Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ағылшын тілі. Орыс тілі
Жұлдызды сәт.
Мақсаты: Оқушылардың тез ойлауын ұштау, тез әрі дұрыс шешім қабылдауын дамыту, дүние танымын кеңейту, өмірге өзіндік көзқараспен қарауын арттыру.
Әдісі: Ойын түрінде өткізілетін сабақ.
Көрнекілік: Жұлдызшалар - 20 шт.
Номерлер.
Жауптар. 1, 2,3,4,5,6,цифрмен (көтеру арқылы) көтерме қағаздар, сыйлықтар, жазушылардың портреттері.
Жүргізуші: Құрметті: апайлар, ағайлар, ата-аналар, оқушылар!
Сіздерге бүгін <<жұлдызды сәт>> атты ойынның куәсі болғалы отырсыздар. Ойынымыздың шарты ата-анамен оқушының, ұстаз арасындағы байланысты нығайту, ата-ананың баласына қаншалықты көңіл бөлетінін байқау, оқушының білім деңгейін зерттеу.
Мен сұрақ беремін және сол сұрақтың үш түрлі жаубын беремін. Сіздер, ойыншылар сол жауаптың ішіндегі өздеріңізге дұрыс деген біреуін алдарыңыздағы сандарды көтеру арқылы көрсетесіздер. Егер екеуіңіздікі де дұрыс болса онда жұлдызша аласыздар, ал егер дұрыс болмаса немесе біреуіңіздікі дұрыс, екіншіңіздікі дұрыс емес болса, онда жұлдызша берілмейді. Сонымен бізге әрбір бөлімде ең аз жұлдызша жинаған оқушылар ойыннан шығып отырады.
Сонымен оқушыларды мамаларымен ортаға шақырамыз.
Жүргізуші: Ал, келіңдер, келіңдер.
Біріңе-бірің еріңдер.
Білімімізді тексеріп .
Ойынға қатысып көріңдер.
Ойынға қатысушыларға сәт сапар тілеймін.
І бөлім
1. Бес нәрседен қашық бол,
Бес нәрсеге асық бол.
Адам болам десеңіз
Бұл өлеңнің авторы кім?
2. Биыл тәуелсіздіктің неше жылдығы?
1. 20 2. 10 3. 15
3. <<Мақта қыз бен мысық>> кімнің шығармасы?
1. Ж. Аймауытов 2. С. Көбеев 3. Ы. Алтынсарин.
4. Шөлге ең шыдамды жануар
1. Киік 2. Құнан 3. Түйе
5. Баланың шешесі жағынан туыстары
1. Бөле 2. Нағашы 3. Жезде.
ІІ бөлім
1. Жас нәресте өмірге келгенде жасалатын той
1.Бесікке салу 2. Тұсау кесу 3. Шілдехана
2. Теңдеуді тап
1.(80-50)-60 2. 2939-9 3. 9+х=29
3. Ұя салмайтын құс
1.Торғай 2. Көкек 3. Қарлығаш
4. ЖҰМБАҚТЫ ШЕШ
Қобдиында қайырлы,
Қазынаның бәрі бар.
Тауыссаң көз майыңды,
Қалағаның табылар.
1. Кітап 2. Дәптер 3. Күнделік
5. Бас әріппен жазылуы тиісті сөздерді тап
1. үлкен, кішкентай, қара 2. айдос, нұргүл, ертіс. 3. торғай, балық, гүл
ІІІ бөлім
1. Басты байлық...
1. ақша 2. денсаулық 3. Білім
2. Абайдың шын аты?
1. Ибраһим 2. Асанқайғы. 3. Әбілмансұр
3. Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі
1. Қазақ тілі. 2. Орыс тілі. 3. Ағылшын тілі
4. Әпкесі 4 жаста, інісі 3 жаста, әпкесі 7 жасқа толғанда інісі неше жаста болады.
1. 7 2. 6 3. 4
5. Адамның сезім мүшелерін ата
1. Бас, шаш, иық 2. Көз, құлақ, мұрын, тіл 3. Қол, аяқ, дене
ІV бөлім
1. Ел басқару саласындағы ең жоғарғы лауазымды тұлға
1. Премьер-министр 2. Президент 3. Депутат
2. Тіктөртбұрыштың ауданын қалай табамыз?
1. Барлық қабырғалардың қосындысы
2. Ұзындығы мен енін көбейтеміз.
3. Ұзындығы, ені және биіктігін көбейтеміз.
3. Көкжиек тұстарын анықтайтын арнаулы құрал қалай аталады?
1. Сағат 2. Карта 3. Компас
4. Ең бірінші бақытым халқым менің
Соған берем ойымның алтын кенін.
1.Ө. Тұманжанов 2. Т. Молдағалиев 3. М. Мақатаев
5. Бала, үйрек, апа, бауыр
Сөздеріне төмендегі сұрақтардың қайсысын қоюға болады?
1. қандай? қай? 2. кімдер? нелер? 3. кім? не?
V бөлім
Сөз құрау
БАЛДЫРҒАН
Сердалина Айнагүл
№ 52 негізгі мектептің
бастауыш сынып мұғалімі
Ақтөбе қаласы
Мақсаты: Оқушылардың тез ойлауын ұштау, тез әрі дұрыс шешім қабылдауын дамыту, дүние танымын кеңейту, өмірге өзіндік көзқараспен қарауын арттыру.
Әдісі: Ойын түрінде өткізілетін сабақ.
Көрнекілік: Жұлдызшалар - 20 шт.
Номерлер.
Жауптар. 1, 2,3,4,5,6,цифрмен (көтеру арқылы) көтерме қағаздар, сыйлықтар, жазушылардың портреттері.
Жүргізуші: Құрметті: апайлар, ағайлар, ата-аналар, оқушылар!
Сіздерге бүгін <<жұлдызды сәт>> атты ойынның куәсі болғалы отырсыздар. Ойынымыздың шарты ата-анамен оқушының, ұстаз арасындағы байланысты нығайту, ата-ананың баласына қаншалықты көңіл бөлетінін байқау, оқушының білім деңгейін зерттеу.
Мен сұрақ беремін және сол сұрақтың үш түрлі жаубын беремін. Сіздер, ойыншылар сол жауаптың ішіндегі өздеріңізге дұрыс деген біреуін алдарыңыздағы сандарды көтеру арқылы көрсетесіздер. Егер екеуіңіздікі де дұрыс болса онда жұлдызша аласыздар, ал егер дұрыс болмаса немесе біреуіңіздікі дұрыс, екіншіңіздікі дұрыс емес болса, онда жұлдызша берілмейді. Сонымен бізге әрбір бөлімде ең аз жұлдызша жинаған оқушылар ойыннан шығып отырады.
Сонымен оқушыларды мамаларымен ортаға шақырамыз.
Жүргізуші: Ал, келіңдер, келіңдер.
Біріңе-бірің еріңдер.
Білімімізді тексеріп .
Ойынға қатысып көріңдер.
Ойынға қатысушыларға сәт сапар тілеймін.
І бөлім
1. Бес нәрседен қашық бол,
Бес нәрсеге асық бол.
Адам болам десеңіз
Бұл өлеңнің авторы кім?
2. Биыл тәуелсіздіктің неше жылдығы?
1. 20 2. 10 3. 15
3. <<Мақта қыз бен мысық>> кімнің шығармасы?
1. Ж. Аймауытов 2. С. Көбеев 3. Ы. Алтынсарин.
4. Шөлге ең шыдамды жануар
1. Киік 2. Құнан 3. Түйе
5. Баланың шешесі жағынан туыстары
1. Бөле 2. Нағашы 3. Жезде.
ІІ бөлім
1. Жас нәресте өмірге келгенде жасалатын той
1.Бесікке салу 2. Тұсау кесу 3. Шілдехана
2. Теңдеуді тап
1.(80-50)-60 2. 2939-9 3. 9+х=29
3. Ұя салмайтын құс
1.Торғай 2. Көкек 3. Қарлығаш
4. ЖҰМБАҚТЫ ШЕШ
Қобдиында қайырлы,
Қазынаның бәрі бар.
Тауыссаң көз майыңды,
Қалағаның табылар.
1. Кітап 2. Дәптер 3. Күнделік
5. Бас әріппен жазылуы тиісті сөздерді тап
1. үлкен, кішкентай, қара 2. айдос, нұргүл, ертіс. 3. торғай, балық, гүл
ІІІ бөлім
1. Басты байлық...
1. ақша 2. денсаулық 3. Білім
2. Абайдың шын аты?
1. Ибраһим 2. Асанқайғы. 3. Әбілмансұр
3. Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі
1. Қазақ тілі. 2. Орыс тілі. 3. Ағылшын тілі
4. Әпкесі 4 жаста, інісі 3 жаста, әпкесі 7 жасқа толғанда інісі неше жаста болады.
1. 7 2. 6 3. 4
5. Адамның сезім мүшелерін ата
1. Бас, шаш, иық 2. Көз, құлақ, мұрын, тіл 3. Қол, аяқ, дене
ІV бөлім
1. Ел басқару саласындағы ең жоғарғы лауазымды тұлға
1. Премьер-министр 2. Президент 3. Депутат
2. Тіктөртбұрыштың ауданын қалай табамыз?
1. Барлық қабырғалардың қосындысы
2. Ұзындығы мен енін көбейтеміз.
3. Ұзындығы, ені және биіктігін көбейтеміз.
3. Көкжиек тұстарын анықтайтын арнаулы құрал қалай аталады?
1. Сағат 2. Карта 3. Компас
4. Ең бірінші бақытым халқым менің
Соған берем ойымның алтын кенін.
1.Ө. Тұманжанов 2. Т. Молдағалиев 3. М. Мақатаев
5. Бала, үйрек, апа, бауыр
Сөздеріне төмендегі сұрақтардың қайсысын қоюға болады?
1. қандай? қай? 2. кімдер? нелер? 3. кім? не?
V бөлім
Сөз құрау
БАЛДЫРҒАН
Сердалина Айнагүл
№ 52 негізгі мектептің
бастауыш сынып мұғалімі
Ақтөбе қаласы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz