Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Барлығы неше қарындаш
Ойын сабақ
№19 жалпы орта білім беретін мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Ноғайбаева Раушан, Семей қаласы
1 сынып
Сабақтың тақырыбы: <<Тапқыр болсаң, тауып көр>>.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Математика сабағында алған білімдерін тексеру және тереңдету.
Дамытушылық: Тез ойлауға, жылдам есептеуге баули отырып, ой-өрістерін кеңейту.
Тәрбиелік: Ұжымдыққа, ептілікке тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Кеме, су сылдыры жазылған үнтаспа, кеспе сандар, кестелер, балықтың суреті, үлестірмелер.
Сабақтың түрі: Ойын сабақ.
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі (1,5 мин).
2. Математикалық диктант (2 мин).
3. <<Ұшқыр ойдан ұтымды жауап>>.
4. Ойлан, тап.
5. Ой толғау.
6. Ой қозғау.
7. Қорытынды.
Ұйымдастыру.
oo Балалар, бүгінгі сабағымыз ерекше сабақ. Себебі, бүгінгі сабаққа көп қонақтар келіп отыр. Сондықтан біз қазір мына кемеге отырып, білім теңізі арқылы <<математика>> еліне саяхатқа шығамыз! (Үнтаспадан теңіз суы толқып кеменің, қозғалысы естіледі). Іске сәт! Бір-бірімізге мейірім, сәттілік тілейік. Сабақ 7 кезеңнен тұрады.
1-кезең. <<Бақытты сәт>> деп аталады. Себеі, біз қазір үлкен кеменің ішінде ашық теңізде кетіп барамыз. Алдымен 3 топқа бөлініп, каютаға жайғасып отырып алайық.
1-топ. <<Алғырлар>>.
2-топ. <<Ойшылдар>>.
3-топ. <<Талаптылар>>.
Білім теңізінде жарысып көрелік. Дәптерімізді ашып, бүгінгі күнді жазайық.
Көркем жазу минуты 5 жазамыз.
Математикалық диктант.
1. Бір қолыңда неше саусақ.
2. Біп аптада неше күн бар?
3. 7 мен 9-дың арасында қандай сан?
4. Қазақ алфавитінде қанша әріп бар?
5. 1-қосылғыш, 7-екніші қосылғыш 2 қосындысының мәні неше?
6. 1 жылда неше ай бар?
7. Азайғыш 8, азайтқыш 3 айырманың мәні?
8. 10-ның үлкен алдында қандай сан?
9. Ең үлкен 1 таңбалы сан?
10. Ең кіші 1 таңбалы сан?
Қорытынды. Тексерейік, қол шапалақтау арқылы. Жауаптары: 5,7,8,42,9,12,5,9,9,10.
2-кезең. Ұшқыр ойдан ұтымды жауап.
Үш топтың оқушыларына 1,2,3,4,5 сандарын беремін. Осы сандарды пайдаланып, тігінен де, көлденеңінен де қосқанда шығатындай етіп орналастыр.
Қорытындысын шығарамыз. Жылдам тапқан топқа жұлдызша беремін.
3-кезең. Ойлан, тап. Оқулықпен жұмыс. Кітабымыздың бетін ашайық, суретке қарап есеп құрастырайық. Қорапта 4 қарындаш, столда 2 қарындаш. Барлығы неше қарындаш?
Мұғалім: Есеп не туралы?
Оқушы: Қарындаш туралы.
Мұғалім: Есептің шарты бойынша не белгілі?
Оқушы: Қорапта қарындаш, столда 2 қарындаш жатқаны белгілі.
Мұғалім: Есепте нені сұайды?
Оқушы: барлығы неше болғанын сұрайды.
Жақсы, барлығын табу үшін қандай амал қолданамыз?
-Барлығы деген ұғым тұрғандықтан қосу амалын пайдаланамын№
-Есептің шешуін айта ғой.
- 4+2=6
Тақтаға жазып көрелік.
Қ - 4қ ? қ
С - 2қ
4+2=6 (қ). Жауабы 6 қарандаш.
Сонымен, есеп шығу үшін алдымен біз несін білуіміз керек?
Есеп шарты, сұрағы, шешуі, жауабы.
Сергіту сәті (1 мин).
Тақтаға 3 топтан кезек-кезек шығып есеп шығарады.
4-кезең. Ойтолға.
Балалар, біз қандай геомтериялық фигуралармен таныстық. Ендеше тақтаға қарайық. Мына фигуралардан неше үшбұрыш, неше төртбұрыш көріп отырсындар?
oo 7 үшбұрыш, 4 төртбұрыш.
oo Өте жақсы, енді 1-топтағы оқушылар ұзындығы 3 см болатын кесінді сызады. 2-топ 3 см-ден 1 см кем болатындай етіп, кесінді сызады. 3-топ 3 см-ден 1 см артық кесінді сызады.
5-кезең. Ой қозғау.
Балалар, мына тақтадағы берілген сандарды таңдау арқылы сұраққа жауап беріп көрелік.
10
20
5
10
20
5
5
10
20
Сол жақтағы 20-6 санының құрамы. Ортадағы 10-6 бәтеңкені неше адам киеді. Оң жақтағы 5-9-бен 6-ның қайсысы артық.
Оң жақтағы 4 үшбұрыш деп қандай фигураны айтамыз?
Ортадағы 10 - 10 санының құрамы.
Сол жақтағы 10 азайту амалының компоненттерін айт.
Сол жақтағы 10 - 10-ның 5-тен нешеуі кем?
Ортадағы 5-10-нан бастап кему ретімен сана.
Оң жақтағы 20- қосу амалының компоненттері ата.
Қорыту: Дұрыс және тез жауап берген оқушыларға жұлдызша беремін. Ал енді қолдарында сан және әріп жазылған оқушылар тақтаға келіңдер. Қолдарындағы сандардың кему ретімен тұрыңдар.
9 8 7 6 5 4 3 2 1
Ж А Р А Й С Ы Ң !
Оқушылардың білім теңізінде көрсеткен, дәлелденген білімдерін бағалайық. (Тақтаға тағы бірнеше оқушы шығады).
Мұғалім: <<1>> дегенім жаман баға,
Алады оны нашар бала.
<<2>> дегенім нашар баға,
Алады оны жаман бала.
Ерлан, сен нашарлама,
<<3>> дегенім орта ғана,
Сапасы да орта ғана.
<<4>> дегенім>> жақсы баға,
Алады оны жақсы бала.
<<5>> тек үздік баға
Оқимыз тек үздік қана!
Өте жақсы, ендеше білім теңізіне <<Математика>> еліне саяхатымызды аяқтайық. (Судың сылдыры, кеменің жүзуі үнтаспадан естіледі.).
Барлығына көп рахмет. Сабақ аяқталды.
№19 жалпы орта білім беретін мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Ноғайбаева Раушан, Семей қаласы
1 сынып
Сабақтың тақырыбы: <<Тапқыр болсаң, тауып көр>>.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Математика сабағында алған білімдерін тексеру және тереңдету.
Дамытушылық: Тез ойлауға, жылдам есептеуге баули отырып, ой-өрістерін кеңейту.
Тәрбиелік: Ұжымдыққа, ептілікке тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Кеме, су сылдыры жазылған үнтаспа, кеспе сандар, кестелер, балықтың суреті, үлестірмелер.
Сабақтың түрі: Ойын сабақ.
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі (1,5 мин).
2. Математикалық диктант (2 мин).
3. <<Ұшқыр ойдан ұтымды жауап>>.
4. Ойлан, тап.
5. Ой толғау.
6. Ой қозғау.
7. Қорытынды.
Ұйымдастыру.
oo Балалар, бүгінгі сабағымыз ерекше сабақ. Себебі, бүгінгі сабаққа көп қонақтар келіп отыр. Сондықтан біз қазір мына кемеге отырып, білім теңізі арқылы <<математика>> еліне саяхатқа шығамыз! (Үнтаспадан теңіз суы толқып кеменің, қозғалысы естіледі). Іске сәт! Бір-бірімізге мейірім, сәттілік тілейік. Сабақ 7 кезеңнен тұрады.
1-кезең. <<Бақытты сәт>> деп аталады. Себеі, біз қазір үлкен кеменің ішінде ашық теңізде кетіп барамыз. Алдымен 3 топқа бөлініп, каютаға жайғасып отырып алайық.
1-топ. <<Алғырлар>>.
2-топ. <<Ойшылдар>>.
3-топ. <<Талаптылар>>.
Білім теңізінде жарысып көрелік. Дәптерімізді ашып, бүгінгі күнді жазайық.
Көркем жазу минуты 5 жазамыз.
Математикалық диктант.
1. Бір қолыңда неше саусақ.
2. Біп аптада неше күн бар?
3. 7 мен 9-дың арасында қандай сан?
4. Қазақ алфавитінде қанша әріп бар?
5. 1-қосылғыш, 7-екніші қосылғыш 2 қосындысының мәні неше?
6. 1 жылда неше ай бар?
7. Азайғыш 8, азайтқыш 3 айырманың мәні?
8. 10-ның үлкен алдында қандай сан?
9. Ең үлкен 1 таңбалы сан?
10. Ең кіші 1 таңбалы сан?
Қорытынды. Тексерейік, қол шапалақтау арқылы. Жауаптары: 5,7,8,42,9,12,5,9,9,10.
2-кезең. Ұшқыр ойдан ұтымды жауап.
Үш топтың оқушыларына 1,2,3,4,5 сандарын беремін. Осы сандарды пайдаланып, тігінен де, көлденеңінен де қосқанда шығатындай етіп орналастыр.
Қорытындысын шығарамыз. Жылдам тапқан топқа жұлдызша беремін.
3-кезең. Ойлан, тап. Оқулықпен жұмыс. Кітабымыздың бетін ашайық, суретке қарап есеп құрастырайық. Қорапта 4 қарындаш, столда 2 қарындаш. Барлығы неше қарындаш?
Мұғалім: Есеп не туралы?
Оқушы: Қарындаш туралы.
Мұғалім: Есептің шарты бойынша не белгілі?
Оқушы: Қорапта қарындаш, столда 2 қарындаш жатқаны белгілі.
Мұғалім: Есепте нені сұайды?
Оқушы: барлығы неше болғанын сұрайды.
Жақсы, барлығын табу үшін қандай амал қолданамыз?
-Барлығы деген ұғым тұрғандықтан қосу амалын пайдаланамын№
-Есептің шешуін айта ғой.
- 4+2=6
Тақтаға жазып көрелік.
Қ - 4қ ? қ
С - 2қ
4+2=6 (қ). Жауабы 6 қарандаш.
Сонымен, есеп шығу үшін алдымен біз несін білуіміз керек?
Есеп шарты, сұрағы, шешуі, жауабы.
Сергіту сәті (1 мин).
Тақтаға 3 топтан кезек-кезек шығып есеп шығарады.
4-кезең. Ойтолға.
Балалар, біз қандай геомтериялық фигуралармен таныстық. Ендеше тақтаға қарайық. Мына фигуралардан неше үшбұрыш, неше төртбұрыш көріп отырсындар?
oo 7 үшбұрыш, 4 төртбұрыш.
oo Өте жақсы, енді 1-топтағы оқушылар ұзындығы 3 см болатын кесінді сызады. 2-топ 3 см-ден 1 см кем болатындай етіп, кесінді сызады. 3-топ 3 см-ден 1 см артық кесінді сызады.
5-кезең. Ой қозғау.
Балалар, мына тақтадағы берілген сандарды таңдау арқылы сұраққа жауап беріп көрелік.
10
20
5
10
20
5
5
10
20
Сол жақтағы 20-6 санының құрамы. Ортадағы 10-6 бәтеңкені неше адам киеді. Оң жақтағы 5-9-бен 6-ның қайсысы артық.
Оң жақтағы 4 үшбұрыш деп қандай фигураны айтамыз?
Ортадағы 10 - 10 санының құрамы.
Сол жақтағы 10 азайту амалының компоненттерін айт.
Сол жақтағы 10 - 10-ның 5-тен нешеуі кем?
Ортадағы 5-10-нан бастап кему ретімен сана.
Оң жақтағы 20- қосу амалының компоненттері ата.
Қорыту: Дұрыс және тез жауап берген оқушыларға жұлдызша беремін. Ал енді қолдарында сан және әріп жазылған оқушылар тақтаға келіңдер. Қолдарындағы сандардың кему ретімен тұрыңдар.
9 8 7 6 5 4 3 2 1
Ж А Р А Й С Ы Ң !
Оқушылардың білім теңізінде көрсеткен, дәлелденген білімдерін бағалайық. (Тақтаға тағы бірнеше оқушы шығады).
Мұғалім: <<1>> дегенім жаман баға,
Алады оны нашар бала.
<<2>> дегенім нашар баға,
Алады оны жаман бала.
Ерлан, сен нашарлама,
<<3>> дегенім орта ғана,
Сапасы да орта ғана.
<<4>> дегенім>> жақсы баға,
Алады оны жақсы бала.
<<5>> тек үздік баға
Оқимыз тек үздік қана!
Өте жақсы, ендеше білім теңізіне <<Математика>> еліне саяхатымызды аяқтайық. (Судың сылдыры, кеменің жүзуі үнтаспадан естіледі.).
Барлығына көп рахмет. Сабақ аяқталды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz