Сабақтың тақырыбы Химиялық реакция типтері

№ 2сабақ

Пәні: химия
Мектеп: «Д. Қалматайұлы атындағы орта мектебі» КММ-сі
Пәні:химия: Күні:
Мектеп: «Д. Қалматайұлы атындағы орта мектебі» КММ-сі: Мұғалімнің есімі: Дюсупова Толкын Аманбековна
Пәні:химия: Сабақтың тақырыбы Химиялық реакция типтері. Қосылу және айырылу реакциялары
Пәні:химия: Сабақ негізделген оқу мақсаты: Химиялық реакция типтерін меңгерту, теңестіру әдістерімен таныстыру
Пәні:химия: Сабақ мақсаттары
Мектеп: «Д. Қалматайұлы атындағы орта мектебі» КММ-сі: Барлық оқушылар: Химиялық реакция типтері және бір-бірінен айырмашылығын ажыратуын қадағалау арқылы реакцияны теңестіру әдісімен таныса алады
Пәні:химия: Оқушылардың басым бөлігі: Химиялық реакцияға кіріскен және түзілген заттардың құрамына қарай ерекшеліктерін анықтап, химиялық реакцияларды жіктей алады
Пәні:химия: Кейбір оқушылар: Қосылу, айырылу реакциялары арқылы табиғатта болатын құбылыстарды түсіне алады.
Пәні:химия: Тілдік мақсат
Мектеп: «Д. Қалматайұлы атындағы орта мектебі» КММ-сі: Оқушылар :Бастапқы химиялық ұғымдардан реакция типтері ұғымын меңгеріп, химиялық тілін дамытады.
Пәні:химия: Негізгі сөздер мен тіркестер : қосылу, айырылу реакциялары
Пәні:химия: Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер :
Пәні:химия: Талқылауға арналған тармақтар: Неліктен қосылу немесе айрылу реакциялары деп атайды?
Пәні:химия: Сіз неліктен қосылу реакциясы кезінде бір зат, айрылу реакциясы кезінде екі зат өнім болатынын айта аласыз ба?
Пәні:химия: Жазылым бойынша ұстанымдар: Қосылу және айрылу реакциялары теңдеулерін құру
Пәні:химия:
Пәні:химия: Алдыңғы оқу
Мектеп: «Д. Қалматайұлы атындағы орта мектебі» КММ-сі:

Химиялық және физикалық құбылыстарды ажырата білу

Химиялық реакциялардың жүру белгілерін білу

Химиялық реакция теңдеулерін құра білу

Пәні:химия:

Ұйымдастыру кезеңі

3 минут

Мектеп: «Д. Қалматайұлы атындағы орта мектебі» КММ-сі:

Психологиялық ахуал орнату. «Химиялық элементтердің таңбалары бойынша формулалар құрау» Құрастырылған (

Топқа бөлу. Жай және күрделі заттар.

Пәні:химия: Ойлауды Блум таксамониясы бойынша жіктеу
Мектеп: «Д. Қалматайұлы атындағы орта мектебі» КММ-сі: Мақсаты

Тапсырма түрлері.

Түрткілер

Күтілетін нәтиже
Бағалау
Пәні:химия: критериялар
Мектеп: «Д. Қалматайұлы атындағы орта мектебі» КММ-сі: дескрипторлар
белгі
Пәні:химия:

Білу

5 минут

Мектеп: «Д. Қалматайұлы атындағы орта мектебі» КММ-сі: Химиялық реакциялар, химиялық теңдеулер жайлы не білетінін еске түсіріп, тақырыпты ашу.

«Бос орынды толтыр» жаттығуы арқылы:

1. Химиялық реакцияның белгілері (жарық, тұнба, газ, иіс, түсі) .

2. Химиялық реакцияны химиялық таңбалармен формулалар арқылы шартты түрде жазу (химиялық теңдеу)

3. Химиялық әрекеттесуге кіріскен заттың массасы одан түзілген заттың массасына тең, бұл қай заң ? (зат массасының сақталу заңы)

4. Темірдің тат басуы қандай құбылысқа жатады ? (химиялық)

5. Реакцияға кіріскен заттар (реагенттер)

6. Реакциядан шыққан заттар (өнімдер)

Кесте түрінде берілді.

Білгенін еске түсіреді.

Жаңа сабақтың тақырын ашады.

Сұрақтарға жауап беруі.
Сұраққа толық жауап берді, - (6-5)
Пәні:химия:

Сұраққа жауап

берді - (4-3)

Сұраққа жауап берген жоқ-(2-1)

Пәні:химия:
Пәні:химия:

Түсіну

8 минут

Мектеп: «Д. Қалматайұлы атындағы орта мектебі» КММ-сі: Оқушылармен қосылу айырылу реакциялары тақырыпты оқу арқылы жаңа материалды ашауы.

1топ- Қосылу реакциялары

ІІтоп - Айрылу реакциялары

Қосылу мен айырылу реакциялары жайлы түсінік қалыптастырады
тақырыпты аша алуы
Тақырыптан негізгі ережелерді тауып, толық аша алады
Пәні:химия: Тақырыптан негізгі ережелерді тауып, аша алады
Пәні:химия: Тақырыптан негізгі ережелерсіз аша алады
Пәні:химия:

Қолдану

6 минут

Мектеп: «Д. Қалматайұлы атындағы орта мектебі» КММ-сі: Игерген білімдерін тиімді қолдану

Оқушыларға екі реакцияны салыстыруға тапсырма беріледі. 1. А+В=АВ

2. АВ=А+В

Оқушылар шешім айта алмаса түйін сөздер қолданылады. Түйін сөздер: Қанша? Қосылу, Айырылу.

Анықтама айту ұсынылады.

2 мысал жазылады.

CaO + CO 2 = CaCO 3

2H 2 O = 2H 2 + O 2 Сұрақ: Қандай реакцияның типіне жатады, алдынғы жазылған реакциялардан қандай айырмашылығы бар ?

Деңгейлік жаттығулар орындау барысында игерген білімдерін тиімді пайдалана алады.
Қосылу және айрылу реакцияларын салыстыру
Анықтама негізінде, реакцияларды салыстыра алады
Пәні:химия: Анықтамасыз, реакцияларды салыстыра алады
Пәні:химия: Анықтама негізінде, реакцияларды салыстыра алмайды
Пәні:химия:

Талдау

8 минут

Мектеп: «Д. Қалматайұлы атындағы орта мектебі» КММ-сі: Оқушылармен бірге қосылу мен айырылу реакцияларының анықтамасын тұжырымдамасын шығару үшін тәжірибе жасау.

1 жұмыс. Тәжірибе. Күкірт пен темір ұнтағы арасындағы химиялық реакцияны жасау.

1. Күкірт пен темір ұнтағын араластыру,

2. Күкірт пен темір ұнтағын магнитпен сынау,

3. Күкірт пен темір қоспасын сынауықта қыздыру,

4. Шыққан заттарды магнитпен сынау.

1. Күкірт пен темірдің қасиеттері қандай ?

2. Күкірт пен темірдің қоспасын қыздырғаннан кейін не байқадыңыз ?

3. Күкірт пен темірдің қасиеттері өзгере ме?

4. Химиялық реакцияның белгісі бар ма ?

5. Тәжірибені теңдеумен жазыңыздар.

Оқушылар өз ойларын айтады реакция теңдеуін тақтаға жазады. «Бос орынды толтыр» Берілген реакция теңдеулеріндегі бос нүкте орынына қалып қойған зат формуласын жазыңыз.

(үлестірме арқылы)

:
:

Теориялық білімдерін практикаға ұштастыра алады.

.
Химиялық реакцияны жасау, реакцияны жазу
Тәжірибе дұрыс жасалған, қорытындысын реакция теңдеуі арқылы жаза алады
Пәні:химия:
Пәні:химия:
Пәні:химия: Тәжірибе дұрыс жасалған, қорытындысын реакция теңдеуі арқылы жаза алмайды
Пәні:химия:

Тәжірибе дұрыс жасалмаған, реакция теңдеуін жаза алады

.

Пәні:химия:

Жинақтау

5 минут

Мектеп: «Д. Қалматайұлы атындағы орта мектебі» КММ-сі: Жаңа сабақтан алған білімдерін өткен сабақпен байланыстыра отырып тұжырымдау

Мынадай реакция теңдеулеріндегі сұрау белгісінің орнына тиісті заттың формуласын жазып, теңестіріңдер әрі реакция типтерін анықтаңдар:

2 О = 2Н 2 ↑ + О 2
Са СО3 = СаО + СО2↑

C +2 H 2 →CH 4 :

2HgO →2 Hg+ O 2

Mg+ ? → MgO:
2. Fe(OH) 3 → Fe 2 O 3 +?

химиялық реакциялар типтері бойынша алынған мәліметтерді саралап, топтастыра алады.
Тапсырма ны орындау мүмкіндіктерін қадағалау
Тапсырманы толық орындады (6-5)
Пәні:химия:

Қателіктерімен орындады

(4-3)

Мектеп: «Д. Қалматайұлы атындағы орта мектебі» КММ-сі:
Пәні:химия: Орындай алмады (2-1)
Мектеп: «Д. Қалматайұлы атындағы орта мектебі» КММ-сі:
Пәні:химия: Мүлдем орындай алмады ( 0)
Мектеп: «Д. Қалматайұлы атындағы орта мектебі» КММ-сі:
Пәні:химия:

Бағалау

10 минут

Мектеп: «Д. Қалматайұлы атындағы орта мектебі» КММ-сі: Бүгінгі сабақтан алған білімдері, жаңа ұғымдары мен ережелері жайлы ойын жинақтауға дағдылан-дыру.

Күнделікті өмірде химиялық реакция типтерінен қосылу мен айрылу рекциялары кездесуі мүмкін бе? Қай жерде? Қай кезде? «Химиялық реакциялар тұрмыста» атты ой толғау жазу

Кері байланыс

Стикерге сабақтан алған әсерін жазу

Бүгінгі сабақтан алған білімдері, жаңа ұғымдары мен ережелерін өмірмен байланыстыра алады
Ой толғау жазып, өзіндік бағалауы қалыптасады.
Ойы жүйрік, жүйелі, өмірмен байланыстыра алған
Пәні:химия: Қысқаша жазылған, жүйелі, өмірмен байланысы бар
Мектеп: «Д. Қалматайұлы атындағы орта мектебі» КММ-сі:
Пәні:химия: Қысқаша жазылған, жүйелі емес, өмірмен байланысы жоқ
Мектеп: «Д. Қалматайұлы атындағы орта мектебі» КММ-сі:
Пәні:химия: Орындай алмады
Пәні:химия: Жоспарланған уақыт
Мектеп: «Д. Қалматайұлы атындағы орта мектебі» КММ-сі: Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Пәні:химия: Басталуы
Мектеп: «Д. Қалматайұлы атындағы орта мектебі» КММ-сі:

«Жай заттар» тобы - Қосылу реакциясы.

«Күрделі заттар» тобы - Айрылу реакциясы.

Бұл сұрақтар төңірегінде топтар, Постер құрып бір-біріне сабақты түсіндіруге тырысты кейбір оқушылар топтық жұмыста белсенділік таныта бастады, А, В, С оқушылар пікірталасқа қатыса бастады.

8 - сыныбына арналған оқулық «Химия» Алматы «Мектеп» 2012, Н. Нұрахметов, К. Сарманова, К. Жексембина
Пәні:химия: Ортасы
Мектеп: «Д. Қалматайұлы атындағы орта мектебі» КММ-сі: Тәжірибе жүргізу, тәжірибенің реакция теңдеуін жазу- жаттығуларын орындау барысында кейбір оқушылар әліде химиялық элемент таңбаларын білмейтіндігін байқадым, С оқушы қауіпсіздік ережелерін жатқа білмейтінін байқадым, Оқушыларға тәжірибе жасату керектігін түсіндім.

Химия мектепте журналы, электрондық оқулық, бейнекөрсетілім

флипчарт, маркер,

ресурстар,

Пәні:химия: Аяқталуы
Мектеп: «Д. Қалматайұлы атындағы орта мектебі» КММ-сі: «Химиялық реакция тұрмыста» ойтолғауыны әр оқушы өз ойларын жазып, күнделікті өмірде химиялық

Ұқсас жұмыстар
Химиялық реакция типтерін анықтау
Химиялық реакцияның типтері
Қосылу реакциялары
Химиялық реакциялар типтері орынбасу, алмасу
Өзара бағалау
Қосылу реакциясы
Химиялық реакция типтері: орынбасу, алмасу. 8 сынып
Оқушыларға оқулықтағы реакция типтеріне мысалды дәптерлеріне жазып алуды тапсыру
Химиялық реакциялардың типтері
Химиялық реакциялардың жылу эффекті
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz