептеген тиімді ме?
2. Болашақта пропорция арқылы есептеу қай жерде немесе қай кезде кездеседі деп ойлайсыздар?
Оқушы әрекеті: Оқушылар бүгінгі сабақтың болашақта қажеттілігі мен тиімділігін түсінеді, мақсатын ұғынады.
3. Негізгі бөлім:
Мұғалім әрекеті: Сыныпта топқа екі мәтінді есептен құрып, шығару жолдарын көрсету тапсырылады
Оқушы әрекеті: "Ойлан-бірік-бөліс" әдісімен /есептер шығару/ жауап береді
Топтың жұмысын "бағдаршам" арқылы бағалайды
4. Қорытынды:
Мұғалім әрекеті: Деңгейлік 8 тапсырмалардан құрылған тест беріледі. Бағалау критерийін оқушылар өздері ұсынады (тапсырмалардың кейбірі ҰБТ-ге дайындықтың 2015ж тест жинағынан алынды) .
Рефлекция (2 мин. ) Рефлексия парақшаларындағы жауаптарын келесі сабақта оқып, талданады.
Үйге тапсырма: №184(2), 187(2, 4), 194, 199.
Оқушы әрекеті: Сабақтан алған көңіл күйлерін смайлик арқылы білдіріп, "Білім ағашына" іледі.
1. Не оңай болды?
2. Не қиын болды?
3. Қиындықты қалай жеңдің?
4. Сабақта не білгің келеді, қандай өзгеріс енгізер едің?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz