Ыбырай Алтынсариннің Өрмекші, құмырсқа, қарлығаш мәтіні: сахналау және сыни ойлауға бағытталған аралас сабақ

Сабақтың тақырыбы : Өрмекші, құмырсқа, қарлығаш. Ы. Алтынсарин Сабақтың мақсаты:

Оқушылар мәтін мазмұнын біліп, негізгі ойды түсініп, мазмұны мен идеясын ашуда интерпретацияны қолданып, сыни тұрғыдан ойларын талдап, ауызбіршілікте, дәлелді ойларын жинақтай білулері тиіс.

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Әдіс-тәсілдер : диалогтік оқыту, сахналау, ЖАДА, Блум таксономиясына негіздеу, инклюзивті оқыту
Модульдерді кіріктіру :

Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.

Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету.

Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер.

АКТ -ны қолдану.

Талантты және дарынды балаларды оқыту.

Оқытуды басқару және көшбасшылық.

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Күтілетін нәтижесі :

Мәтіннің идеясын сахналық қойылым түрінде ашып үйренеді .

Еңбектің адам өміріндегі орнына, тіршіліктің тірлігіне мән береді.

Топта шығармашылықпен жұмыс істеуді меңгереді.

Түйінді идея: мәтін мен болжамды ойларын Блум таксономиясы негізінде баспалдақты түрде біріктіре біледі.

Уақыты
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Үйрену барысындағы бағалау
Дереккөздер мен ресурстар
Уақыты: 2 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл): Білу кезеңі. «Табиғат мінезі» психолог. тренингі
Мұғалімнің іс-әрекеті: Балаларға табиғат құбылыстарын атап тұрады
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар әр құлысқа сай арқаларына суретті бейнелеп тұрады
Үйрену барысындағы бағалау:

Критериалды бағалау

Дереккөздер мен ресурстар:
Уақыты: 3 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл): Диалогтік оқыту
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сұрақтар қою арқылы үй тапсырмасын тексереді.
Оқушының іс-әрекеті: Оқушылар лезде жауап беріп отырады.
Үйрену барысындағы бағалау:
Уақыты: 3 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл): ЖАДА орнату: «Стикердегі диалог».
Мұғалімнің іс-әрекеті: Тақтада 4 топқа 4 стикер іліп қояды
Оқушының іс-әрекеті:

Өздері таңдап алып, бос оындарға дауысты дыбыстарды қойып жазады.

( Өрмекші, құмырсқа, қарлығаш, еңбекқор)

Үйрену барысындағы бағалау: стикер
Уақыты: 2 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл): Түсіну кезеңі. Талантты және дарынды балаларды оқыту
Мұғалімнің іс-әрекеті: Ы. Алтынсариннің еңбек-қор жәндіктер жайлы айтылатын мәтінімен танысатындарын, мақсатымен, не істей білу керек екендерін қорытады.
Оқушының іс-әрекеті: Автор жайлы мағлұмат береді.
Үйрену барысындағы бағалау: Қосымша ақпарат
Уақыты:

20 мин

2 мин

Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл):

Қолдану кезеңі. «Диалогтік оқыту»

Сергіту сәті

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Мәтіннен әр топ абзацты тізбектей оқиды

Дәптермен жұмыс. 13-бет, 1, 2-жаттығуларды флипчарт арқылы орындайды

Оқушының іс-әрекеті:

Әр топтан 1 бала алып, сахналау

1-жаттығуда дауысты жіңішке дыбыстарды теріп алады.

2-жаттығуда

Сіз сыз

Жіңішке дыбыстарды жуан дыбыстармен алмастырады

Үйрену барысындағы бағалау:
Дереккөздер мен ресурстар:

Қойылым бойынша атаулар

Дәптер

Кеспе сөздер

Уақыты: 5 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл): Талқылау кезеңі. СТО үйрету
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Болжам кестесі» арқылы ұғымдарға түсінік алады
Оқушының іс-әрекеті: Сабақтан түйген ойларын стикерге жазып, әр ұғымға тиісті ойларын жазып, іледі
Үйрену барысындағы бағалау:
Дереккөздер мен ресурстар: флипчарт
Уақыты: 3 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл): Жинақтау кезеңі. Рефлексия
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Келісемін, келіспеймін» әдісі арқылы мәтінге сай шынайы, жалған сұрақтар қойып отыру
Оқушының іс-әрекеті: Шынайы, нақты жауап беріп отырады
Үйрену барысындағы бағалау:
Дереккөздер мен ресурстар: Сұрақтар тізбегі
Уақыты: 5 мин
Идеяны жүзеге асыруға арналған іс-әрекет(әдіс-тәсіл):

Бағалау

кезеңі

Мұғалімнің іс-әрекеті: Өз-өздерін бағалауға берген мүмкіндіктеріне тоқталу
Оқушының іс-әрекеті: Өдерінің бағалауларына, критерийге сай, сай келмей қалған жерлерін байқайды
Үйрену барысындағы бағалау:
Дереккөздер мен ресурстар:

Ұқсас жұмыстар
1-сынып Ана тілі бойынша Өрмекші, құмырсқа, қарлығаш мәтініне арналған ашық сабақ жоспары
Ыбырай Алтынсариннің өмірі мен ағартушылық қызметі: аралас сабақ жоспары
2-сыныпқа арналған Ыбырай Алтынсариннің Салақтық мәтіні бойынша диалогтық сабақ жоспары - АКТ, сыни ойлау және тазалықты тәрбиелеу
Ыбырай Алтынсариннің әңгімелерінің тәрбиелік мәні: сабақ жоспары
3-сынып: Ыбырай Алтынсариннің Өзен өлеңі бойынша аралас сабақ жоспары
Ыбырай Алтынсариннің Өзен өлеңіне арналған аралас сабақ жоспары: мақсаттар, әдіс-тәсілдер, бағалау
Кенге жатпайтын пайдалы қазбалар: 4-сыныпқа арналған сыни тұрғыдан ойлауға бағытталған диалогтік сабақ жоспары
Ыбырай Алтынсариннің әңгімелерін идеялық-мағыналық талдау және сыни ойлау дағдыларын дамытуға арналған сабақ жоспары
Ыбырай Алтынсариннің Қарабатыр шығармасы бойынша әдебиет сабағының жоспары
9-сынып: Ыбырай Алтынсариннің прозалық шығармалары мен аудармаларының ағартушылық және тәрбиелік мәні
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz