Ерекшелік неде Абайдың бесінші қарасөзімен салыстыру

C:\Users\Жазира\Documents\Гүлнұр сурет\SAM_5148.JPG Түркістан қаласы, «Шорнақ» жалпы орта мектебі қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі

Қойшыбаева Гүлнұр Төреханқызы

Сабақтың тақырыбы :

Абайдың жиырма тоғызыншы қара сөзі

Сабақтың мақсаты : Мақал - мәтелдердің мәнін ашу арқылы сыни ойлау дағдыларын дамыту және қарасөздің ерекшелігін түсіндіру.

Сабақтың нәтижесі: Мақалға тиісті Абайдың сыны мен өз пікірін салыстырады. Өз пікірін дәлелдеуге үйренеді. Топпен жұмыста бір-бірімен ой бөліседі

Сабақтың кезеңдері

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Қолданылатын әдіс-тәсілдер (стратегиялар )

уақыты
№:

1.

Сабақтың кезеңдері:

Ұйымдас

тыру бөлімі

Мұғалімнің әрекеті: Оқушыларды топқа бөлу. «Ыстық стол» ойыны арқылы үй тапсырмасын пысықтау
Оқушының әрекеті:

Әр топ бір сұрақтан дайындайды. Абай лирикасына байланысты сұрақтар қойылады

Қолданылатын әдіс-тәсілдер (стратегиялар):

Сұрақ-жауап

уақыты:

3 мин

№:

2.

Сабақтың кезеңдері:

І. Қызығушы

лықты ояту

Мұғалімнің әрекеті:

Қарасөз дегенді кім қалай түсінеді?

Абайдың қанша қарасөзі бар?

Ақын қарасөзді не үшін жазды деп ойлайсыңдар?

Оқушының әрекеті:

Оқушылар бұрын алған білімдерін еске түсіре отырып, жаңа тақырыпқа қызығушылық танытады. Өз пікірлерін айтады.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер (стратегиялар):

Топқа «Миға шабуыл»ізденушілік

диалог

уақыты:

5 мин

№: 3
Сабақтың кезеңдері: ІІ. Мағынаны ажырату
Мұғалімнің әрекеті:

«Мен түсіндім»

Джиксо әдісі арқылы қарасөзді топқа бөліп беру.

Оқушының әрекеті: Бөліп алған мәтінді бір-біріне түсіндіреді.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер (стратегиялар):

Джиксо әдісі

түсіндіру, әңгімелесусалыстыру

талдау.

Венн диаграммасы

уақыты:

27

мин

№: «Менің пікірім» кезеңі арқылы оқушыларға салыстыру жұмысын беру.
Сабақтың кезеңдері: Оқушылар өз пікірі мен Абайдың сынын салыстыра отырып, сыни ойлайды.
№:
Сабақтың кезеңдері:
Мұғалімнің әрекеті: «Сен екеуміз» жұптық жұмыс кезеңінде мақал-мәтелдің мағынасын ашуды тапсыру.
Оқушының әрекеті:

Әр жұп бір мақалдың мағынасын ашып, ойларын айтады.

№:

Сегіту сәті

Сабақтың кезеңдері:

Оқушылар бой жазады.

№: «Ерекшелік неде» Абайдың бесінші қарасөзімен салыстыру
Сабақтың кезеңдері: Дәптермен жұмыс жасайды. Екі қарасөзді салыстырады.
№: 4
Сабақтың кезеңдері:

lll. Ой толғау

Мұғалімнің әрекеті: «Автор орындығы» арқылы оқушының пікірін білу
Оқушының әрекеті: Оқушылар өздерін Абайдың орнына қойып, өз ойларын айтады.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер (стратегиялар):

Салыстыру,

жинақтау

уақыты: 5 мин
№: 5
Сабақтың кезеңдері: Қорытынды бөлім
Мұғалімнің әрекеті:

Үй тапсырмасы

«Ата-анадан тәтті жоқ» тақырыбынды әссе жазып келу

Оқушының әрекеті: Оқушылар ата-ана туралы ойларын еркін жазады. Шығармашылықпен жұмыс жасайды
Қолданылатын әдіс-тәсілдер (стратегиялар): Рефлексия
уақыты:

5 мин

№:

«Пошта парағы» арқылы қорытынды жасату.

Сабақтың кезеңдері:

не нәрсе оңай болды?

Не нәрсе қиын болды?

Не білгіңіз келеді?

№:

Смайликтер арқылы бағалау. Бағалау критерилерін қою.

Сабақтың кезеңдері:

Өзін -өзі бағалау,

топ басшысының бағалауы


Ұқсас жұмыстар
Абай және оның он жетінші қарасөзі
Сабақ әдісі
Абай қарасөздері
Абайтану таңдау курс бағдарламасы 11 сынып
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу
Бауыржан момышұлы "жауынгер тұлғасы"
Қара сөз дегенді қалай түсінесің
Орта мерзімді жоспар, математика. 1 сынып
Ауызекі сөйлеу стилі
Абай құнанбаев "жиырма тоғызыншы сөз"
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz