Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылар білімін бағалау. Сабақты қорытындылау
Сабақтың тақырыбы: Алгоритмдер және оны орындаушылар.
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға алгоритмдер және оны орындаушылар жайлы мағлұмат беру.
Міндеттері:
Білімділік: Оқушыларға тақырып бойынша түсінік бере отырып, алгоритм құру
жолдарын үйрету.
Дамытушылық: оқушылардың білім-білік дағдыларын қалыптастыру, уақытты тиімді пайдалану, білімге деген құштарлығын арттыруға ықпал ету.
Тәрбиелігі: оушылардың жеке тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру, шағын топта жұмыс істеуге дағдыландыру, өзін-өзі бағалауға ықпал жасау.
Сабақтың түрі: білім, іскерліктерді тәжірибеде қолдану
Сабақтың типі: жаңа сабақ
Сабақтың қолданылатын әдісі мен тәсілдері: сұрақ-жауап, баяндау, өзін-өзі бағалау тест.
Құралдар - жабдықтар: ДК, проектор, слайд, үлестірмелі материал.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
Сиқырлы бумалар. Экрандағы бумалардың реттік номері бойынша оқушы өз таңдауымен сұрақ таңдап, жауап береді.
ІІІ. Жаңа сабақ. Сөзжұмбақ шешу арқылы сабақтың тақырыбын ашу.
Анықтама.
Алгортим- берілген есептің шығару жолын реттелген амалдар тізбегі түріне келтіру.
Алгоритмдегі кез-келген әрекет бұйрық деп аталады.
Алгоритм құруға мысалдар: шай қайнату, сөз жазу алгоритмдерін құру.
Алгоритмді жүзеге асырушыны орындаушы деп атайды.
Кез - келген алгоритм <<Соңы>> деген бұйрықпен аяқталады.
Сабақты бекіту: Практикалық жұмысты орындайды және оны тексеру арқылы жүзеге асады.
1. Кітапппен жұмыс. 57 бет, 4 жұмысты дәптерге орындау.
2. Компьютермен жұмыс.
Word Pad қосымшасында жұмыс жасау.
1. Компьютер қосу алгоритмін құру.
2. Ағаш отырғызу алгоритмін құру.
3. Үй тапсырмасын орындау алгоритмін құру.
Сергіту сәті. Оқушылар көзге және қолға арналған жаттығулар орындайды.
(музыка ырғағымен)
Оқушылар білімін бағалау:
Сабақ соңында әр оқушы өзінің білім-білік көрсеткіштеріне, материалдарды игеру дәрежесіне қарай өз білімдерін бағалайды. Оны іске асыру бағалау мониторнигі арқылы іске асырылады.
Үйге тапсырма: 55 бет, § 8 Алгоритмдер және оны орындаушылар, тест жұмысы.
Сабақты қорытындылау.
Сөзжұмбақ арқылы жүзеге асады. Сөзжұмбақты шеше отырып, оқушылар жаңа ақпарат алып кетеді.
Рефлексия. Оқушылар өз көңіл-күйлерін смайликтер арқылы көрсетеді, өз ұсыныстарын сол смайлик артына жазып іледі.
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға алгоритмдер және оны орындаушылар жайлы мағлұмат беру.
Міндеттері:
Білімділік: Оқушыларға тақырып бойынша түсінік бере отырып, алгоритм құру
жолдарын үйрету.
Дамытушылық: оқушылардың білім-білік дағдыларын қалыптастыру, уақытты тиімді пайдалану, білімге деген құштарлығын арттыруға ықпал ету.
Тәрбиелігі: оушылардың жеке тұлғалық қасиеттерін қалыптастыру, шағын топта жұмыс істеуге дағдыландыру, өзін-өзі бағалауға ықпал жасау.
Сабақтың түрі: білім, іскерліктерді тәжірибеде қолдану
Сабақтың типі: жаңа сабақ
Сабақтың қолданылатын әдісі мен тәсілдері: сұрақ-жауап, баяндау, өзін-өзі бағалау тест.
Құралдар - жабдықтар: ДК, проектор, слайд, үлестірмелі материал.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.
Сиқырлы бумалар. Экрандағы бумалардың реттік номері бойынша оқушы өз таңдауымен сұрақ таңдап, жауап береді.
ІІІ. Жаңа сабақ. Сөзжұмбақ шешу арқылы сабақтың тақырыбын ашу.
Анықтама.
Алгортим- берілген есептің шығару жолын реттелген амалдар тізбегі түріне келтіру.
Алгоритмдегі кез-келген әрекет бұйрық деп аталады.
Алгоритм құруға мысалдар: шай қайнату, сөз жазу алгоритмдерін құру.
Алгоритмді жүзеге асырушыны орындаушы деп атайды.
Кез - келген алгоритм <<Соңы>> деген бұйрықпен аяқталады.
Сабақты бекіту: Практикалық жұмысты орындайды және оны тексеру арқылы жүзеге асады.
1. Кітапппен жұмыс. 57 бет, 4 жұмысты дәптерге орындау.
2. Компьютермен жұмыс.
Word Pad қосымшасында жұмыс жасау.
1. Компьютер қосу алгоритмін құру.
2. Ағаш отырғызу алгоритмін құру.
3. Үй тапсырмасын орындау алгоритмін құру.
Сергіту сәті. Оқушылар көзге және қолға арналған жаттығулар орындайды.
(музыка ырғағымен)
Оқушылар білімін бағалау:
Сабақ соңында әр оқушы өзінің білім-білік көрсеткіштеріне, материалдарды игеру дәрежесіне қарай өз білімдерін бағалайды. Оны іске асыру бағалау мониторнигі арқылы іске асырылады.
Үйге тапсырма: 55 бет, § 8 Алгоритмдер және оны орындаушылар, тест жұмысы.
Сабақты қорытындылау.
Сөзжұмбақ арқылы жүзеге асады. Сөзжұмбақты шеше отырып, оқушылар жаңа ақпарат алып кетеді.
Рефлексия. Оқушылар өз көңіл-күйлерін смайликтер арқылы көрсетеді, өз ұсыныстарын сол смайлик артына жазып іледі.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz