Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылардың сабақтан алған әсерлері мен сабақты қалай түсінгенін білу
Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
Пән: Алгебра
Сынып:7-сынып
Сабақтың тақырыбы: <<Алгебралық бөлшектерге қолданылатын амалдар>> .
Пән мұғалімі: Искахов П.С.
2014 жыл
Пән: Алгебра Сынып: 7 Мұғалім: Искахов Пернебай Сермаханович
Сабақтың тақырыбы: <<Алгебралық бөлшектерге қолданылатын амалдар>> .
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға алгебралық бөлшектер тақырыбын қайталау, есеп шығаруда қолдана білу дағдыларын қалыптастыру.
Дамытушылығы: оқушылардың ойлау қабілеттерін, таным белсенділігін арттыру, оқушыны ұқыпты тыңдауға, практикамен ұштастыруға, тез шешім қабылдай білу мақсатында өз білімін нақты көрсете алуға дағдыландыру.
Тәрбиелілігі: оқушыларды шапшаңдыққа, өз ойын айта білуге, ұжымдық ауызбіршілікке баулып, топпен жұмыс істеуге дағдыландыру.
Сабақтың түрі: қайталау, жинақтау сабағы.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, деңгейлеп-саралап оқыту.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, оқулық, тест.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру. Сәлемдесу.Оқушыларды түгендеу.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру. 1) 1a2∙a2+a3=56a
2) xy+x:x-xy=x+xyxy-x
3) m+nm-2mm-n∙n-mm2+n2=1m
Қызығушылықты ояту
1) Шаттық шеңбері: Оқушылар барлығы ортаға шығып бір-бірінің қолынан ұстап, шеңбер құрады. Жақсы тілек тілеп, көңілдерін көтеріп орындарына отырады.
Оқушылар екі топқа бөлінеді. Әр топ өзінің топ басшысын сайлайды, топ атын, ұранын және өз ережесін жасап алады.Топ басшы әр оқушыны бағалап отырады. Сабақ соңында бағасын айтады.
ІІІ.Негізгі бөлім. <<Алгебралық бөлшектерге қолданылатын амалдар>>:
2) Кластер құру: Оқушылар берілген тақырыптар бойынша алдарындағы плакатқа кластер құру керек.
І-топқа Бөлшектерді қалай қосып және азайтамыз?
ІІ-топқа. Рационал бөлшектерді қалай көбейтіп және бөлеміз?
Мағынаны ашу: Оқушылар берілген есептер бойынша <<бағалау критерийін>> құрап алып, сол бойынша қарсыластарын бағалайды. Оқушылар берілген есептерді бірге шығарып біреуі тақтаға жазып түсіндіреді.
І-топ: II-топ:
1) a5+b5∙a-ba+b 1) 1x-1y∙xyx-y
(Жауабы: 1) a5+b5∙a-ba+b=a+b5∙a-ba+b=a-b5
1) 1x-1y∙xyx-y=y-xxy∙xyx-y=-x-yx-y=-1 )
І-топ: II-топ:
2) 1+m+nm-n∙2-2mm+n 2) 2+2yy∙1-x-yx+y
(Жауабы: 1) 1+m+nm-n∙2-2mm+n=4mnm2-n2
1. 1+m+nm-n=m-n+m+nm-n=2mm-n
2. 2-2mm+n=2m+2n-2mm+n=2nm+n
3. 2mm-n∙2nm+n=4mnm2-n2
1) 2+2yy∙1-x-yx+y=4xyx2-y2
1. 2+2yx-y=2x-2y+2yx-y=2xx-y
2. 1-x-yx+y=x+y-x+yx+y=2yx+y
3. 2xx-y∙2yx+y=4xyx2-y2 )
3) І-топ: II-топ:
1) x2+xyx2+y2∙xx-y-yx+y 1) mn-m2m2-n2∙mm+n+nm-n
Жауабы:( 1) x2+xyx2+y2∙xx-y-yx+y=xx-y
1) xx-y-yx+y=x2+xy-xy+y2x-yx+y=x2+y2(x-y)(x+y)
2) x2+xyx2+y2∙x2+y2x-yx+y=xx+yx-yx+y=xx-y
1) mn-m2m2-n2∙mm+n+nm-n=-nm+n
1. mm+n+nm-n=m2-mn+mn+n2(m-n)(m+n)=m2+n2(m-n)(m+n)
2. mn-m2m2+n2∙m2+n2m-nm+n=nn-mm-nm+n=-nm+n
Рефлексия: Оқушылардың сабақтан алған әсерлері мен сабақты қалай түсінгенін білу.
Мен барлығын түсіндім
Мен түсіндім және біреуге көмектесе аламын
Біреудің көмегінсіз қиналамын
Ештеңе түсінбедім
Қорытындылау: Топ басшылары әр оқушыға бағаларын қояды.Не үшін қойғанын айтады.
Сосын мұғалім өз бағасын қояды.
Үйге тапсырма: Өткен тақырыпты қайталау.585-есеп
Пән: Алгебра
Сынып:7-сынып
Сабақтың тақырыбы: <<Алгебралық бөлшектерге қолданылатын амалдар>> .
Пән мұғалімі: Искахов П.С.
2014 жыл
Пән: Алгебра Сынып: 7 Мұғалім: Искахов Пернебай Сермаханович
Сабақтың тақырыбы: <<Алгебралық бөлшектерге қолданылатын амалдар>> .
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға алгебралық бөлшектер тақырыбын қайталау, есеп шығаруда қолдана білу дағдыларын қалыптастыру.
Дамытушылығы: оқушылардың ойлау қабілеттерін, таным белсенділігін арттыру, оқушыны ұқыпты тыңдауға, практикамен ұштастыруға, тез шешім қабылдай білу мақсатында өз білімін нақты көрсете алуға дағдыландыру.
Тәрбиелілігі: оқушыларды шапшаңдыққа, өз ойын айта білуге, ұжымдық ауызбіршілікке баулып, топпен жұмыс істеуге дағдыландыру.
Сабақтың түрі: қайталау, жинақтау сабағы.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, деңгейлеп-саралап оқыту.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайдтар, оқулық, тест.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру. Сәлемдесу.Оқушыларды түгендеу.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру. 1) 1a2∙a2+a3=56a
2) xy+x:x-xy=x+xyxy-x
3) m+nm-2mm-n∙n-mm2+n2=1m
Қызығушылықты ояту
1) Шаттық шеңбері: Оқушылар барлығы ортаға шығып бір-бірінің қолынан ұстап, шеңбер құрады. Жақсы тілек тілеп, көңілдерін көтеріп орындарына отырады.
Оқушылар екі топқа бөлінеді. Әр топ өзінің топ басшысын сайлайды, топ атын, ұранын және өз ережесін жасап алады.Топ басшы әр оқушыны бағалап отырады. Сабақ соңында бағасын айтады.
ІІІ.Негізгі бөлім. <<Алгебралық бөлшектерге қолданылатын амалдар>>:
2) Кластер құру: Оқушылар берілген тақырыптар бойынша алдарындағы плакатқа кластер құру керек.
І-топқа Бөлшектерді қалай қосып және азайтамыз?
ІІ-топқа. Рационал бөлшектерді қалай көбейтіп және бөлеміз?
Мағынаны ашу: Оқушылар берілген есептер бойынша <<бағалау критерийін>> құрап алып, сол бойынша қарсыластарын бағалайды. Оқушылар берілген есептерді бірге шығарып біреуі тақтаға жазып түсіндіреді.
І-топ: II-топ:
1) a5+b5∙a-ba+b 1) 1x-1y∙xyx-y
(Жауабы: 1) a5+b5∙a-ba+b=a+b5∙a-ba+b=a-b5
1) 1x-1y∙xyx-y=y-xxy∙xyx-y=-x-yx-y=-1 )
І-топ: II-топ:
2) 1+m+nm-n∙2-2mm+n 2) 2+2yy∙1-x-yx+y
(Жауабы: 1) 1+m+nm-n∙2-2mm+n=4mnm2-n2
1. 1+m+nm-n=m-n+m+nm-n=2mm-n
2. 2-2mm+n=2m+2n-2mm+n=2nm+n
3. 2mm-n∙2nm+n=4mnm2-n2
1) 2+2yy∙1-x-yx+y=4xyx2-y2
1. 2+2yx-y=2x-2y+2yx-y=2xx-y
2. 1-x-yx+y=x+y-x+yx+y=2yx+y
3. 2xx-y∙2yx+y=4xyx2-y2 )
3) І-топ: II-топ:
1) x2+xyx2+y2∙xx-y-yx+y 1) mn-m2m2-n2∙mm+n+nm-n
Жауабы:( 1) x2+xyx2+y2∙xx-y-yx+y=xx-y
1) xx-y-yx+y=x2+xy-xy+y2x-yx+y=x2+y2(x-y)(x+y)
2) x2+xyx2+y2∙x2+y2x-yx+y=xx+yx-yx+y=xx-y
1) mn-m2m2-n2∙mm+n+nm-n=-nm+n
1. mm+n+nm-n=m2-mn+mn+n2(m-n)(m+n)=m2+n2(m-n)(m+n)
2. mn-m2m2+n2∙m2+n2m-nm+n=nn-mm-nm+n=-nm+n
Рефлексия: Оқушылардың сабақтан алған әсерлері мен сабақты қалай түсінгенін білу.
Мен барлығын түсіндім
Мен түсіндім және біреуге көмектесе аламын
Біреудің көмегінсіз қиналамын
Ештеңе түсінбедім
Қорытындылау: Топ басшылары әр оқушыға бағаларын қояды.Не үшін қойғанын айтады.
Сосын мұғалім өз бағасын қояды.
Үйге тапсырма: Өткен тақырыпты қайталау.585-есеп
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz