Оқушыларды ұйымдастыру

C:\Documents and Settings\Admin.MICROSOF-BCBDAE\Рабочий стол\ВСЕ ПАПКИ\Рабочий стол\foto\101SANPH\SANY2300.JPG

Сақанова Жанар Муратқызы

II санатты технология

пәнінің мүғалімі

Ұлттық ою-өрнек түрлерімен танысу, қағаздан қиылған киім үлгілеріне ою-өрнектерді жапсыру. Бұл тақырып 2 сағатқа арналған.

Мерзімі
Мерзімі: Сабақтың атауы
: Ұлттық ою - өрнектермен танысу
Мерзімі: Сілтеме
: Технология оқулық, интернеттен алынған видеороликтер201 бет
Мерзімі: Жалпы мақсаты
:

Ою-өрнектер туралы түсінік беру, жұмыстың орындалу тәсілін, жапсырмала

тәсілін үйрету. Оқушыларға теориялық білім бере отырып, өнерге дегенқұштарлығын, шығармашылық қабілетін, көркемдік шеберлігін, дүниетанымын дамыту, ұқыптылыққа, іскерлікке, үнемділікке, талғампаздыққа тәрбиелеу.

Мерзімі: Оқыту нәтижесі
: Ою өрнек туралы түсінік бере отырып әр оюдың жапсырудағы өз орны бар екенін біліп, оюды қиып жапсыруға үйренеді.
Мерзімі: Негізгі идеялары
: Видеолар арқылы ою түрлерімен, оның жапсыру жолдарымен танысып практикалық жұмыста іске асыру.
Мерзімі: Тапсырмалар
: Мұғалім тарапынан берілетін тапсырмалар
: Оқушыдан күтілетін іс-әрекет, нәтиже
Мерзімі: Ұйымдастыру кезеңі
:

Оқушыларды ұйымдастыру. Кіру парағы.

«Молекула» ойыны арқылы оқушыларды топтарға бөлу

: Кіру парағын толтырады, яғни көңіл-күйлерін смайлик арқылы білдіреді.
Мерзімі: Бағалау критерийлары
: Әр топ басшысы өз топ мүшелерін, бір топ бір топты, әркім өзін-өзі бағалайды, ал мұғалім топтың жұмысын және топ басшысын бағалайды.
: бағалау критерийлерімен танысады.
Мерзімі: Үй тапсырмасы
:

Оқушылардан үй тапсырмасын сұрау.

«Көшбасшы» ойыны арқылы

:

оқушылар

ұпайлық сұрақтарды таңдап, жауап берді

Мерзімі: І. Қызығушылығын ояту.
:

Ф. Оңғарсынованың «Оюлар» өлеңін ұсындым.

«Оюлар» деген Ф. Оңғарсынованың өлеңі не жайында?

Оюдың қандай түрлерін білесіңдер?

Ою қандай бұйымдарға салынады?

: 24 слайд арқылы өлеңді тыңдап, танысады. 25 слайдта көрсетілген сұрақтарға оқушылар топта талдап өз ойларын ортаға салады.
Мерзімі: ІІ. Мағынаны тану.
:

Оқушыларға ою-өрнектердің түрлері туралы мультфильм ұсындым.

«Аялдамамен оқуға» жаңа мәліметтер жазылған мәтіндер таратты.

Слайд арқылы ою-өрнектің түрлерін көрсетемін.

:

слайд арқылы мультфильмнің мазмұнымен танысты.

Берілген мәтінді оқып, ою-өрнектер туралы жаңа мәліметтермен танысады.

27-31 слайдтар арқылы танысып, мәтінде берілген мәліметтермен сәйкестендіреді. Бір-біріне сұрақ қояды.

Әр топтың жауаптары тыңдалып, қорытынды жасалады.

Мерзімі:

Келесі тапсырма:

Қауіпсіздік ережелерін қайталау.

Практикалық жұмыс.

Электрондық тест.

:

Ою-өрнектің қолдынылатын орындары туралы бейне материал, «Галереяға саяхат» арқылы слайд көрсетіледі. .

Кім жылдам? Флипчарт тапсырмалары беріледі.

Мұғалімнің сұрағы

Әр топқа технологиялық карта таратылды.

Сергіту сәті

Алған білімдерін қорытындылау мақсатында флипчартпен жасалған тест сұрақтары

:

слайдта бейне фильм, слайдтар арқылы ою-өрнектердің орналасу орны туралы танысады.

2 топ жарасып, белгіленген уақытта оюларды орнына қою арқылы флипчарт тапсырмаларын орындайды

38 слайд арқылы Сұрақ - жауап арқылы қауіпсіздік ережесін еске түсіреді

Оқушылар ою-өрнектерді қиып, киім үлгілеріне салады, ою түрлерін орнына қояды.

Оқушылар орындарынан тұрып, оқушылар бір-біріне берілген бұйрықтарды орындай отырып сергіту сәтін жасады.

Тест тапсырмаларын жазбаша орындап, 2 топ басшылары тестті тексеріп, бірден нәтижесімен таныстырады.

Мерзімі: Оқушыларды бағалау
: Бағалау критерийлары бойынша оқушыларға қорытынды баға қоямын.
: Әр топ бірін-бірі бағалайды, әркім өзін, топ басшысы бағалайды
Мерзімі: Үйге тапсырма беру
: Орыс, қырғыз, қазақ 3 ұлт өкілдерінің ұлттық киімдеріне салынған ою-өрнектерін салыстыру. Қандай ұқсастығы, қандай айырмашылықтары бар және көбінесе қандай ою-өрнек түрлерін пайдаланады?
: Үй тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады.
Мерзімі: Шығу парағын толтыру
: Сабақ бойынша көңіл күйлерін байқау мақсатында смайликтер тараттым
: Сабақ бойынша өздерінің көңіл күйлерін смайликтер арқылы білдіреді.

Ұқсас жұмыстар
Оқушыларға интернет туралы ағылшын тілінде айтуға үйрету
Компьютердің құрамына кіретін негізгі құрылғылар
Ақпаратты компьютерде сақтау
Табиғатты сүйе білуге тәрбиелеу
Әлеуметтік педагогтын 2014-2015 оку жылына арналган жылдык жумыс жоспары
Сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері
"Күнделікті сабақ жоспарлары". 1-4 сыныптарға
5 сынып - Математика - жылдық жоспар
Натурал сандарға амалдар қолдануға есептер шығару
Қай түзу перпендикуляр түзу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz