Бейнелеуіш еліктеу сөздер

Апта
Күні 08. 04. 13 Сабақ №79
Апта: Сабақтың атауы
Күні 08. 04. 13 Сабақ №79: Бейнелеуіш еліктеу сөздер
Апта: Сілтеме
Күні 08. 04. 13 Сабақ №79:

6-сыныпқа арналған қазақ тілі оқулығы

Мұғалімдерге арналған нұқаулық, 41-49-б.

А. Әлімов. Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері, 2013

Апта: Жалпы мақсаты
Күні 08. 04. 13 Сабақ №79: Еліктеу сөздерді бір-біріне салыстыра отырып, анықтамасын оқушылардың өздері ойланып шығаруға бағыт беру, оқушының білім мен танымын кеңейту және тез қабылдауына жол ашу, өз пікірін толық жеткізе алуға баулу, ойлау қабілетін арттыру;
Апта: Оқушылар үшін оқу нәтижелері
Күні 08. 04. 13 Сабақ №79: Еліктеу сөздердің түрлерін ажырата алуға, сөздік қорларын байытуға, топпен жұмыс істеуге, ойларын еркін жеткізуге, кері байланыс жасауға үйрету
Апта: Негізгі идея
Күні 08. 04. 13 Сабақ №79: Топқа бөлу, сыни ойлану, ой қорыту, өз ойларын дәлелдей алуға дағдыландыру
Апта: Сабақта қолданылатын материалдар
Күні 08. 04. 13 Сабақ №79:

Постерлер, презентация, кестелер,

интербелсенді тақта

Апта: Оқу әдістері
Күні 08. 04. 13 Сабақ №79:

Сыни тұрғыдан ойлау

ББТЗО кестесі

Диалог әдісі

Сұрақ- жауап әдісі

АКТ ны қолдану

Тілдік талдау

Топтық жұмыс

Шығармашылық жұмыс

Көзбен көретін айғақтар бойынша сыни ойлау

Апта: Негізгі түсіндірулер (термин)
Күні 08. 04. 13 Сабақ №79: Кестелермен жұмыс
Апта: Тапсырма көздері
Күні 08. 04. 13 Сабақ №79: Флипчарт, дәптермен жұмыс, оқулықпен жұмыс
Апта: Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру
Апта:

Сабақ барысы

І. Үй жұмысын

тексеру

Күні 08. 04. 13 Сабақ №79: уақыт
Мұғалімнің іс әрекеті
Оқушылардың іс әрекеті
Апта:

5 мин

2 мин

Күні 08. 04. 13 Сабақ №79:

Сәлемдесу, оқушылардан көңіл күйлерінің қандай екендігін сұрау. Түрлі түсті қағаз тарату арқылы топқа бөлуді ұсыну.

Диолог: Қандай сөз табы?

Ерекшелігі неде?

Түрлері қандай?

Өз ойларын айту, топқа бөліну

Топтарына ат қою

Топтарының ережесін шығару

Іліп қою

Жауап беру, еске түсіру

Апта: II. Жаңа тақырыпты түсіндіру (интерактивті тақтада видеосюжет көрсету арқылы)
Апта: Қызығушылықты ояту кезеңі
Күні 08. 04. 13 Сабақ №79: 10 мин
Интерактивті тақтада Астана қаласы туралы видеосюжет көрсетіледі, видеосюжетті көрген соң ол бойынша еліктеу сөздерді қатыстырып сөйлем құрау тапсырылады. Топта постерге салады, бір оқушы топ атынан оқып береді. Сол арқылы жаңа тақырыпты түсіндіру.
Еліктеу сөздер, бейнелеуіш сөздер туралы не білетіндіктерін баяндау. Жаңа тақырыпты тыңдау, видео материалды көру. Жеке, жұппен, топпен жұмыс істеу.
Апта: III Тапсырма (Топтарға суреттер таратылады. ) Көзбен көретін айғақтар негізінде сыни тұрғыдан ойлау
Апта:

Мағынаны ажырату кезеңі

Сергіту сәті

Күні 08. 04. 13 Сабақ №79:

10 мин

2 мин

1 топқа құстардың суреттері беріледі.

2-топқа жануарлардың суреті беріледі. «Миға шабуыл»әдісі арқылы ықтимал сұрақтар қою, суреттердің айналасына жазу.

1. Қадағалау сұрағы: Бұл суреттен не көрдіңдер?

2. Сараптамалық сұрақ: Суреттегі құс/аң қалай қозғалады?

3. Проблеманы шешетін сұрақтар: Бұл аң/құстың адамға пайдасы бар ма? Қандай?

4. Ерекшеленетін сұрақтар: Аң/құс қозғалысы еліктеу сөздің қай түріне жатады?

Интерактив тақтадан аң/құстың суреттері көрсетіледі.

Берілген тапсырманы топ ішінде талқылап, суреттерді флипчартқа жапсыру, жауап беру

Аң/құстың қимылына, дыбысына имитациялық жаттығулар жасайды

Апта: IV Мәтінді топпен талдау, оны көріністеу арқылы сабақты қорытындылау
Апта: Ойтолғаныс кезеңі
Күні 08. 04. 13 Сабақ №79: 10 мин
  1. «Балапан торғай» мәтінін топта талдау, көріністеу;
  2. «Қазға еліктеген қарға» мәтінін талдап, көріністеу
Өз топ ішінде мәтін талдау, рөлдерді бөліп алу, еліктеу сөздерді теріп алу, рөлдерін қорғау.
Апта: V Бағалау (топтық, бір - бірін бағалау )
Апта:
Күні 08. 04. 13 Сабақ №79: 3 мин
Топаралық бағалауды бақылау.
Алдын ала таратылған бағалау парағын толтыру
Апта: VI Рефлексия 2 мин ББТЗО кестесі арқылы Кесте толтырады
Апта: VII Кейінгі тапсырмалар мен портфолио деректері
Апта:
Күні 08. 04. 13 Сабақ №79: 1 мин

Қазақтың мақал-мәтелдерін оқу.

306-жаттығу. Дене тәрбиесі сабағында жасалатын қимылдарды бейнелеуіш сөздермен беру арқылы әңгіме құрастырып келу

Тапсырма алу

Мұғалім жазбалары:

Сабақ оқушылармен сәлемдесу және психологиялық дайындықтан басталады.

Сынып екі топқа бөлінеді.

Үй тапсырмасын тексеру: Диолог: Қандай сөз табы?

Ерекшелігі неде?

Түрлері қандай?

. Бұл тапсырмаға 2 минут уақыт беріледі.


Ұқсас жұмыстар
Еліктеу сөздер. Сабақтың тақырыбы
Сөздер жазылған парақшалар
Еліктеу сөздер
Жаман жолдас
Еліктеу сөздер туралы түсінік
Сабақты етістіктер кімді
Әлдене сөзі қай есімдік
Ғаламтор қазақ тілінде
Есімдіктің сұрақтары
Ағылшын тілі пәні мұғалімі, қосымша білім беру педагогы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz