Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Туған тілім өлеңін жаттау

Қайыржанова Алтынай
Астана қаласы
Ә.Марғұлан атындағы №40 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі.

Ана тілі 1- сынып
Сабақтың тақырыбы: Тіл және сөйлеу.
Сабақтың мақсаты:
1.Оқушылардың тіл және сөйлеу туралы түсініктерін кеңейту.
2.Оқушыларды өз тілін дұрыс меңгеріп ана тілінде сөйлеуін,өз тіліне деген сүйіспеншілігін арттыру,оқу және жазу дағдыларын қалыптастыру.
3.Оқушыларды әдептілікке,ана тілін құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі:Сұрақ-жауап,топтастыру,түсіндіру.
Қолданылатын технология: Сыни тұрғыдан ойлау.
Сабақтың көрнекілігі:суреттер, сызба, сөзжұмбақ
Сабақтың түрі:аралас сабақ.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру.
-Амандасу.
Психологиялық дайындық:
Ана тілің арың бұл,
Ұятың боп тұр бетте.
Өзге тілдің бәрін біл,
Өз тіліңді құрметте.
ІІ.Жаңа сабақ:
Қызығушылығын ояту.
Оқушыларға сұрақтар қойылады:
1.Біздің Отанымыз-..........!(Қазақстан)
2.Қазақстан Республикасының Президенті кім?(Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев)
3.Мемлекетіміздің рәміздерін ата.(Елтаңба,ту,әнұран)
4.Қазақстанның астанасы қай қала?(Астана)
5.Мемлекеттік тіл.(Мемлекеттік ана тіліміз-қазақ тілі)
6.Тіл туралы заң қашан қабылданды?
(<<Тіл>>туралы тұңғыш заң 1989 жылы,ал екінші рет 1997 жылы 11-шілдеде қабылданды.Елбасы Нұрсұлтан Назарбаевтың 1998 жылдың 20-қаңтарындағы Жарлығына сәйкес <<22 қыркүйек-Қазақстан халықтарының тілдері>>күні ретінде аталып келеді.
-Балалар,тіл дегенде ойларына не келеді?

Ана тілі

Тіл
Қазақ тілі Сөйлеу мүшесі

Орыс тілі

-Тіл-адамның мүшесі,сөйлеу құралы.Сөйлеу тіл арқылы жүзеге асады.Әр халықтың өз ана тілі болады.Әрбір адамға ана тілі ана сүтімен бірге еніп қалыптасады.Тіл байлығы-әрбір елдің ұлттық мақтанышы.
Оқулықпен жұмыс:6-бетті ашамыз.
5-жаттығу.Өлеңді мәнерлеп оқы.
Дихан Әбілов <<Туған тілім>>.
-Мұғалімнің өлеңді мәнерлеп оқуы.
-Оқушылар мәнерлеп оқиды.
-Өлең мазмұнына сай сұрақтар қойылады:
1.Өлең не туралы?
2.Өз ана тілің туралы не білесің?
3. <<Туған тілде сыры терең жаным бар>>деп неліктен айтады?
Дәптермен жұмыс:
Көркем жазу:Әә Әә Әә Әә
8-жаттығу.Мақал-мәтелдерді түсініп оқы.
Мақал-мәтелдердің ішінен тіл,сөйлеу туралы айтылғандарын көшіріп жаз.
Өнер алды-қызыл тіл.

Сөз сөзден туады,
Сөйлемесе неден туады.
Сергіту сәті: <<Көңіл күйімді тап>> ойыны.
Оқушылар төрт топ болып отыр.Әр топтан бір оқушы келіп,үстелдің үстінен әр түрлі көңіл-күйді білдіретін сөздер жазылған кеспе қағаздардан алады.Сол көңіл-күйді тек қимылмен ғана көрсетеді.Балалар оның қандай көңіл-күйді көрсеткенін табуы тиіс.
Қуанғаннан билеу Бәрі жақсы деп көрсету

Қабағын түю Көзін қолымен уқалау

6-жаттығу.
Әр топтың оқушылары өзіне бөлінген суреттегі адамның көңіл-күйін анықтайды және адамға сөйлеудің тигізетін әсері туралы әңгімелеп береді.

Сөзжұмбақ шешу
Біздің ана тіліміз - ?
`` `

ІІІ.Қорытынды.
7-жаттығу.
Суретпен жұмыс:Сен кітапханаға кітап алуға келдің.Кітапханашымен қалай сөйлесесің?Бірің кітапханашы,бірің кітапханаға келген бала болып сөйлесесіңдер.
-Егер олар сөйлеспесе,бірінің ойын бірі түсінер ме еді?
-Сөйлемесе түсінбейді.Сөйлеу адамдардың өзара сөйлесуі,түсінісуі үшін қажет.
<<Ана тілі>> өлеңі оқылады:
Ана тілі-біздің туған анамыз,
Анамыздай сыйлап,бағып-қағамыз.
Ана тілін бағаласақ,қалай біз
Өзіміздің сондай болмақ бағамыз.
Ана тілін кім аялай білмесе,
Анасынан безген ұл деп қараңыз.
ІV.Үйге тапсырма.
Тіл туралы 2 мақал жазу.
<<Туған тілім>>өлеңін жаттау.
V.Бағалау.
Оқушылардың білімін бағалау.

Ұқсас жұмыстар
Өлеңді жаттау. Сабақтың тақырыбы
Н.айтов «ана тілім»
Мұқағали мақатаев
Адам болам десеңіз..
Мағжан жұмабаевтың "мен кім?" өлеңін талдау
Ғ. қайырбеков «ана тілі»
Несіпбек Айтұлы Ана тілім
Ыбырай Алтынсарин өзен жайлы ақпарат
Өнер тіл
Ф дыбысы
Пәндер