Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сөздерді сипаттау
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сыныбы: 4А
Мерзімі: 25.04.2013
Уақыты: 14.20.- 15.05.
Сабақтың тақырыбы: Күнделік- менің құжатым.
Сабақтың мақсаты: Диалогтік оқыту (сұрақ- жауап)әдісін қолдана отырып, оқушылардың қазақ тілінде сөйлеу дағдыларын дамыту; жіктік жалғауды еске түсіре отырып, оны сөйлемдерде қолдана білу .
Сабақтың міндеті: Күнделік - менің құжатым тақырыбы бойынша жаңа сөздермен танысу, сұрақ- жауап арқылы өз ойын, пікірін еркін жеткізе білуге үйрету, жеке, жұптық, топтық жұмыс барысында ынтымақтастыққа, өзінің оқуына деген жауапкершілік сезімдерін тәрбиелеу.
Қолданылатын модульдер:
Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер.
Оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау әдістері.
Оқытуда АКТ- ны пайдалану.
Сыни тұрғыдан ойлау.
Оқудағы басқару және көшбасшылық.
Стратегиялық іс- әрекеттер: <<Ой тастау>>, <<Кластер>>әдісі (АКТ), жеке,жұптық, топтық жұмыс, <<Сөйлемді дұрыс құрастыр>> (АКТ), <<Алтын балыққа арналған аквариум>> (3 ойын), (қорытындыға) - <<Инсерт>> тәсілі, <<Бесбармақ>> әдісі. 3 оқушыны зерттеу үшін <> әдісі.
Күтілетін нәтиже:Диалогтік оқыту барысында оқушылар тілді түсінеді, қазақ тілінде сөйлеу дағдылары қалыптасады және өмірде қолдана алады, жіктік жалғауды сөйлемде таба алады.Ынтымақтастық әрекеті арқылы топта өзіне-өзі, өзгені бағалауға үйренеді.Оқушылар мұғалімнің жетелеуімен сабақтың тақырыбын анықтай алады. Топта жұмыс жасауға үйренеді, өз оқуларына деген жауапкершілік пайда болады.
Бағалау парағы. <<Бағдаршам>> әдісі бойынша.
Бөлімі
Уақыт өлшемі.
Бөлімнің мазмұны
Мұғалім іс- әркеті
Оқушы іс- әрекеті
Бағалау
(формативті, жиынтық)
Ресурстар
Кедергілер
І. Кіріспе
7 мин.
1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Психологиялық атмосфера құру.
3. 3 топ құру.
Амандасу.
Оқушылар тұрғызып, <<Көңілді би>> сергіту сәтін өткіземін.
Оқушыларға буынға бөлінген қима қағаздар беремін.
Оқушыларға бүгінгі күнге сәттілік тілеп, <<Алтын ережені>> еске түсіреміз.
Оқушылар амандасады, шеңберге тұрып, сергіту сәтін орындайды.
әрбір оқушы буын арқылы өз жартысын тауып, шыққан сөз бойынша тиісті орнына отырады.
Оқушылар ережені өздері айтады.
- тәртіп сақтау;
- белсенділік таныту;
- ұйымшылдық;
- Жауапкершілік;
<<жақсы, өте жақсы>>.
<<Көңілді би>> сергіту сәтінің бейнеролигі.
1 слайд.
Буынға бөлінген сөздер (кі-тап, дәп-тер, сөз-дік) 2 дана
<<Алтын ереже>> жазылған слайд
2 слайд.
оқушылардың өз пікірін айта алмауы;
қазақ тілінде сөздік қорының аздығы;
өз ойын қазақ тілінде толық жеткізе алмауы;
бір-бірінің пікір білдіруін сұрай алмауы (мысалы, <<Сен неге олай ойлайсың?>>-деп.
ІІ. Тұсаукесер.
10 мин.
ІІІ. Негізгі бөлім.
4. Өткенді еске түсіру, бекіту.
Өткен тақырыпты еске түсіру үшін оқушыларға А3 форматты қағаз таратылады, олар
<<Кластер>>әдісі арқылы бойынша <<Менің оқу құралдарым>> тақырыбын постерге салады. Кейін АКТ-да әр топ кезекпен шығып, тақтадағы Кластерді толтырады.
5. Үй тапсырмасын сұрау.
Жаңа тақырыпты анықтау үшін сұрақ қойылады.
Оқушыларға көмек ретінде ребус беріледі.
Сабақтың мақсаты айтылады.
<<Диалогтік оқыту әдісін қолдана отырып, оқушылардың қазақ тілінде сөйлеу дағдыларын дамыту;
Тақырып туралы мағлұмат беру.
бүгінгі сабақтың ерекше екенін айтамын, сәттілік тілеймін.
oo
oo Өткен сабақта не өттік?
oo Дұрыс.
Оқушыларға А3, маркерлер таратамын.
Шыққан топқа сұрақ қойып отырамын.
Тақырыпты бекіту үшін СТО сұрақтарын қоямын
oo І топқа- Сен оқу құралдарын қалай ұстайсың?
oo ІІ- топқа Оқу құралдары не үшін қажет?
oo ІІІ- топқа Оқу құралдарын неліктен таза ұстау керек?
oo Үйге не берілді?
Үй тапсырмасын 1-2 баладан сұраймын.
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбын анықтау үшін сендерге ребус беріледі.
Оқушыларға ребусты шешкен кезде сөз және жұрнақ шығатынын айтамын.
Сонымен тақырыбымыз қандай екен?
oo Дұрыс.
oo Сабағымыздың тақырыбы <<Күнделік- менің құжатым>>.
Оқушыларға слайд көрсетемін, тақырып туралы мағлұмат беремін.
oo Оқу құралдары
Оқушылар А-3 форматына салады.
Дайын болған топ шығып, қорғайды.
Тақпақ жаттау.
1-2 оқушы шығып, жаттаған тақпақтарын айтады.
Оқушылар ребусты топта шешеді.
Шешкен кезде <<Күнделік>> сөзі шығады.
Оқушылар шыққан сөзді қағазға жазады.
Әр топтан бір-бір оқушы сөзімен шығады, осылай сөз оқылып, тақырып анықталады.
<<Күнделік>>.
Формативті бағалау.
Оқушыларға өздерін, өзгелерді бағалау парақтарын таратамын, түсіндіремін.
Әр тапсырма сайын оқушылар өздерін, өзгелерді бағалап отырады.
Жақсы. Өте жақсы.
Жиынтық бағалау.
А3 форматы, түрлі түсті маркерлер, стикерлер.
Ребустар.
№3 слайд.
күнделік.
жалпы топтық шешім қабылдар алдында өз идеяларымен бөлісе алмауы;
- Уақыт тапшылығы;
- Топқа жұмыла алмауы;
- Кейбір оқушыларының қысқа жауап беруі;
- Бірінші кезекте ұялшықтық, сенімсіздік сезімдері
Жаңа сөздермен танысу.
1- Тапсырма.
Жаңа сөздерді қолдана отырып, диалог құрастыру.
Жаңа сөздерді ең алдымен өзім оқимын.
Оқушыларға жаңа сөздер жазылған қағаз беріледі.
Мұғалім 1- тапсырманы түсіндіреді.
Оқушылар бірнеше рет оқиды.
Оқушылар топта жаңа сөздерді қолдана отырып, диалог құрастырады.
Постерге жазып 2 оқушы шығып қорғайды.
Топта оқушылар өзара бағалап отырады.
Интерактивті тақтадағы жаңа сөздер слайды.
4 слайд.
5 мин
5- мин.
2- Тапсырма.
АКТ.
<<Сөйлемді дұрыс құрастыр.
Интерактивті тақтадағы тапсырма.
Сергіту сәті.
<<Қара жорға>> биі.
3- Тапсырма.
<<Алтын балыққа арналған аквариум>> әдісі.
Мұғалім тапсырманың ережесін түсіндіреді.
Мұғалім тапсырманың ережесін түсіндіреді.
Оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады.
Интерактивті тақтада әр топқа 2 сөйлемнен беріледі, олар сөйлемді дұрыс орналастырулары тиіс.
оқушы шығып басына алтын балықтың маскасын киеді, орындыққа отырады. Қалған топтың оқушылары кез келген сұрақтар қояды, жауап бере алмаса, топ мүшелеріне көмектесуге болады.
Бағалау парақтары
АКТ
Қай топтан шықса, сол топтың балалары сол баланы бағалайды.
5 слайд
<<Алтын балыққа>> арналған маска, орындық.
ІҮ. Қорытынды бөлім.
5 мин.
Сабақты бекіту.
Сөздерді сипаттау
1. Не туралы
2. 2-3 сын есім
3. Етістік
4. Жалпы фраза
Үйге тапсырма.
<<Менің күнделігім>> тақырыбына шағын эссе жазу.
<<Инсерт>> әдісі
<<Бесбармақ>> әдісі бойынша рефлексия жүргізіледі.
Тақырыпты жақсы түсінсе бармақты жоғары, орташа түсінсе, бармақты көлденең, түсінбесе, бармақты төмен түсіреді.
Мұғалім сабақты қорытындылайды. <<Синквейн>> әдісі бойынша тақырыпты қорытындылаймыз.
Әр топқа бір сөз беріледі, оқушылар сол сөзге сипаттама береді.
1-2 оқушының Бағалау парағын алып, неге олай бағалағанын дәлелдейді.
Әр топқа бірдей тапсырма.
Оқу құралдары оның ішінде
І-топ- <<Кітап>>
ІІ топ- <<Күнделік>>
ІІІ топ- <<Дәптер>>
Әр топ өз сөздеріне сипаттама береді.
Мысалы:
І топ- Кітап-
1. оқимыз, ашамыз, баға қойылады
2. қызық, әдемі, үлкен
3. қағаздан жасалған
ІІ топ-Күнделік
1. ашамыз, жазамыз
2. әдемі, үлкен
3. қағаздан жасалған
ІІІ-топ- Дәптер
1. ашамыз, жазамыз, баға қойылады
2. әдемі, таза
3. қағаздан жасалған
Формативті бағалау.
бағалау парағы.
Постер, маркер
Сыныбы: 4А
Мерзімі: 25.04.2013
Уақыты: 14.20.- 15.05.
Сабақтың тақырыбы: Күнделік- менің құжатым.
Сабақтың мақсаты: Диалогтік оқыту (сұрақ- жауап)әдісін қолдана отырып, оқушылардың қазақ тілінде сөйлеу дағдыларын дамыту; жіктік жалғауды еске түсіре отырып, оны сөйлемдерде қолдана білу .
Сабақтың міндеті: Күнделік - менің құжатым тақырыбы бойынша жаңа сөздермен танысу, сұрақ- жауап арқылы өз ойын, пікірін еркін жеткізе білуге үйрету, жеке, жұптық, топтық жұмыс барысында ынтымақтастыққа, өзінің оқуына деген жауапкершілік сезімдерін тәрбиелеу.
Қолданылатын модульдер:
Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер.
Оқыту үшін бағалау, оқуды бағалау әдістері.
Оқытуда АКТ- ны пайдалану.
Сыни тұрғыдан ойлау.
Оқудағы басқару және көшбасшылық.
Стратегиялық іс- әрекеттер: <<Ой тастау>>, <<Кластер>>әдісі (АКТ), жеке,жұптық, топтық жұмыс, <<Сөйлемді дұрыс құрастыр>> (АКТ), <<Алтын балыққа арналған аквариум>> (3 ойын), (қорытындыға) - <<Инсерт>> тәсілі, <<Бесбармақ>> әдісі. 3 оқушыны зерттеу үшін <
Күтілетін нәтиже:Диалогтік оқыту барысында оқушылар тілді түсінеді, қазақ тілінде сөйлеу дағдылары қалыптасады және өмірде қолдана алады, жіктік жалғауды сөйлемде таба алады.Ынтымақтастық әрекеті арқылы топта өзіне-өзі, өзгені бағалауға үйренеді.Оқушылар мұғалімнің жетелеуімен сабақтың тақырыбын анықтай алады. Топта жұмыс жасауға үйренеді, өз оқуларына деген жауапкершілік пайда болады.
Бағалау парағы. <<Бағдаршам>> әдісі бойынша.
Бөлімі
Уақыт өлшемі.
Бөлімнің мазмұны
Мұғалім іс- әркеті
Оқушы іс- әрекеті
Бағалау
(формативті, жиынтық)
Ресурстар
Кедергілер
І. Кіріспе
7 мин.
1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Психологиялық атмосфера құру.
3. 3 топ құру.
Амандасу.
Оқушылар тұрғызып, <<Көңілді би>> сергіту сәтін өткіземін.
Оқушыларға буынға бөлінген қима қағаздар беремін.
Оқушыларға бүгінгі күнге сәттілік тілеп, <<Алтын ережені>> еске түсіреміз.
Оқушылар амандасады, шеңберге тұрып, сергіту сәтін орындайды.
әрбір оқушы буын арқылы өз жартысын тауып, шыққан сөз бойынша тиісті орнына отырады.
Оқушылар ережені өздері айтады.
- тәртіп сақтау;
- белсенділік таныту;
- ұйымшылдық;
- Жауапкершілік;
<<жақсы, өте жақсы>>.
<<Көңілді би>> сергіту сәтінің бейнеролигі.
1 слайд.
Буынға бөлінген сөздер (кі-тап, дәп-тер, сөз-дік) 2 дана
<<Алтын ереже>> жазылған слайд
2 слайд.
оқушылардың өз пікірін айта алмауы;
қазақ тілінде сөздік қорының аздығы;
өз ойын қазақ тілінде толық жеткізе алмауы;
бір-бірінің пікір білдіруін сұрай алмауы (мысалы, <<Сен неге олай ойлайсың?>>-деп.
ІІ. Тұсаукесер.
10 мин.
ІІІ. Негізгі бөлім.
4. Өткенді еске түсіру, бекіту.
Өткен тақырыпты еске түсіру үшін оқушыларға А3 форматты қағаз таратылады, олар
<<Кластер>>әдісі арқылы бойынша <<Менің оқу құралдарым>> тақырыбын постерге салады. Кейін АКТ-да әр топ кезекпен шығып, тақтадағы Кластерді толтырады.
5. Үй тапсырмасын сұрау.
Жаңа тақырыпты анықтау үшін сұрақ қойылады.
Оқушыларға көмек ретінде ребус беріледі.
Сабақтың мақсаты айтылады.
<<Диалогтік оқыту әдісін қолдана отырып, оқушылардың қазақ тілінде сөйлеу дағдыларын дамыту;
Тақырып туралы мағлұмат беру.
бүгінгі сабақтың ерекше екенін айтамын, сәттілік тілеймін.
oo
oo Өткен сабақта не өттік?
oo Дұрыс.
Оқушыларға А3, маркерлер таратамын.
Шыққан топқа сұрақ қойып отырамын.
Тақырыпты бекіту үшін СТО сұрақтарын қоямын
oo І топқа- Сен оқу құралдарын қалай ұстайсың?
oo ІІ- топқа Оқу құралдары не үшін қажет?
oo ІІІ- топқа Оқу құралдарын неліктен таза ұстау керек?
oo Үйге не берілді?
Үй тапсырмасын 1-2 баладан сұраймын.
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбын анықтау үшін сендерге ребус беріледі.
Оқушыларға ребусты шешкен кезде сөз және жұрнақ шығатынын айтамын.
Сонымен тақырыбымыз қандай екен?
oo Дұрыс.
oo Сабағымыздың тақырыбы <<Күнделік- менің құжатым>>.
Оқушыларға слайд көрсетемін, тақырып туралы мағлұмат беремін.
oo Оқу құралдары
Оқушылар А-3 форматына салады.
Дайын болған топ шығып, қорғайды.
Тақпақ жаттау.
1-2 оқушы шығып, жаттаған тақпақтарын айтады.
Оқушылар ребусты топта шешеді.
Шешкен кезде <<Күнделік>> сөзі шығады.
Оқушылар шыққан сөзді қағазға жазады.
Әр топтан бір-бір оқушы сөзімен шығады, осылай сөз оқылып, тақырып анықталады.
<<Күнделік>>.
Формативті бағалау.
Оқушыларға өздерін, өзгелерді бағалау парақтарын таратамын, түсіндіремін.
Әр тапсырма сайын оқушылар өздерін, өзгелерді бағалап отырады.
Жақсы. Өте жақсы.
Жиынтық бағалау.
А3 форматы, түрлі түсті маркерлер, стикерлер.
Ребустар.
№3 слайд.
күнделік.
жалпы топтық шешім қабылдар алдында өз идеяларымен бөлісе алмауы;
- Уақыт тапшылығы;
- Топқа жұмыла алмауы;
- Кейбір оқушыларының қысқа жауап беруі;
- Бірінші кезекте ұялшықтық, сенімсіздік сезімдері
Жаңа сөздермен танысу.
1- Тапсырма.
Жаңа сөздерді қолдана отырып, диалог құрастыру.
Жаңа сөздерді ең алдымен өзім оқимын.
Оқушыларға жаңа сөздер жазылған қағаз беріледі.
Мұғалім 1- тапсырманы түсіндіреді.
Оқушылар бірнеше рет оқиды.
Оқушылар топта жаңа сөздерді қолдана отырып, диалог құрастырады.
Постерге жазып 2 оқушы шығып қорғайды.
Топта оқушылар өзара бағалап отырады.
Интерактивті тақтадағы жаңа сөздер слайды.
4 слайд.
5 мин
5- мин.
2- Тапсырма.
АКТ.
<<Сөйлемді дұрыс құрастыр.
Интерактивті тақтадағы тапсырма.
Сергіту сәті.
<<Қара жорға>> биі.
3- Тапсырма.
<<Алтын балыққа арналған аквариум>> әдісі.
Мұғалім тапсырманың ережесін түсіндіреді.
Мұғалім тапсырманың ережесін түсіндіреді.
Оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады.
Интерактивті тақтада әр топқа 2 сөйлемнен беріледі, олар сөйлемді дұрыс орналастырулары тиіс.
оқушы шығып басына алтын балықтың маскасын киеді, орындыққа отырады. Қалған топтың оқушылары кез келген сұрақтар қояды, жауап бере алмаса, топ мүшелеріне көмектесуге болады.
Бағалау парақтары
АКТ
Қай топтан шықса, сол топтың балалары сол баланы бағалайды.
5 слайд
<<Алтын балыққа>> арналған маска, орындық.
ІҮ. Қорытынды бөлім.
5 мин.
Сабақты бекіту.
Сөздерді сипаттау
1. Не туралы
2. 2-3 сын есім
3. Етістік
4. Жалпы фраза
Үйге тапсырма.
<<Менің күнделігім>> тақырыбына шағын эссе жазу.
<<Инсерт>> әдісі
<<Бесбармақ>> әдісі бойынша рефлексия жүргізіледі.
Тақырыпты жақсы түсінсе бармақты жоғары, орташа түсінсе, бармақты көлденең, түсінбесе, бармақты төмен түсіреді.
Мұғалім сабақты қорытындылайды. <<Синквейн>> әдісі бойынша тақырыпты қорытындылаймыз.
Әр топқа бір сөз беріледі, оқушылар сол сөзге сипаттама береді.
1-2 оқушының Бағалау парағын алып, неге олай бағалағанын дәлелдейді.
Әр топқа бірдей тапсырма.
Оқу құралдары оның ішінде
І-топ- <<Кітап>>
ІІ топ- <<Күнделік>>
ІІІ топ- <<Дәптер>>
Әр топ өз сөздеріне сипаттама береді.
Мысалы:
І топ- Кітап-
1. оқимыз, ашамыз, баға қойылады
2. қызық, әдемі, үлкен
3. қағаздан жасалған
ІІ топ-Күнделік
1. ашамыз, жазамыз
2. әдемі, үлкен
3. қағаздан жасалған
ІІІ-топ- Дәптер
1. ашамыз, жазамыз, баға қойылады
2. әдемі, таза
3. қағаздан жасалған
Формативті бағалау.
бағалау парағы.
Постер, маркер
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz