Соқпақ жол ойыны арқылы баланың ойлау қабілетін арттыру

C:\Users\Жазира\Documents\Гүлнұр сурет\SAM_5148.JPG Түркістан қаласы, «Шорнақ» жалпы орта мектебі қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі

Қойшыбаева Гүлнұр Төреханқызы

Сабақтың тақырыбы:

Абай-дана, Абай-дара, қазақта

Сабақтың мақсаты :Абайды жан-жақты таныту, сыни ойлау қабілеттерін дамыту арқылы шығармашылыққа баулу, дарынды, талантты балалармен жұмыс істеу

Сабақтың нәтижесі: Абайдың жан-жақты қырлары ақын, композитор, аудармашы, қара сөз шебері екенін біледі, постер қорғау арқылы сыни ойлауға үйренеді.

Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Қолданылатын әдіс-тәсілдер (стратегиялар )

уақыты (мин)

№:

1.

Сабақтың кезеңдері: Ұйымдастыру бөлімі
Мұғалімнің әрекеті: Оқушыларды топқа бөлу, өткен сабаққа рефлексия жасау, үй тапсырмасын сұрау
Оқушының әрекеті:

Оқушылар топқа бөлінеді, «Ата-анадан тәтті жоқ» тақырыбындағы эсселерін оқиды.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер (стратегиялар):

Талдау,

сұрақ-жауап

уақыты (мин):

3 мин

№:

2.

Сабақтың кезеңдері: І. Қызығушылықты ояту
Мұғалімнің әрекеті:

«Құрметті қонақ»

ойыны арқылы бір оқушыны ортаға шығарып, сұрақ қоюға үйрету, ойлау қабілетін дамыту.

Оқушының әрекеті:

Оқушының арқасына сөз жазылып, сол сөзді сұрақ қоя отырып өзі шешеді.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер (стратегиялар):

Топқа «Миға шабуыл», ізденушілік

диалог

уақыты (мин):

5 мин

№:

3.

Сабақтың кезеңдері:

ІІ. Мағынаны ажырату

Мұғалімнің әрекеті: «Автобус аялдамасы» ойынын ойнату
Оқушының әрекеті: Топтар бір-біріне сұрақ жазады. Келесі топ жауап жазады.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер (стратегиялар):

Сұрақ-жауап

СТО

Диалог

Түсіндіру

талдау

уақыты (мин): 24мин
№: «Абай-дана, Абай-дара қазақта» шығарма жазуды тапсыру немесе өлең жазуды тапсыру
Сабақтың кезеңдері:

Жоспар құру арқылы шығарма жазады немесе өлең шығарады.

№:

«Есте сақтаймын» өтілген тақырыпқа байланысты суреттер және басқа да суреттер беріледі.

Сабақтың кезеңдері:

Оқушы сабаққа қатысты суреттің атын жазып, есте сақтау қабілетін арттырады.

№:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің әрекеті:

Сергіту сәті «Соқпақ жол» ойыны

Оқушының әрекеті:

«Соқпақ жол» ойыны арқылы баланың ойлау қабілетін арттыру . Бір оқушы би түрін өзгертіп тұрады, балалар билейді, би кімнен басталып жатқанын сырттан келген оқушы табу керек.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер (стратегиялар):

Ратация әдісі

АКТ

Талдау

уақыты (мин):
№:

«Өткенге зер салайық»

І топ: Абай өскен орта

ІІ топ:Ақын шығармалары

ІІІ топ: Абайдың ән әлемі

ІV топ: Ақын жайлы естеліктер

Сабақтың кезеңдері:

1. Слайдтар арқылы тарих пәнімен байланыстыра мазмұндайды.

2. Өлеңдері, қарасөздері, поэмалары туралы баяндап, көркемдік ерекшелігіне тоқталады. Өлеңдерін жатқа мәнерлеп оқиды.

3. Ақынның әншілік, сазгерлік қабілеті әңгімеленеді «Көзімнің қарасы», «Желсіз түнде жарық ай» әндері орындалады.

4. Ақынға арналған өлеңдер оқылып, жазылған естеліктер айтылады

№:

4.

Сабақтың кезеңдері:

lll. Ой толғау

Мұғалімнің әрекеті:

«Мен ойлаймын» кезеңі арқылы суреттерге қарап баланың сыни пікірін байқау.

Оқушының әрекеті:

Бала өз пікірін айтады. Сыни ойлайды.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер (стратегиялар):

Салыстыру,

Жинақтау

СТО,

әңгімелесу

уақыты (мин):

8 мин

№:

5.

Сабақтың кезеңдері:

Қорытынды бөлім

Мұғалімнің әрекеті:

Үй тапсырмасы «Сурет сыры»

Оқушының әрекеті: Сыни ойлауға арналған сурет салады.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер (стратегиялар): СТО
уақыты (мин):
№:

«Бес саусақ» арқылы сабақты қорытындылау

Сабақтың кезеңдері: Өз саусақтарыңды салып, ішіне бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазады. Не білігісі келеді?не білді?
Мұғалімнің әрекеті:

Рефлексия

Талдау,

жинақтау

Оқушының әрекеті: 5 мин
№:

Бағалау критерилерін қою, смайликтер арқылы бағалау

Сабақтың кезеңдері: Топ басшысының бағалауы. Өзін-өзі бағалау. Топтардың бір-бірін бағалауы

Ұқсас жұмыстар
Оқушылардың танымдық ойлау қабілеттерін дамыту жолдары
Сабақтың нәтижесі
Тарих сабағында ойын элементтері арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру
Ойын технологиясы
Суретті тіз
Ұстаз қоржыны
Бастауыш мектеп
Бастауыш сыныпта оқушылардың сөздік қорын байытып, тілін дамыту
Қазақ тілі сабағында ойын технологиясын қолдану арқылы бастауыш сынып оқушыларының тілге деген қызығушылығын қалыптастыру
Бүгінгі ұрпақ - ертеңгі ел қорғаны
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz