Аралас сандарды қосуға есептер шығару

Сабақтың тақырыбы: Аралас сандарды қосуға есептер шығару

Сабақтың мақсаты:

1) Оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін жинақтау, аралас сандарды қосу дағдыларын жетілдіру

2) Теориялық білімді практикада ұштастыра отырып, ой қорыту қабілеттерін дамыту

3) Белсенділіктерін арттыру, нәтижеге қол жеткізе білуге тәрбиелеу

Түрі: Саяхат сабақ

Әдісі: сұрақ-жауап, тест

Көрнекілігі: интерактивті тақта, топшамалар, кестелер

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру бөлімі

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: №672 («Дайындық» аралы)

  1. 359+71112+549+712=17123\frac{5}{9} + 7\frac{11}{12} + 5\frac{4}{9} + \frac{7}{12} = 17\frac{1}{2}
  2. 1019+1556+359+416=332310\frac{1}{9} + 15\frac{5}{6} + 3\frac{5}{9} + 4\frac{1}{6} = 33\frac{2}{3}
  3. 978+537+118+447=219\frac{7}{8} + 5\frac{3}{7} + 1\frac{1}{8} + 4\frac{4}{7} = 21
  4. 15718+1189+49+1518=2815\frac{7}{18} + 11\frac{8}{9} + \frac{4}{9} + \frac{15}{18} = 28

ІІІ. Негізгі бөлім.

Ұлы педагог Ушинский: «Бір рет айтылған әңгіме артынан қайталануы керек. Бұл ұмытылғанды ескере түсіру емес, қайта ұмытып кетуді болдырмау»

  1. «Алтын балықтар» аралы
  1. Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады?
  2. Қандай бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады:
  3. Аралас сан дегеніміз не?
  4. Бұрыс бөлшек аралас санмен қалай жазылады?
  5. Аралас сан бұрыс бөлшек түрінде қалай жазылады?
  6. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады?
  7. Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай қосылады?
  8. Аралас сандар қалай қосылады?
  9. Бөлшек пен аралас санның қосындысы қалай табылады?
  10. Натурал сан мен аралас санның қосындысы қалай табылады?
  1. «Алғырлар» аралы

№675

Тараздан шыққан жүрдек поезд бір сағатта 86 3 4 86\frac{3}{4} км жүрсе, сол уақытта оған қарсы Шымкенттен шыққан жолаушы поезды бір сағатта 67 2 5 67\frac{2}{5} км жүрді. Сонда екі поездың ара қашықтығы 16 7 20 16\frac{7}{20} км болды. Тараз бен Шымкент қалаларының ара қашықтығы неше километр?

( 170 1 2 к м 170\frac{1}{2}\ км )

№676

Тігін ательесі орам матадан 20 1 2 20\frac{1}{2} м матаны костюм тігуге, ал 18 1 4 18\frac{1}{4} м матадан пальто тігуге алғанда 3 3 4 3\frac{3}{4} м мата қалды. Алғашқыда орамда неше метр мата болған?

( 42 1 2 м 42\frac{1}{2}\ м )

  1. «Жаттығулар» аралы
  1. №679 (1-3: 1-қатар оқушылары, 4-6: 2-қатар оқушылары, 7-8: 3-қатар оқушылары)

Жауаптары:

  1. 20286520\frac{28}{65}
  2. 1573015\frac{7}{30}
  3. 39112439\frac{11}{24}
  4. 2251222\frac{5}{12}
  5. 639516\frac{39}{51}
  6. 913369\frac{13}{36}
  7. 112711\frac{2}{7}
  8. 2411\frac{11}{24}
  1. Топшамалар үлестіру

Топшама №1

  1. Қосуды орындаңдар.

3 2 3 + 3 1 3 3\frac{2}{3} + 3\frac{1}{3} ; 5 5 12 + 2 11 30 5\frac{5}{12} + 2\frac{11}{30}

  1. Өрнектің мәнін табыңдар.

3 4 7 + a 3\frac{4}{7} + a , мұндағы a = 1 1 5 a = 1\frac{1}{5}

  1. Теңдеуді шешіңдер.

x 1 1 10 = 2 3 5 x - 1\frac{1}{10} = 2\frac{3}{5}

Топшама №2

  1. Қосуды орындаңдар.

2 1 7 + 3 4 7 ; 1 1 2 + 2 2 3 2\frac{1}{7} + 3\frac{4}{7}; \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ \ 1\frac{1}{2} + 2\frac{2}{3}

  1. Өрнектің мәнін табыңдар.

b + 3 1 7 , м ұ н д а ғ ы b = 1 6 7 b + 3\frac{1}{7}, \ мұндағы\ b = 1\frac{6}{7}

  1. Теңдеуді шешіңдер.

x 2 1 3 = 1 2 7 x - 2\frac{1}{3} = 1\frac{2}{7}

Топшама №3

  1. Қосуды орындаңдар.

6 1 8 + 1 3 8 6\frac{1}{8} + 1\frac{3}{8} ; 7 1 4 + 1 2 5 7\frac{1}{4} + 1\frac{2}{5}

  1. Өрнектің мәнін табыңдар.

9 1 12 + a , м ұ н д а ғ ы a = 3 11 12 9\frac{1}{12} + a, \ мұндағы\ a = 3\frac{11}{12}

  1. Теңдеуді шешіңдер.

x 3 1 2 = 2 2 3 x - 3\frac{1}{2} = 2\frac{2}{3}

  1. «Тапсырмалар» аралы
  1. 180 санының жай көбейткіштерге жіктелуін көрсетіңдер.

А) 2*2*3*3*5

В) 2*2*3*5*5

С) 2*3*3*5*5

D) 2*3*5*5

  1. ЕКОЕ (42, 75) табыңдар.

А) 3150

В) 1050

С) 210

D) 420

  1. 12315\frac{123}{15}бөлшегінің бүтін бөлігін табыңдар.

А) 6

В) 7

С) 8

D) 9

  1. 13111213\frac{11}{12}аралас санын бұрыс бөлшекке айналдырыңдар.

А) 167 12 \frac{167}{12}

В) 145 11 \frac{145}{11}

С) 167 11 \frac{167}{11}

D) 143 12 \frac{143}{12}

  1. 357және173\frac{5}{7}\ және\ \frac{1}{7}сандарының қосындысын табыңдар.

А) 4 7 9 4\frac{7}{9}

В) 3 6 7 3\frac{6}{7}

С) 4 7 10 4\frac{7}{10}

D) 3 9 49 \frac{9}{49}

  1. «Сөзжұмбақ» аралы

«И». 2 1 7 + 2 4 7 2\frac{1}{7} + 2\frac{4}{7}

«Р». 3 3 4 + 2 2 9 3\frac{3}{4} + 2\frac{2}{9}

«А». 1 1 3 + 2 2 9 1\frac{1}{3} + 2\frac{2}{9}

«П». 3 3 7 + 2 1 7 3\frac{3}{7} + 2\frac{1}{7}

«Ф». 2 1 24 + 1 5 12 2\frac{1}{24} + 1\frac{5}{12}

«О». 2 7 9 + 1 2 9 2\frac{7}{9} + 1\frac{2}{9}

«Г». 4 2 15 + 1 5 12 4\frac{2}{15} + 1\frac{5}{12}

𝟓 𝟒 𝟕 \mathbf{5}\frac{\mathbf{4}}{\mathbf{7}}
𝟒 𝟓 𝟕 \mathbf{4}\frac{\mathbf{5}}{\mathbf{7}}
𝟑 𝟏𝟏 𝟐𝟒 \mathbf{3}\frac{\mathbf{11}}{\mathbf{24}}
𝟑 𝟓 𝟗 \mathbf{3}\frac{\mathbf{5}}{\mathbf{9}}
𝟓 𝟑𝟑 𝟔𝟎 \mathbf{5}\frac{\mathbf{33}}{\mathbf{60}}
𝟒 \mathbf{4}
𝟓 𝟑𝟓 𝟑𝟔 \mathbf{5}\frac{\mathbf{35}}{\mathbf{36}}
𝟓𝟒𝟕\mathbf{5}\frac{\mathbf{4}}{\mathbf{7}}:
𝟒𝟓𝟕\mathbf{4}\frac{\mathbf{5}}{\mathbf{7}}:
𝟑𝟏𝟏𝟐𝟒\mathbf{3}\frac{\mathbf{11}}{\mathbf{24}}:
𝟑𝟓𝟗\mathbf{3}\frac{\mathbf{5}}{\mathbf{9}}:
𝟓𝟑𝟑𝟔𝟎\mathbf{5}\frac{\mathbf{33}}{\mathbf{60}}:
𝟒\mathbf{4}:
𝟓𝟑𝟓𝟑𝟔\mathbf{5}\frac{\mathbf{35}}{\mathbf{36}}:

Есептің кестедегі жауаптарымен бір бағанға оның тұсындағы әріпті қойыңдар. Сонда кестеден «жай сан» ұғымын енгізген грек ғалымының есімін оқисыздар.

IV. Қорыту, бағалау

V. Үйге тапсырма

§23, №680, 683


Ұқсас жұмыстар
Натурал сандарды жазу
Таңбалары әр түрлі сандарды қосуға есептер шығару
Теріс сандарды қосуға байланысты мәтіндік есептер шығару
Санды өрнектер
Анықтамаларды есептер шығаруда қолдану
Қайталау. есептер шығару
Аралас сандарды азайту
Аралас сандарды азайту. 6 сынып. қысқа мерзімді жоспарлау
Бөлшектер ережесін есептер шығаруда тиімді қолдана білу дағдыларын қалыптастыру
5 сынып - Математика - жылдық жоспар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz