МЕКТЕП тәрбиесі

Күні:

Пәні:

Сабақтан тыс

іс шара

Мұғалім аты-жөні

Мамутова Дильбар Абдугапуровна

Жамбыл облысы

Шу қаласы

Сәкен Сейфуллин о. м

Оқу-ісінің меңгерушісі

Садыкова Р. О

Күні:: Тақырыбы: «Бала тәрбиесі -ортақ іс»
Күні:: Сілтеме:
Пәні:Сабақтан тысіс шара:
  • Презентациялар
  • Мақал мәтелдер жинағы
  • «Тренингтер» жинағы авторы: Елеусизова С. Алматы 1995 ж., Рауан
  • «Психологиялық тесттер» жинағы, авторы: Ф. Бизакова, Тараз 2012 ж. , Сенім
Күні:: Мақсаты:
Пәні:Сабақтан тысіс шара: Оқушылардың шығармашылық әлеуетін дамытуда ата-аналармен бірлесе жұмыс істеу, сынып пен мұғалім, мұғалім мен бала, педагог пен ата-ана арасындағы қарым -қатынасты нығайту, жетістікке жету үшін бірлескен әрекеттің ортақ мақсаттарын анықтау, отбасы ерекшеліктерін ескере отырып қиындықтарды бірлесе шешу.
Күні::

Күтілетін

нәтиже:

Пәні:Сабақтан тысіс шара: Бала тәрбиесінде ата-ананың алатын орны ерекше екенін және мектеп қабырғасында алған тәрбиесі мен отбасылық тәрбиесі- бір тұтас үрдіс екенін сезініп, мектеп, ата-ана, ұстаз болып бірігіп, сапалы білімді, саналы тәрбиелі, салауатты ұрпақ тәрбиелеу.
Күні:: Түйінді идеялар:
Пәні:Сабақтан тысіс шара: «Алтын ереже» топпен бірігіп жұмыс істеу ережесі.
Күні:: Сабақтың түрі:
Пәні:Сабақтан тысіс шара: сұхбат-пікірталас
Күні:: Әдіс-тәсілдері:
Пәні:Сабақтан тысіс шара: Акт, Венн диаграммасы, кесте, «Бірге ойланамыз», «Ойлан. Бірік. Бөліс», «Сиқырлы қоржын» «Конверт»
Күні:: Қытысушылар
Пәні:Сабақтан тысіс шара: ата-аналар, оқушылар
Күні:: Пәнаралық байланыс:
Пәні:Сабақтан тысіс шара: Өзін өзі тану, қазақ әдебиеті, психология
Күні:: Сабақ жоспары
Пәні:Сабақтан тысіс шара:
  1. Ұйымдастыру кезеңі

а) Сәлемдесу

ә) Аудиторияны топқа болу

б) Ата аналармен тренинг «Жан жылуы »

в) Оқушылармен тренинг «Мен үшін қымбат жандар. . . »

  1. Кіріспе бөлім.

Қызығушылықты ояту

а) Ата-аналарға сауалнама «Мен баламды жақсы білемін бе?»

ә) Оқушыларға арналған анкета

Мағынаны тану

б) «Отбасы» сөзіне ассоциация жасау

в) Венн диаграммасын толтыру

  1. Негізгі бөлім

а) «Сұрақтары бар қорапша» әдісі (сұрақ -жауап)

ә ) «Ойлан. Бірік. Бөліс. » (жағдаяттардың шешімін табу)

б) «Сиқырлы қоржын» Мақал-мәтелдер/нақыл сөздер

  1. Қорытынды бөлім

а) кесте толтыру

ә) бейнеклип «Ата -аналар жауапкершілігі»

б) Оқушылардың шығармашылық жұмыстары

«Менің бақытты отбасым !» (презентация)

в) «Жүректен жүрекке»

г) Рефлексия

Күні:: Ұйымдастыру кезеңі
Күні:: Мұғалімнің іс-әрекеті
Пәні:Сабақтан тысіс шара: Қатысушылардың іс-әрекеті
Күні::
  1. Сәлемдесу.
  2. Топқа бөлу.
  3. Сабақ барысымен таныстыру.
  4. Ата -аналармен өткізілетін тренинг

«Жан жылуы»

(Бір шеңберге тұрайық, көзімізді жұмып, терең демаламыз. Жарық түсіп тұрғанын елестетіп көріңіздер. Бұл бақыт, бейбітшілік және қуаныш жарығы. Ішкі дүниеміз жап-жарық болып кетті. Жүрегімізде әдемі гүл ашылып келеді. Осы гүлді елестетіңіздер . Бұл жай гүл емес. Түрлі - түсті жапырақтар құлпырып тұр. Бұл сіздің отбасыңыз. Ал гүлдің ортасындағы дөңгелекм - бұл сіздің балаңыз. Біз гүлге жылуымызды беріп, аялап өсірдік. Міне, бізде қандай ғажап гүл пайда болды.

Құрметті ата-аналар, елестегі гүлді парақ бетіне түсіріп, жапырақтарына балаңызға деген жылы сөздерді жазып көріңіздер.

Оқушылармен өткізілетін тренинг

«Мен үшін ең қымбат жандар. . . »

Оқушыларға өздеріне ең жақын адамдарының есімдерін стикерге жазуды сұрайды. Оқушыларды бір шеңберге тұрып, қолдарындағы есімдері жазылған стиккерді мыжып, ортаға лақтыруды сұрайды.

Пәні:Сабақтан тысіс шара:

1. Сәлемдесу. Өздерін ретке келтіру

2. Топқа бөліну

І топ ата -аналар тобы

ІІ топ оқушылар тобы

Ата-аналар көз алдарына есететкен гүлді қағаз бетіне түсіріп, жапырақтарына балаларына деген сүйіспеншілік сөздерін жазады

1. Оқушылар стиккерге өздерінің жүректеріне жақын жандардың есімдерін жазып қояды.

2. Стиккерді лақтыруға қарсылық білдірген оқушылар себебін түсіндіреді.

Күні:: Кіріспе бөлімі
Күні:: Қызығушылықты ояту
Күні:: Мұғалімнің іс-әрекеті
Пәні:Сабақтан тысіс шара: Қатысушылардың іс-әрекеті
Күні::

1. Сауалнама «Мен баламды жақсы білемін бе?»

1. Биылғы оқу жылында қанша жаңа пәндер қосылғанын білесіз ?

а) 4 б) 3 в) 2

2. Сізге балаңыз оқитын сыныпта, пән мұғалімдерінің барлығы таныс па ?

а) бәрін білемін б) жартысын білемін в) кейбірін білемін

3. Балаңыздың дәптерлерін тексеріп тұрасыз ба?

а) үнемі б) тоқсанында 1-2 рет в) тексермеймін

4. Егер сіздің балаңызға кейбір пәндерді оқуда қиындық туғызатынын байқадыңыз, өзіңіз көмектесе алмадыңыз, не істейсіз?

а) мұғалімдерінің көмегіне жүгінемін

б) оқу ісі орынбасарына жолығамын

в) баламнан пәнді тереңірек оқығанын талап етемін

5. Балаңыздың қызығушылығын білесіз бе?

а) ия, білемін б) білмеймін в) сеземін

6. Балаңыз бос уақытың қайда, кіммен өткізетінін білесіз бе?

а) ия б) білмеймін в) білетін сияқтымын

7. Балаңыздың ең жақын достары кім?

8. Балаңыздың ұнататын түсі?

9. Балаңыздың арманы қандай?

Оқушылар үшін арналған анкета

  1. Биылғы оқу жылында қандай пәндер қосылды?
  2. Пән мұғалімдердің аты-жөні
  3. Ата анаң дәптерлеріңді қанша уақытта тексеріп тұрады?
  4. Сенің қызығушылығын?
  5. Бос уақытыңды қайда, кіммен өткізуді ұнатасын?
  6. Ең жақын достарың кім?
  7. Сенің ұнататың түсің?
  8. Сенің арманың ?

Ата -аналарға балаларының толтырған анкеталарын беріп, қолдарындағы өздері жауап берген сауалнамамен салыстыруды ұсынады

2. Ата аналардан «ОТБАСЫ» , оқушылардан «МЕКТЕП» сөзіне ассоциация жасауды ұсынады

Пәні:Сабақтан тысіс шара:

Ата-аналар саулнаманы толтырады

Оқушылар анкетаны толтырады

Ата аналар өздері жазған сауалнама мен балалардың толтырған анкетасындағы жауаптарын саластырады, ойларын айтады

Ата-аналар тобы «Отбасы» сөзіне, оқушылар тобы «Мектеп» сөзіне ассоциация жасайды, ойларын постерге түсіріп, ортаға салды.

Күні::

Мағынаны тану

(Мұғалім жаңа тақырыпқа шығады. Бүгінгі сабақтың мақсаты мен міндеттеріне тоқталады. )

Күні::

Венн диаграмасы

«Бала тәрбиесінде отбасы мен мектептің ролі»

Күні:: Мұғалімнің іс-әрекеті
Пәні:Сабақтан тысіс шара: Қатысушылардың іс-әрекеті
Күні:: Ата аналар тобына және оқушылар тобына «Венн диаграмасын» толтыруды және бала тәрбиесінде отбасы мен мектептің ролі, ортақ қасиеттерін көрсетіп беруді ұсынады
Пәні:Сабақтан тысіс шара: Ата-аналар тобы мен оқушылар тобы «Венн диаграмасын толтырып» ойларын ортаға салады
Күні::

БАЛА

МЕКТЕП тәрбиесі ??? ОТБАСЫ тәрбиесі

Күні:: Сабақтың негізгі бөлімі
Күні:: Мұғалімнің іс-әрекеті
Пәні:Сабақтан тысіс шара: Қатысушылардың іс-әрекеті
Күні::

«Сұрақтары бар қорапша» қатысушаларға сұрақтары бар қорапшаны ұсынады.

1. Баланың оқу үлгеріміне отбасының қарым - қатынасы әсерін тигізе ме?

2. Өнегелі отбасы дегенді қалай түсінесіздер?

3. 14 жастағы балада өз қажеттілігіне жұмсайтын ақша болу керек пе? Қандай соммада?

4. «Конфликт» деген не? Жанұяда кофликтті жағдайаттарға не себеп болады деп ойлайсыздар?

Пәні:Сабақтан тысіс шара: Ата аналар тобы мен оқушылар тобы өзара сұрақтарды талқылап, ойларын ортаға салады
Күні::

«Ойлан. Бірік. Бөліс» әдісі . Ата-аналар тобы мен оқушылар тобына жағдаяттардің шешімін табуға ұсынады

Ата-аналарға арналған жағдаяттар

1 Сіздің балаңызда күдікті орта пайда болғанын білдіңіз, барлық бос уақытың солармен бірге өткізеді, сіздің сөзіңізді емес, сол достарының айтқандарына құлақ асады. Сіздің әрекетіңіз?

2. Жаңа жыл мерекесін дәстүр бойынша бірге қарсы аласыздар, бірақ 16 жастағы балаңыз қарсылық білдіріп, мейрамды достарымен бірге өткізгісі келді. Сіздің әрекетіңіз?

3. Сіздің балаңыз сізге сабақ үлгерімі туралы жалған айтты. Сынып жетекшіден балаңыздың сабақ үлгерімі төмендеп кеткенін білдіңіз. Сіздің әрекетіңіз?

4 Сынып жетекшіден, балаңыздың сабаққа қатыспай жүргенін білдіңіз. Бірақ балаңыз күнде сағат 12. 30 жиналып сабаққа кетіп, сағат 18. 30 сабақтан келеген сияқты болады. Сіздің әрекетіңіз

5 Сіз жұмыстан шаршап келесіз, әдеттегідей балаңыз затарын өз орнына қоймай, шашып тастапты. Үндемей жинап қойдыңыз. Келесе күн осындай жағдай қайта қайталанды. Сіз балаңызбен сөйлестіңіз. Балаңыз түсінген сияқты болды. Бірақ ешқандай өзгеріс болған жоқ. Сіздің әрекетіңіз?

7 Сіздің досыңыздың баласы ұлы Марат 10 сынып оқушысы. Анасының ерке, сүйікті баласы. Өзімшіл, бұзақы бала. Сыныптастарымен тіл табыса білмейді, достары жоқ. Анасына Марат сыныптастарын, мұғалімдерін жамандап отырады. Анасы баласына толықтай сеніп, айтқандарын қолдайды. Анасы ашуланып, мектеп әкімшілігіне жолығып, наразылығын білдіреді. Мараттың сөзін сөйлейді. Анасының бұл әрекеті, одан ары Мараттың достарымен қарым қатынасын бұзады. Сіздің әрекетіңіз?

Оқушылар тобына жағдаяттар:

1 . Қалаға қызықты цирк келді. Сенің қолыңда екі билет ғана бар. Отбасы мүшелерінің арасында кімнің сенімен барғанын қалар едің?

2. Үй тапсырмасын орындауда қиындық туды. Отбасы мүшелерінің арасынан кімді көмекке шақырар едің ?

3 Үй тапсырмасын орындауда қиындық туды. Отбасы мүшелерінің арасынан кімді көмекке шақырар едің ?

4. Отбасы мүшелерімен бірге Лото ойының ойнауға келістіңіздер. Лото ойынына 4 адам ғана қатысу керек. Бір отбасы мүшесі артық, ойынға қатыспайды. Ол кім болмақ ?

5 . Сенде өзің шеше алмайтын жағдай болды. Кімнен кеңес сұрар едің?

6 . Саған дүкенен ұнаған затыңды сатып алуға ақшаң жетпеді. Жетпей қалған сомманы отбасы мүшелерінің қайсысыңнан сұрар едің?

Пәні:Сабақтан тысіс шара:

Ата аналар тобы өзара жағдаяттарды талқылап, ойларын ортаға салады

Оқушылар тобы өзара жағдаяттарды талқылап, ойларын ортаға салады

Күні:: Ой толғаныс
Күні:: Мұғалімнің іс-әрекеті
Пәні:Сабақтан тысіс шара: Қатысушылардың іс-әрекеті
Күні::

«Сиқырлы қоржын» ойлануға арналған тапсырма

1. Балапан ұяда не көрсе - . . . . . . . . ( ұшқанда соны іледі)

2. Жақсы ата- . . . . (орман)

Жақсы бала - . . . . (қорған)

3. Ананың ізін . . . (қыз басар)

Атаның ізін . . . (ұл басар)

4. Бала тәрбиесі -. . . (бесіктен)

. Жақсы бала- . . . . (еліне бас болады)

Жаман бала- . . . . (еліне қас болады)

6. Ұяты жоқ- . . . . ( ұл жаман)

Қылығы жоқ- . . . . . (қыз жаман)

7. Баланың бас ұстазы - . . . . (ата- анасы)

8. Атадаң жақсы ұл туса, есіктегі басын . . . . . ( төрге апарар) .

Атадан жаман ұл туса, төрдегі басын . . . . (есікке апарар. )

9. Баланың ұяты -. . . . (әкеге)

Қыздың ұяты- . . . . ( шешеге)

Пәні:Сабақтан тысіс шара: Қатысушылар қоржыннан мақал - мәтелдерді алып аяқтап береді
Күні:: Қорыту. Күтілетін нәтиже
Күні:: Мұғалімнің іс-әрекеті
Пәні:Сабақтан тысіс шара: Қатысушылардың іс-әрекеті
Күні::
:
:
:
:
:
:
:
:

2. «Ата ана жауапкершілігі» бейнеклипті ұсынады

3. Оқушылар шығармашылығын ұйымдастыру

Пәні:Сабақтан тысіс шара: Оқушыларға сұрақ
Мұғалім аты-жөніМамутова Дильбар Абдугапуровна: Жауабы
Жамбыл облысыШу қаласыСәкен Сейфуллин о. м: Мен ата -анамның қандай болғанын қалаймын ?
Оқу-ісінің меңгерушісіСадыкова Р. О:
Менің тәрбиемде басым орын алатын . . . . . (мектеп, отбасы) Себебі?
Ата -анаға сұрақ
Жауабы
Мен баламның қандай болғанын қалаймын?
Бала тәрбиесінің негізі мектеп пе, әлде отбасы ма? Неге?

1. Қатысушылар өзара талқылап ойларын кестеге түсіріп, ортаға салады

2. Бейне клипті көріп ойларын ортаға салады.

3. «Менің бақытты отбасым!!!» презентацияларын көрсетеді

Күні::
Пәні:Сабақтан тысіс шара:
Күні::
Пәні:Сабақтан тысіс шара:
Күні::
Пәні:Сабақтан тысіс шара:
Күні::
Пәні:Сабақтан тысіс шара:
Күні::
Пәні:Сабақтан тысіс шара:
Күні::
Пәні:Сабақтан тысіс шара:
Күні:: Жүректен жүрекке
Күні:: Ата -аналар мен оқушыларға бір-біріне деген жылы тілектерін стикерге жазып, ағашты көркейтуге ұсынады
Пәні:Сабақтан тысіс шара:

Ата -аналар


Ұқсас жұмыстар
Сынып сағаты
Отбасы, мектеп және қоғамның ынтымақтастығы
Тәрбие жұмыс жоспары
Қазіргі таңда үлкен кісілердің ата - әжелердің тәрбиесі өте қажат
Дене шынықтыру сабақтары
Тәрбие бағыттары
Жоғары сынып оқушыларының дене тәрбиесінің ерекшеліктері
Баланың тәртібін
Сайыс ережесі
Тапқыр достар сайысы туралы ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz