Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Соқпақ жол ойыны арқылы баланың ойлау қабілетін арттыру
Түркістан қаласы, <<Шорнақ>> жалпы орта мектебі қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі
Қойшыбаева Гүлнұр Төреханқызы
Сабақтың тақырыбы:
Абай-дана, Абай-дара, қазақта
Сабақтың мақсаты:Абайды жан-жақты таныту, сыни ойлау қабілеттерін дамыту арқылы шығармашылыққа баулу, дарынды,талантты балалармен жұмыс істеу
Сабақтың нәтижесі: Абайдың жан-жақты қырлары ақын,композитор,аудармашы, қара сөз шебері екенін біледі, постер қорғау арқылы сыни ойлауға үйренеді.
№
Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Қолданылатын әдіс-тәсілдер (стратегиялар)
уақыты (мин)
1.
Ұйымдастыру бөлімі
Оқушыларды топқа бөлу,өткен сабаққа рефлексия жасау ,үй тапсырмасын сұрау
Оқушылар топқа бөлінеді, <<Ата-анадан тәтті жоқ>> тақырыбындағы эсселерін оқиды.
Талдау,
сұрақ-жауап
3 мин
2.
І. Қызығушылықты ояту
<<Құрметті қонақ>>
ойыны арқылы бір оқушыны ортаға шығарып,сұрақ қоюға үйрету,ойлау қабілетін дамыту.
Оқушының арқасына сөз жазылып,сол сөзді сұрақ қоя отырып өзі шешеді.
Топқа <<Миға шабуыл>>, ізденушілік
диалог
5 мин
3.
ІІ. Мағынаны ажырату
<<Автобус аялдамасы>> ойынын ойнату
Топтар бір-біріне сұрақ жазады.Келесі топ жауап жазады.
Сұрақ-жауап
СТО
Диалог
Түсіндіру
талдау
24мин
<<Абай-дана, Абай-дара қазақта>> шығарма жазуды тапсыру немесе өлең жазуды тапсыру
Жоспар құру арқылы шығарма жазады немесе өлең шығарады.
<<Есте сақтаймын>> өтілген тақырыпқа байланысты суреттер және басқа да суреттер беріледі.
Оқушы сабаққа қатысты суреттің атын жазып,есте сақтау қабілетін арттырады.
Сергіту сәті <<Соқпақ жол>> ойыны
<<Соқпақ жол>> ойыны арқылы баланың ойлау қабілетін арттыру . Бір оқушы би түрін өзгертіп тұрады,балалар билейді,би кімнен басталып жатқанын сырттан келген оқушы табу керек.
Ратация әдісі
АКТ
Талдау
<<Өткенге зер салайық>>
І топ: Абай өскен орта
ІІ топ:Ақын шығармалары
ІІІ топ: Абайдың ән әлемі
ІV топ: Ақын жайлы естеліктер
1.Слайдтар арқылы тарих пәнімен байланыстыра мазмұндайды.
2.Өлеңдері, қарасөздері, поэмалары туралы баяндап, көркемдік ерекшелігіне тоқталады. Өлеңдерін жатқа мәнерлеп оқиды.
3.Ақынның әншілік, сазгерлік қабілеті әңгімеленеді <<Көзімнің қарасы>>, <<Желсіз түнде жарық ай>> әндері орындалады.
4.Ақынға арналған өлеңдер оқылып, жазылған естеліктер айтылады
4.
lll. Ой толғау
<<Мен ойлаймын>> кезеңі арқылы суреттерге қарап баланың сыни пікірін байқау.
Бала өз пікірін айтады.Сыни ойлайды.
Салыстыру,
Жинақтау
СТО,
әңгімелесу
8 мин
5.
Қорытынды бөлім
Үй тапсырмасы <<Сурет сыры>>
Сыни ойлауға арналған сурет салады.
СТО
<<Бес саусақ>> арқылы сабақты қорытындылау
Өз саусақтарыңды салып, ішіне бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазады.Не білігісі келеді?не білді?
Рефлексия
Талдау,
жинақтау
5 мин
Бағалау критерилерін қою,смайликтер арқылы бағалау
Топ басшысының бағалауы.Өзін-өзі бағалау.Топтардың бір-бірін бағалауы
Қойшыбаева Гүлнұр Төреханқызы
Сабақтың тақырыбы:
Абай-дана, Абай-дара, қазақта
Сабақтың мақсаты:Абайды жан-жақты таныту, сыни ойлау қабілеттерін дамыту арқылы шығармашылыққа баулу, дарынды,талантты балалармен жұмыс істеу
Сабақтың нәтижесі: Абайдың жан-жақты қырлары ақын,композитор,аудармашы, қара сөз шебері екенін біледі, постер қорғау арқылы сыни ойлауға үйренеді.
№
Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Қолданылатын әдіс-тәсілдер (стратегиялар)
уақыты (мин)
1.
Ұйымдастыру бөлімі
Оқушыларды топқа бөлу,өткен сабаққа рефлексия жасау ,үй тапсырмасын сұрау
Оқушылар топқа бөлінеді, <<Ата-анадан тәтті жоқ>> тақырыбындағы эсселерін оқиды.
Талдау,
сұрақ-жауап
3 мин
2.
І. Қызығушылықты ояту
<<Құрметті қонақ>>
ойыны арқылы бір оқушыны ортаға шығарып,сұрақ қоюға үйрету,ойлау қабілетін дамыту.
Оқушының арқасына сөз жазылып,сол сөзді сұрақ қоя отырып өзі шешеді.
Топқа <<Миға шабуыл>>, ізденушілік
диалог
5 мин
3.
ІІ. Мағынаны ажырату
<<Автобус аялдамасы>> ойынын ойнату
Топтар бір-біріне сұрақ жазады.Келесі топ жауап жазады.
Сұрақ-жауап
СТО
Диалог
Түсіндіру
талдау
24мин
<<Абай-дана, Абай-дара қазақта>> шығарма жазуды тапсыру немесе өлең жазуды тапсыру
Жоспар құру арқылы шығарма жазады немесе өлең шығарады.
<<Есте сақтаймын>> өтілген тақырыпқа байланысты суреттер және басқа да суреттер беріледі.
Оқушы сабаққа қатысты суреттің атын жазып,есте сақтау қабілетін арттырады.
Сергіту сәті <<Соқпақ жол>> ойыны
<<Соқпақ жол>> ойыны арқылы баланың ойлау қабілетін арттыру . Бір оқушы би түрін өзгертіп тұрады,балалар билейді,би кімнен басталып жатқанын сырттан келген оқушы табу керек.
Ратация әдісі
АКТ
Талдау
<<Өткенге зер салайық>>
І топ: Абай өскен орта
ІІ топ:Ақын шығармалары
ІІІ топ: Абайдың ән әлемі
ІV топ: Ақын жайлы естеліктер
1.Слайдтар арқылы тарих пәнімен байланыстыра мазмұндайды.
2.Өлеңдері, қарасөздері, поэмалары туралы баяндап, көркемдік ерекшелігіне тоқталады. Өлеңдерін жатқа мәнерлеп оқиды.
3.Ақынның әншілік, сазгерлік қабілеті әңгімеленеді <<Көзімнің қарасы>>, <<Желсіз түнде жарық ай>> әндері орындалады.
4.Ақынға арналған өлеңдер оқылып, жазылған естеліктер айтылады
4.
lll. Ой толғау
<<Мен ойлаймын>> кезеңі арқылы суреттерге қарап баланың сыни пікірін байқау.
Бала өз пікірін айтады.Сыни ойлайды.
Салыстыру,
Жинақтау
СТО,
әңгімелесу
8 мин
5.
Қорытынды бөлім
Үй тапсырмасы <<Сурет сыры>>
Сыни ойлауға арналған сурет салады.
СТО
<<Бес саусақ>> арқылы сабақты қорытындылау
Өз саусақтарыңды салып, ішіне бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазады.Не білігісі келеді?не білді?
Рефлексия
Талдау,
жинақтау
5 мин
Бағалау критерилерін қою,смайликтер арқылы бағалау
Топ басшысының бағалауы.Өзін-өзі бағалау.Топтардың бір-бірін бағалауы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz