А. Құнанбаевтың Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа өлеңіне арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары: мәнерлеп оқу мен лирикалық талдау

C:\Users\Жазира\Documents\Гүлнұр сурет\SAM_5148.JPG Түркістан қаласы, «Шорнақ» жалпы орта мектебі қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі

Қойшыбаева Гүлнұр Төреханқызы

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: А. Құнанбаев «Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа»өлеңі.

Сабақтың мақсаты: Мәнерлеп оқу арқылы, өлеңнің мағынасын ашу және лирикалық талдау жасау

Сабақтың нәтижесі: Өлеңнің мәнін түсінеді. Мәнерлеп оқу арқылы лирикалық талдау жасалады. Оқушылардың ойлау және шығармашылық қабілеттері артады.

Сабақ кезеңдері
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Қолданатын әдіс- тәсілдер, стратегиялар
уақыты
№: 1
Сабақ кезеңдері: Ұйымдастыру кезеңі
Мұғалімнің әрекеті: 1. «Зымыран сұрақтары»
Оқушының әрекеті:

Қолайлы психологиялық жағдай қалыптастыру, геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу.

«Зымыран сұрақтарын» қою арқылы үй тапсырмасын сұрау

Қолданатын әдіс- тәсілдер, стратегиялар:

Оқушылар бір-біріне тілек тілейді, геометриялық фигураларды құрастыру арқылы топқа бөлінеді.

«Зымыран сұрақтарына» жауап береді. 1. Абайдың туған жері?

2. Абай қандай отбасында дүниеге келген?

3. Қайда білім алды?

5. Абай қандай ақын?

6. Абайдың аңшылық кәсіпке байланысты жазған өлеңі?

7. Абайдың әндері?

уақыты:

Сұрақ-жауап

диалог

3 мин
№: 2
Сабақ кезеңдері: Қызығушылықты ояту
Мұғалімнің әрекеті: 2. «Ән тыңдайық»
Оқушының әрекеті:

Жаңа тақырыпқа байланысты ән тыңдату, «Желсіз түнде жарық ай» Абай әні.

1. Әнен қандай әсер алдыңдар?

2. Ән өнері дегенді қалай түсінесіңдер?

Қолданатын әдіс- тәсілдер, стратегиялар:

Абайдың «Желсіз түнде жарық ай» әнін тыңдайды.

Сұрақтарға жауап береді, жаңа тақырыпты геометриялық фигураларды құрастыру нәтижесінде оқушылар өздері ашады.

уақыты:

«Миға шабуыл»,

Сұрақ-жауап

диалог

5 мин
№: 3
Сабақ кезеңдері:

Мағынаны ажырату

Мұғалімнің әрекеті: 3. «Поэзия минуты»
Оқушының әрекеті: Оқушыларды мәнерлеп оқуға үйрету.
Қолданатын әдіс- тәсілдер, стратегиялар: Оқушылар өлеңді оқиды.
уақыты:
25мин
№: 4. «Кел, айтайын»
Сабақ кезеңдері: Джиксо әдісімен өлеңді 4 топқа бөліп беру
Мұғалімнің әрекеті: Әр топ өлеңді өзара талқылайды. Келесі топқа бір мүшесі түсіндіреді.
Оқушының әрекеті:

Әңгімелесу

Джиксо әдісі

№: 5. «Теорияны білесің бе?»
Сабақ кезеңдері: Өлеңге лирикалық талдау жасауды тапсырамын.
Мұғалімнің әрекеті:

Лирикалық талдау жасайды. Бір-бірінің қателерін өзара талдайды.

Дәптермен жұмыс жасайды

Оқушының әрекеті: талдау
№: 6. «Мен қылқалам шеберімін»
Сабақ кезеңдері: «Ән өнері» тақырыбында постер жасауды тапсыру.
Мұғалімнің әрекеті: Ән тыңдауда алған әсерлері мен жаңа сабақтан алған білімдерін жинақтап флипчартқа түсіреді.
Оқушының әрекеті:

Талдау,

Сыни ойлау

№: 4
Сабақ кезеңдері: Ой толғау
Мұғалімнің әрекеті: 7. «Мен жазушымын»
Оқушының әрекеті:

«Әнді сүйсең, менше сүй» эссе жазуды тапсыру

.

Қолданатын әдіс- тәсілдер, стратегиялар: «Әнді сүйсең, менше сүй» ән өнері туралы алған білімдерін жинақтап әссе жазады. Бір-бірінің шығармасын тексеру арқылы жұптық бағалау жасайды
уақыты:

Жинақтау

Жұптық бағалау

8 мин
№: 5
Сабақ кезеңдері: Қорытынды
Мұғалімнің әрекеті:
Оқушының әрекеті:

Өзін-өзі бағалау. Топтардың бір-бірін бағалауы.

Рефлексия-оқушылардың осы сабақта не алғанын анықтау.

Қолданатын әдіс- тәсілдер, стратегиялар:

Көңіл-күй тақтасына

Білемін

Білдім

Білгім келеді жабыстырады.

уақыты:

Рефлексия

Талдау

Жинақтау

бағалау

3 мин

Өзін - өзі бағалау

Бағалау өлшемдері
: 1
Бағалау өлшемдері: Үй тапсырмасын орындадым
:
: 2
Бағалау өлшемдері: Топтық жұмыста ой қостым
:
: 3
Бағалау өлшемдері: Мен басқаларға көмектестім
:
: 4
Бағалау өлшемдері: Топтық жұмыста белсенді болдым
:
: 5
Бағалау өлшемдері: Оқулықпен жұмыс жасадым
:
: 6
Бағалау өлшемдері: Топтық жұмыста жауап бердім
:

Жоғары балл 5

Орта балл 4

Төменгі балл 3

25-30- «5»

24-20-«4»

19-15-«3»


Ұқсас жұмыстар
А. Құнанбаевтың Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа өлеңі бойынша 7-сынып сабақ жоспары
Абай Құнанбайұлының Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа өлеңін талдау бойынша қазақ тілі мен әдебиеті сабақ жоспары
7-сынып қазақ әдебиеті: Абайдың Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа өлеңі арқылы ән мен сөз өнерінің эстетикасы
Қансонарда бүркітші шығады аңға өлеңіне арналған композициялық талдау және мәнерлеп оқу сабағы
Абай Құнанбаевтың Күз өлеңін талдау және мәнерлеп оқу сабағы
Әбділда Тәжібаевтің Сырдария өлеңіне арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Күләш Ахметованың Астана өлеңіне арналған аралас сабақ: АКТ қолдана отырып мәнерлеп оқу мен ұйқасын талдау
Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылығы: сабақ жоспары
Абай Құнанбаевтың Қыс өлеңіне арналған кіріктірілген сабақ: мазмұнды талдау және сөздік жұмыс
Қадір Мырза Әлидің Дала өлеңіне арналған мәнерлеп оқу мен мазмұндық-шығармашылық сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz