Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Химиялық реакция типтерін анықтау
№ 4сабақ
Пәні: химия
Мектеп: <<Д. Қалматайұлы атындағы орта мектебі>> КММ-сі
Күні:
Мұғалімнің есімі: Дюсупова Толкын Аманбековна
Сабақтың тақырыбы Химиялық теңдеулер, химиялық реакцияның типтері және химиялық теңдеулер бойынша
сандық есептер шығару
Сабақ негізделген оқу мақсаты: Химиялық теңдеулерді құрастыра білуі, коэффициенттер қойып теңестіру химиялық реакцияның типтерін бір- бірінен ажырата білуі және химиялық теңдеулер бойынша сандық есептерін шығару
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: Химиялық теңдеулерді құрастыра біледі, коэффициенттер қойып теңестіруді және химиялық реакцияның типтерін бір- бірінен ажырата біледі
Оқушылардың басым бөлігі: Химиялық теңдеулерді құрастыра білуі, коэффициенттер қойып теңестіру химиялық реакцияның типтерін бір- бірінен ажырата біледі және химиялық теңдеулер бойынша сандық есептерін шығара алады
Кейбір оқушылар: Химиялық реакция теңдеулерін құрғанда валенттілік бойынша формула құрастыруды, коэффициент қойып теңестіру дағдысын дамыта отырып, сандық есептер шығарады, алған білімдерін іс-жүзінде қолдана біледі.
Тілдік мақсат
Оқушылар: Сандық есептеулер шығару арқылы, химиялық реакциялар жайлы химиялық тілін дамытады.
Негізгі сөздер мен тіркестер: Химиялық теңдеу, химиялық реакция типтері, валенттік,реагент, өнім.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар: Химиялық теңдеулер , коэффициенттер қойып теңестіру химиялық реакцияның типтері және химиялық теңдеулер бойынша сандық есептер
Сіз неліктен химиялық есептеулерде химиялық теңдеулер алгоритімі қажет болатынын айта аласыз ба?
Жазылым бойынша ұстанымдар: Химиялық реакциялар теңдеулерін құру, сандық есеп шығару
Алдыңғы оқу
Химиялық реакция теңдеулері, заттардың формуласы, валеттік,зат массасы сақталу заңы
Салыстырмалы атомдық масса, салыстырмалы молекулалық масса,
Химиялық реакция типтері
Ұйымдастыру кезеңі
3минут
Психологиялық ахуал орнату. <<Химиялық реакция типтерін анықтау >>
Топқа бөлу. І топ- Орынбасу ІІ-Алмасу реакциялары
Ойлауды Блум таксамониясы бойынша жіктеу
Мақсаты
Тапсырма түрлері.
Түрткілер
Күтілетін нәтиже
Бағалау
критериялар
дескрипторлар
белгі
Білу
5 минут
Оқушылардың реакция типтерін анықтап, ережесін айту алуы керек.
"Белгісіз ғажайып" тапсырмасы
Бұл тапсырма бойынша оқушылар реакция типтерін анықтап,ережесін айту керек.
(кесте бойынша қосымша №1 кесте)
Химиялық реакция типтері бойынша білгенін еске түсіреді.
Реакция типтерін анықтап, ережесін айту
Рекция типтерін толық анықтап, ережесін айта алады
Реакция типтерін анықтап, ережесін айта алады
Реакция типтерін анықтай алмайды ережесін біледі
Реакция типтерін анықтай алмайды ережесін білмейді.
Түсіну
10 минут
Оқушылардың химиялық реакция теңдеулерін қолдана отырып типтік есептерді шешуідің өзіндік ретін түсіне алуы.
<<Химиялық реакция теңдеулері бойынша есептер шығарудың өзіндік реті>> бағыттау парағын талқылайды,
(20г кальций ауада жанғанда түзілген кальций оксидінің массасы қанша?) мысалын шығара отырып, түсініп алуға тырысыңдар.
Критерилер бойынша орындайды, топта талдайды, тақтаға шығарып қорғайды.
химиялық реакция теңдеулерін қолдана отырып типтік есептерді шеше алады
Бағыттау парағын қолана отырып, есептерді шығарудың өзіндік ретін түсінуі
Бағыттау парағынсыз, есептерді шығарудың өзіндік ретін біледі
Бағыттау парағын қолана отырып, есептерді шығарудың өзіндік ретін біледі
Бағыттау парағын қолана отырып, есептерді шығарудың өзіндік ретін білмейді
Қолдану
5 минут
Химиялық реакция теңдеулері бойынша есептеулер шығару
<<Көршіңмен бөліс>> тапсырмасы Әр балаға жеке тапсырамалар беріледі.
1) 8г мыс(ІІ) оксидін алу үшін қанша грамм мыс реакцияға түседі?
2) Нәтижесінде 4 моль сутек алу үшін қанша грам суды айыруға болады?
3) 1 моль алюминий күкіртпен реакцияға түсу үшін қанша күкірт қажет және түзілген алюминий сульфидінің массасын есептеңдер?
4) Оттегінде 54г алюминий жанған кезде, алынған алюминий оксидінің массасы қандай?
5) Массасы 360г алюминий сульфидін алу үшін, оған жұмсалған алюминий мен күкірттің массасын есептеп шығар.
6) 8г мыс(ІІ) оксидінен мысты жеке бөліп алу үшін, қанша грамм сутегі жұмсалады?
7) 8г сутегі жанғанда түзілетін судың массасы және зат мөлшері қанша?
8) Реакцияға 16г оттегі түскенде судың қандай зат мөлшері шығады?
9) Реакциядан 9г су түзіледі. Реакцияға түскен оттегінің массасын және зат мөлшерін табыңдар
Есептер шығару барысында игерген білімдерін тиімді пайдалана алады.
Бағыттау парағын қолана отырып, есептерді шығара алуы
Есептерді бағыттау парғынсыз толық шығара алады
Есептерді бағыттау парғын қолана отырып,толық шығара алады
Есептерді бағыттау парғын қолана отырып, шығара алады
Есептерді бағыттау парғын қолана отырып, шығара алмайды
Талдау
4 минут
Реакция теңдеулері бойынша өмірмен байланысты есеп шығару
1топ- Үйді жылыту үшін массасы 24 кг көміртегі мен оттегімен әрекеттескенде қанша көмір қышқыл газы (СО2) түзіледі?
2 топ- Мектеп бөлмелерін залалсыздандырып әктеу үшін 224 кг сөндірілмеген әк қажет.Ендеше,
СаСО3-->СаО+СО2 теңдеуі бойынша 224 кг кальций оксидін алу үшін қанша кальций карбонаты керек?
Реакция теңдеулері бойынша өмірмен байланысты есеп шығара алады.
Есеп шығару моделін құрып, есептеу жүргізе алады
Есеп шығару моделін құрып, есептеуді толық жүргізе алады
Есеп шығару моделін құрып, есептеу жүргізе алады
Есеп шығару моделін құрып, есептеу жүргізе алмайды
Жинақтау
5 минут
Химиялық реакция теңдеуі бойынша есеп құрастыру
<<Мен құрастырушы>> тапсырмасы арқылы есеп құрау
Химиялық реакция теңдеуі бойынша есеп құрастыру
Есеп құрастыру
Есепті өмірмен байланыстыр құра алады
Есеп құрастыруды өзі жүргізе алады
Есеп құрастыруда көмек қажет етеді
Есеп құрастыра алмайды
Бағалау
11 минут
Химиялық реакциялар- бұл химиялық құбылыстар екендігі жайлы ойын жинақтауға дағдыландыру.
<< Өмірдің өзі химиялық реакция >> дегенді қалай түсінесіз? Неліктен? Сіздің ойымызша бүл дұрыспа?/ бұрыспа?
Химиялық реакциялар- химиялық құбылыстар екендігі жайлы ойын жинақтай алады
Ой толғау жазып, өзіндік бағалауы қалыптасады.
Ойы жүйрік, жүйелі, өмірмен байланыстыра алған
Қысқаша жазылған, жүйелі, өмірмен байланысы бар
Қысқаша жазылған, жүйелі емес, өмірмен байланысы жоқ
Орындай алмады
Кері байланыс
3минут
Бүгін мен... білдім.
Маған... қызық болды.
Маған.... қиын болды
Мен.... тапсырманы орындадым.
Пәні: химия
Мектеп: <<Д. Қалматайұлы атындағы орта мектебі>> КММ-сі
Күні:
Мұғалімнің есімі: Дюсупова Толкын Аманбековна
Сабақтың тақырыбы Химиялық теңдеулер, химиялық реакцияның типтері және химиялық теңдеулер бойынша
сандық есептер шығару
Сабақ негізделген оқу мақсаты: Химиялық теңдеулерді құрастыра білуі, коэффициенттер қойып теңестіру химиялық реакцияның типтерін бір- бірінен ажырата білуі және химиялық теңдеулер бойынша сандық есептерін шығару
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: Химиялық теңдеулерді құрастыра біледі, коэффициенттер қойып теңестіруді және химиялық реакцияның типтерін бір- бірінен ажырата біледі
Оқушылардың басым бөлігі: Химиялық теңдеулерді құрастыра білуі, коэффициенттер қойып теңестіру химиялық реакцияның типтерін бір- бірінен ажырата біледі және химиялық теңдеулер бойынша сандық есептерін шығара алады
Кейбір оқушылар: Химиялық реакция теңдеулерін құрғанда валенттілік бойынша формула құрастыруды, коэффициент қойып теңестіру дағдысын дамыта отырып, сандық есептер шығарады, алған білімдерін іс-жүзінде қолдана біледі.
Тілдік мақсат
Оқушылар: Сандық есептеулер шығару арқылы, химиялық реакциялар жайлы химиялық тілін дамытады.
Негізгі сөздер мен тіркестер: Химиялық теңдеу, химиялық реакция типтері, валенттік,реагент, өнім.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Талқылауға арналған тармақтар: Химиялық теңдеулер , коэффициенттер қойып теңестіру химиялық реакцияның типтері және химиялық теңдеулер бойынша сандық есептер
Сіз неліктен химиялық есептеулерде химиялық теңдеулер алгоритімі қажет болатынын айта аласыз ба?
Жазылым бойынша ұстанымдар: Химиялық реакциялар теңдеулерін құру, сандық есеп шығару
Алдыңғы оқу
Химиялық реакция теңдеулері, заттардың формуласы, валеттік,зат массасы сақталу заңы
Салыстырмалы атомдық масса, салыстырмалы молекулалық масса,
Химиялық реакция типтері
Ұйымдастыру кезеңі
3минут
Психологиялық ахуал орнату. <<Химиялық реакция типтерін анықтау >>
Топқа бөлу. І топ- Орынбасу ІІ-Алмасу реакциялары
Ойлауды Блум таксамониясы бойынша жіктеу
Мақсаты
Тапсырма түрлері.
Түрткілер
Күтілетін нәтиже
Бағалау
критериялар
дескрипторлар
белгі
Білу
5 минут
Оқушылардың реакция типтерін анықтап, ережесін айту алуы керек.
"Белгісіз ғажайып" тапсырмасы
Бұл тапсырма бойынша оқушылар реакция типтерін анықтап,ережесін айту керек.
(кесте бойынша қосымша №1 кесте)
Химиялық реакция типтері бойынша білгенін еске түсіреді.
Реакция типтерін анықтап, ережесін айту
Рекция типтерін толық анықтап, ережесін айта алады
Реакция типтерін анықтап, ережесін айта алады
Реакция типтерін анықтай алмайды ережесін біледі
Реакция типтерін анықтай алмайды ережесін білмейді.
Түсіну
10 минут
Оқушылардың химиялық реакция теңдеулерін қолдана отырып типтік есептерді шешуідің өзіндік ретін түсіне алуы.
<<Химиялық реакция теңдеулері бойынша есептер шығарудың өзіндік реті>> бағыттау парағын талқылайды,
(20г кальций ауада жанғанда түзілген кальций оксидінің массасы қанша?) мысалын шығара отырып, түсініп алуға тырысыңдар.
Критерилер бойынша орындайды, топта талдайды, тақтаға шығарып қорғайды.
химиялық реакция теңдеулерін қолдана отырып типтік есептерді шеше алады
Бағыттау парағын қолана отырып, есептерді шығарудың өзіндік ретін түсінуі
Бағыттау парағынсыз, есептерді шығарудың өзіндік ретін біледі
Бағыттау парағын қолана отырып, есептерді шығарудың өзіндік ретін біледі
Бағыттау парағын қолана отырып, есептерді шығарудың өзіндік ретін білмейді
Қолдану
5 минут
Химиялық реакция теңдеулері бойынша есептеулер шығару
<<Көршіңмен бөліс>> тапсырмасы Әр балаға жеке тапсырамалар беріледі.
1) 8г мыс(ІІ) оксидін алу үшін қанша грамм мыс реакцияға түседі?
2) Нәтижесінде 4 моль сутек алу үшін қанша грам суды айыруға болады?
3) 1 моль алюминий күкіртпен реакцияға түсу үшін қанша күкірт қажет және түзілген алюминий сульфидінің массасын есептеңдер?
4) Оттегінде 54г алюминий жанған кезде, алынған алюминий оксидінің массасы қандай?
5) Массасы 360г алюминий сульфидін алу үшін, оған жұмсалған алюминий мен күкірттің массасын есептеп шығар.
6) 8г мыс(ІІ) оксидінен мысты жеке бөліп алу үшін, қанша грамм сутегі жұмсалады?
7) 8г сутегі жанғанда түзілетін судың массасы және зат мөлшері қанша?
8) Реакцияға 16г оттегі түскенде судың қандай зат мөлшері шығады?
9) Реакциядан 9г су түзіледі. Реакцияға түскен оттегінің массасын және зат мөлшерін табыңдар
Есептер шығару барысында игерген білімдерін тиімді пайдалана алады.
Бағыттау парағын қолана отырып, есептерді шығара алуы
Есептерді бағыттау парғынсыз толық шығара алады
Есептерді бағыттау парғын қолана отырып,толық шығара алады
Есептерді бағыттау парғын қолана отырып, шығара алады
Есептерді бағыттау парғын қолана отырып, шығара алмайды
Талдау
4 минут
Реакция теңдеулері бойынша өмірмен байланысты есеп шығару
1топ- Үйді жылыту үшін массасы 24 кг көміртегі мен оттегімен әрекеттескенде қанша көмір қышқыл газы (СО2) түзіледі?
2 топ- Мектеп бөлмелерін залалсыздандырып әктеу үшін 224 кг сөндірілмеген әк қажет.Ендеше,
СаСО3-->СаО+СО2 теңдеуі бойынша 224 кг кальций оксидін алу үшін қанша кальций карбонаты керек?
Реакция теңдеулері бойынша өмірмен байланысты есеп шығара алады.
Есеп шығару моделін құрып, есептеу жүргізе алады
Есеп шығару моделін құрып, есептеуді толық жүргізе алады
Есеп шығару моделін құрып, есептеу жүргізе алады
Есеп шығару моделін құрып, есептеу жүргізе алмайды
Жинақтау
5 минут
Химиялық реакция теңдеуі бойынша есеп құрастыру
<<Мен құрастырушы>> тапсырмасы арқылы есеп құрау
Химиялық реакция теңдеуі бойынша есеп құрастыру
Есеп құрастыру
Есепті өмірмен байланыстыр құра алады
Есеп құрастыруды өзі жүргізе алады
Есеп құрастыруда көмек қажет етеді
Есеп құрастыра алмайды
Бағалау
11 минут
Химиялық реакциялар- бұл химиялық құбылыстар екендігі жайлы ойын жинақтауға дағдыландыру.
<< Өмірдің өзі химиялық реакция >> дегенді қалай түсінесіз? Неліктен? Сіздің ойымызша бүл дұрыспа?/ бұрыспа?
Химиялық реакциялар- химиялық құбылыстар екендігі жайлы ойын жинақтай алады
Ой толғау жазып, өзіндік бағалауы қалыптасады.
Ойы жүйрік, жүйелі, өмірмен байланыстыра алған
Қысқаша жазылған, жүйелі, өмірмен байланысы бар
Қысқаша жазылған, жүйелі емес, өмірмен байланысы жоқ
Орындай алмады
Кері байланыс
3минут
Бүгін мен... білдім.
Маған... қызық болды.
Маған.... қиын болды
Мен.... тапсырманы орындадым.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz