Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Квадрат түбірдің қасиеттерін қайталап еске түсіру
Сабақтың тақырыбы: Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру
Сабақтың мақсаты:
Квадрат түбірлердің ұарапайым ұасиеттеріне қосымша қасиеттерді қарастыру арқылы оқушылардың квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіре білу бейімділіктерін деңгейлеп оқыту арқылы қалыптастыру.
Сабақтың түрі: деңгейлеп оқыту.
Пайдаланылатын көрнекіліктер: ауызша және жазбаша орындауға қатысты деңгейлік үлестірмелі корточкалар, формула жазылған кестелер.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Ауызша тапсырмалар. Тақтаға бірнеше есептер ілінеді, оқушылар кезектесіп жауап береді.
1. √64 2.√(7,2)2 3.√|-1,8|2 4.√(х-2)2 5. √4m2+4m+1
6 . 2/√2 7. 2х/√х 8. (√5/√15)2 9. (√5+√3)(√5-√3)
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.
Квадрат түбірдің қасиеттерің қайталау арқылы жаңа сабақты бірнеше мысалдар келтірумен түсіндіремін.
1-мысал. √15-√60+3√135 өрнегін ықшамдау қажет.
√15-√60+3√135=√15-√4*15+3√9*15=√15-2√15+9√15=8√15
2-мысал а2-5а-√5 бөлшегін қысқарту керек. Ол үшін бөлшектің алымын а2-5=а2- (√5)2=(а-√5) (а+√5) етіп түрлендіріп,
а2-5а-√5=(а-√5)(а+√5)(а-√5)= а+√5
Теңдігін аламыз
3-мысал а>3 деп алып
а2 +а+4+а2 -6а+9
өрнегін ықшамдау керек.
Шешуі: √а2 -6а+9=√(а-3)2=а-3=а-3 теңдігін ескере отырып, берілген өрнекті түрлендіреміз:
а2 +а+4+а2 -6а+9= а2 +а+4+а-3 = а2+2а+1=(а+1)2=|а+1|=а+1
ІV. Жаттығуларды орындау
А тобы: № 145, № 148 тақ нөмерлері, №152
В тобы: №146, № 149 тақ нөмерлері, № 166
С тобы: № 147, № 150 тақ нөмерлері, №157
Бірнеше есептер тақтаға, қалғаны өз беттерінше орындалады.
V. Өзіндік жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар таратылады.
Өрнекті ықшамдауға есептер беріледі.
VІ. Үйге тапсырма
А тобы: №148 жұп номерлері, №151
В тобы: №149 тақ номерлері, №158 №161
С тобы: №150 тақ номерлері, №169
VІІ. Қорытынды. Квадрат түбірдің қасиеттерін қайталап еске түсіру
VІІІ. Оқушыларды бағалау. Барлық есепті дұрыс шығарған оқушыға
А тобына - <<3>> деген баға, қосымша есеп шығару арқылы <<4>> қойылады
В тобына - <<4>> деген баға, қосымша есеп шығару арқылы <<5>> қойылады
С тобына - <<5>> деген баға қойылады
Сабақтың мақсаты:
Квадрат түбірлердің ұарапайым ұасиеттеріне қосымша қасиеттерді қарастыру арқылы оқушылардың квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіре білу бейімділіктерін деңгейлеп оқыту арқылы қалыптастыру.
Сабақтың түрі: деңгейлеп оқыту.
Пайдаланылатын көрнекіліктер: ауызша және жазбаша орындауға қатысты деңгейлік үлестірмелі корточкалар, формула жазылған кестелер.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Ауызша тапсырмалар. Тақтаға бірнеше есептер ілінеді, оқушылар кезектесіп жауап береді.
1. √64 2.√(7,2)2 3.√|-1,8|2 4.√(х-2)2 5. √4m2+4m+1
6 . 2/√2 7. 2х/√х 8. (√5/√15)2 9. (√5+√3)(√5-√3)
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.
Квадрат түбірдің қасиеттерің қайталау арқылы жаңа сабақты бірнеше мысалдар келтірумен түсіндіремін.
1-мысал. √15-√60+3√135 өрнегін ықшамдау қажет.
√15-√60+3√135=√15-√4*15+3√9*15=√15-2√15+9√15=8√15
2-мысал а2-5а-√5 бөлшегін қысқарту керек. Ол үшін бөлшектің алымын а2-5=а2- (√5)2=(а-√5) (а+√5) етіп түрлендіріп,
а2-5а-√5=(а-√5)(а+√5)(а-√5)= а+√5
Теңдігін аламыз
3-мысал а>3 деп алып
а2 +а+4+а2 -6а+9
өрнегін ықшамдау керек.
Шешуі: √а2 -6а+9=√(а-3)2=а-3=а-3 теңдігін ескере отырып, берілген өрнекті түрлендіреміз:
а2 +а+4+а2 -6а+9= а2 +а+4+а-3 = а2+2а+1=(а+1)2=|а+1|=а+1
ІV. Жаттығуларды орындау
А тобы: № 145, № 148 тақ нөмерлері, №152
В тобы: №146, № 149 тақ нөмерлері, № 166
С тобы: № 147, № 150 тақ нөмерлері, №157
Бірнеше есептер тақтаға, қалғаны өз беттерінше орындалады.
V. Өзіндік жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар таратылады.
Өрнекті ықшамдауға есептер беріледі.
VІ. Үйге тапсырма
А тобы: №148 жұп номерлері, №151
В тобы: №149 тақ номерлері, №158 №161
С тобы: №150 тақ номерлері, №169
VІІ. Қорытынды. Квадрат түбірдің қасиеттерін қайталап еске түсіру
VІІІ. Оқушыларды бағалау. Барлық есепті дұрыс шығарған оқушыға
А тобына - <<3>> деген баға, қосымша есеп шығару арқылы <<4>> қойылады
В тобына - <<4>> деген баға, қосымша есеп шығару арқылы <<5>> қойылады
С тобына - <<5>> деген баға қойылады
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz