Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Өзара топпен бағалау
<<Бекітемін>>
Қобда гимназиясының директоры
.......................................
Ж.М.Атамуратова
<<____>>_____________2012 ж
Пәні :физика Күні: 25.10.2012ж Сынып: 7
Сабақ тақырыбы
Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстар. Жылдамдық. Жылдамдық бірліктері.
Мақсаты
Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстарды, жылдамдық және жылдамдық бірліктері туралы түсінік беру.
Негізгі идея
Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстарды, жылдамдық және жылдамдық бірліктері туралы білу.
Күтілетін нәтиже
Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстарды, жылдамдық және жылдамдық бірліктері туралы түсінік беру
Оқыту формасы
Топпен жұмыс, диалог әдісі, маршрут картасы әдісін қолдану, АКТ
Ресурс
Электронды оқулық, графопроектормен слайдтар, машиналар, интернеттен алынған материалдар
Сілтеме:
7 класқа арналған электронды оқулық, оқулық.
М Ұ Ғ А Л І М Ж А З Б А С Ы
Мұғалім әрекеті
Уақыт (мин)
Оқушы әрекеті
Ұйымдастыру
(сәлемдесу, топтастыру, сабақ тақырыбына көшу): Оқушылармен амандасу, түгендеу. "Жолға шығамыз, із қалдырып траектория сызамыз, орын ауыстырамыз, уақыт үнемдейміз!>> (слайдпен көрсетіледі) Оқушыларды машиналардың суреттерін жинау арқылы топқа бөлу. ( 5 топ 4 оқушыдан. ) Оқушыларға бағалау парағын беру. Бағалауды нақтылау үшін сабағыма осы кластың жетекшісін, психологты, бөлім басшыларын және басқа да мұғалімдерді шақырып, сабаққа қатысты парақшалар таратамын.
5 мин
Мұғаліммен амандасады, <<Жолға шығамыз, із қалдырып траектория сызамыз, орын ауыстырамыз, уақыт үнемдейміз!>> тұжырымдамасы қалыптасады, сабаққа зейінін бөлінеді, үйге берілген тапсырмаға (интернеттен <<жылдамдық>> туралы мәлімет алу) шолу жасап кетеді, топқа бөлінеді(москвич, 4 түрлі жигули ) және топ мүшелеріне қызметтері бөлініп беріледі (басшы, хатшы, уақыт белгішеуші, хабарлаушы) оқушылар қызығушылықтарын көрсетеді. Бағалау парақтарына бірін-бір бағалайды(топтық бағалау).
Тапсырмалар
(жаңа сабақты игеруге бағытталған, үй тапсырмасын тексеру, тарауды қайталау, т.б.):
Топ мүшелеріне міндеттерін бөлініп беріледі. 5 топқа бір сұрақтан, ол сұраққа іс-қимылмен жауап беру керек: 1.Оқушы таксиге мініп мектепке келді. Таксиге 250 тенге төледі. Таксиге не үшін төледі?Жол үшін бе, әлде орын ауыстыру үшін бе?
2.Автомобиль Сағыздан
Миялыға дейінгі аралықты
2,5 сағатта жүріп өтті, берілген шаманы секундпен өрнектеңдер, 3.Жүргізуші автомобиль есептеуішінің көрсеткіші 500 км-ге артқанын көрді. Бұл нені білдіреді: автомобильдің жүрген
жолы ма, әлде орын ауыстыру ма ? 4.Футболшы ойын кезінде 12 км жүгірді. Осы қашықтық орын ауыстыру ұзындығы ма, әлде жүрілген жол ма?, 5.Мектеп пен үйдің арасы 200м. Мектепке барып, үйге қайта келгенде барлығы қанша жол ? Орын ауыстыру ұзындығы?;
<<Жылдамдық>> туралы өз ойларын айтып, интерактивтік тақтаға ассоциация жасау. Тақтадан слайдтар арқылы, графопроектор арқылы тақырыптың мазмұны қамтылады, Астіv Studio дан қозғалыс туралы көрініс көрсетіледі, электрондық оқулық арқылы видео түсіндіріледі, негізгі көріністер қолдану арқылы көрнекі түрде түсінік беріледі. Оқушылар топпен жұмыс жасап, негізгі ережелерді дәптерге жазады.
20 мин
Топқа бөлінеді де, әр топқа бір сұрақтан беріледі. Өздерінің жинақтаған материалдарын пайдаланып, сол материл бойынша ассоциация әдісімен түсінгендерін Астіv Studio түсіреді. Топпен жұмыс жасап, негізгі білімдерін толықтырып, жұмыстарын қорғайды.
Тақырыпты бөлініп берілген бөлімдері бойынша оқиды, бірінші топтан бастап әр оқушы жаңа тақырыпты түсіндіреді.(бір-бірін тыңдауға үйренеді) сабаққа және тақырыпқа қатысты бір-бірінің айтқандарына ұқсатпай, қайталамай бір сөзден немесе сөйлем айтып шығады, сонда оқушыцлардың қызығушылықтары, белсенділігі артады. Осы арқылы топпен жұмыстың тиімділігін түсінеді.
Жаттығулар: (бекіту) 7жаттығу есептерін шығару.
5 мин
Берілген тапсырмаларды ынтамен жылдам орындап шығады, көрнекі көрсетеді. (М:суретін салады)
Сергіту сәті: Барлығы бірге орындарынан тұрады, 1машина болып дыбыс шығырады , 2.алдынан кедергі шығып тежегішті басады, 3. Барлығымыз тыныштықта тұрамыз, 4. Кедергі жоқ бір-бірімізге сигнал береміз. Бәріміз бірге пип!!! Бір-бірімізге 3 рет шапалақ соғамыз.
5 мин
Барлықтары бірге жаттығу жасап, серігіп қалады, көңілдері көтеріледі.
Қорытындылау. топтар орындаған тапсырмалары, шығарылған есептері бойынша сабақты қорытындылап, сұрақтарға жауаптар береді.
5мин
Оқушылар топқа қосылып жинақталады, қорытындыларын айтады. Әр топ не түйгендері туралы негізгі мәліметтерді, ақылдаса отырып, қорытындылайды
Бағалау.
Өзара топпен бағалау
3 мин
Өзара бағалайды, өздерінің жұмыстарымен салыстырады. Бүгінгі сабақтан алған әсірлерін смайликтер арқылы көрсетіп кетеді.
Қосымша тапсырма:
Ү/т <<Қозғалыс түрлері>> туралы интернеттен
мәліметтер жинау.
2 мин
<<Қозғалыс түрлері>> туралы қызықты мағлұматтарды жинақтайды, интернеттен ізденеді.
О Қ Ы Т У Н Ә Т И Ж Е С І :
Не сәтті болды?
Не сәтсіз болды?
Нені өзгертіп дамытар едім?
# сабақтың сәтті өткенін және оқушылардың сабаққа белсенді араласқанын қалай білемін?
# оқушылар сабақ соңында нені білді?
# оқыту барысында кездескен қиындықтар қандай болды?
# сыныптағы ынтасы төмен және белсенді оқушылар үшін не істеймін?
# Оқыту талаптарын қалай орындаймын?
# Оқушыларға келесіде қандай жұмыс ұсынамын?
Не сәтті болды?
Не сәтсіз болды?
# сабақтың сәтті өткенін және оқушылардың сабаққа белсенді араласқанын қалай байқадыңыз?
# оқушылар сабақ соңында нені меңгерді деп ойлайсыз?
# .
# .
# оқыту барысында кездескен қиындықтар қандай болды?
# сыныптағы ынтасы төмен және белсенді оқушылардың іс-әрекеті?
# .
# .
Не сәтті болды?
Не сәтсіз болды?
# сабақтың сәтті өткенін және оқушылардың сабаққа белсенді араласқанын қалай байқадыңыз?
# оқушылар сабақ соңында нені меңгерді деп ойлайсыз?
# .
# .
# оқыту барысында кездескен қиындықтар қандай болды?
# сыныптағы ынтасы төмен және белсенді оқушылардың іс-әрекеті?
# .
# .
Не сәтті болды?
Не сәтсіз болды?
# сабақтың сәтті өткенін және оқушылардың сабаққа белсенді араласқанын қалай байқадыңыз?
# оқушылар сабақ соңында нені меңгерді деп ойлайсыз?
# .
# .
# оқыту барысында кездескен қиындықтар қандай болды?
# сыныптағы ынтасы төмен және белсенді оқушылардың іс-әрекеті?
# .
# .
Топтық бағалау (2-5 балл аралығында) №1
№
Оқушының аты
белсенді
ізденімпаз
нақты шешім
лидер
Үй тапсырмасы
шығармашылық
1
2
3
4
5
Барлық балл:
Топтық бағалау (2-5 балл аралығында)№2
№
Оқушының аты
белсенді
ізденімпаз
нақты шешім
лидер
Үй тапсырмасы
шығармашылық
1
2
3
4
5
Барлық балл:
Топтық бағалау (2-5 балл аралығында)№3
№
Оқушының аты
белсенді
ізденімпаз
нақты шешім
лидер
Үй тапсырмасы
шығармашылық
1
2
3
4
5
Барлық балл:
Топтық бағалау (2-5 балл аралығында)№4
№
Оқушының аты
белсенді
ізденімпаз
нақты шешім
лидер
Үй тапсырмасы
шығармашылық
1
2
3
4
5
Барлық балл:
Топтық бағалау (2-5 балл аралығында)№5
№
Оқушының аты
белсенді
ізденімпаз
нақты шешім
лидер
Үй тапсырмасы
шығармашылық
1
2
3
4
5
Барлық балл:
Қобда гимназиясының директоры
.......................................
Ж.М.Атамуратова
<<____>>_____________2012 ж
Пәні :физика Күні: 25.10.2012ж Сынып: 7
Сабақ тақырыбы
Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстар. Жылдамдық. Жылдамдық бірліктері.
Мақсаты
Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстарды, жылдамдық және жылдамдық бірліктері туралы түсінік беру.
Негізгі идея
Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстарды, жылдамдық және жылдамдық бірліктері туралы білу.
Күтілетін нәтиже
Бірқалыпты және бірқалыпты емес қозғалыстарды, жылдамдық және жылдамдық бірліктері туралы түсінік беру
Оқыту формасы
Топпен жұмыс, диалог әдісі, маршрут картасы әдісін қолдану, АКТ
Ресурс
Электронды оқулық, графопроектормен слайдтар, машиналар, интернеттен алынған материалдар
Сілтеме:
7 класқа арналған электронды оқулық, оқулық.
М Ұ Ғ А Л І М Ж А З Б А С Ы
Мұғалім әрекеті
Уақыт (мин)
Оқушы әрекеті
Ұйымдастыру
(сәлемдесу, топтастыру, сабақ тақырыбына көшу): Оқушылармен амандасу, түгендеу. "Жолға шығамыз, із қалдырып траектория сызамыз, орын ауыстырамыз, уақыт үнемдейміз!>> (слайдпен көрсетіледі) Оқушыларды машиналардың суреттерін жинау арқылы топқа бөлу. ( 5 топ 4 оқушыдан. ) Оқушыларға бағалау парағын беру. Бағалауды нақтылау үшін сабағыма осы кластың жетекшісін, психологты, бөлім басшыларын және басқа да мұғалімдерді шақырып, сабаққа қатысты парақшалар таратамын.
5 мин
Мұғаліммен амандасады, <<Жолға шығамыз, із қалдырып траектория сызамыз, орын ауыстырамыз, уақыт үнемдейміз!>> тұжырымдамасы қалыптасады, сабаққа зейінін бөлінеді, үйге берілген тапсырмаға (интернеттен <<жылдамдық>> туралы мәлімет алу) шолу жасап кетеді, топқа бөлінеді(москвич, 4 түрлі жигули ) және топ мүшелеріне қызметтері бөлініп беріледі (басшы, хатшы, уақыт белгішеуші, хабарлаушы) оқушылар қызығушылықтарын көрсетеді. Бағалау парақтарына бірін-бір бағалайды(топтық бағалау).
Тапсырмалар
(жаңа сабақты игеруге бағытталған, үй тапсырмасын тексеру, тарауды қайталау, т.б.):
Топ мүшелеріне міндеттерін бөлініп беріледі. 5 топқа бір сұрақтан, ол сұраққа іс-қимылмен жауап беру керек: 1.Оқушы таксиге мініп мектепке келді. Таксиге 250 тенге төледі. Таксиге не үшін төледі?Жол үшін бе, әлде орын ауыстыру үшін бе?
2.Автомобиль Сағыздан
Миялыға дейінгі аралықты
2,5 сағатта жүріп өтті, берілген шаманы секундпен өрнектеңдер, 3.Жүргізуші автомобиль есептеуішінің көрсеткіші 500 км-ге артқанын көрді. Бұл нені білдіреді: автомобильдің жүрген
жолы ма, әлде орын ауыстыру ма ? 4.Футболшы ойын кезінде 12 км жүгірді. Осы қашықтық орын ауыстыру ұзындығы ма, әлде жүрілген жол ма?, 5.Мектеп пен үйдің арасы 200м. Мектепке барып, үйге қайта келгенде барлығы қанша жол ? Орын ауыстыру ұзындығы?;
<<Жылдамдық>> туралы өз ойларын айтып, интерактивтік тақтаға ассоциация жасау. Тақтадан слайдтар арқылы, графопроектор арқылы тақырыптың мазмұны қамтылады, Астіv Studio дан қозғалыс туралы көрініс көрсетіледі, электрондық оқулық арқылы видео түсіндіріледі, негізгі көріністер қолдану арқылы көрнекі түрде түсінік беріледі. Оқушылар топпен жұмыс жасап, негізгі ережелерді дәптерге жазады.
20 мин
Топқа бөлінеді де, әр топқа бір сұрақтан беріледі. Өздерінің жинақтаған материалдарын пайдаланып, сол материл бойынша ассоциация әдісімен түсінгендерін Астіv Studio түсіреді. Топпен жұмыс жасап, негізгі білімдерін толықтырып, жұмыстарын қорғайды.
Тақырыпты бөлініп берілген бөлімдері бойынша оқиды, бірінші топтан бастап әр оқушы жаңа тақырыпты түсіндіреді.(бір-бірін тыңдауға үйренеді) сабаққа және тақырыпқа қатысты бір-бірінің айтқандарына ұқсатпай, қайталамай бір сөзден немесе сөйлем айтып шығады, сонда оқушыцлардың қызығушылықтары, белсенділігі артады. Осы арқылы топпен жұмыстың тиімділігін түсінеді.
Жаттығулар: (бекіту) 7жаттығу есептерін шығару.
5 мин
Берілген тапсырмаларды ынтамен жылдам орындап шығады, көрнекі көрсетеді. (М:суретін салады)
Сергіту сәті: Барлығы бірге орындарынан тұрады, 1машина болып дыбыс шығырады , 2.алдынан кедергі шығып тежегішті басады, 3. Барлығымыз тыныштықта тұрамыз, 4. Кедергі жоқ бір-бірімізге сигнал береміз. Бәріміз бірге пип!!! Бір-бірімізге 3 рет шапалақ соғамыз.
5 мин
Барлықтары бірге жаттығу жасап, серігіп қалады, көңілдері көтеріледі.
Қорытындылау. топтар орындаған тапсырмалары, шығарылған есептері бойынша сабақты қорытындылап, сұрақтарға жауаптар береді.
5мин
Оқушылар топқа қосылып жинақталады, қорытындыларын айтады. Әр топ не түйгендері туралы негізгі мәліметтерді, ақылдаса отырып, қорытындылайды
Бағалау.
Өзара топпен бағалау
3 мин
Өзара бағалайды, өздерінің жұмыстарымен салыстырады. Бүгінгі сабақтан алған әсірлерін смайликтер арқылы көрсетіп кетеді.
Қосымша тапсырма:
Ү/т <<Қозғалыс түрлері>> туралы интернеттен
мәліметтер жинау.
2 мин
<<Қозғалыс түрлері>> туралы қызықты мағлұматтарды жинақтайды, интернеттен ізденеді.
О Қ Ы Т У Н Ә Т И Ж Е С І :
Не сәтті болды?
Не сәтсіз болды?
Нені өзгертіп дамытар едім?
# сабақтың сәтті өткенін және оқушылардың сабаққа белсенді араласқанын қалай білемін?
# оқушылар сабақ соңында нені білді?
# оқыту барысында кездескен қиындықтар қандай болды?
# сыныптағы ынтасы төмен және белсенді оқушылар үшін не істеймін?
# Оқыту талаптарын қалай орындаймын?
# Оқушыларға келесіде қандай жұмыс ұсынамын?
Не сәтті болды?
Не сәтсіз болды?
# сабақтың сәтті өткенін және оқушылардың сабаққа белсенді араласқанын қалай байқадыңыз?
# оқушылар сабақ соңында нені меңгерді деп ойлайсыз?
# .
# .
# оқыту барысында кездескен қиындықтар қандай болды?
# сыныптағы ынтасы төмен және белсенді оқушылардың іс-әрекеті?
# .
# .
Не сәтті болды?
Не сәтсіз болды?
# сабақтың сәтті өткенін және оқушылардың сабаққа белсенді араласқанын қалай байқадыңыз?
# оқушылар сабақ соңында нені меңгерді деп ойлайсыз?
# .
# .
# оқыту барысында кездескен қиындықтар қандай болды?
# сыныптағы ынтасы төмен және белсенді оқушылардың іс-әрекеті?
# .
# .
Не сәтті болды?
Не сәтсіз болды?
# сабақтың сәтті өткенін және оқушылардың сабаққа белсенді араласқанын қалай байқадыңыз?
# оқушылар сабақ соңында нені меңгерді деп ойлайсыз?
# .
# .
# оқыту барысында кездескен қиындықтар қандай болды?
# сыныптағы ынтасы төмен және белсенді оқушылардың іс-әрекеті?
# .
# .
Топтық бағалау (2-5 балл аралығында) №1
№
Оқушының аты
белсенді
ізденімпаз
нақты шешім
лидер
Үй тапсырмасы
шығармашылық
1
2
3
4
5
Барлық балл:
Топтық бағалау (2-5 балл аралығында)№2
№
Оқушының аты
белсенді
ізденімпаз
нақты шешім
лидер
Үй тапсырмасы
шығармашылық
1
2
3
4
5
Барлық балл:
Топтық бағалау (2-5 балл аралығында)№3
№
Оқушының аты
белсенді
ізденімпаз
нақты шешім
лидер
Үй тапсырмасы
шығармашылық
1
2
3
4
5
Барлық балл:
Топтық бағалау (2-5 балл аралығында)№4
№
Оқушының аты
белсенді
ізденімпаз
нақты шешім
лидер
Үй тапсырмасы
шығармашылық
1
2
3
4
5
Барлық балл:
Топтық бағалау (2-5 балл аралығында)№5
№
Оқушының аты
белсенді
ізденімпаз
нақты шешім
лидер
Үй тапсырмасы
шығармашылық
1
2
3
4
5
Барлық балл:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz