Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Туған тілім өлеңін жаттау
Қайыржанова Алтынай
Астана қаласы
Ә.Марғұлан атындағы №40 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі.
Ана тілі 1- сынып
Сабақтың тақырыбы: Тіл және сөйлеу.
Сабақтың мақсаты:
1.Оқушылардың тіл және сөйлеу туралы түсініктерін кеңейту.
2.Оқушыларды өз тілін дұрыс меңгеріп ана тілінде сөйлеуін,өз тіліне деген сүйіспеншілігін арттыру,оқу және жазу дағдыларын қалыптастыру.
3.Оқушыларды әдептілікке,ана тілін құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі:Сұрақ-жауап,топтастыру,түсіндіру.
Қолданылатын технология: Сыни тұрғыдан ойлау.
Сабақтың көрнекілігі:суреттер, сызба, сөзжұмбақ
Сабақтың түрі:аралас сабақ.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру.
-Амандасу.
Психологиялық дайындық:
Ана тілің арың бұл,
Ұятың боп тұр бетте.
Өзге тілдің бәрін біл,
Өз тіліңді құрметте.
ІІ.Жаңа сабақ:
Қызығушылығын ояту.
Оқушыларға сұрақтар қойылады:
1.Біздің Отанымыз-..........!(Қазақстан)
2.Қазақстан Республикасының Президенті кім?(Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев)
3.Мемлекетіміздің рәміздерін ата.(Елтаңба,ту,әнұран)
4.Қазақстанның астанасы қай қала?(Астана)
5.Мемлекеттік тіл.(Мемлекеттік ана тіліміз-қазақ тілі)
6.Тіл туралы заң қашан қабылданды?
(<<Тіл>>туралы тұңғыш заң 1989 жылы,ал екінші рет 1997 жылы 11-шілдеде қабылданды.Елбасы Нұрсұлтан Назарбаевтың 1998 жылдың 20-қаңтарындағы Жарлығына сәйкес <<22 қыркүйек-Қазақстан халықтарының тілдері>>күні ретінде аталып келеді.
-Балалар,тіл дегенде ойларына не келеді?
Ана тілі
Тіл
Қазақ тілі Сөйлеу мүшесі
Орыс тілі
-Тіл-адамның мүшесі,сөйлеу құралы.Сөйлеу тіл арқылы жүзеге асады.Әр халықтың өз ана тілі болады.Әрбір адамға ана тілі ана сүтімен бірге еніп қалыптасады.Тіл байлығы-әрбір елдің ұлттық мақтанышы.
Оқулықпен жұмыс:6-бетті ашамыз.
5-жаттығу.Өлеңді мәнерлеп оқы.
Дихан Әбілов <<Туған тілім>>.
-Мұғалімнің өлеңді мәнерлеп оқуы.
-Оқушылар мәнерлеп оқиды.
-Өлең мазмұнына сай сұрақтар қойылады:
1.Өлең не туралы?
2.Өз ана тілің туралы не білесің?
3. <<Туған тілде сыры терең жаным бар>>деп неліктен айтады?
Дәптермен жұмыс:
Көркем жазу:Әә Әә Әә Әә
8-жаттығу.Мақал-мәтелдерді түсініп оқы.
Мақал-мәтелдердің ішінен тіл,сөйлеу туралы айтылғандарын көшіріп жаз.
Өнер алды-қызыл тіл.
Сөз сөзден туады,
Сөйлемесе неден туады.
Сергіту сәті: <<Көңіл күйімді тап>> ойыны.
Оқушылар төрт топ болып отыр.Әр топтан бір оқушы келіп,үстелдің үстінен әр түрлі көңіл-күйді білдіретін сөздер жазылған кеспе қағаздардан алады.Сол көңіл-күйді тек қимылмен ғана көрсетеді.Балалар оның қандай көңіл-күйді көрсеткенін табуы тиіс.
Қуанғаннан билеу Бәрі жақсы деп көрсету
Қабағын түю Көзін қолымен уқалау
6-жаттығу.
Әр топтың оқушылары өзіне бөлінген суреттегі адамның көңіл-күйін анықтайды және адамға сөйлеудің тигізетін әсері туралы әңгімелеп береді.
Сөзжұмбақ шешу
Біздің ана тіліміз - ?
`` `
ІІІ.Қорытынды.
7-жаттығу.
Суретпен жұмыс:Сен кітапханаға кітап алуға келдің.Кітапханашымен қалай сөйлесесің?Бірің кітапханашы,бірің кітапханаға келген бала болып сөйлесесіңдер.
-Егер олар сөйлеспесе,бірінің ойын бірі түсінер ме еді?
-Сөйлемесе түсінбейді.Сөйлеу адамдардың өзара сөйлесуі,түсінісуі үшін қажет.
<<Ана тілі>> өлеңі оқылады:
Ана тілі-біздің туған анамыз,
Анамыздай сыйлап,бағып-қағамыз.
Ана тілін бағаласақ,қалай біз
Өзіміздің сондай болмақ бағамыз.
Ана тілін кім аялай білмесе,
Анасынан безген ұл деп қараңыз.
ІV.Үйге тапсырма.
Тіл туралы 2 мақал жазу.
<<Туған тілім>>өлеңін жаттау.
V.Бағалау.
Оқушылардың білімін бағалау.
Астана қаласы
Ә.Марғұлан атындағы №40 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі.
Ана тілі 1- сынып
Сабақтың тақырыбы: Тіл және сөйлеу.
Сабақтың мақсаты:
1.Оқушылардың тіл және сөйлеу туралы түсініктерін кеңейту.
2.Оқушыларды өз тілін дұрыс меңгеріп ана тілінде сөйлеуін,өз тіліне деген сүйіспеншілігін арттыру,оқу және жазу дағдыларын қалыптастыру.
3.Оқушыларды әдептілікке,ана тілін құрметтеуге тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі:Сұрақ-жауап,топтастыру,түсіндіру.
Қолданылатын технология: Сыни тұрғыдан ойлау.
Сабақтың көрнекілігі:суреттер, сызба, сөзжұмбақ
Сабақтың түрі:аралас сабақ.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру.
-Амандасу.
Психологиялық дайындық:
Ана тілің арың бұл,
Ұятың боп тұр бетте.
Өзге тілдің бәрін біл,
Өз тіліңді құрметте.
ІІ.Жаңа сабақ:
Қызығушылығын ояту.
Оқушыларға сұрақтар қойылады:
1.Біздің Отанымыз-..........!(Қазақстан)
2.Қазақстан Республикасының Президенті кім?(Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев)
3.Мемлекетіміздің рәміздерін ата.(Елтаңба,ту,әнұран)
4.Қазақстанның астанасы қай қала?(Астана)
5.Мемлекеттік тіл.(Мемлекеттік ана тіліміз-қазақ тілі)
6.Тіл туралы заң қашан қабылданды?
(<<Тіл>>туралы тұңғыш заң 1989 жылы,ал екінші рет 1997 жылы 11-шілдеде қабылданды.Елбасы Нұрсұлтан Назарбаевтың 1998 жылдың 20-қаңтарындағы Жарлығына сәйкес <<22 қыркүйек-Қазақстан халықтарының тілдері>>күні ретінде аталып келеді.
-Балалар,тіл дегенде ойларына не келеді?
Ана тілі
Тіл
Қазақ тілі Сөйлеу мүшесі
Орыс тілі
-Тіл-адамның мүшесі,сөйлеу құралы.Сөйлеу тіл арқылы жүзеге асады.Әр халықтың өз ана тілі болады.Әрбір адамға ана тілі ана сүтімен бірге еніп қалыптасады.Тіл байлығы-әрбір елдің ұлттық мақтанышы.
Оқулықпен жұмыс:6-бетті ашамыз.
5-жаттығу.Өлеңді мәнерлеп оқы.
Дихан Әбілов <<Туған тілім>>.
-Мұғалімнің өлеңді мәнерлеп оқуы.
-Оқушылар мәнерлеп оқиды.
-Өлең мазмұнына сай сұрақтар қойылады:
1.Өлең не туралы?
2.Өз ана тілің туралы не білесің?
3. <<Туған тілде сыры терең жаным бар>>деп неліктен айтады?
Дәптермен жұмыс:
Көркем жазу:Әә Әә Әә Әә
8-жаттығу.Мақал-мәтелдерді түсініп оқы.
Мақал-мәтелдердің ішінен тіл,сөйлеу туралы айтылғандарын көшіріп жаз.
Өнер алды-қызыл тіл.
Сөз сөзден туады,
Сөйлемесе неден туады.
Сергіту сәті: <<Көңіл күйімді тап>> ойыны.
Оқушылар төрт топ болып отыр.Әр топтан бір оқушы келіп,үстелдің үстінен әр түрлі көңіл-күйді білдіретін сөздер жазылған кеспе қағаздардан алады.Сол көңіл-күйді тек қимылмен ғана көрсетеді.Балалар оның қандай көңіл-күйді көрсеткенін табуы тиіс.
Қуанғаннан билеу Бәрі жақсы деп көрсету
Қабағын түю Көзін қолымен уқалау
6-жаттығу.
Әр топтың оқушылары өзіне бөлінген суреттегі адамның көңіл-күйін анықтайды және адамға сөйлеудің тигізетін әсері туралы әңгімелеп береді.
Сөзжұмбақ шешу
Біздің ана тіліміз - ?
`` `
ІІІ.Қорытынды.
7-жаттығу.
Суретпен жұмыс:Сен кітапханаға кітап алуға келдің.Кітапханашымен қалай сөйлесесің?Бірің кітапханашы,бірің кітапханаға келген бала болып сөйлесесіңдер.
-Егер олар сөйлеспесе,бірінің ойын бірі түсінер ме еді?
-Сөйлемесе түсінбейді.Сөйлеу адамдардың өзара сөйлесуі,түсінісуі үшін қажет.
<<Ана тілі>> өлеңі оқылады:
Ана тілі-біздің туған анамыз,
Анамыздай сыйлап,бағып-қағамыз.
Ана тілін бағаласақ,қалай біз
Өзіміздің сондай болмақ бағамыз.
Ана тілін кім аялай білмесе,
Анасынан безген ұл деп қараңыз.
ІV.Үйге тапсырма.
Тіл туралы 2 мақал жазу.
<<Туған тілім>>өлеңін жаттау.
V.Бағалау.
Оқушылардың білімін бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz