Өлең мазмұнын суреттеу

№41 жалпы білім беретін орта мектебі
Сабақ жоспары
БАУБЕК БҰЛҚЫШЕВ
«ШЫҒЫС ҰЛЫНА ХАТ»
(7 класс)
Өткізген: Төреқұлова Л. Т
(қазақ тілі, әдебиеті пәні мұғалімі)
Ақтөбе-2013 жыл
Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі: Төреқұлова Л. Т
Ұйымдастыру кезеңі
(2 минут)
1. Оқушылармен амандасамын
2. Топқа бөлемін, таңдаған суреттері бойынша топқа бөлінеді, психоло-гиялық көңіл-күй сыйлаймын
От. Қай кезде де, қандай жағдайда да от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін жандар.
Су. Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар оқушылар.
Күн. Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын топ.
Ай. Ойшыл да арманшыл, қиындық-тарға мойымайтын ержүрек, батыл жандар.
3. Үй тапсырмасын қайталау
4. Бағалау әдісін түсіндіру: берілген жұлдызшаларды түстеріне қарай таратамын
- Амандасады
- От, су, күн, ай суреттерін таңдау арқылы 4 топқа бөлінеді
- Кейіпкерлерге мінездемеЛейтенант Ержанқатардағы жауынгер Кәкібайжауынгер Көжексанитар қыз Раушан
Қызығушы
лықты ояту
(3 минут)
1. Күннің жадын жазып, жаңа тақырыпты хабарлаймын.
2. Сабақтың мақсатын оқушыларға анықтату.
1. Күннің жадын, жаңа тақырыпты дәптерлеріне жазады.
2. Берілген жайма қағазға әр топ бүгінгі сабақтың мақсатын түрлі-түсті маркермен жазып шығады
Мағынаны тану
(15 минут)
- Баубек Бұлқышевтің өмір жолы мен шығармашылығымен таныстыру
- «Шығыс ұлына хат» мазмұнын 4 топқа бөлу:
- жазушы хатын Махамбеттің ұранымен бастайды, байланыс бар ма?
- ана мен Отан-ана ұғымын автор қалай байланыстырады?
- автор хаттты кімге арнаған?
- хатта қазақтың қандай қасиетті ұлдарының есімі аталады?
- «Ұлы Отан соғысында от кешкендер» бейнебаянын тамашалау, «Елім-ай әнін» тыңдату, талдау
- Хат мәтініне талдау жасату
- Әңгімеде сөз, ой қалай жазылған?
- Жалынды лепті сөйлемдер бар ма?
- Жұртшылық санасына ықпал ету үшін қандай тәсіл пайдаланылған? (үндеу, үгіттеу)
- Әңгімеде мақал-мәтел бар ма?
- Әңгіме кімге арнап жазылған?
- Қандай сөз пайдаланылған?
(назар аудару, қаратпа сөз)
- Оқушылар ғаламтор арқылы Баубек Бұлқышевтің кім екенін, қандай қызмет атқарғанын және қандай шығармалары бар екенін табады, топ болып ой бөліседі.
- Хат мазмұнын 4 топ бөліп оқиды, талдайды
1. Махамбет рухына бас ию.
2. Ана. Отан ана.
3. Болашақ ұрпақ үшін.
4. Ерлер есімі ұмытылмайды.
3. «Ұлы Отан соғысында от кешкендер» бейнебаян тамашалайды, халық әні «Елім-айды» тыңдап өзара сұрақ қояды, ой бөліседі
4. Мәтін талдайды
Баубек Бұлқышевтің өмірі мен шығармашылығына арналған слайд, Махамбеттің «Ереуіл атқа ер салмай» өлеңінің үнтаспасы, «Елім-ай» халық әні,
«Ұлы Отан соғысында от кешкендер» бейнебаян
Ой толғаныс
(10 минут)
Әр топ мүшелері өткен сабаққа рефлексия жасайды:
Мен . . . таныстым.
. . . маған оңай болған жоқ.
Ерекше ұнағаны . . .
. . . рахмет айтамын.
Мен болашақта . . . жазып көремін.
Келер күнге тілегім . . .
Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі: Төреқұлова Л. Т
Ұйымдастыру кезеңі
(2 минут)
- Оқушылармен амандасамын
2. Топқа бөлемін (Абай өлеңдерінің жалғасын табу арқылы)
- Амандасады
- Өлеңдердің жалғасын табу арқылы топқа бөлініп отырады
Қызығушылықты ояту
(3 минут)
- Ассоциация құру
- Өз нұсқасын ұсынады
- Өз білетіндері бойынша топтастырып постер дайындайды
- Мұғалімнің нұсқасымен салыстырады, талдайды
.
Мағынаны тану
(15 минут)
- ЖИГСО әдісі бойынша 4 топқа қара сөздер, оның шығу тарихы, жазылуы туралы мәтін тарату
- Жиырма тоғызыншы сөзді азат жолдар бойынша мәтінді 4-ке бөліп оқу
- Жиырма тоғызыншы сөзді үнтаспадан тыңдату
- «Екі жақты күнделік» толтырту
- Әр топ өздеріне тиісті бөлігін оқиды, жұпта, топта талдайды, көрші топтарға түсіндіреді
- Қара созді тыңдайды, жуан, жіңішке сұрақтар қояды
- Абай мен өз сынын, пікірін кестеге жазады
Слайд
«Абайдың қара сөздері» үнтаспа
Ой толғаныс
(10 минут)
- Сергіту «Абай» фильмі
- «Еркін жазу»:
- «Абай қара сөзін оқығаннан кейінгі түйгенім»
- «Абай атаға хат»
Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі: Төреқұлова Л. Т
Ұйымдастыру кезеңі
(2 минут)
- Оқушылармен амандасамын
- Топқа бөлемін (бойынша бөлінеді)
- Амандасады
- Үйге берілген тапсырма бойынша сөздермен 3 топқа бөлінеді
Қызығушылықты ояту
(3 минут)
Мағынаны тану
(15 минут)
«Шәкәрім шыңына шығу»
- Шәкәрім-Абай ұрпағы
- Шәкәрім-лирик (өлеңдерінің тақырыбы)
- Шәкәрім-аудармашы (кімнің қандай шығармаларын аударған?)
- Шәкәрім-эпик (поэмалары)
- Шәкәрім -сазгер (әндері)
- Шәкәрім -жазушы (әңгімелері, романы)
- Шәкәрім-тарихшы, ойшыл (зерттеулері, философиялық жазбалары) .
- Шығу тегі туралы айтады.
- «Жастарға өлеңін» оқиды, тақырып, идеясын ашады
- Мәтінмен жұмыс
- Сөздік жұмысын жүргізеді, таныс емес сөздерді талдайды
- Өлең құрылысына талдайды (1 шумақтан)
- Өлең мазмұнына қатысты өзара сұрақ қояды
- Шәкәрімге берілген осы пікірлерді дәлелдеу
Слайд
Т. Асар «Бұл ән, бұрынғы әннен өзгерек» бейнебаяны, «Аңыз адам» журналы
Ой толғаныс
(10 минут)
«Еркін жазу»:
- «Ел болашағы-жастар»
- «Шәкәрім шығармаларының түйіні»

Қысқа мерзімді жоспар Пән мұғалімі: Төреқұлова Л. Т
Ұйымдастыру кезеңі
(2минут)
- Оқушылармен амандасамын
- Топқа бөлемін (түрлі-түсті қима қағаздар арқылы)
- Амандасады
- Түрлі қима қағаздардан бір фигура құрастыру арқылы 2 топқа бөлініп отырады
Қызығушылықты ояту
- минут)
- Ахмет Байтұрсыновтың аудармашылық ісіне арналған мәтін таратады.
- «Түртіп алу» стратегиясы
V-маған таныс
+-мен үшін жаңа
-мен білетін түсінікке сәйкес келмейді
?-бұл туралы тереңірек білгім келеді
- Берілген мәтінді мұқият оқиды
- Қарандашпен мәтінге түртіп алу әдісі бойынша белгі қояды
Мағынаны тану
(15 минут)
- Білу: Мысалды оқу
- Түсіну: Сөздік жұмысын жүргізу
- Қолдану: Рөлге бөліп оқу, қойылым дайындау
- Талдау: Көркемдік тілі мен өлең құрылысына талдау
- Жинақтау: Жарнамалау, жарнама бойынша оқушылардың атқаратын қызметін бөліп беру
- Бағалау: Жарнама бойынша дауыс беру
- «Екі шыбын» мысалын оқиды
- Өлеңдегі мағынасы қиын сөздермен жұмыс:
Сабан тарту-
Мұрнын көкке көтеру-
Маңғаздану-
Ғибрат-
- Екі топ мәтін бойынша қойылым дайындайды
- Өлең құрылысына, тіліне талдау жасайды
- Өлең мазмұнын суреттеу
- Салынған сурет бойынша оқушылар суретке бағалау критерийлерін жазып дауыс береді
Ой толғаныс
(10 минут)
- Сергіту «Құмырсқа»
- Синкуейн әдісі бойынша мысалға анықтама еру
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz