Технология пәнінің сабақ жоспары: Ұлттық ою-өрнек түрлерімен танысу және қағаздан қиылған киім үлгісіне жапсыру

C:\Documents and Settings\Admin.MICROSOF-BCBDAE\Рабочий стол\ВСЕ ПАПКИ\Рабочий стол\foto\101SANPH\SANY2300.JPG

Сақанова Жанар Муратқызы

II санатты технология

пәнінің мүғалімі

Ұлттық ою-өрнек түрлерімен танысу, қағаздан қиылған киім үлгілеріне ою-өрнектерді жапсыру. Бұл тақырып 2 сағатқа арналған.

Мерзімі
Мерзімі: Сабақтың атауы
: Ұлттық ою - өрнектермен танысу
Мерзімі: Сілтеме
: Технология оқулық, интернеттен алынған видеороликтер201 бет
Мерзімі: Жалпы мақсаты
:

Ою-өрнектер туралы түсінік беру, жұмыстың орындалу тәсілін, жапсырмала

тәсілін үйрету. Оқушыларға теориялық білім бере отырып, өнерге дегенқұштарлығын, шығармашылық қабілетін, көркемдік шеберлігін, дүниетанымын дамыту, ұқыптылыққа, іскерлікке, үнемділікке, талғампаздыққа тәрбиелеу.

Мерзімі: Оқыту нәтижесі
: Ою өрнек туралы түсінік бере отырып әр оюдың жапсырудағы өз орны бар екенін біліп, оюды қиып жапсыруға үйренеді.
Мерзімі: Негізгі идеялары
: Видеолар арқылы ою түрлерімен, оның жапсыру жолдарымен танысып практикалық жұмыста іске асыру.
Мерзімі: Тапсырмалар
: Мұғалім тарапынан берілетін тапсырмалар
: Оқушыдан күтілетін іс-әрекет, нәтиже
Мерзімі: Ұйымдастыру кезеңі
:

Оқушыларды ұйымдастыру. Кіру парағы.

«Молекула» ойыны арқылы оқушыларды топтарға бөлу

: Кіру парағын толтырады, яғни көңіл-күйлерін смайлик арқылы білдіреді.
Мерзімі: Бағалау критерийлары
: Әр топ басшысы өз топ мүшелерін, бір топ бір топты, әркім өзін-өзі бағалайды, ал мұғалім топтың жұмысын және топ басшысын бағалайды.
: бағалау критерийлерімен танысады.
Мерзімі: Үй тапсырмасы
:

Оқушылардан үй тапсырмасын сұрау.

«Көшбасшы» ойыны арқылы

:

оқушылар

ұпайлық сұрақтарды таңдап, жауап берді

Мерзімі: І. Қызығушылығын ояту.
:

Ф. Оңғарсынованың «Оюлар» өлеңін ұсындым.

«Оюлар» деген Ф. Оңғарсынованың өлеңі не жайында?

Оюдың қандай түрлерін білесіңдер?

Ою қандай бұйымдарға салынады?

: 24 слайд арқылы өлеңді тыңдап, танысады. 25 слайдта көрсетілген сұрақтарға оқушылар топта талдап өз ойларын ортаға салады.
Мерзімі: ІІ. Мағынаны тану.
:

Оқушыларға ою-өрнектердің түрлері туралы мультфильм ұсындым.

«Аялдамамен оқуға» жаңа мәліметтер жазылған мәтіндер таратты.

Слайд арқылы ою-өрнектің түрлерін көрсетемін.

:

слайд арқылы мультфильмнің мазмұнымен танысты.

Берілген мәтінді оқып, ою-өрнектер туралы жаңа мәліметтермен танысады.

27-31 слайдтар арқылы танысып, мәтінде берілген мәліметтермен сәйкестендіреді. Бір-біріне сұрақ қояды.

Әр топтың жауаптары тыңдалып, қорытынды жасалады.

Мерзімі:

Келесі тапсырма:

Қауіпсіздік ережелерін қайталау.

Практикалық жұмыс.

Электрондық тест.

:

Ою-өрнектің қолдынылатын орындары туралы бейне материал, «Галереяға саяхат» арқылы слайд көрсетіледі. .

Кім жылдам? Флипчарт тапсырмалары беріледі.

Мұғалімнің сұрағы

Әр топқа технологиялық карта таратылды.

Сергіту сәті

Алған білімдерін қорытындылау мақсатында флипчартпен жасалған тест сұрақтары

:

слайдта бейне фильм, слайдтар арқылы ою-өрнектердің орналасу орны туралы танысады.

2 топ жарасып, белгіленген уақытта оюларды орнына қою арқылы флипчарт тапсырмаларын орындайды

38 слайд арқылы Сұрақ - жауап арқылы қауіпсіздік ережесін еске түсіреді

Оқушылар ою-өрнектерді қиып, киім үлгілеріне салады, ою түрлерін орнына қояды.

Оқушылар орындарынан тұрып, оқушылар бір-біріне берілген бұйрықтарды орындай отырып сергіту сәтін жасады.

Тест тапсырмаларын жазбаша орындап, 2 топ басшылары тестті тексеріп, бірден нәтижесімен таныстырады.

Мерзімі: Оқушыларды бағалау
: Бағалау критерийлары бойынша оқушыларға қорытынды баға қоямын.
: Әр топ бірін-бірі бағалайды, әркім өзін, топ басшысы бағалайды
Мерзімі: Үйге тапсырма беру
: Орыс, қырғыз, қазақ 3 ұлт өкілдерінің ұлттық киімдеріне салынған ою-өрнектерін салыстыру. Қандай ұқсастығы, қандай айырмашылықтары бар және көбінесе қандай ою-өрнек түрлерін пайдаланады?
: Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.
Мерзімі: Шығу парағын толтыру
: Сабақ бойынша көңіл күйлерін байқау мақсатында смайликтер тараттым
: Сабақ бойынша өздерінің көңіл күйлерін смайликтер арқылы білдіреді.

Ұқсас жұмыстар
Ою-өрнек түрлерімен таныстыру: балабақша сабағының жоспары
Ұлттық ою-өрнектердің қолданылуы және қағаздан ою қию әдістері
5-сыныпқа арналған Шебер қолдар ұлттық ою-өрнек бойынша авторлық оқу-әдістемелік технология бағдарламасы
Ою-өрнекті сызып қиып жапсыру: қазақ ою-өрнектерінің түрлері мен мағыналары
Сабақ жоспары: Ою-өрнек түрлері мен дайындау реттілігі
Технология пәнінің сабақ жоспарлары: Ою-өрнектерді қолдану (6-б) және шай дайындау технологиясы (5-а)
Ашық сабақ: Атамекен - ата-бабамыздың мекені: сырмақ және ою-өрнек өнері
Шекімелеу (чеканка): жұқа қаңылтыр бетіне ою-өрнек түсіру технологиясы
Ою-өрнек: қазақ ұлттық қолөнеріндегі маңызы мен түрлері (сырмақ жасау мысалында)
Технология пәні: Қағаздан гүл жасау сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz