Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ата мен әженің тапсырмасы
Пән: математика
Сынып: 2
Сабақтың тақырыбы: <<Амалдарды орындаудың рет-тәртібі. Жақшалар>>
Сабақтың мақсаты: Білімділік. Жақшалы өрнектердің шығарылу тәртібін пысықтау, жақшалы өрнектер алдымен орындалады.
Дамытушылық. Ойын арқылы оқушылардың жылдам және ауызша есептеу қабілеттерін, ойлау қабілеттерін дамыту, танымдық қызығушылығын арттырып, ой-өрісін кеңейту.
Тәрбиелік. Оқушыларды адамгершілікке, тапқырлыққа,жылдам ойлауға, өз ойын қорыта айта білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: қайталау сабақ
Пәнаралық байланыс: ана тілі,
Көрнекіліктер: таратпа материалдар, интерактивті тақта (слайд), ойын тапсырмалар.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
1.Психологиялық дайындық.
Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру.
2. <<Көпір>> аялдамасы . Өткенді қайталау
Сұрақтарға жауап беру
1. Қосудың компоненттерін ата?
2.Азайтудың компоненттерін ата?
3. Бір таңбалы сандарды ата?
4. Толық ондықтарды ата?
5. 1 сағатта неше минут бар?
6. 1 тәулікте неше сағат бар?
7. 1 ғасырда неше жыл бар?
8. Үй тапсырмасы №6 тапсырма тексеру
3. Көркем жазу жолы.
Дәптерімізді ашып, бүгінгі күнді жазып, көркем жазу жолын толтырайық.
Сабағымыз <<Бауырсақ>> ертегісі желісі бойынша өтеді. Біз бауырсаққа көмектесуіміз қажет
ІІ. Негізгі кезең. Тірек білімді еске түсіру.
1. Математикалық диктант. Әжеге бауырсақ илеуге көмектесеміз
90 мен 50-дің айырмасына 8-ді қос.
80мен 30-дың айырмасына 7-ні қос.
60 пен 50 - дің айырмасына 40-ты қос.
70 пен 40-тың айырмасынан 20-ны азайт.
50-ге 90мен 80-нің айырмасын қос
60-қа 50мен 30-дың айырмасын қос.
2.Өздік жұмысы. Қоянның тапсырмасы
6 сағ + (3сағ + 1сағ) * (6сағ + 3сағ) + 1сағ
(3тәул + 7 тәул) - 2тәул * 3тәул + (7тәул - 2тәул)
(10мин - 6мин) +1 1мин * 10мин - (6мин + 1мин)
3.Жеке оқушылармен жұмыс Қасқырдың тапсырмасы 3 тапсырма Теңдеулерді шешу
4.Аюдың тапсырмасы Сергіту сәті.
Ормандағы аюдың
Құлпынайы көп екен
Теріп-теріп алайық
Қалтамызға салайық
5 тапсырма 27 мен 32-нің арасындағы сандарды өсу ретімен жазу.
Әр санда неше ондық және бірлік барын көрсет
5.Түлкінің тапсырмасы:
№4 52 бет (Есепті оқушылар оқиды, шартын құрады)
8. Бауырсақты ата мен әжеге жеткізіп салайық. Кел,ойнайық. Әр машинаны үйіне жеткізейік.
9. Ата мен әженің тапсырмасы. Шығармашылық тапсырма
ІІІ кезең. Деңгейлік тапсырмалар.
І деңгей
Теңдіктер тура болатындай жақшалар қой.
8-2+3=3 40+60-30=70 6+4-3=7
6-2+3=7 50+80-60=70 9-4+2=3
ІІ деңгей Салыстыр. 4+ (6-2 ) * (6-2) +4
(5 тәул. + 4 тәул) - 3 тәул * 5 тәул.+ (4 тәул.- 3 тәул.)
(10-6) +3 * 10-(6+3)
3 сағ + (5 сағ - 2 сағ) * (3 сағ+5 сағ) - 2сағ
ІІІ- деңгей Есеп құрастыр және шығар
Болғаны -? Болғаны - 50 л Болғаны - 50 л
Сатылғаны - 20 л Сатылғаны - ? Сатылғаны - 20 л
Қалғаны - 30 л Қалғаны - 30 л Қалғаны - ?
Шешуі:
Жауабы:
ІV деңгей Теңдеулерді шеш.
Х + 7 = 10 10 - Х = 3 Х - 3 = 7
ІV. Сабақты қорытындылау.
Бағалау. Үйге тапсырма: жалғастыр.
10+7=17 17-7=10 17-10 =7 7+10= 17
Сынып: 2
Сабақтың тақырыбы: <<Амалдарды орындаудың рет-тәртібі. Жақшалар>>
Сабақтың мақсаты: Білімділік. Жақшалы өрнектердің шығарылу тәртібін пысықтау, жақшалы өрнектер алдымен орындалады.
Дамытушылық. Ойын арқылы оқушылардың жылдам және ауызша есептеу қабілеттерін, ойлау қабілеттерін дамыту, танымдық қызығушылығын арттырып, ой-өрісін кеңейту.
Тәрбиелік. Оқушыларды адамгершілікке, тапқырлыққа,жылдам ойлауға, өз ойын қорыта айта білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: қайталау сабақ
Пәнаралық байланыс: ана тілі,
Көрнекіліктер: таратпа материалдар, интерактивті тақта (слайд), ойын тапсырмалар.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
1.Психологиялық дайындық.
Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру.
2. <<Көпір>> аялдамасы . Өткенді қайталау
Сұрақтарға жауап беру
1. Қосудың компоненттерін ата?
2.Азайтудың компоненттерін ата?
3. Бір таңбалы сандарды ата?
4. Толық ондықтарды ата?
5. 1 сағатта неше минут бар?
6. 1 тәулікте неше сағат бар?
7. 1 ғасырда неше жыл бар?
8. Үй тапсырмасы №6 тапсырма тексеру
3. Көркем жазу жолы.
Дәптерімізді ашып, бүгінгі күнді жазып, көркем жазу жолын толтырайық.
Сабағымыз <<Бауырсақ>> ертегісі желісі бойынша өтеді. Біз бауырсаққа көмектесуіміз қажет
ІІ. Негізгі кезең. Тірек білімді еске түсіру.
1. Математикалық диктант. Әжеге бауырсақ илеуге көмектесеміз
90 мен 50-дің айырмасына 8-ді қос.
80мен 30-дың айырмасына 7-ні қос.
60 пен 50 - дің айырмасына 40-ты қос.
70 пен 40-тың айырмасынан 20-ны азайт.
50-ге 90мен 80-нің айырмасын қос
60-қа 50мен 30-дың айырмасын қос.
2.Өздік жұмысы. Қоянның тапсырмасы
6 сағ + (3сағ + 1сағ) * (6сағ + 3сағ) + 1сағ
(3тәул + 7 тәул) - 2тәул * 3тәул + (7тәул - 2тәул)
(10мин - 6мин) +1 1мин * 10мин - (6мин + 1мин)
3.Жеке оқушылармен жұмыс Қасқырдың тапсырмасы 3 тапсырма Теңдеулерді шешу
4.Аюдың тапсырмасы Сергіту сәті.
Ормандағы аюдың
Құлпынайы көп екен
Теріп-теріп алайық
Қалтамызға салайық
5 тапсырма 27 мен 32-нің арасындағы сандарды өсу ретімен жазу.
Әр санда неше ондық және бірлік барын көрсет
5.Түлкінің тапсырмасы:
№4 52 бет (Есепті оқушылар оқиды, шартын құрады)
8. Бауырсақты ата мен әжеге жеткізіп салайық. Кел,ойнайық. Әр машинаны үйіне жеткізейік.
9. Ата мен әженің тапсырмасы. Шығармашылық тапсырма
ІІІ кезең. Деңгейлік тапсырмалар.
І деңгей
Теңдіктер тура болатындай жақшалар қой.
8-2+3=3 40+60-30=70 6+4-3=7
6-2+3=7 50+80-60=70 9-4+2=3
ІІ деңгей Салыстыр. 4+ (6-2 ) * (6-2) +4
(5 тәул. + 4 тәул) - 3 тәул * 5 тәул.+ (4 тәул.- 3 тәул.)
(10-6) +3 * 10-(6+3)
3 сағ + (5 сағ - 2 сағ) * (3 сағ+5 сағ) - 2сағ
ІІІ- деңгей Есеп құрастыр және шығар
Болғаны -? Болғаны - 50 л Болғаны - 50 л
Сатылғаны - 20 л Сатылғаны - ? Сатылғаны - 20 л
Қалғаны - 30 л Қалғаны - 30 л Қалғаны - ?
Шешуі:
Жауабы:
ІV деңгей Теңдеулерді шеш.
Х + 7 = 10 10 - Х = 3 Х - 3 = 7
ІV. Сабақты қорытындылау.
Бағалау. Үйге тапсырма: жалғастыр.
10+7=17 17-7=10 17-10 =7 7+10= 17
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz