Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Функцияның жұп тақтылығы
Бекітемін:
Сыныбы: 9в Күні:14.02 Пәні: Алгебра
Тақырыбы: Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерге есептер шығару.
а)Білімділік.Тригонометриялық функциялардың анықталу облысы мен мәндер жиынына арналған формулаларын қорытып шығару.Формулаларды тригонометриялық өрнектердің тепе-тең түрлендіру негізінде қолдануы.
ә)Дамытушылық.Оқушылардың ойлау және есте сақтау қабілеттерін дамыта отырып,өз ойларын нақты жеткізе білуге дағдыландыру,пәнге деген қызығушылықтарын арттыру.
б)Тәрбиелік.топпен жұмыс жасауға,жауапкершілікті сезіне білуге,нәтижеге жетуге ұмтылуға,ізденімпаздылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі:интерактивті тақта,формулалар
Пәнаралық байланыс: геометрия,тарих,математика
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі
а)оқушылардың сабаққа қатысымы мен құралдарын түгендеу
ә)сабақта психологиялық әдіс қолдану
ІІ. <<Ой қозғау>>.Өткен тақырыптар бойынша материалдардан еске түсуру
Сабақтың бастамасын мынадай өлең жолдарымен бастаймын:
<<Сен ғылымға болсаң ынтық,
Бұл сезімді әбден ұқ.
Білгенінің жақсысын қыл>> Ш.Құдайбердиев
Таңбалары арқылы функцияны анықта:
- +
+ -
- +
- +
- +
+ -
ІІІ мағынаны тану
А тобының Тапсырмасы 1.1 тапсырма
1 .Бір радиандык бұрыш деп . . . тен болатын доғамен керілген центрлік бұрышты атайды.
2. бұрышынын синусы деп . . . катынасын айтамыз.
3. Сүйір бұрыштын косинусы деп . . . катынасын атайды.
4. бүрышынын тангенсі деп . . . катынасын айтамыз.
5. бұрышынын котангенсі деп . . . катынасын айтамыз.
6. сos60º мәні неге тең? (1/2)
7. синус 60º мәні неге тең? ()
8. тангенс 60º мәні неге тең? ( )
9. tg 45° мәні (1)
10. 525° кай ширектің бұрышы (ІІ ширек)
1. 2 -тапсырма:
Математикалық домино ойыны
sin²α + cos²α =1
1
tg²α = sinα / cosα,
ctgα =
1 + ctg²α=
tg²α + 1 =
tgα * ctgα =
1
2 тапсырма:
әр топ өз атауларын таныстырады.
"Тригонометрия" сөзі грек тілінен аударғанда "Үшбұрыштарды шешу" ұғымды білдіреді.Тригонометрия ғылыми терминін адамдар бұрынғы кезде практикалық әрекеттерге қолданылған емес.Мысалға алсақ: суда жүзу,жер өлшеу,архитектура талаптарына қандай да бір элементтер арқылы есептеу әдістеріне қолдаған екен. Географиялық карталарды жер қыртыстарын өлшеуде қолданған.Ең алғаш рет Ежелгі грек ғалымы белгілі Клавдий Птоломей <<Альмагест>>атты еңбегінде <<Хорда тригонометриясы>>атты еңбегін ойлап тапқан.
Семантикалық карта
функция
Периоды
Анықталуоблысы
Мәндер облысы
Графигі
Функцияның жұп тақтылығы
PI|2-де анықталмаған
y=sinx
2PI
R
[-1;1]
Сину-
сойда
тақ
y=cosx
2PI
R
[-1;1]
косинусойда
жұп
y=tgx
PI
[-PI/2;PI/2]
+
R
Тангенсойда
тақ
y=tgx
PI
[0;PI]
R
котангенсойда
тақ
В тобының тапсырмасы.
синус тобы
1)
2)
3)
косинус тобы
1)
2)
3)
тангенс тобы
1)
2)
3)
котангенс тобы
1)
2)
3)
4 тапсырма:
косинус тобы
Синус тобы
тангенс тобы:
котангенс тобы:
ТЕСТ
Бағалау
бағалау парағы
№
Оқушының аты -жөні
Үй тапсырмасы
1 тапс.
0-3 балл
2 тапс.
0-3 балл
3 тапс
5 балл
4 тапс.
7 балл
Белсенділігі
2 бал
Жалпы бал
Бағасы
1
2
3
4
5
Үйге тапсырма беру
Есептер жинағы бойынша №239,240
Сыныбы: 9в Күні:14.02 Пәні: Алгебра
Тақырыбы: Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерге есептер шығару.
а)Білімділік.Тригонометриялық функциялардың анықталу облысы мен мәндер жиынына арналған формулаларын қорытып шығару.Формулаларды тригонометриялық өрнектердің тепе-тең түрлендіру негізінде қолдануы.
ә)Дамытушылық.Оқушылардың ойлау және есте сақтау қабілеттерін дамыта отырып,өз ойларын нақты жеткізе білуге дағдыландыру,пәнге деген қызығушылықтарын арттыру.
б)Тәрбиелік.топпен жұмыс жасауға,жауапкершілікті сезіне білуге,нәтижеге жетуге ұмтылуға,ізденімпаздылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі:интерактивті тақта,формулалар
Пәнаралық байланыс: геометрия,тарих,математика
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі
а)оқушылардың сабаққа қатысымы мен құралдарын түгендеу
ә)сабақта психологиялық әдіс қолдану
ІІ. <<Ой қозғау>>.Өткен тақырыптар бойынша материалдардан еске түсуру
Сабақтың бастамасын мынадай өлең жолдарымен бастаймын:
<<Сен ғылымға болсаң ынтық,
Бұл сезімді әбден ұқ.
Білгенінің жақсысын қыл>> Ш.Құдайбердиев
Таңбалары арқылы функцияны анықта:
- +
+ -
- +
- +
- +
+ -
ІІІ мағынаны тану
А тобының Тапсырмасы 1.1 тапсырма
1 .Бір радиандык бұрыш деп . . . тен болатын доғамен керілген центрлік бұрышты атайды.
2. бұрышынын синусы деп . . . катынасын айтамыз.
3. Сүйір бұрыштын косинусы деп . . . катынасын атайды.
4. бүрышынын тангенсі деп . . . катынасын айтамыз.
5. бұрышынын котангенсі деп . . . катынасын айтамыз.
6. сos60º мәні неге тең? (1/2)
7. синус 60º мәні неге тең? ()
8. тангенс 60º мәні неге тең? ( )
9. tg 45° мәні (1)
10. 525° кай ширектің бұрышы (ІІ ширек)
1. 2 -тапсырма:
Математикалық домино ойыны
sin²α + cos²α =1
1
tg²α = sinα / cosα,
ctgα =
1 + ctg²α=
tg²α + 1 =
tgα * ctgα =
1
2 тапсырма:
әр топ өз атауларын таныстырады.
"Тригонометрия" сөзі грек тілінен аударғанда "Үшбұрыштарды шешу" ұғымды білдіреді.Тригонометрия ғылыми терминін адамдар бұрынғы кезде практикалық әрекеттерге қолданылған емес.Мысалға алсақ: суда жүзу,жер өлшеу,архитектура талаптарына қандай да бір элементтер арқылы есептеу әдістеріне қолдаған екен. Географиялық карталарды жер қыртыстарын өлшеуде қолданған.Ең алғаш рет Ежелгі грек ғалымы белгілі Клавдий Птоломей <<Альмагест>>атты еңбегінде <<Хорда тригонометриясы>>атты еңбегін ойлап тапқан.
Семантикалық карта
функция
Периоды
Анықталуоблысы
Мәндер облысы
Графигі
Функцияның жұп тақтылығы
PI|2-де анықталмаған
y=sinx
2PI
R
[-1;1]
Сину-
сойда
тақ
y=cosx
2PI
R
[-1;1]
косинусойда
жұп
y=tgx
PI
[-PI/2;PI/2]
+
R
Тангенсойда
тақ
y=tgx
PI
[0;PI]
R
котангенсойда
тақ
В тобының тапсырмасы.
синус тобы
1)
2)
3)
косинус тобы
1)
2)
3)
тангенс тобы
1)
2)
3)
котангенс тобы
1)
2)
3)
4 тапсырма:
косинус тобы
Синус тобы
тангенс тобы:
котангенс тобы:
ТЕСТ
Бағалау
бағалау парағы
№
Оқушының аты -жөні
Үй тапсырмасы
1 тапс.
0-3 балл
2 тапс.
0-3 балл
3 тапс
5 балл
4 тапс.
7 балл
Белсенділігі
2 бал
Жалпы бал
Бағасы
1
2
3
4
5
Үйге тапсырма беру
Есептер жинағы бойынша №239,240
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz