Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Аралас сандарды қосуға есептер шығару
Сабақтың тақырыбы: Аралас сандарды қосуға есептер шығару
Сабақтың мақсаты:
1) Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін жинақтау, аралас сандарды қосу дағдыларын жетілдіру
2) Теориялық білімді практикада ұштастыра отырып, ой қорыту қабілеттерін дамыту
3) Белсенділіктерін арттыру, нәтижеге қол жеткізе білуге тәрбиелеу
Түрі: Саяхат сабақ
Әдісі: сұрақ-жауап, тест
Көрнекілігі: интерактивті тақта, топшамалар, кестелер
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: №672 (<<Дайындық>> аралы)
1. 359+71112+549+712=1712
2. 1019+1556+359+416=3323
3. 978+537+118+447=21
4. 15718+1189+49+1518=28
ІІІ. Негізгі бөлім.
Ұлы педагог Ушинский: <<Бір рет айтылған әңгіме артынан қайталануы керек. Бұл ұмытылғанды ескере түсіру емес, қайта ұмытып кетуді болдырмау>>
1) <<Алтын балықтар>> аралы
1. Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады?
2. Қандай бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады:
3. Аралас сан дегеніміз не?
4. Бұрыс бөлшек аралас санмен қалай жазылады?
5. Аралас сан бұрыс бөлшек түрінде қалай жазылады?
6. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады?
7. Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай қосылады?
8. Аралас сандар қалай қосылады?
9. Бөлшек пен аралас санның қосындысы қалай табылады?
10. Натурал сан мен аралас санның қосындысы қалай табылады?
2) <<Алғырлар>> аралы
№675
Тараздан шыққан жүрдек поезд бір сағатта 8634 км жүрсе, сол уақытта оған қарсы Шымкенттен шыққан жолаушы поезды бір сағатта 6725 км жүрді. Сонда екі поездың ара қашықтығы 16720 км болды. Тараз бен Шымкент қалаларының ара қашықтығы неше километр?
(17012 км)
№676
Тігін ательесі орам матадан 2012 м матаны костюм тігуге, ал 1814 м матадан пальто тігуге алғанда 334 м мата қалды. Алғашқыда орамда неше метр мата болған?
(4212 м)
3) <<Жаттығулар>> аралы
1. №679 (1-3: 1-қатар оқушылары, 4-6: 2-қатар оқушылары, 7-8: 3-қатар оқушылары)
Жауаптары:
1)
2) 202865
3) 15730
4) 391124
5) 22512
6) 63951
7) 91336
8) 1127
9) 111124
2.
3. Топшамалар үлестіру
Топшама №1
1. Қосуды орындаңдар.
323+313; 5512+21130
2. Өрнектің мәнін табыңдар.
347+a, мұндағы a=115
3. Теңдеуді шешіңдер.
x-1110=235
Топшама №2
1. Қосуды орындаңдар.
217+347; 112+223
2. Өрнектің мәнін табыңдар.
b+317, мұндағы b=167
3. Теңдеуді шешіңдер.
x-213=127
Топшама №3
1. Қосуды орындаңдар.
618+138; 714+125
2. Өрнектің мәнін табыңдар.
9112+a, мұндағы a=31112
3. Теңдеуді шешіңдер.
x-312=223
1) <<Тапсырмалар>> аралы
1. 180 санының жай көбейткіштерге жіктелуін көрсетіңдер.
А) 2*2*3*3*5
В) 2*2*3*5*5
С) 2*3*3*5*5
D) 2*3*5*5
2. ЕКОЕ (42, 75) табыңдар.
А) 3150
В) 1050
С) 210
D) 420
3. 12315 бөлшегінің бүтін бөлігін табыңдар.
А) 6
В) 7
С) 8
D) 9
4. 131112 аралас санын бұрыс бөлшекке айналдырыңдар.
А) 16712
В) 14511
С) 16711
D) 14312
5. 357 және 17 сандарының қосындысын табыңдар.
А) 479
В) 367
С) 4710
D) 3949
2) <<Сөзжұмбақ>> аралы
<<И>>. 217+247
<<Р>>. 334+229
<<А>>. 113+229
<<П>>. 337+217
<<Ф>>. 2124+1512
<<О>>. 279+129
<<Г>>. 4215+1512
547
457
31124
359
53360
4
53536
Есептің кестедегі жауаптарымен бір бағанға оның тұсындағы әріпті қойыңдар. Сонда кестеден <<жай сан>> ұғымын енгізген грек ғалымының есімін оқисыздар.
IV. Қорыту, бағалау
V. Үйге тапсырма
§23, №680, 683
Сабақтың мақсаты:
1) Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін жинақтау, аралас сандарды қосу дағдыларын жетілдіру
2) Теориялық білімді практикада ұштастыра отырып, ой қорыту қабілеттерін дамыту
3) Белсенділіктерін арттыру, нәтижеге қол жеткізе білуге тәрбиелеу
Түрі: Саяхат сабақ
Әдісі: сұрақ-жауап, тест
Көрнекілігі: интерактивті тақта, топшамалар, кестелер
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: №672 (<<Дайындық>> аралы)
1. 359+71112+549+712=1712
2. 1019+1556+359+416=3323
3. 978+537+118+447=21
4. 15718+1189+49+1518=28
ІІІ. Негізгі бөлім.
Ұлы педагог Ушинский: <<Бір рет айтылған әңгіме артынан қайталануы керек. Бұл ұмытылғанды ескере түсіру емес, қайта ұмытып кетуді болдырмау>>
1) <<Алтын балықтар>> аралы
1. Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады?
2. Қандай бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады:
3. Аралас сан дегеніміз не?
4. Бұрыс бөлшек аралас санмен қалай жазылады?
5. Аралас сан бұрыс бөлшек түрінде қалай жазылады?
6. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады?
7. Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай қосылады?
8. Аралас сандар қалай қосылады?
9. Бөлшек пен аралас санның қосындысы қалай табылады?
10. Натурал сан мен аралас санның қосындысы қалай табылады?
2) <<Алғырлар>> аралы
№675
Тараздан шыққан жүрдек поезд бір сағатта 8634 км жүрсе, сол уақытта оған қарсы Шымкенттен шыққан жолаушы поезды бір сағатта 6725 км жүрді. Сонда екі поездың ара қашықтығы 16720 км болды. Тараз бен Шымкент қалаларының ара қашықтығы неше километр?
(17012 км)
№676
Тігін ательесі орам матадан 2012 м матаны костюм тігуге, ал 1814 м матадан пальто тігуге алғанда 334 м мата қалды. Алғашқыда орамда неше метр мата болған?
(4212 м)
3) <<Жаттығулар>> аралы
1. №679 (1-3: 1-қатар оқушылары, 4-6: 2-қатар оқушылары, 7-8: 3-қатар оқушылары)
Жауаптары:
1)
2) 202865
3) 15730
4) 391124
5) 22512
6) 63951
7) 91336
8) 1127
9) 111124
2.
3. Топшамалар үлестіру
Топшама №1
1. Қосуды орындаңдар.
323+313; 5512+21130
2. Өрнектің мәнін табыңдар.
347+a, мұндағы a=115
3. Теңдеуді шешіңдер.
x-1110=235
Топшама №2
1. Қосуды орындаңдар.
217+347; 112+223
2. Өрнектің мәнін табыңдар.
b+317, мұндағы b=167
3. Теңдеуді шешіңдер.
x-213=127
Топшама №3
1. Қосуды орындаңдар.
618+138; 714+125
2. Өрнектің мәнін табыңдар.
9112+a, мұндағы a=31112
3. Теңдеуді шешіңдер.
x-312=223
1) <<Тапсырмалар>> аралы
1. 180 санының жай көбейткіштерге жіктелуін көрсетіңдер.
А) 2*2*3*3*5
В) 2*2*3*5*5
С) 2*3*3*5*5
D) 2*3*5*5
2. ЕКОЕ (42, 75) табыңдар.
А) 3150
В) 1050
С) 210
D) 420
3. 12315 бөлшегінің бүтін бөлігін табыңдар.
А) 6
В) 7
С) 8
D) 9
4. 131112 аралас санын бұрыс бөлшекке айналдырыңдар.
А) 16712
В) 14511
С) 16711
D) 14312
5. 357 және 17 сандарының қосындысын табыңдар.
А) 479
В) 367
С) 4710
D) 3949
2) <<Сөзжұмбақ>> аралы
<<И>>. 217+247
<<Р>>. 334+229
<<А>>. 113+229
<<П>>. 337+217
<<Ф>>. 2124+1512
<<О>>. 279+129
<<Г>>. 4215+1512
547
457
31124
359
53360
4
53536
Есептің кестедегі жауаптарымен бір бағанға оның тұсындағы әріпті қойыңдар. Сонда кестеден <<жай сан>> ұғымын енгізген грек ғалымының есімін оқисыздар.
IV. Қорыту, бағалау
V. Үйге тапсырма
§23, №680, 683
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz