Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Нүкте координаталары

Cабақтың тақырыбы: <<Санау жүйесі>> қорытындылау сабағы
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Cанау жүйелері тақырыбы бойынша білімдерін жүйеге келтіріп, санау жүйелерін есептеу кезінде олардың бөліктері мен дағдыларын білімдерін қалыптастыру.
Тәрбиелік: Компьютермен жұмыс істеуде ұқыптылыққа, техника қауіпсіздігін дұрыс сақтай білуге үйрету.
Дамытушылық: Сабақтан алған білімдерін күнделікті тұрмыста, еңбекте және басқа пәндерге пайдалана білуге үйрету.
Сабақтың типі: Аралас сабақ.
Сабақтың түрі: Білімді, іскерлікті және дағдыны жетілдіру сабағы
Қолданылатын көрнекіліктер: интерактивті тақта, компьютер, жұмыс дәптері
Сабақтың өту жоспары: І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (Еске түсіру)
І. Кім білімпаз
ІІ. Кестені толтыру.
IV. Кім жылдам (есептер шығару)
V. Сергіту сәті
VI. Ойға шабуыл
VII. Нүктемен сурет салу
VIIІ.Сабақты қорытындылау.
ІХ. Үй тапсырмасы.

Сабақтың тақырыбы бойынша теориялық білімін тексеру мақсатында оқушыларға сұрақтар қою.
1. Сан түсінігі дегеніміз не?
2. Санау жүйесі дегеніміз не?
3. Санау жүйесі неше топқа бөлінеді?
4. Позициялық емес санау жүйесі дегеніміз не?
5. Позициялық санау жүйесі дегеніміз не?
6. Разряд дегеніміз не?
7. Позициялық емес санау жүйесі қандай сандар жатады?

Кестені толтыру

Кім жылдам Позициялық емес санау жүйесі
1-деңгей. <<Лайықты деңгей>>
Өз алдарында жеке-жеке есептер
2-деңгей. <<Міндетті деңгей>>

1-тапсырма. Екілік санау жүйесіндегі сандарды ондық санау жүйесіне көшіріңдер:
101002 =
2010
0111012 =
2910
101002 =
2010
0111012 =
2910
2-тапсырма. Ондық санау жүйесіндегі сандарды екілік санау жүйесіне көшіріңдер:
2-тапсырма. Ондық санау жүйесіндегі сандарды екілік санау жүйесіне көшіріңдер:
3-деңгей <<Жоғары деңгей>>

3-тапсырма. Он алтылық санау жүйесіндегі сандарды ондық санау жүйесіне көшіріңдер:
3-тапсырма. Он алтылық санау жүйесіндегі сандарды ондық санау жүйесіне көшіріңдер:

24510 =
111101012
18610 =
101110102
24510 =
111101012
18610 =
101110102
Сергіту сәті
Сергітудің енді сәтін бастайық
Бір-екі-үш,алға қадам басайық
Орнымыздан тұрып қолды созайық
Шаршамайық,тағы бір іс жасайық.
Бір-екі оңға,үш-төрт солға
Сау болудың қамын біздер жасайық!!!
Сергітудің енді сәтін бастайық
Бір-екі-үш,алға қадам басайық
Орнымыздан тұрып қолды созайық
Шаршамайық,тағы бір іс жасайық.
Бір-екі оңға,үш-төрт солға
Сау болудың қамын біздер жасайық!!!

Шығармашылық есеп.

Әрбір оқушыға кестесі бар кәртішке таратылады. Оқушылар осы кестелерді пайдалана отырып, тапсырманы орындау керек.

Нүктемен сурет салу

1-кестеде екілік санау жүйесінде берілген нүкте нөмірлері мен координаталары келтірілген.

2-кестеде нүкте нөмірлері мен әртүрлі санау жүйесінде берілген оның координаталары көрсетілген.

Кейбір нүктенің координаталарын көрсетілген санау жүйесінде арифметикалық амалдарды орындап, табу керек. Әр нүктенің өз координаталарын ондық санау жүйесіне айналдырып, координата жазықтығында нүктемен белгілеп қойыңыз. Санау жүйелерін дұрыс айналдырып, нүктелерді бір-бірімен байланыстырса, бір сурет пайда болады.

1-кесте 2-кесте№ Нүкте координаталары
Х У
1 10012 10012
2 1112 10012
3 1012 10012
4 1002 1112
5 112 1012
6 1012 1012
7 10002 1012
8 10002 112
9 1002*102 12
10 1012 12
11 112 12

№ Нүкте координаталары
Х У
1 1002 1002
2 1012 1102
3 1102 1002*102
4 1102 1002
5 1002*102 1002
6 1112 12
7 1002*102 1102
8 10012 10002

Оқушылар қай кестемен жұмыс істейтіндерін өздері таңдайды. (Координата жазықтығында пайда болған суреттердің біріншісі өздігінше 2 санының стильді суреті болса, ал екіншісі кесте -0 цифрын көрсетеді.)
Рәміздеріміздің 20 жылдығына орай 20 санын Paint бағдарламасына салу
Бағалау.
Үйге тапсырма:
Мына кестеде санау жүйелерін дұрыс айналдырып, нүктелерді бір-бірімен байланыстырса, бір сурет пайда болады.

Ұқсас жұмыстар
Жазықтықтағы екі нүктенің арақашықтығы
Екілік санау жүйесінен ондыққа және қайта ауыстыру
Осьтік симметриялы фигураны тап
Теріс сандар
Сызықтық функцияның графигі
Тікбұрышты координаталар жүйесі
Осьтік және центрлік симметрия
Квадрат теңсіздік
Жоспар орта мерзім.6 сынып. математика
Сабақтың мақсатын оқушылармен бірге анықтау
Пәндер