Виет теоремасы бойынша квадрат теңдеулерді шешуге арналған сабақ жоспары

Виет теоремасы

Сабақтың тақырыбы: Виет теоремасы .

Сабақтың мақсаты : 1) Оқушылардың квадрат теңдеулерді Виет теоремасы арқылы шешу дағдыларын жетілдіру.

2) Оқушылардың ойларын жеткізе білуін қалыптастыру және ой-өрісін дамыту.

3) Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиелеу.

Сабақтың өту әдісі : Деңгейлеп, саралап оқыту.

Сабақтың түрі : Біліктілік пен дағдыны игеру және қалыптастыру сабағы.

Сабақтың көрнекілігі : Плакатта жазылған есептер, карточкалар, кестелер.

Сабақтың барысы : І. Ұйымдастыру кезеңі.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

№ 148

1) х 2 - 5х + 6 = 0 5) х 2 - х + = 0 9) х 2 -2х + 1 = 0

2) х 2 - 8х + 12 = 0 6) х 2 - 0, 6х + 0, 08 = 0 10) х 2 - 5х = 0

3) х 2 - 8х + 15 = 0 7) х 2 - 4х + = 0 11) х 2 - х = 0

4) х 2 - 3х + 2 = 0 8) х 2 - х + = 0 12) х 2 - 10х + 25 = 0

ІІІ. Үй тапсырмасын қорытындылау.

х 1 + х 2 = - p, х 1 х 2 = q Виет теоремасын қолдану арқылы квадрат теңдеуді х 2 + pх + q = 0

түрінде жаздық.

ІҮ. Сабақтың құрылымы:

Бірінші деңгей - танымдық деңгей (ауызша сұрақтар)

  1. Квадрат теңдеудің анықтамасын кім айтады?
  2. Қандай теңдеулер толымсыз квадрат теңдеулер деп аталады?
  3. Қандай теңдеулер келтірілген квадрат теңдеулер деп аталады?
  4. Квадрат теңдеулерді шешудің формуласы қалай жазылады?
  5. Дискриминантты табудың үш жағдайы
  6. Виет теоремасы қалай жазылады?

Екінші деңгей - алгоритмдік деңгей ( тест)

«Зерде» ойыны. Мақалдардың жалғасын тап.

А) х 2 - 8х + 7 = 0

х 1 + х 2 = 8, х 1 х 2 = 7

х 1 = 1, х 2 = 7

Жеті рет өлшеп, ( бір рет кес)

ә) х 2 - 11х + 10 = 0

х 1 + х 2 = 11, х 1 х 2 = 10

х 1 = 1, х 2 = 10

Бір тал кессең, ( он тал ек)

Б) х 2 - 9х + 8 = 0

х 1 + х 2 = 9, х 1 х 2 = 8

х 1 = 1, х 2 = 8

Жігіт бір сырлы, ( сегіз қырлы)

В) х 2 - 70х + 1200 = 0

х 1 + х 2 = 70, х 1 х 2 = 1200

х 1 = 30, х 2 = 40

Ұлға 30 үйден, (қызға 40 үйден) тыю.

Үшінші деңгей - эвристикалық деңгей. Әр есептің жауабын таңдау.

А) х 2 - 2х - 35 = 0 1) х 1 = 1, х 2 = 7

Ә) х 2 + 4х + 3 = 0 2) х 1 = -5, х 2 = 3

Б) х 2 - 8х + 7 = 0 3) х 1 = -1, х 2 = -3

В) х 2 + 10х - 11 = 0 4) х 1 = -5, х 2 = 7

Г) х 2 + 2х - 15 = 0 5) х 1 = -11, х 2 = 1

Жауабы: А - 4, Ә - 3, Б - 1, В - 5, Г - 2.

Төртінші деңгей - шығармашылық деңгей.

  1. Күрделі: 2х ( 5х - 7) = 2х2- 5

( х + 4) 2 = 4х 2 - 5

  1. Орташа: 5х2+ 4х - 1 = 023х2- 22х + 1 = 0
  2. Жеңіл: 3х2+ 5х - 2 = 0

2 - 6х + 1 = 0

Ү. Сабақты қорытындылау. Квадрат теңдеуді шешудің әр түрлі әдістеріне тоқталу.

ҮІ. Үйге тапсырма беру: № 160

ҮІІ. Оқушылар білімін бағалау.

Пән мұғалімі: Омарова Дина


Ұқсас жұмыстар
Дискриминант пен Виет теоремасы арқылы квадрат теңдеулерді шешу және құру
Виет теоремасы мен квадрат теңдеулерді қолдану - 8-сынып алгебра бекіту сабағы
8-сынып ашық сабағы: Виет теоремасы және квадрат теңдеулерді құру мен шешу
8-сыныпқа арналған Виет теоремасы бойынша ашық сабақ жоспары
Квадрат теңдеулерді қайталау және Виет теоремасын қолдану
Виет теоремасы: тұжырым, дәлел және квадрат теңдеулерге қолданылуы
Квадрат теңдеулерді шешуге арналған ойын негізіндегі сабақ жоспары
Квадрат және рационал теңдеулерді шешуге арналған практикалық ой-сайыс сабағы
8-сынып алгебрадан Виет теоремасы сабақ жоспары
8-сынып Алгебра: Виет теоремасы бойынша деңгейлеп саралап оқытуға арналған сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz