Оқушылардың квадрат теңдеулерді Виет теоремасы арқылы шешу дағдыларын жетілдіру

Виет теоремасы
Сабақтың тақырыбы: Виет теоремасы .
Сабақтың мақсаты : 1) Оқушылардың квадрат теңдеулерді Виет теоремасы арқылы шешу дағдыларын жетілдіру.
2) Оқушылардың ойларын жеткізе білуін қалыптастыру және ой-өрісін дамыту.
3) Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиелеу.
Сабақтың өту әдісі : Деңгейлеп, саралап оқыту.
Сабақтың түрі : Біліктілік пен дағдыны игеру және қалыптастыру сабағы.
Сабақтың көрнекілігі : Плакатта жазылған есептер, карточкалар, кестелер.
Сабақтың барысы : І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
№ 148
1) х
2
- 5х + 6 = 0 5) х
2
-
х +
= 0 9) х
2
-2х + 1 = 0
2) х 2 - 8х + 12 = 0 6) х 2 - 0, 6х + 0, 08 = 0 10) х 2 - 5х = 0
3) х
2
- 8х + 15 = 0 7) х
2
- 4х +
= 0 11) х
2
- х = 0
4) х
2
- 3х + 2 = 0 8) х
2
-
х +
= 0 12) х
2
- 10х + 25 = 0
ІІІ. Үй тапсырмасын қорытындылау.
х 1 + х 2 = - p, х 1 х 2 = q Виет теоремасын қолдану арқылы квадрат теңдеуді х 2 + pх + q = 0
түрінде жаздық.
ІҮ. Сабақтың құрылымы:
Бірінші деңгей - танымдық деңгей (ауызша сұрақтар)
- Квадрат теңдеудің анықтамасын кім айтады?
- Қандай теңдеулер толымсыз квадрат теңдеулер деп аталады?
- Қандай теңдеулер келтірілген квадрат теңдеулер деп аталады?
- Квадрат теңдеулерді шешудің формуласы қалай жазылады?
- Дискриминантты табудың үш жағдайы
- Виет теоремасы қалай жазылады?
Екінші деңгей - алгоритмдік деңгей ( тест)
«Зерде» ойыны. Мақалдардың жалғасын тап.
А) х 2 - 8х + 7 = 0
х 1 + х 2 = 8, х 1 х 2 = 7
х 1 = 1, х 2 = 7
Жеті рет өлшеп, ( бір рет кес)
ә) х 2 - 11х + 10 = 0
х 1 + х 2 = 11, х 1 х 2 = 10
х 1 = 1, х 2 = 10
Бір тал кессең, ( он тал ек)
Б) х 2 - 9х + 8 = 0
х 1 + х 2 = 9, х 1 х 2 = 8
х 1 = 1, х 2 = 8
Жігіт бір сырлы, ( сегіз қырлы)
В) х 2 - 70х + 1200 = 0
х 1 + х 2 = 70, х 1 х 2 = 1200
х 1 = 30, х 2 = 40
Ұлға 30 үйден, (қызға 40 үйден) тыю.
Үшінші деңгей - эвристикалық деңгей. Әр есептің жауабын таңдау.
А) х 2 - 2х - 35 = 0 1) х 1 = 1, х 2 = 7
Ә) х 2 + 4х + 3 = 0 2) х 1 = -5, х 2 = 3
Б) х 2 - 8х + 7 = 0 3) х 1 = -1, х 2 = -3
В) х 2 + 10х - 11 = 0 4) х 1 = -5, х 2 = 7
Г) х 2 + 2х - 15 = 0 5) х 1 = -11, х 2 = 1
Жауабы: А - 4, Ә - 3, Б - 1, В - 5, Г - 2.
Төртінші деңгей - шығармашылық деңгей.
- Күрделі: 2х ( 5х - 7) = 2х2- 5
( х + 4) 2 = 4х 2 - 5
- Орташа: 5х2+ 4х - 1 = 023х2- 22х + 1 = 0
- Жеңіл: 3х2+ 5х - 2 = 0
9х 2 - 6х + 1 = 0
Ү. Сабақты қорытындылау. Квадрат теңдеуді шешудің әр түрлі әдістеріне тоқталу.
ҮІ. Үйге тапсырма беру: № 160
ҮІІ. Оқушылар білімін бағалау.
Пән мұғалімі: Омарова Дина
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz