Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Дұрыс бөлшек
Оңтүстік Қазақстан облысы
Созақ ауданы . Сызған ауылы
Ғани Мұратбаев атындағы жалпы орта мектеп
М А Т Е М А Т И К А
5 сынып
Математика-информатика пәні мұғалімі
Хамраева Мария
Математиканы оқытуда есептеу техникасын пайдалану оқушыларды ынталандырып, олардың бойындағы қабілетінің дамып көрінуіне және пәнге, жаңа техникаға деген қызығушылығын арттырады. Қазіргі уақытта компьютерді математика сабағында тек
қана иллюстрация, тестілеу үшін ғана қолдану жеткілікті емес. Компьютер оқу үрдісінің барлық кезеңдерінде қолданылуы қажет: жаңа тақырыпты түсіндіруде, бекітуде, қайталауда, білімді, іскерлікті тексеруде. Енді өз пәндерімізді оқытуда ақпараттандыру технологияларын қолдану жағдайларына тоқталайық. Оқыту әдістемесіне компьютерді енгізу, оқушының ойлауына, сезіміне, еске сақтауына, танымдық, ынталылық әрекеттеріне оң ықпал жасап, жақсы нәтиже береді. Компьютерді оқу процесіне қолданғанда, компьютер оқушының ойлау қызметін көз алдына әкеліп көрсеткендей болады. Дәстүрлі оқыту жағдайында мұғалімдер, яғни біздер сыныптағы әр оқушының жұмыс істеу ерекшеліктерін ескеріп отыруы мүмкін емес , ал компьютерді қолданғанда бұл жағдай толығымен шешіледі. Яғни, компьютерді қолданғанда, өткізілген сабақтың сапасы артады және оқушылардың танымдылық, біліктілік, өз беттерінше жұмыс жасау қызметтері белсенді түрде өтеді.
Сабақтың мақсаты :қайталау , жалпылау ,тарау бойынша
алған білімдерін жүйелеп , бақылау
Білімділік - Өткен тақырыптарды қайталау;жай
бөлшектерді қосу және азайту
ережелерін
пысықтау; координаталық
сәуледе берілген нүктені табу
ережесі, бөлшектің алымы мен
бөлімі туралы оқушылардың
түсініктерін нығайтып бекіту ;
Дамытушылық - Оқушылардың логикалық ойлау ,есте
сақтау және суреттермен ,
координаталық сәулемен жұмыс
істеу қабілеттерін дамыту ;
Тәрбиелік - Жұмыстағы ұқыптылыққа ,
жауапкершілікке , нақтылыққа ,
уақытты сезінуге ,көпшілікпен
жұмыс жасауға тәрбиелеу ;
Сабақтың түрі : Аралас сабақ .
Сабақтың пішімі : жеке, фронталдық, топтық .
Әдіс - тәсілдер : сұрақ-жауап, түсіндіру ,
қызығушылығын ояту,ойын
элементтерін қолдану .
Құрал-жабдықтар : компьютер сыныбы , мультимедия
проекторы ,түрлі-түсті қалам,
үлестірме қағаздар .
С а б а қ б а р ы с ы :
І. Ұйымдастыру кезеңі . Әрбір оқушыдан өзінің айтқанын хормен айтуды сұрайды .
- Туысым , досым жұрағат ;
- Әрбір сабақ үйрену ұғу ұлағат ;
- Әрбір ісім тірлік тірек адамдық ;
- Әрбір сөзім шындық , бірлік адалдық .
ІІ. Үй тапсырманы тексеру .
Ал енді балалар үйге берілген тапсырманы тексерейік . Оны тексеру үшін мен сендерге 16 сұрақтан тұратын тест дайындап келдім . Әрбір оқушы 16 торкөзден тұратын перфокарта дайындайды .Оқушыларға тест сұрақтары таратылады .Оқушылар жауабын перфокартаға белгілейді . Жұмыс соңында алдыңғы келісім бойынша бірдей әріптерді /а , в , немесе с / бір сызықпен сызады . Нәтижесінде бір ою - өрнек шығу керек.Оқушылар тапсырманы дұрыс орындаса , мұғалімдегі кілт бойынша ою-өрнек бірдей болып шығады .
1
В
2
С
3
С
4
С
С
6
А
7
А
8
С
9
В
10
В
11
С
12
С
13
С
14
С
15
С
16
А
Дұрыс жауап берген оқушыға бір <<Күн>> беріледі . Әрбір оқушының алған белгіше бағалау кестеге енгізіліп отырады.
ҚОШҚАРМҮЙІЗ
ІІІ. Есептерді шығару.Балалар есімізге түсірейікші . /слайдтар көрсетіледі /.
Ауызша есеп. - Марат және Самат бір алманы ортасынан тең бөлген кезде , алманың ішінде тағы екі құрттың бар екенін көреді . Марат өзінің алмасынан жартысын құртқа бөліп берді . Самат та өз алмасының жартысын құртқа бөліп берді . Әрбір құртқа алманың қандай бөлігі берілді ?
№1. Суреттерге қарап аралас санды құрастырып , оны бұрыс бөлшекке айналдыр .
Жауаптар:
№2. Суретке қарап бұрыс бөлшекті құрастырып ,
оны аралас сан түрінде жазып көрсет .
Жауаптар:
Жауаптар:
№3. Аралас сандарды , дұрыс , бұрыс бөлшектерді оқып , дұрыс бөлшек пен бұрыс бөлшектің анықтамасын айт .
№ 4 тапсырма .
Бұл тапсырма компьютерде орындалады . Оқушы компьютерде бір - біріне тең бөлшектерді тауып , координаталық сәуледе оларды көрсету керек . Дұрыс жауап берген оқушыға бір <<күн >> беріледі .
Енді сынып оқушылары екі топқа бөлінеді . Екі топқа да мынандай есеп беріледі .
ЭРАТОСФЕН
ВАТИКАН
Осы екі тапсырмаға тез әрі дұрыс жауап берген
топтың әрбір мүшесіне бір ұпай беріледі.
№ 7 . Келесі кезеңде барлық оқушыға тапсырма-парағы таратылады .
Ол тапсырмада көрсетілген бөлшектерді оқушы
түрлі-түсті қаламмен бояп көрсету керек .
Сабақты қорытындылау .
Үй тапсырмасы
Суретке қарап жаз.Төртбұрыштың қандай бөлігі боялған? Бөлшектің қандай екенін анықтап,санды түзуде көрсет .
1
4
Дұрыс бөлшек
0
1
0
1
0
1
0
1
0
1
0
1
0
1
0
1
0
1
0
1
IX. Рефлексия. (рефлексикалық карточканы әрбір оқушыға дайындап қою керек )
> Саған сабақ ұнады ма ?______________
> Сабақта не ұнамады ? _______________________________________
> Бүгінгі сабақта өз-өзіңді бағала/5 баллдық жүйе/ __________________________
> Сабақтың қай кезеңі қызық болды деп ойлайсын ?
_____________________________________________
Мұндай сауалнаманың күтпеген нәтижені беруі мүмкін.Бірақ ол нәтиже біздің мұғалім ретіндегі өсуімізге үлкен ықпал етеді деп ойлаймын . Оқушыларда ойланып келесі сабақта дайындалып келіп , өз-өздеріне жақсы баға қоюға тырысады .
Х. Оқушылардың жұмыс нәтижесін бағалау.
Дұрыс жауап берген оқушылардың алған белгішелер бағалау кестеге енгізіліп отырады
Партаның қатар саны
1
2
Оң
Сол
Оң
Сол
1-қатар
+++
+
+
++
2-қатар
++
++
+
3-қатар
++
+
+
4-қатар
+++++
++
++++++
+
5-қатар
+++++++++
+
+++++
+++++++
Созақ ауданы . Сызған ауылы
Ғани Мұратбаев атындағы жалпы орта мектеп
М А Т Е М А Т И К А
5 сынып
Математика-информатика пәні мұғалімі
Хамраева Мария
Математиканы оқытуда есептеу техникасын пайдалану оқушыларды ынталандырып, олардың бойындағы қабілетінің дамып көрінуіне және пәнге, жаңа техникаға деген қызығушылығын арттырады. Қазіргі уақытта компьютерді математика сабағында тек
қана иллюстрация, тестілеу үшін ғана қолдану жеткілікті емес. Компьютер оқу үрдісінің барлық кезеңдерінде қолданылуы қажет: жаңа тақырыпты түсіндіруде, бекітуде, қайталауда, білімді, іскерлікті тексеруде. Енді өз пәндерімізді оқытуда ақпараттандыру технологияларын қолдану жағдайларына тоқталайық. Оқыту әдістемесіне компьютерді енгізу, оқушының ойлауына, сезіміне, еске сақтауына, танымдық, ынталылық әрекеттеріне оң ықпал жасап, жақсы нәтиже береді. Компьютерді оқу процесіне қолданғанда, компьютер оқушының ойлау қызметін көз алдына әкеліп көрсеткендей болады. Дәстүрлі оқыту жағдайында мұғалімдер, яғни біздер сыныптағы әр оқушының жұмыс істеу ерекшеліктерін ескеріп отыруы мүмкін емес , ал компьютерді қолданғанда бұл жағдай толығымен шешіледі. Яғни, компьютерді қолданғанда, өткізілген сабақтың сапасы артады және оқушылардың танымдылық, біліктілік, өз беттерінше жұмыс жасау қызметтері белсенді түрде өтеді.
Сабақтың мақсаты :қайталау , жалпылау ,тарау бойынша
алған білімдерін жүйелеп , бақылау
Білімділік - Өткен тақырыптарды қайталау;жай
бөлшектерді қосу және азайту
ережелерін
пысықтау; координаталық
сәуледе берілген нүктені табу
ережесі, бөлшектің алымы мен
бөлімі туралы оқушылардың
түсініктерін нығайтып бекіту ;
Дамытушылық - Оқушылардың логикалық ойлау ,есте
сақтау және суреттермен ,
координаталық сәулемен жұмыс
істеу қабілеттерін дамыту ;
Тәрбиелік - Жұмыстағы ұқыптылыққа ,
жауапкершілікке , нақтылыққа ,
уақытты сезінуге ,көпшілікпен
жұмыс жасауға тәрбиелеу ;
Сабақтың түрі : Аралас сабақ .
Сабақтың пішімі : жеке, фронталдық, топтық .
Әдіс - тәсілдер : сұрақ-жауап, түсіндіру ,
қызығушылығын ояту,ойын
элементтерін қолдану .
Құрал-жабдықтар : компьютер сыныбы , мультимедия
проекторы ,түрлі-түсті қалам,
үлестірме қағаздар .
С а б а қ б а р ы с ы :
І. Ұйымдастыру кезеңі . Әрбір оқушыдан өзінің айтқанын хормен айтуды сұрайды .
- Туысым , досым жұрағат ;
- Әрбір сабақ үйрену ұғу ұлағат ;
- Әрбір ісім тірлік тірек адамдық ;
- Әрбір сөзім шындық , бірлік адалдық .
ІІ. Үй тапсырманы тексеру .
Ал енді балалар үйге берілген тапсырманы тексерейік . Оны тексеру үшін мен сендерге 16 сұрақтан тұратын тест дайындап келдім . Әрбір оқушы 16 торкөзден тұратын перфокарта дайындайды .Оқушыларға тест сұрақтары таратылады .Оқушылар жауабын перфокартаға белгілейді . Жұмыс соңында алдыңғы келісім бойынша бірдей әріптерді /а , в , немесе с / бір сызықпен сызады . Нәтижесінде бір ою - өрнек шығу керек.Оқушылар тапсырманы дұрыс орындаса , мұғалімдегі кілт бойынша ою-өрнек бірдей болып шығады .
1
В
2
С
3
С
4
С
С
6
А
7
А
8
С
9
В
10
В
11
С
12
С
13
С
14
С
15
С
16
А
Дұрыс жауап берген оқушыға бір <<Күн>> беріледі . Әрбір оқушының алған белгіше бағалау кестеге енгізіліп отырады.
ҚОШҚАРМҮЙІЗ
ІІІ. Есептерді шығару.Балалар есімізге түсірейікші . /слайдтар көрсетіледі /.
Ауызша есеп. - Марат және Самат бір алманы ортасынан тең бөлген кезде , алманың ішінде тағы екі құрттың бар екенін көреді . Марат өзінің алмасынан жартысын құртқа бөліп берді . Самат та өз алмасының жартысын құртқа бөліп берді . Әрбір құртқа алманың қандай бөлігі берілді ?
№1. Суреттерге қарап аралас санды құрастырып , оны бұрыс бөлшекке айналдыр .
Жауаптар:
№2. Суретке қарап бұрыс бөлшекті құрастырып ,
оны аралас сан түрінде жазып көрсет .
Жауаптар:
Жауаптар:
№3. Аралас сандарды , дұрыс , бұрыс бөлшектерді оқып , дұрыс бөлшек пен бұрыс бөлшектің анықтамасын айт .
№ 4 тапсырма .
Бұл тапсырма компьютерде орындалады . Оқушы компьютерде бір - біріне тең бөлшектерді тауып , координаталық сәуледе оларды көрсету керек . Дұрыс жауап берген оқушыға бір <<күн >> беріледі .
Енді сынып оқушылары екі топқа бөлінеді . Екі топқа да мынандай есеп беріледі .
ЭРАТОСФЕН
ВАТИКАН
Осы екі тапсырмаға тез әрі дұрыс жауап берген
топтың әрбір мүшесіне бір ұпай беріледі.
№ 7 . Келесі кезеңде барлық оқушыға тапсырма-парағы таратылады .
Ол тапсырмада көрсетілген бөлшектерді оқушы
түрлі-түсті қаламмен бояп көрсету керек .
Сабақты қорытындылау .
Үй тапсырмасы
Суретке қарап жаз.Төртбұрыштың қандай бөлігі боялған? Бөлшектің қандай екенін анықтап,санды түзуде көрсет .
1
4
Дұрыс бөлшек
0
1
0
1
0
1
0
1
0
1
0
1
0
1
0
1
0
1
0
1
IX. Рефлексия. (рефлексикалық карточканы әрбір оқушыға дайындап қою керек )
> Саған сабақ ұнады ма ?______________
> Сабақта не ұнамады ? _______________________________________
> Бүгінгі сабақта өз-өзіңді бағала/5 баллдық жүйе/ __________________________
> Сабақтың қай кезеңі қызық болды деп ойлайсын ?
_____________________________________________
Мұндай сауалнаманың күтпеген нәтижені беруі мүмкін.Бірақ ол нәтиже біздің мұғалім ретіндегі өсуімізге үлкен ықпал етеді деп ойлаймын . Оқушыларда ойланып келесі сабақта дайындалып келіп , өз-өздеріне жақсы баға қоюға тырысады .
Х. Оқушылардың жұмыс нәтижесін бағалау.
Дұрыс жауап берген оқушылардың алған белгішелер бағалау кестеге енгізіліп отырады
Партаның қатар саны
1
2
Оң
Сол
Оң
Сол
1-қатар
+++
+
+
++
2-қатар
++
++
+
3-қатар
++
+
+
4-қатар
+++++
++
++++++
+
5-қатар
+++++++++
+
+++++
+++++++
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz