Соқпақ жол ойыны арқылы баланың ойлау қабілетін арттыру

Түркістан қаласы, «Шорнақ» жалпы орта мектебі қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі
Қойшыбаева Гүлнұр Төреханқызы
Сабақтың тақырыбы:
Абай-дана, Абай-дара, қазақта
Сабақтың мақсаты :Абайды жан-жақты таныту, сыни ойлау қабілеттерін дамыту арқылы шығармашылыққа баулу, дарынды, талантты балалармен жұмыс істеу
Сабақтың нәтижесі: Абайдың жан-жақты қырлары ақын, композитор, аудармашы, қара сөз шебері екенін біледі, постер қорғау арқылы сыни ойлауға үйренеді.
№
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Қолданылатын әдіс-тәсілдер (стратегиялар )
уақыты (мин)
1.
Оқушылар топқа бөлінеді, «Ата-анадан тәтті жоқ» тақырыбындағы эсселерін оқиды.
Талдау,
сұрақ-жауап
3 мин
2.
«Құрметті қонақ»
ойыны арқылы бір оқушыны ортаға шығарып, сұрақ қоюға үйрету, ойлау қабілетін дамыту.
Оқушының арқасына сөз жазылып, сол сөзді сұрақ қоя отырып өзі шешеді.
Топқа «Миға шабуыл», ізденушілік
диалог
5 мин
3.
ІІ. Мағынаны ажырату
Сұрақ-жауап
СТО
Диалог
Түсіндіру
талдау
Жоспар құру арқылы шығарма жазады немесе өлең шығарады.
«Есте сақтаймын» өтілген тақырыпқа байланысты суреттер және басқа да суреттер беріледі.
Оқушы сабаққа қатысты суреттің атын жазып, есте сақтау қабілетін арттырады.
Сергіту сәті «Соқпақ жол» ойыны
«Соқпақ жол» ойыны арқылы баланың ойлау қабілетін арттыру . Бір оқушы би түрін өзгертіп тұрады, балалар билейді, би кімнен басталып жатқанын сырттан келген оқушы табу керек.
Ратация әдісі
АКТ
Талдау
«Өткенге зер салайық»
І топ: Абай өскен орта
ІІ топ:Ақын шығармалары
ІІІ топ: Абайдың ән әлемі
ІV топ: Ақын жайлы естеліктер
1. Слайдтар арқылы тарих пәнімен байланыстыра мазмұндайды.
2. Өлеңдері, қарасөздері, поэмалары туралы баяндап, көркемдік ерекшелігіне тоқталады. Өлеңдерін жатқа мәнерлеп оқиды.
3. Ақынның әншілік, сазгерлік қабілеті әңгімеленеді «Көзімнің қарасы», «Желсіз түнде жарық ай» әндері орындалады.
4. Ақынға арналған өлеңдер оқылып, жазылған естеліктер айтылады
4.
lll. Ой толғау
«Мен ойлаймын» кезеңі арқылы суреттерге қарап баланың сыни пікірін байқау.
Бала өз пікірін айтады. Сыни ойлайды.
Салыстыру,
Жинақтау
СТО,
әңгімелесу
8 мин
5.
Қорытынды бөлім
Үй тапсырмасы «Сурет сыры»
«Бес саусақ» арқылы сабақты қорытындылау
Рефлексия
Талдау,
жинақтау
Бағалау критерилерін қою, смайликтер арқылы бағалау
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz