Өзара топпен бағалау

«Бекітемін»

Қобда гимназиясының директоры

. . .

Ж. М. Атамуратова

«»2012 ж

Пәні :физика Күні: 25. 10. 2012ж Сынып: 7
Пәні :физика Күні: 25. 10. 2012ж Сынып: 7: Сабақ тақырыбы
Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстар. Жылдамдық. Жылдамдық бірліктері.
Пәні :физика Күні: 25. 10. 2012ж Сынып: 7: Мақсаты
Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстарды, жылдамдық және жылдамдық бірліктері туралы түсінік беру.
Пәні :физика Күні: 25. 10. 2012ж Сынып: 7: Негізгі идея
Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстарды, жылдамдық және жылдамдық бірліктері туралы білу.
Пәні :физика Күні: 25. 10. 2012ж Сынып: 7: Күтілетін нәтиже
Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстарды, жылдамдық және жылдамдық бірліктері туралы түсінік беру
Пәні :физика Күні: 25. 10. 2012ж Сынып: 7: Оқыту формасы
Топпен жұмыс, диалог әдісі, маршрут картасы әдісін қолдану, АКТ
Пәні :физика Күні: 25. 10. 2012ж Сынып: 7: Ресурс
Электронды оқулық, графопроектормен слайдтар, машиналар, интернеттен алынған материалдар
Пәні :физика Күні: 25. 10. 2012ж Сынып: 7: Сілтеме:
7 класқа арналған электронды оқулық, оқулық.
Пәні :физика Күні: 25. 10. 2012ж Сынып: 7: М Ұ Ғ А Л І М Ж А З Б А С Ы
Пәні :физика Күні: 25. 10. 2012ж Сынып: 7: Мұғалім әрекеті
Уақыт (мин)
Оқушы әрекеті
Пәні :физика Күні: 25. 10. 2012ж Сынып: 7:

Ұйымдастыру

(сәлемдесу, топтастыру, сабақ тақырыбына көшу) : Оқушылармен амандасу, түгендеу. "Жолға шығамыз, із қалдырып траектория сызамыз, орын ауыстырамыз, уақыт үнемдейміз!» (слайдпен көрсетіледі) Оқушыларды машиналардың суреттерін жинау арқылы топқа бөлу. ( 5 топ 4 оқушыдан. ) Оқушыларға бағалау парағын беру. Бағалауды нақтылау үшін сабағыма осы кластың жетекшісін, психологты, бөлім басшыларын және басқа да мұғалімдерді шақырып, сабаққа қатысты парақшалар таратамын.

5 мин
Мұғаліммен амандасады, «Жолға шығамыз, із қалдырып траектория сызамыз, орын ауыстырамыз, уақыт үнемдейміз!» тұжырымдамасы қалыптасады, сабаққа зейінін бөлінеді, үйге берілген тапсырмаға (интернеттен «жылдамдық» туралы мәлімет алу) шолу жасап кетеді, топқа бөлінеді( москвич, 4 түрлі жигули ) және топ мүшелеріне қызметтері бөлініп беріледі (басшы, хатшы, уақыт белгішеуші, хабарлаушы) оқушылар қызығушылықтарын көрсетеді. Бағалау парақтарына бірін-бір бағалайды(топтық бағалау) .
Пәні :физика Күні: 25. 10. 2012ж Сынып: 7:

Тапсырмалар

(жаңа сабақты игеруге бағытталған, үй тапсырмасын тексеру, тарауды қайталау, т. б. ) :

Топ мүшелеріне міндеттерін бөлініп беріледі. 5 топқа бір сұрақтан, ол сұраққа іс-қимылмен жауап беру керек: 1. Оқушы таксиге мініп мектепке келді. Таксиге 250 тенге төледі. Таксиге не үшін төледі?Жол үшін бе, әлде орын ауыстыру үшін бе?

2. Автомобиль Сағыздан

Миялыға дейінгі аралықты

2, 5 сағатта жүріп өтті, берілген шаманы секундпен өрнектеңдер, 3. Жүргізуші автомобиль есептеуішінің көрсеткіші 500 км-ге артқанын көрді. Бұл нені білдіреді: автомобильдің жүрген

жолы ма, әлде орын ауыстыру ма ? 4. Футболшы ойын кезінде 12 км жүгірді. Осы қашықтық орын ауыстыру ұзындығы ма, әлде жүрілген жол ма?, 5. Мектеп пен үйдің арасы 200м. Мектепке барып, үйге қайта келгенде барлығы қанша жол ? Орын ауыстыру ұзындығы?;

«Жылдамдық» туралы өз ойларын айтып, интерактивтік тақтаға ассоциация жасау. Тақтадан слайдтар арқылы, графопроектор арқылы тақырыптың мазмұны қамтылады, Астіv Studio дан қозғалыс туралы көрініс көрсетіледі, электрондық оқулық арқылы видео түсіндіріледі, негізгі көріністер қолдану арқылы көрнекі түрде түсінік беріледі. Оқушылар топпен жұмыс жасап, негізгі ережелерді дәптерге жазады.

20 мин

Топқа бөлінеді де, әр топқа бір сұрақтан беріледі. Өздерінің жинақтаған материалдарын пайдаланып, сол материл бойынша ассоциация әдісімен түсінгендерін Астіv Studio түсіреді. Топпен жұмыс жасап, негізгі білімдерін толықтырып, жұмыстарын қорғайды.

Тақырыпты бөлініп берілген бөлімдері бойынша оқиды, бірінші топтан бастап әр оқушы жаңа тақырыпты түсіндіреді. (бір-бірін тыңдауға үйренеді) сабаққа және тақырыпқа қатысты бір-бірінің айтқандарына ұқсатпай, қайталамай бір сөзден немесе сөйлем айтып шығады, сонда оқушыцлардың қызығушылықтары, белсенділігі артады. Осы арқылы топпен жұмыстың тиімділігін түсінеді.

Пәні :физика Күні: 25. 10. 2012ж Сынып: 7: Жаттығулар: (бекіту) 7жаттығу есептерін шығару.
5 мин
Берілген тапсырмаларды ынтамен жылдам орындап шығады, көрнекі көрсетеді. (М:суретін салады)
Пәні :физика Күні: 25. 10. 2012ж Сынып: 7: Сергіту сәті: Барлығы бірге орындарынан тұрады, 1машина болып дыбыс шығырады, 2. алдынан кедергі шығып тежегішті басады, 3. Барлығымыз тыныштықта тұрамыз, 4. Кедергі жоқ бір-бірімізге сигнал береміз. Бәріміз бірге пип!!! Бір-бірімізге 3 рет шапалақ соғамыз.
5 мин
Барлықтары бірге жаттығу жасап, серігіп қалады, көңілдері көтеріледі.
Пәні :физика Күні: 25. 10. 2012ж Сынып: 7: Қорытындылау. топтар орындаған тапсырмалары, шығарылған есептері бойынша сабақты қорытындылап, сұрақтарға жауаптар береді.
5мин
Оқушылар топқа қосылып жинақталады, қорытындыларын айтады. Әр топ не түйгендері туралы негізгі мәліметтерді, ақылдаса отырып, қорытындылайды
Пәні :физика Күні: 25. 10. 2012ж Сынып: 7:

Бағалау.

Өзара топпен бағалау

3 мин
Өзара бағалайды, өздерінің жұмыстарымен салыстырады. Бүгінгі сабақтан алған әсірлерін смайликтер арқылы көрсетіп кетеді.
Пәні :физика Күні: 25. 10. 2012ж Сынып: 7:

Қосымша тапсырма:

Ү/т «Қозғалыс түрлері» туралы интернеттен

мәліметтер жинау.

2 мин
«Қозғалыс түрлері» туралы қызықты мағлұматтарды жинақтайды, интернеттен ізденеді.
О Қ Ы Т У Н Ә Т И Ж Е С І :
О Қ Ы Т У Н Ә Т И Ж Е С І :: Не сәтті болды?
Не сәтсіз болды?
Нені өзгертіп дамытар едім?
О Қ Ы Т У Н Ә Т И Ж Е С І ::
  • сабақтың сәтті өткенін және оқушылардың сабаққа белсенді араласқанын қалай білемін?
  • оқушылар сабақ соңында нені білді?
  • оқыту барысында кездескен қиындықтар қандай болды?
  • сыныптағы ынтасы төмен және белсенді оқушылар үшін не істеймін?
  • Оқыту талаптарын қалай орындаймын?
  • Оқушыларға келесіде қандай жұмыс ұсынамын?

http://www.allcarz.ru/wp-content/uploads/2010/11/tuning-vaz-2106_01.jpg http://www.allcarz.ru/wp-content/uploads/2010/11/tuning-vaz-2106_01.jpg http://www.allcarz.ru/wp-content/uploads/2010/11/tuning-vaz-2106_01.jpg http://www.allcarz.ru/wp-content/uploads/2010/11/tuning-vaz-2106_01.jpg

http://avtoonline.net/wp-content/uploads/2010/03/tuningvaz2107_9-400x300.jpg http://avtoonline.net/wp-content/uploads/2010/03/tuningvaz2107_9-400x300.jpg http://avtoonline.net/wp-content/uploads/2010/03/tuningvaz2107_9-400x300.jpg http://avtoonline.net/wp-content/uploads/2010/03/tuningvaz2107_9-400x300.jpg

http://life24.kz/files/tue_102861360.jpg http://life24.kz/files/tue_102861360.jpg http://life24.kz/files/tue_102861360.jpg http://life24.kz/files/tue_102861360.jpg

http://qine.ru/wp-content/uploads/2009/09/d0b2d0b0d0b7-2101-8.jpg http://qine.ru/wp-content/uploads/2009/09/d0b2d0b0d0b7-2101-8.jpg http://qine.ru/wp-content/uploads/2009/09/d0b2d0b0d0b7-2101-8.jpg http://qine.ru/wp-content/uploads/2009/09/d0b2d0b0d0b7-2101-8.jpg

http://oboibesplatno.ru/engine/dude/index/leech_out.php?i%3AaHR0cDovL3d3dy5nZGVmb24ucnUvd2FsbHBhcGVycy8yNDQ3MjJfdmF6Xy0yMTAzXy10cm9qa2FfLXpoaWd1bGlfYXZ0b21vYmlsaV9tYXNoaW55X2F2dG9fMTkyMHgxNDQwXyh3d3cuR2RlRm9uLnJ1KS5qcGc%3D http://oboibesplatno.ru/engine/dude/index/leech_out.php?i%3AaHR0cDovL3d3dy5nZGVmb24ucnUvd2FsbHBhcGVycy8yNDQ3MjJfdmF6Xy0yMTAzXy10cm9qa2FfLXpoaWd1bGlfYXZ0b21vYmlsaV9tYXNoaW55X2F2dG9fMTkyMHgxNDQwXyh3d3cuR2RlRm9uLnJ1KS5qcGc%3D http://oboibesplatno.ru/engine/dude/index/leech_out.php?i%3AaHR0cDovL3d3dy5nZGVmb24ucnUvd2FsbHBhcGVycy8yNDQ3MjJfdmF6Xy0yMTAzXy10cm9qa2FfLXpoaWd1bGlfYXZ0b21vYmlsaV9tYXNoaW55X2F2dG9fMTkyMHgxNDQwXyh3d3cuR2RlRm9uLnJ1KS5qcGc%3D http://oboibesplatno.ru/engine/dude/index/leech_out.php?i%3AaHR0cDovL3d3dy5nZGVmb24ucnUvd2FsbHBhcGVycy8yNDQ3MjJfdmF6Xy0yMTAzXy10cm9qa2FfLXpoaWd1bGlfYXZ0b21vYmlsaV9tYXNoaW55X2F2dG9fMTkyMHgxNDQwXyh3d3cuR2RlRm9uLnJ1KS5qcGc%3D

http://www.allcarz.ru/wp-content/uploads/2010/11/tuning-vaz-2106_01.jpg http://avtoonline.net/wp-content/uploads/2010/03/tuningvaz2107_9-400x300.jpg http://life24.kz/files/tue_102861360.jpg http://qine.ru/wp-content/uploads/2009/09/d0b2d0b0d0b7-2101-8.jpg http://oboibesplatno.ru/engine/dude/index/leech_out.php?i%3AaHR0cDovL3d3dy5nZGVmb24ucnUvd2FsbHBhcGVycy8yNDQ3MjJfdmF6Xy0yMTAzXy10cm9qa2FfLXpoaWd1bGlfYXZ0b21vYmlsaV9tYXNoaW55X2F2dG9fMTkyMHgxNDQwXyh3d3cuR2RlRm9uLnJ1KS5qcGc%3D

Не сәтті болды?
Не сәтсіз болды?
Не сәтті болды?:
  • сабақтың сәтті өткенін және оқушылардың сабаққа белсенді араласқанын қалай байқадыңыз?
  • оқушылар сабақ соңында нені меңгерді деп ойлайсыз?
  • .
  • .
Не сәтсіз болды?:
  • оқыту барысында кездескен қиындықтар қандай болды?
  • сыныптағы ынтасы төмен және белсенді оқушылардың іс-әрекеті?
  • .
  • .
Не сәтті болды?
Не сәтсіз болды?
Не сәтті болды?:
  • сабақтың сәтті өткенін және оқушылардың сабаққа белсенді араласқанын қалай байқадыңыз?
  • оқушылар сабақ соңында нені меңгерді деп ойлайсыз?
  • .
  • .
Не сәтсіз болды?:
  • оқыту барысында кездескен қиындықтар қандай болды?
  • сыныптағы ынтасы төмен және белсенді оқушылардың іс-әрекеті?
  • .
  • .
Не сәтті болды?
Не сәтсіз болды?
Не сәтті болды?:
  • сабақтың сәтті өткенін және оқушылардың сабаққа белсенді араласқанын қалай байқадыңыз?
  • оқушылар сабақ соңында нені меңгерді деп ойлайсыз?
  • .
  • .
Не сәтсіз болды?:
  • оқыту барысында кездескен қиындықтар қандай болды?
  • сыныптағы ынтасы төмен және белсенді оқушылардың іс-әрекеті?
  • .
  • .

Топтық бағалау (2-5 балл аралығында) №1

Оқушының аты
белсенді
ізденімпаз
нақты шешім
лидер
Үй тапсырмасы
шығармашылық
№: 1
Оқушының аты:
белсенді:
ізденімпаз:
нақты шешім:
лидер:
Үй тапсырмасы:
шығармашылық:
№: 2
Оқушының аты:
белсенді:
ізденімпаз:
нақты шешім:
лидер:
Үй тапсырмасы:
шығармашылық:
№: 3
Оқушының аты:
белсенді:
ізденімпаз:
нақты шешім:
лидер:
Үй тапсырмасы:
шығармашылық:
№: 4
Оқушының аты:
белсенді:
ізденімпаз:
нақты шешім:
лидер:
Үй тапсырмасы:
шығармашылық:
№: 5
Оқушының аты:
белсенді:
ізденімпаз:
нақты шешім:
лидер:
Үй тапсырмасы:
шығармашылық:
№:
Оқушының аты: Барлық балл:
белсенді:
ізденімпаз:
нақты шешім:
лидер:
Үй тапсырмасы:
шығармашылық:

Топтық бағалау (2-5 балл аралығында) №2


Ұқсас жұмыстар
Сабақтас құрмалас сөйлем
Сыни тұрғыдан ойлау
НАТУРАЛ САНДАР ЖӘНЕ НӨЛ САНЫ
Санды өрнектер
Қиық пирамида
6 сынып. қазақ тілі. орта мерзімді жоспар
Ана тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспар. сабақтар топтамасы. 3 сынып
Электронды оқулық
Топты бағалау
Ағылшын тілі пәнінен орта мерзімді жоспар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz