Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Абайдың әндері
Түркістан қаласы, <<Шорнақ>> жалпы орта мектебі қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі
Қойшыбаева Гүлнұр Төреханқызы
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: А.Құнанбаев <<Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа>>өлеңі.
Сабақтың мақсаты:Мәнерлеп оқу арқылы,өлеңнің мағынасын ашу және лирикалық талдау жасау
Сабақтың нәтижесі: Өлеңнің мәнін түсінеді.Мәнерлеп оқу арқылы лирикалық талдау жасалады.Оқушылардың ойлау және шығармашылық қабілеттері артады.
№
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Қолданатын әдіс- тәсілдер, стратегиялар
уақыты
1
Ұйымдастыру кезеңі
1.<<Зымыран сұрақтары>>
Қолайлы психологиялық жағдай қалыптастыру , геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу.
<<Зымыран сұрақтарын>> қою арқылы үй тапсырмасын сұрау
Оқушылар бір-біріне тілек тілейді, геометриялық фигураларды құрастыру арқылы топқа бөлінеді.
<<Зымыран сұрақтарына>> жауап береді. 1.Абайдың туған жері?
2.Абай қандай отбасында дүниеге келген?
3.Қайда білім алды?
5.Абай қандай ақын?
6.Абайдың аңшылық кәсіпке байланысты жазған өлеңі?
7.Абайдың әндері?
Сұрақ-жауап
диалог
3 мин
2
Қызығушылықты ояту
2.<<Ән тыңдайық>>
Жаңа тақырыпқа байланысты ән тыңдату, <<Желсіз түнде жарық ай>> Абай әні.
1.Әнен қандай әсер алдыңдар?
2.Ән өнері дегенді қалай түсінесіңдер?
Абайдың <<Желсіз түнде жарық ай>> әнін тыңдайды.
Сұрақтарға жауап береді,жаңа тақырыпты геометриялық фигураларды құрастыру нәтижесінде оқушылар өздері ашады.
<<Миға шабуыл>>,
Сұрақ-жауап
диалог
5 мин
3
Мағынаны ажырату
3. <<Поэзия минуты>>
Оқушыларды мәнерлеп оқуға үйрету.
Оқушылар өлеңді оқиды.
25мин
4. <<Кел, айтайын>>
Джиксо әдісімен өлеңді 4 топқа бөліп беру
Әр топ өлеңді өзара талқылайды.Келесі топқа бір мүшесі түсіндіреді.
Әңгімелесу
Джиксо әдісі
5. <<Теорияны білесің бе?>>
Өлеңге лирикалық талдау жасауды тапсырамын.
Лирикалық талдау жасайды.Бір-бірінің қателерін өзара талдайды.
Дәптермен жұмыс жасайды
талдау
6. <<Мен қылқалам шеберімін>>
<<Ән өнері>> тақырыбында постер жасауды тапсыру.
Ән тыңдауда алған әсерлері мен жаңа сабақтан алған білімдерін жинақтап флипчартқа түсіреді.
Талдау,
Сыни ойлау
4
Ой толғау
7. <<Мен жазушымын>>
<<Әнді сүйсең, менше сүй>> эссе жазуды тапсыру
.
<<Әнді сүйсең, менше сүй>> ән өнері туралы алған білімдерін жинақтап әссе жазады.Бір-бірінің шығармасын тексеру арқылы жұптық бағалау жасайды
Жинақтау
Жұптық бағалау
8 мин
5
Қорытынды
Өзін-өзі бағалау. Топтардың бір-бірін бағалауы.
Рефлексия-оқушылардың осы сабақта не алғанын анықтау.
Көңіл-күй тақтасына
Білемін
Білдім
Білгім келеді жабыстырады.
Рефлексия
Талдау
Жинақтау
бағалау
3 мин
Өзін - өзі бағалау
Бағалау өлшемдері
1
Үй тапсырмасын орындадым
2
Топтық жұмыста ой қостым
3
Мен басқаларға көмектестім
4
Топтық жұмыста белсенді болдым
5
Оқулықпен жұмыс жасадым
6
Топтық жұмыста жауап бердім
Жоғары балл 5
Орта балл 4
Төменгі балл 3
25-30- <<5>>
24-20-<<4>>
19-15-<<3>>
Қойшыбаева Гүлнұр Төреханқызы
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: А.Құнанбаев <<Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа>>өлеңі.
Сабақтың мақсаты:Мәнерлеп оқу арқылы,өлеңнің мағынасын ашу және лирикалық талдау жасау
Сабақтың нәтижесі: Өлеңнің мәнін түсінеді.Мәнерлеп оқу арқылы лирикалық талдау жасалады.Оқушылардың ойлау және шығармашылық қабілеттері артады.
№
Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Қолданатын әдіс- тәсілдер, стратегиялар
уақыты
1
Ұйымдастыру кезеңі
1.<<Зымыран сұрақтары>>
Қолайлы психологиялық жағдай қалыптастыру , геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу.
<<Зымыран сұрақтарын>> қою арқылы үй тапсырмасын сұрау
Оқушылар бір-біріне тілек тілейді, геометриялық фигураларды құрастыру арқылы топқа бөлінеді.
<<Зымыран сұрақтарына>> жауап береді. 1.Абайдың туған жері?
2.Абай қандай отбасында дүниеге келген?
3.Қайда білім алды?
5.Абай қандай ақын?
6.Абайдың аңшылық кәсіпке байланысты жазған өлеңі?
7.Абайдың әндері?
Сұрақ-жауап
диалог
3 мин
2
Қызығушылықты ояту
2.<<Ән тыңдайық>>
Жаңа тақырыпқа байланысты ән тыңдату, <<Желсіз түнде жарық ай>> Абай әні.
1.Әнен қандай әсер алдыңдар?
2.Ән өнері дегенді қалай түсінесіңдер?
Абайдың <<Желсіз түнде жарық ай>> әнін тыңдайды.
Сұрақтарға жауап береді,жаңа тақырыпты геометриялық фигураларды құрастыру нәтижесінде оқушылар өздері ашады.
<<Миға шабуыл>>,
Сұрақ-жауап
диалог
5 мин
3
Мағынаны ажырату
3. <<Поэзия минуты>>
Оқушыларды мәнерлеп оқуға үйрету.
Оқушылар өлеңді оқиды.
25мин
4. <<Кел, айтайын>>
Джиксо әдісімен өлеңді 4 топқа бөліп беру
Әр топ өлеңді өзара талқылайды.Келесі топқа бір мүшесі түсіндіреді.
Әңгімелесу
Джиксо әдісі
5. <<Теорияны білесің бе?>>
Өлеңге лирикалық талдау жасауды тапсырамын.
Лирикалық талдау жасайды.Бір-бірінің қателерін өзара талдайды.
Дәптермен жұмыс жасайды
талдау
6. <<Мен қылқалам шеберімін>>
<<Ән өнері>> тақырыбында постер жасауды тапсыру.
Ән тыңдауда алған әсерлері мен жаңа сабақтан алған білімдерін жинақтап флипчартқа түсіреді.
Талдау,
Сыни ойлау
4
Ой толғау
7. <<Мен жазушымын>>
<<Әнді сүйсең, менше сүй>> эссе жазуды тапсыру
.
<<Әнді сүйсең, менше сүй>> ән өнері туралы алған білімдерін жинақтап әссе жазады.Бір-бірінің шығармасын тексеру арқылы жұптық бағалау жасайды
Жинақтау
Жұптық бағалау
8 мин
5
Қорытынды
Өзін-өзі бағалау. Топтардың бір-бірін бағалауы.
Рефлексия-оқушылардың осы сабақта не алғанын анықтау.
Көңіл-күй тақтасына
Білемін
Білдім
Білгім келеді жабыстырады.
Рефлексия
Талдау
Жинақтау
бағалау
3 мин
Өзін - өзі бағалау
Бағалау өлшемдері
1
Үй тапсырмасын орындадым
2
Топтық жұмыста ой қостым
3
Мен басқаларға көмектестім
4
Топтық жұмыста белсенді болдым
5
Оқулықпен жұмыс жасадым
6
Топтық жұмыста жауап бердім
Жоғары балл 5
Орта балл 4
Төменгі балл 3
25-30- <<5>>
24-20-<<4>>
19-15-<<3>>
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz