Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Абайдың әндері

Түркістан қаласы, <<Шорнақ>> жалпы орта мектебі қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі
Қойшыбаева Гүлнұр Төреханқызы
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: А.Құнанбаев <<Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа>>өлеңі.
Сабақтың мақсаты:Мәнерлеп оқу арқылы,өлеңнің мағынасын ашу және лирикалық талдау жасау
Сабақтың нәтижесі: Өлеңнің мәнін түсінеді.Мәнерлеп оқу арқылы лирикалық талдау жасалады.Оқушылардың ойлау және шығармашылық қабілеттері артады.


Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті
Қолданатын әдіс- тәсілдер, стратегиялар

уақыты

1

Ұйымдастыру кезеңі

1.<<Зымыран сұрақтары>>
Қолайлы психологиялық жағдай қалыптастыру , геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу.
<<Зымыран сұрақтарын>> қою арқылы үй тапсырмасын сұрау
Оқушылар бір-біріне тілек тілейді, геометриялық фигураларды құрастыру арқылы топқа бөлінеді.
<<Зымыран сұрақтарына>> жауап береді. 1.Абайдың туған жері?
2.Абай қандай отбасында дүниеге келген?
3.Қайда білім алды?
5.Абай қандай ақын?
6.Абайдың аңшылық кәсіпке байланысты жазған өлеңі?
7.Абайдың әндері?
Сұрақ-жауап
диалог
3 мин

2
Қызығушылықты ояту

2.<<Ән тыңдайық>>
Жаңа тақырыпқа байланысты ән тыңдату, <<Желсіз түнде жарық ай>> Абай әні.
1.Әнен қандай әсер алдыңдар?
2.Ән өнері дегенді қалай түсінесіңдер?
Абайдың <<Желсіз түнде жарық ай>> әнін тыңдайды.
Сұрақтарға жауап береді,жаңа тақырыпты геометриялық фигураларды құрастыру нәтижесінде оқушылар өздері ашады.

<<Миға шабуыл>>,
Сұрақ-жауап
диалог

5 мин

3
Мағынаны ажырату

3. <<Поэзия минуты>>
Оқушыларды мәнерлеп оқуға үйрету.
Оқушылар өлеңді оқиды.

25мин

4. <<Кел, айтайын>>
Джиксо әдісімен өлеңді 4 топқа бөліп беру
Әр топ өлеңді өзара талқылайды.Келесі топқа бір мүшесі түсіндіреді.
Әңгімелесу
Джиксо әдісі

5. <<Теорияны білесің бе?>>
Өлеңге лирикалық талдау жасауды тапсырамын.
Лирикалық талдау жасайды.Бір-бірінің қателерін өзара талдайды.
Дәптермен жұмыс жасайды
талдау

6. <<Мен қылқалам шеберімін>>
<<Ән өнері>> тақырыбында постер жасауды тапсыру.
Ән тыңдауда алған әсерлері мен жаңа сабақтан алған білімдерін жинақтап флипчартқа түсіреді.
Талдау,
Сыни ойлау

4
Ой толғау
7. <<Мен жазушымын>>
<<Әнді сүйсең, менше сүй>> эссе жазуды тапсыру
.
<<Әнді сүйсең, менше сүй>> ән өнері туралы алған білімдерін жинақтап әссе жазады.Бір-бірінің шығармасын тексеру арқылы жұптық бағалау жасайды
Жинақтау
Жұптық бағалау

8 мин

5
Қорытынды

Өзін-өзі бағалау. Топтардың бір-бірін бағалауы.
Рефлексия-оқушылардың осы сабақта не алғанын анықтау.
Көңіл-күй тақтасына
Білемін
Білдім
Білгім келеді жабыстырады.
Рефлексия
Талдау
Жинақтау
бағалау

3 мин

Өзін - өзі бағалау

Бағалау өлшемдері

1
Үй тапсырмасын орындадым

2
Топтық жұмыста ой қостым

3
Мен басқаларға көмектестім

4
Топтық жұмыста белсенді болдым

5
Оқулықпен жұмыс жасадым

6
Топтық жұмыста жауап бердім

Жоғары балл 5
Орта балл 4
Төменгі балл 3
25-30- <<5>>
24-20-<<4>>
19-15-<<3>>

Ұқсас жұмыстар
Абайға арнап өлең шығару
Кіріктірілген сабақ
Абайдың музыкалық мұрасы
Біржан әнінің зор құдіреті. 6 – сынып, екінші сағаты
Абай өлеңдеріне иллюстрация жасау
Абайды оқы, таңырқа... әдеби-сазды кеш
Қалыптастырушы бағалау
Шәкәрім құдайбердіұлы өмірі мен шығармашылығы
Өлең сөздің патшасы
Абай күйлері арқылы әсемдікті таныту
Пәндер