Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылардың квадрат теңдеулерді Виет теоремасы арқылы шешу дағдыларын жетілдіру
Виет теоремасы
Сабақтың тақырыбы: Виет теоремасы.
Сабақтың мақсаты: 1) Оқушылардың квадрат теңдеулерді Виет теоремасы арқылы шешу дағдыларын жетілдіру.
2) Оқушылардың ойларын жеткізе білуін қалыптастыру және ой-өрісін дамыту.
3) Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиелеу.
Сабақтың өту әдісі: Деңгейлеп, саралап оқыту.
Сабақтың түрі: Біліктілік пен дағдыны игеру және қалыптастыру сабағы.
Сабақтың көрнекілігі: Плакатта жазылған есептер, карточкалар, кестелер.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
№ 148
1)х2 - 5х + 6 = 0 5) х2 - х + = 0 9)х2 -2х + 1 = 0
2)х2 - 8х + 12 = 0 6) х2 - 0,6х + 0,08 = 0 10) х2 - 5х = 0
3) х2 - 8х + 15 = 0 7) х2 - 4х + = 0 11) х2 - х = 0
4)х2 - 3х + 2 = 0 8) х2 - х + = 0 12) х2 - 10х + 25 = 0
ІІІ. Үй тапсырмасын қорытындылау.
х1 + х2 = - p, х1х2 = q Виет теоремасын қолдану арқылы квадрат теңдеуді х2 + pх + q = 0
түрінде жаздық.
ІҮ.Сабақтың құрылымы:
Бірінші деңгей - танымдық деңгей (ауызша сұрақтар)
1. Квадрат теңдеудің анықтамасын кім айтады?
2. Қандай теңдеулер толымсыз квадрат теңдеулер деп аталады?
3. Қандай теңдеулер келтірілген квадрат теңдеулер деп аталады?
4. Квадрат теңдеулерді шешудің формуласы қалай жазылады?
5. Дискриминантты табудың үш жағдайы
6. Виет теоремасы қалай жазылады?
Екінші деңгей - алгоритмдік деңгей ( тест)
<<Зерде>> ойыны. Мақалдардың жалғасын тап.
А) х2 - 8х + 7 = 0
х1 + х2 = 8, х1х2 = 7
х1 = 1, х2 = 7
Жеті рет өлшеп, ( бір рет кес)
ә) х2 - 11х + 10 = 0
х1 + х2 = 11, х1х2 = 10
х1 = 1, х2 = 10
Бір тал кессең, ( он тал ек)
Б) х2 - 9х + 8 = 0
х1 + х2 = 9, х1х2 = 8
х1 = 1, х2 = 8
Жігіт бір сырлы, ( сегіз қырлы)
В) х2 - 70х + 1200 = 0
х1 + х2 = 70, х1х2 = 1200
х1 = 30, х2 = 40
Ұлға 30 үйден, (қызға 40 үйден) тыю.
Үшінші деңгей - эвристикалық деңгей. Әр есептің жауабын таңдау.
А) х2 - 2х - 35 = 0 1) х1 = 1, х2 = 7
Ә) х2 + 4х + 3 = 0 2) х1 = -5, х2 = 3
Б) х2 - 8х + 7 = 0 3) х1 = -1, х2 = -3
В) х2 + 10х - 11 = 0 4) х1 = -5, х2 = 7
Г) х2 + 2х - 15 = 0 5) х1 = -11, х2 = 1
Жауабы: А - 4, Ә - 3, Б - 1, В - 5, Г - 2.
Төртінші деңгей - шығармашылық деңгей.
1) Күрделі: 2х ( 5х - 7) = 2х2 - 5
( х + 4) 2 = 4х2 - 5
2) Орташа: 5х2 + 4х - 1 = 0
oo 23х2 - 22х + 1 = 0
3) Жеңіл: 3х2 + 5х - 2 = 0
9х2 - 6х + 1 = 0
Ү. Сабақты қорытындылау. Квадрат теңдеуді шешудің әр түрлі әдістеріне тоқталу.
ҮІ. Үйге тапсырма беру: № 160
ҮІІ. Оқушылар білімін бағалау.
Пән мұғалімі: Омарова Дина
Сабақтың тақырыбы: Виет теоремасы.
Сабақтың мақсаты: 1) Оқушылардың квадрат теңдеулерді Виет теоремасы арқылы шешу дағдыларын жетілдіру.
2) Оқушылардың ойларын жеткізе білуін қалыптастыру және ой-өрісін дамыту.
3) Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке тәрбиелеу.
Сабақтың өту әдісі: Деңгейлеп, саралап оқыту.
Сабақтың түрі: Біліктілік пен дағдыны игеру және қалыптастыру сабағы.
Сабақтың көрнекілігі: Плакатта жазылған есептер, карточкалар, кестелер.
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
№ 148
1)х2 - 5х + 6 = 0 5) х2 - х + = 0 9)х2 -2х + 1 = 0
2)х2 - 8х + 12 = 0 6) х2 - 0,6х + 0,08 = 0 10) х2 - 5х = 0
3) х2 - 8х + 15 = 0 7) х2 - 4х + = 0 11) х2 - х = 0
4)х2 - 3х + 2 = 0 8) х2 - х + = 0 12) х2 - 10х + 25 = 0
ІІІ. Үй тапсырмасын қорытындылау.
х1 + х2 = - p, х1х2 = q Виет теоремасын қолдану арқылы квадрат теңдеуді х2 + pх + q = 0
түрінде жаздық.
ІҮ.Сабақтың құрылымы:
Бірінші деңгей - танымдық деңгей (ауызша сұрақтар)
1. Квадрат теңдеудің анықтамасын кім айтады?
2. Қандай теңдеулер толымсыз квадрат теңдеулер деп аталады?
3. Қандай теңдеулер келтірілген квадрат теңдеулер деп аталады?
4. Квадрат теңдеулерді шешудің формуласы қалай жазылады?
5. Дискриминантты табудың үш жағдайы
6. Виет теоремасы қалай жазылады?
Екінші деңгей - алгоритмдік деңгей ( тест)
<<Зерде>> ойыны. Мақалдардың жалғасын тап.
А) х2 - 8х + 7 = 0
х1 + х2 = 8, х1х2 = 7
х1 = 1, х2 = 7
Жеті рет өлшеп, ( бір рет кес)
ә) х2 - 11х + 10 = 0
х1 + х2 = 11, х1х2 = 10
х1 = 1, х2 = 10
Бір тал кессең, ( он тал ек)
Б) х2 - 9х + 8 = 0
х1 + х2 = 9, х1х2 = 8
х1 = 1, х2 = 8
Жігіт бір сырлы, ( сегіз қырлы)
В) х2 - 70х + 1200 = 0
х1 + х2 = 70, х1х2 = 1200
х1 = 30, х2 = 40
Ұлға 30 үйден, (қызға 40 үйден) тыю.
Үшінші деңгей - эвристикалық деңгей. Әр есептің жауабын таңдау.
А) х2 - 2х - 35 = 0 1) х1 = 1, х2 = 7
Ә) х2 + 4х + 3 = 0 2) х1 = -5, х2 = 3
Б) х2 - 8х + 7 = 0 3) х1 = -1, х2 = -3
В) х2 + 10х - 11 = 0 4) х1 = -5, х2 = 7
Г) х2 + 2х - 15 = 0 5) х1 = -11, х2 = 1
Жауабы: А - 4, Ә - 3, Б - 1, В - 5, Г - 2.
Төртінші деңгей - шығармашылық деңгей.
1) Күрделі: 2х ( 5х - 7) = 2х2 - 5
( х + 4) 2 = 4х2 - 5
2) Орташа: 5х2 + 4х - 1 = 0
oo 23х2 - 22х + 1 = 0
3) Жеңіл: 3х2 + 5х - 2 = 0
9х2 - 6х + 1 = 0
Ү. Сабақты қорытындылау. Квадрат теңдеуді шешудің әр түрлі әдістеріне тоқталу.
ҮІ. Үйге тапсырма беру: № 160
ҮІІ. Оқушылар білімін бағалау.
Пән мұғалімі: Омарова Дина
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz