Зейінді тудырып отыру керек, балаларда ырықты зейін

Ата-аналар конференциясының тақырыбы: «Мектеппен отбасы бірлігі, болашақ ұрпақ тірлігі»

Өту барысы:

І бөлім

1. Топқа бөлу /алма, алмұр, шие/

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\Foto\Фото1882.jpg C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\Foto\Фото1881.jpg

Жаттығу:«Бумба -Юмба» тайпасы

Мақсаты : топ арасында амандасып, жағымды көңіл -күй сыйлау

Нұсқау: барлығымыз Бумба-Юмба тайпасына қоршауға түсіп қалыппыз. Бұл жердің салты біздің салтымыздан өзгеше. Осы тайпаның салты бойынша амандасайық.

1 /қолымды бір шапалақтағанда/ - мұрын түйістіреміз

2 /шапалақтағанда/ - құлақ

3 /шапалақтағанда/ - арқа

4 /шапалақтағанда/ - шынтақ

5 /шапалақтағанда / - тізе

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\Foto\Фото1888.jpg C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\Foto\Фото1887.jpg

1. Баяндама: «Ата -ана мен оқушы арасындағы ынтымақты қарым-қатынас» Мектеп психологі: Кажкенова Айнагул Марленқызы

Қоғамдағы барлық оқыту және тәрбиелеу іс-әрекетімен шұғылданатын әлеуметтік институттардың ішінде отбасы мен мектеп тәрбиесінің маңызы зор.

Балалардың алғашқы өсіп-өнуі, қалыптасуы, әлеуметтік қарым-қатынасы, байланыстары, іс-қимылдар мен мінез-құлық нормаларын меңгеруі отбасынан басталады.

Мектепте бала білім алып, жан-жағындағы құрдастарымен, қоршаған ортамен қарым-қатынасқа түсіп, сонымен бірге тәрбиеленіп шығады.

Отбасының аса құнды ықпалы мен әсерін өмірдегі ешнәрсенің күшімен салыстыруға болмайды. Сондықтан да, мұғалім мен отбасының тығыз қарым-қатынаста болуы міндетті және отбасы мәртебесін биіктетуі шарт.

Ата-ананың тілегі - баласының жақсы адам болуы, еңбексүйгіштігі, оқу мен еңбектегі табыстары.

Баланы жастан бақпасаң

Жамандықтан қақпасаң

Қадірден жұрдай қасқа боп,

Кешкенің өмір босқа тек. - дегендей ыстық-суығына күймейтін, жақсылығына сүйнбейтін ата-ана жоқ шығар. Балаға білім, тәрбеи беруде басты тұлға ұстаз болса, оны жалғастырушы, демеуші -ата-ана.

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\Foto\Фото1894.jpg

1 тапсырма. «Киіз үй»

Шаңырақ - отбасы балаға қандай біріккен тәрбие беру керек?

Уық - мектеп балаға қандай біріккен тәрбие беру керек?

Кереге - осы тәрбиелерді алған бала қандай болады?

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\Foto\Фото1904.jpg C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\Foto\Фото1903.jpg

2 тапсырма. «Сөйлемді аяқта»

І топ

  1. Егер баланы үнемі сынап отырса, оқуға құлқы болмайды
  2. Балаға үнемі күлсе, бұйығы болып өседі
  3. Баланы қолдап отырса, өз қадірі үшін оқиды

І І топ

  1. Баланы қолдап отырса, ол өз бағасы үшін оқиды
  2. Бала төзімділікте өссе, адал болып жетіледі
  3. Бала қауіпсіз жағдайда өссе, ол адамға сеніммен қарайды

І І І топ

  1. Бала кекшілдікте өссе, ол қатігез болып өседі
  2. Бала адалдықта өссе, адал болып жетіледі
  3. Бала түсіністікте және сүйіспеншілікте өссе, бұл әлемнен махаббат табуға болады

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\Foto\Фото1916.jpg

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\Foto\Фото1915.jpg C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\Foto\Фото1912.jpg

ІІ бөлім.

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\Foto\Фото1927.jpg 1. Топқа бөлу. «Үй, адам»

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\Foto\Фото1923.jpg C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\Foto\Фото1925.jpg

2. Баяндама. «Жасөспірімдердің мінез-құлық ерекшеліктері» . Баяндамашы: Каримова Айымгүл Ғұбайдоллақызы

3) . Тапсырма. «Ой қозғау»

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\Foto\Фото1936.jpg C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\Foto\Фото1932.jpg

3. Баяндама. «Бастауыш сынып оқушыларының зейіні мен жазу шеберлігі». Баяндамашы: бастауыш сынып мұғалімі Уталиева Венера Нұрланқызы

Зейін - бұл адамның сезімдік, ақыл-ес және қимылдың

Белсенділігін көтеруге қажет шынайы не идеалды нысанаға сананың бағытталуы Және шоғырлануы.

Балаларға оқуды қызықты ете білумен қатар, оларды қызықтыра қоймайтын

тапсырмаларды да бұлжытпай орындатуды Талап ету керек,

бұл тапсырманы Орындағанда бір жағынан басым етіп Жібермей,

екі жағын теңестіру арқылы ырықсыз

Зейінді тудырып отыру керек,

балаларда ырықты зейін

Аз болғанымен оны жаттықтыру керек. /К. Д. Ушинский /

4) Тапсырма «Жазу шеберханасы»

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\Foto\Фото1935.jpg C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\Foto\Фото1934.jpg

ІІІ бөлім.

1. Топтарға бөлу. / «Арыс жағасында», «Ақ бантик», «Ана туралы жыр»/

Жаттығу «Ән шырқайық, бәріміз»

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\Foto\Фото1948.jpg C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\Foto\Фото1944.jpg C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\Foto\Фото1938.jpg

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\Foto\Фото1942.jpg

5. Тапсырма. «Бала жаны гүлдену үшін не істеу керек?»

/шығармашылық тапсырма/

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\Foto\Фото1956.jpg 6. Тапсырма. «Әр қалыпты жазу»

C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\Foto\Фото0148.jpg C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\Foto\Фото1954.jpg C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\Foto\Фото1953.jpg C:\Documents and Settings\Администратор\Рабочий стол\Foto\Фото1949.jpg

Қорытынды . /Ата-аналар өздеріне ұнаған күн, бұл, жаңбыр суреттерін алды/

Күн - өте жақсы ұнады

Бұлт - алған әсерім орташа

Жаңбыр - жақсы әсердемін .

ptici17


Ұқсас жұмыстар
Баланың зейін қабілетін дамыту
Зейін
Оқушылар жеке жұмыс
Зейінді дамыту
МКҚК Құлыншақ балабақшасы
Сабақтар топтамасына жеті модульді ықпалдастыру
Көмекші сыныпта оқытудың маңызы
Сабақта ынтымақтастық атмоферасын құру
Зейін қасиеттері
Сабақта ойын
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz