Логарифмнің қасиеттері

Алматы облысы Қарасай ауданы «Шамалған станциясындағы қазақ орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталықпен коммуналдық мемлекеттік мекемесінің математика пәні мұғалімі Курбанбаева Гулмари Назархановна
11- сынып Алгебра және анализ бастамалары
Сабақтың тақырыбы: Санның логарифмі. Негізгі логарифмдік тепе- теңдік. Логарифмнің қасиеттері
- топтық жұмысқа жұмылдыру ;
- ойын түсінікті етіп жеткізе білуге баулу;
- сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;
- есте сақтау және есеп шығару қабілеттерін дамыту;
- өзін-өзі бағалауға үйрету.
- оқушыларға санның логарифмі, ондық логарифм, натурал логарифм, логарифмдік тепе- теңдік, логарифмнің жалпы қасиеттерін, әр түрлі негіздегі сандардың логарифмдерін анықтау біліктілігін меңгерту;
- алынған теориялық білімдерін практикада есеп шығарумен ұштастыра білу, сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыту;
- өз ойын еркін айтуға, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа, өзін-өзі бағалауға тәрбиелеу;
1. Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылар амандасып,
бір-біріне сәттілік тілейді.
Жаңа тақырыпты өздігінен үйрену мақсатында топтарға тапсырма беріледі.
1-топ: Логарифм табу амал ретінде.
2-топ: Санның логарифмі, логарифмнің негізгі тепе-теңдігі.
3-топ: Логарифмнің қасиеттері.
4-топ: Логарифмнің дербес түрлері.
Белгіленген уақытта жұмыс тоқтатылады және тыңдау үшін топ ережесін сақтау талап етіледі. Керек уақытта мұғалім жетелеуші сұрақтар қою арқылы толықтырулар жасап отырады.
4. Бекіту:
( Қолдану) Топтық жұмыс
Сергіту сәті:
5. Жеке жұмыс (Оқулықпен жұмыс)
№229-230 есептер топтық жұмыс ретінде орындалады.
Есептеңдер: (229-230)
№229. 1) №230. 1)
Логикалық тапсырма беріледі.
№231. Төмендегі көрсеткіштік теңдіктерді логарифм арқылы жазыңдар:
1)
Әр топ өздігінен тапсыр-маларды орындайды. Болған топ тақтаға дәптерден пайдаланбай шығарады.
1-топ 1-есепті, 2- топ 2-есепті, 3-есепті 3-топ, 4- топ 4-есепті орындайды.
1-есептің есептерін 2-топ, 2- топтың есептерін 3-топ, 3-топтың есептерін 4-топ, 4-топтың есептерін 1-топ тексереді.
Оқушылар логикалық тапсырманы орындайды.
Әр оқушы жеке орындайды. Тақтаға әр топтан бір оқушыдан шығып, орындайды.
Бүгінгі сабақтың маңыздылығы неде?
5 сұрақтан қамтылған тест тапсырмасы беріледі.
6. Қорытындылау
(Бір айналым сұхбат)
Біз бүгін не үйрендік?
Тақырыпты үйрену қиын болды ма?
Не ұнады?
Санның логарифмі. Негізгі логарифмдік тепе- теңдік.
Логарифмнің қасиеттері
№229-233, 5) 6)
№238-239,
№247-248, 5) 6)
1- тапсырма «иа», «жоқ» тапсырмасы
1. Алгебра- жеті амалдан тұратын арифметика. (иә)
2. Берілген дәреже және оның берілген көрсеткіші бойынша х санын табу амалы дәрежеге шығару деп аталады. (жоқ)
3. Барлық көрсеткіштік функциялардың графиктері (0; 1) нүктесі арқылы өтеді. (иә)
Бағалау парағы ___ топ
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz