Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Кезектес салаласқа сөйлем ойла
Кезектес салалас
Сабақтың мақсаты: білімділік - кезектес салалас сөйлеммен танысады, салаластың мағыналық түрлерін толық меңгереді; дамытушылық - оқушының пәнге қызғушылығын арттыру, білім алуға деген саналы көзқарастарын, танымдық, ізденімпаздық қабілеттерін қалыптастыру; тәрбиелік - іс-әрекет, мақсатқа жету әдіс-тәсілдерін таңдай білуге, өзін-өзі бағалай білуге тәрбиелеу.
Сабақтың әдіс тәсілі: топтық, ұжымдық, сұрақ-жауап.
Сабақтың көрнекілігі: плакаттар, оқулықтар, бағалау парағы.
Сабақта қолданылатын стратегиялар: <<Дөңгелек стол>>, <<Кубизм>>, <<Түртіп алу>>, <<Ой қозғау>>, <<Алгоритм>>, <<Білесің бе?>> ойындары.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Үй тапсырмасын сұрау.
Оқушылар үй тапсырмасын өзара тексереді (жұппен, топпен).
I. Қызығушылықты ояту
Ой қозғау: <<Дөңгелек стол>> стратегиясы бойынша берілген ақ парақтарға салалас құрмалас сөйлем туралы білетіндерін жазады, соңғы жзған оқушы оқиды.
II. Мағынаны ажырату
Оқулықтағы мәтінді оқып танысады. <<Кубизм>> стратегиясы бойынша:
1. Суреттеңіз. Кезектес салалас сөйлем дегеніміз не?
2. Салыстырыңыз. Кезектес салаласты басқа салаласпен салыстыр.
3. Саралаңыз. Жасалу жолы жайлы не білесің? Оның қандай ерекшелігі бар?
Қолданыңыз. Кезектес салаласқа сөйлем ойла.
Ой ашар. Өздері шығарған өлеңдері мен сүйікті ақын-жазушы шығармаларынан өлең оқыту.
<<Алгоритм>> ойынының сұрақтары
1. Құрмалас сөйлем дегеніміз не?
2. Құрмалас сөйлемнің түрлерін ата?
3. Салалас құрмалас сөйлем дегеніміз не?
<<Білесің бе?>> ойынның шарты: мен сіздерге аяқталмаған сөйлем оқимын, ал сіздер алдарыңда жатқан парақтағы сөздерден дұрыс жауаптарын тауып, тез жауап айтуларыңыз керек.
III. Ой толғаныс
Кітаппен жұмыс. <<Түртіп алу>> стратегиясы бойынша 116-жаттығуды тақтаға жазып талдату. Біз бүгін не үйрендік, не туралы білдік? (ауызша)
1. Үйге тапсырма. Ереже. 118-жаттығу.
2. Бағалау. Топ басшылары бағалау парағын өткізеді.
3. Қорытынды.
Бағалау парағы.
№
Топтағы оқушының аты-жөні
Үй тапсырмасы
<<Дөңгелек стол>>
<<Кубизм>>
<<Түртіп алу>>
Қорытынды
4 << + >> = 5
3 << + >> = 4
2 << + >> = 3
Алпамыс батыр атындағы
№40 мектеп гимнзиясының
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Айтбаева Күләш Асқанбайқызы
Сабақтың мақсаты: білімділік - кезектес салалас сөйлеммен танысады, салаластың мағыналық түрлерін толық меңгереді; дамытушылық - оқушының пәнге қызғушылығын арттыру, білім алуға деген саналы көзқарастарын, танымдық, ізденімпаздық қабілеттерін қалыптастыру; тәрбиелік - іс-әрекет, мақсатқа жету әдіс-тәсілдерін таңдай білуге, өзін-өзі бағалай білуге тәрбиелеу.
Сабақтың әдіс тәсілі: топтық, ұжымдық, сұрақ-жауап.
Сабақтың көрнекілігі: плакаттар, оқулықтар, бағалау парағы.
Сабақта қолданылатын стратегиялар: <<Дөңгелек стол>>, <<Кубизм>>, <<Түртіп алу>>, <<Ой қозғау>>, <<Алгоритм>>, <<Білесің бе?>> ойындары.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Үй тапсырмасын сұрау.
Оқушылар үй тапсырмасын өзара тексереді (жұппен, топпен).
I. Қызығушылықты ояту
Ой қозғау: <<Дөңгелек стол>> стратегиясы бойынша берілген ақ парақтарға салалас құрмалас сөйлем туралы білетіндерін жазады, соңғы жзған оқушы оқиды.
II. Мағынаны ажырату
Оқулықтағы мәтінді оқып танысады. <<Кубизм>> стратегиясы бойынша:
1. Суреттеңіз. Кезектес салалас сөйлем дегеніміз не?
2. Салыстырыңыз. Кезектес салаласты басқа салаласпен салыстыр.
3. Саралаңыз. Жасалу жолы жайлы не білесің? Оның қандай ерекшелігі бар?
Қолданыңыз. Кезектес салаласқа сөйлем ойла.
Ой ашар. Өздері шығарған өлеңдері мен сүйікті ақын-жазушы шығармаларынан өлең оқыту.
<<Алгоритм>> ойынының сұрақтары
1. Құрмалас сөйлем дегеніміз не?
2. Құрмалас сөйлемнің түрлерін ата?
3. Салалас құрмалас сөйлем дегеніміз не?
<<Білесің бе?>> ойынның шарты: мен сіздерге аяқталмаған сөйлем оқимын, ал сіздер алдарыңда жатқан парақтағы сөздерден дұрыс жауаптарын тауып, тез жауап айтуларыңыз керек.
III. Ой толғаныс
Кітаппен жұмыс. <<Түртіп алу>> стратегиясы бойынша 116-жаттығуды тақтаға жазып талдату. Біз бүгін не үйрендік, не туралы білдік? (ауызша)
1. Үйге тапсырма. Ереже. 118-жаттығу.
2. Бағалау. Топ басшылары бағалау парағын өткізеді.
3. Қорытынды.
Бағалау парағы.
№
Топтағы оқушының аты-жөні
Үй тапсырмасы
<<Дөңгелек стол>>
<<Кубизм>>
<<Түртіп алу>>
Қорытынды
4 << + >> = 5
3 << + >> = 4
2 << + >> = 3
Алпамыс батыр атындағы
№40 мектеп гимнзиясының
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Айтбаева Күләш Асқанбайқызы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz