Ақан сері дилогиясына тоқталу

Ш. Уәлиханов атындағы №10 орта мектеп-гимназия
11 «А» сынып
Қазақ әдебиеті пәні
Мұғалім: Жирикова Назгүл Байғұлжақызы
Ашық сабақтың тақырыбы: Сәкен Жүнісовтың «Ақан сері» романы
Сабақтың мақсаты:
- Білімділік:Өмірі мен шығармашылығы туралы мәлімет беру; шығарманың негізгі идеясын ашу, кейіпкер галереясын талдау;
- Дамытушылық:Көркем оқу шеберлігін, тілін дамыту, ой өрістерін кеңейту; прозалық шығарманы талдау дағдыларын дамыту, өзінше ой түюге баулу;
- Тәрбиелік:Адами қасиеттерге баулу;
азаматтық бейнесін қалыптастыру, өнерді бағалауға тәрбиелеу
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: ұжымдық жұмыс, сұрақ-жауап, әңгімелеу, жинақтау стратегиясы, іздену, мәнерлеп оқу.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, жаңа ақпараттық құрал(электрондық оқулық), роман мазмұнына тән суреттер мен портреттер.
Пәнаралық байланыс: Тарих, музыка.
Сабақтың өту барысы:
- Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу, түгендеу, бүгінгі күн.
- Сабақтың тақырыбын, мақсатын айту.
- Жаңа сабақ.
С. Жүнісов туралы мұғалімнің кіріспе сөзі.
С. Жүнісов туралы ой-пікірлерді оқу.
Жинақтау стратегиясы арқылы кластер толтыру(интерактивті тақтада)
С. Жүнісов-публицист, аудармашы, жазушы, әдеби қызметкер, педагог, драматург
Хронологиялық кестемен жұмыс жүргізу. (тақтада беріледі)
«Ақан сері» дилогиясына тоқталу. Электронды оқулықтан Ақан сері туралы мәліметті тыңдау.
Роман мазмұны бойынша ұжымдық жұмыс жүргізу.
1 топ Ақан сері бейнесін ашады
- Ақан сері туралы М. Шаханов, І. Жансүгіров, М. Жұмабаев сөздері тыңдалады.
- Интерактивті тақта арқылы Ақанның қуанышқа толы өмірін қызыл түспен, қайғыға толы кезеңін қара түспен белгілеп, ақын өмірін, оның сан қырын ашып береді.
2 топ Әйелдер галереясына тоқталады.
- Ақтоқты, Балқадиша, Ұрқия бейнелерін ашып береді.
- «Балқадиша», «Сырымбет», «Ақтоқтыға айтқан ау-жары» жатқа айтылады.
3 топ Ақан серінің жан серіктері: Құлагер, Қараторғай, Базаралы туралы әңгімелейді.
- І. Жансүгіровтың «Құлагер» поэмасына тоқталу. Оқушылар екі қалам иегерінің шеберлігін салыстырады.
- Венн диаграмма арқылы екі шығарманың ұқсастығы мен айырмашылығын табады.
- Поэмадан, дилогиядан Құлагер өліміне байланысты эпизодтар оқылады.
- Ақан сері «Құлагер» әні тыңдалады.
Ақан сері-тарихи тұлға, тарихи кейіпкер. Сондықтан келес сөз тарихшыға беріледі. Роман мазмұны мен тарихи оқиғаларды салыстырып, талдау жасап береді.
- Шығарманың композициялық құрылымы.
Дилогияның құрылымын анықтау.
Тапсырма:тақтадағы жасырынып тұрған том мен бөлімді эпиграф арқылы табу, бөлім мазмұнын қысқаша әңгімелеу.
- Шығармашылық жұмыс.
Биопоэма
- Аты.
- Мекен-жайы.
- Қандай?
- Неден қорқады?
- Қыр-сыры.
- Үйге тапсырма беру.
Шешендік өнерге байланысты үзінді жаттау.
Тілдік талдау.
- Сабақты қорыту.
Бағалау.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz