Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Компьютерде ақпаратты ұсыну тәсілдері
Орта мерзімі жоспар. Информатика, 6-сынып. Өмірзақов Нұржан Тұтқабайұлы
№
Оқытудың негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Тақырыпты үйренудегі кедергілерді жеңу
Оқу нәтижелері
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту
Негізгі дереккөздер
Кіріспе. Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру.
1
Информатика кабинетіндегі қойылатын талаптар, міндеттер, шаршаған жағдайда қолданылатын жаттығулар және техника қауіпсіздігін сақтау ережелерін үйрету.
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту
Топтың ішінде оқушыларды бір-біріне үйрету, терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Жұмыс істеу алдындағы қауіпсіздік ережелерін біледі
Компьютермен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды
Компьютерде жұмысты аяқтаған кездегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды.
Ұжыммен бірігіп жұмыс істеу ережесін біледі.
Аппаттық жағдайлардағы қауіпсіздік ережелерін үйренеді.
Арнайы көзге жаттығу ережелерін жасап үйренеді.
Критерий бойынша бағалау, бағалау парағы ұсынылады. Жұптық бағалау.
Қызығушылықтарын ояту. Топтық жұмыс. Жеке жұмыс. Жұптық жұмыс. Постер жасату.
Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
Информатика.
6-сынып
Электронды оқулық.
Стенд.
Информатика және Ақпарат. Әлемнің ақпараттық бейнесі. Ақпараттың өлшем бірліктері.
2.
Әлемнің ақпараттық көрінісі: Мегаәлем, Макроәлем және Микроәлем қоршаған ортаның өзара әрекеттесуін түсіндіру. Ақпараттық үдерістер және ақпаратың өлшем бірліктерін үйрету.
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.
Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.
Топтың ішінде оқушыларды бір-біріне үйрету, терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Әлемнің ақпараттық бейнесімен танысады.
Ақпараттық үдерістерді біледі.
Ақпараттың өлшем бірліктерін біледі.
Ақпаратты сақтау құралдарының көлемін анықтай алады.
Формативтік бағалау. (Екі жұлдыз бір тілек, маршрут картасы)
Қызығушылықтарын ояту. Топтық жұмыс. Жеке жұмыс. Жұптық жұмыс. Постер жасату.
Электронды оқулық.
Информатика.
6-сынып.
Стенд.
Компьютерде ақпаратты ұсыну тәсілдері. Ақпараттың қасиеттері.
3.
Ақпарат ұғымы, ақпаратты қабылдау, сақтау және жіберу құралдарын, ақпаратпен жұмыс істеу тәсілдерін үйрету.
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.
Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.
Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Ақпарат қасиеттерін біледі.
Ақпаратты жөнелту арналарын біледі.
Ақпаратпен жұмыс істеу тәсілдерін үйренеді
Ақпаратты сақтау құралдарын біледі.
Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Топтық жұмыс, рөлдік ойындар.
Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
Электронды оқулық. Информатика.
6-сынып
Стенд.
Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар.
4.
Ақпаратты қорғау тәсілдерін, вирусқа қарсы бағдардамалар түрлерін және жұмыс істеу, ақпаратты вирусқа тексеру, емдеу және жою жұмыстарын үйрету.
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.
Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.
Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Ақпаратты қорғау тәсілдерін біледі.
Құралдарды вирусқа тесеруге үйренеді
Вирусқа қарсы бағдарламалармен вирусты емдеу және жоюмен жұмыс істей алады.
Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Топтық жұмыс.
Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
Электронды оқулық.
Информатика
6-сынып
Стенд.
Ақпаратты сығу. Мұрағаттау программалары.
5.
Ақпаратты сығудың мәнін, мұрағаттаушы программалардың көмегімен сығуды үйрету.
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.
Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.
Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Ақпаратты сығудың мәнін түсінеді
Мұрағаттаушы программалардың қызметін біледі.
Мұрағаттаушы программалардың көмегімен файлдарды, қалталарды сығуды және мұрағаттан шығаруды үйренеді.
Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Топтық жұмыс.
Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
Электронды оқулық.
Информатика
6-сынып
Стенд.
Есептеу техникасының даму тарихы
6.
Есептеуіш техникасының даму тарихын білу тиіс.
Ежелгі есептеу техникасының жұмыс істеу қағидаларын ажырата білуі қажет.
Ұлы тұлғалардың жаңалықтарымен танысып тарихи деректер арқылы ЕТД тарихын суреттей алуы тиіс.
ЭЕМ-нің қоғам өміріндегі рөлін түсіне білуі керек.
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.
Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.
Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Пернетақта анықтамасын және 5 блогын біледі;
Функционалдық пернелердің қызметін қолдана алады;
Дербес компьютерді басқару пернелерінің байланысын анықтайды;
Қандай да бір амалдарды орындау үшін пернелер комбинацияларын пайдалануды үйренеді.
Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Топтық жұмыс.
Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
Электронды оқулық.
Информатика
6-сынып
Стенд.
ЭЕМ-ның даму кезеңдері
7.
Электронды есептеуіш машиналарының (ЭЕМ) даму кезеңдерін білуі тиіс.
Әрбір буындағы ЭЕМ жасаудың негізгі элементтерін және жұмыс істеу қағидаттарын меңгерулері тиіс.
ЭЕМ-нің элементтік базасының ауысуын ажырта алуы қажет.
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.
Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.
Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Даму кезеңдерінде ЭЕМ жасау құралдарын анықтайды;
ЭЕМ-ның даму кезеңдерін жіктейді;
ЭЕМ жасаудың негізгі элементтерін және жұмыс істеу қағидаларын салыстырады;
ЭЕМ элементтік базасының ауысуын талдайды.
Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Топтық жұмыс.
Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
Электронды оқулық.
Информатика
6-сынып
Стенд.
Компьютерлік техниканың заманауи бағыттары
8.
Операциялық жүйенің (ОЖ) негізгі нысандарының қызметін және онымен жұсы істеуді, басқаруды үйрету
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.
Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.
Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Операциялық жүйенің негізгі нысандардың қызметін және жұмыс істеуді біледі.
Компьютерді басқару нысандарымен жұмыс істеу әдістерін үйренеді.
Есептер тақтасы, бас мәзір және жұмыс үстелінің нысандарымен жұмыс істей алады.
Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Топтық жұмыс.
Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
Электронды оқулық.
Информатика
6-сынып
Компьютердің аппараттық қамтамасыз етуі. Компьютер құрылғылары міндеттері және мүмкідіктері.
9.
Оқушыларға дербес компьютердің (ДК) негізгі және қосымша құрылғыларының анықтамасын білуі қажет.
ДК құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін айқындауы керек.
Дербес компьютердің жұмысына қажетті негізгі құрылымының жұмысын үйренуі тиіс.
ДК құрылғыларын құрастыра алуы тиіс.
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.
Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.
Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
ДК-дің жалпы құрылғыларының міндеттерін айқындайды;
Компьютер құрылғыларының мүмкіндіктерінің маңыздылығын біледі;
Компьютер құрылғыларының атауларын біледі және қызметтерін талдайды;
Құрылғылардың мүмкіндіктерін пайдалана алады.
Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Топтық жұмыс.
Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
Электронды оқулық.
Информатика
6-сынып
№
Оқытудың негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Тақырыпты үйренудегі кедергілерді жеңу
Оқу нәтижелері
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту
Негізгі дереккөздер
Кіріспе. Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру.
1
Информатика кабинетіндегі қойылатын талаптар, міндеттер, шаршаған жағдайда қолданылатын жаттығулар және техника қауіпсіздігін сақтау ережелерін үйрету.
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту
Топтың ішінде оқушыларды бір-біріне үйрету, терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Жұмыс істеу алдындағы қауіпсіздік ережелерін біледі
Компьютермен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды
Компьютерде жұмысты аяқтаған кездегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды.
Ұжыммен бірігіп жұмыс істеу ережесін біледі.
Аппаттық жағдайлардағы қауіпсіздік ережелерін үйренеді.
Арнайы көзге жаттығу ережелерін жасап үйренеді.
Критерий бойынша бағалау, бағалау парағы ұсынылады. Жұптық бағалау.
Қызығушылықтарын ояту. Топтық жұмыс. Жеке жұмыс. Жұптық жұмыс. Постер жасату.
Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
Информатика.
6-сынып
Электронды оқулық.
Стенд.
Информатика және Ақпарат. Әлемнің ақпараттық бейнесі. Ақпараттың өлшем бірліктері.
2.
Әлемнің ақпараттық көрінісі: Мегаәлем, Макроәлем және Микроәлем қоршаған ортаның өзара әрекеттесуін түсіндіру. Ақпараттық үдерістер және ақпаратың өлшем бірліктерін үйрету.
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.
Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.
Топтың ішінде оқушыларды бір-біріне үйрету, терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Әлемнің ақпараттық бейнесімен танысады.
Ақпараттық үдерістерді біледі.
Ақпараттың өлшем бірліктерін біледі.
Ақпаратты сақтау құралдарының көлемін анықтай алады.
Формативтік бағалау. (Екі жұлдыз бір тілек, маршрут картасы)
Қызығушылықтарын ояту. Топтық жұмыс. Жеке жұмыс. Жұптық жұмыс. Постер жасату.
Электронды оқулық.
Информатика.
6-сынып.
Стенд.
Компьютерде ақпаратты ұсыну тәсілдері. Ақпараттың қасиеттері.
3.
Ақпарат ұғымы, ақпаратты қабылдау, сақтау және жіберу құралдарын, ақпаратпен жұмыс істеу тәсілдерін үйрету.
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.
Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.
Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Ақпарат қасиеттерін біледі.
Ақпаратты жөнелту арналарын біледі.
Ақпаратпен жұмыс істеу тәсілдерін үйренеді
Ақпаратты сақтау құралдарын біледі.
Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Топтық жұмыс, рөлдік ойындар.
Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
Электронды оқулық. Информатика.
6-сынып
Стенд.
Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар.
4.
Ақпаратты қорғау тәсілдерін, вирусқа қарсы бағдардамалар түрлерін және жұмыс істеу, ақпаратты вирусқа тексеру, емдеу және жою жұмыстарын үйрету.
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.
Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.
Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Ақпаратты қорғау тәсілдерін біледі.
Құралдарды вирусқа тесеруге үйренеді
Вирусқа қарсы бағдарламалармен вирусты емдеу және жоюмен жұмыс істей алады.
Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Топтық жұмыс.
Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
Электронды оқулық.
Информатика
6-сынып
Стенд.
Ақпаратты сығу. Мұрағаттау программалары.
5.
Ақпаратты сығудың мәнін, мұрағаттаушы программалардың көмегімен сығуды үйрету.
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.
Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.
Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Ақпаратты сығудың мәнін түсінеді
Мұрағаттаушы программалардың қызметін біледі.
Мұрағаттаушы программалардың көмегімен файлдарды, қалталарды сығуды және мұрағаттан шығаруды үйренеді.
Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Топтық жұмыс.
Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
Электронды оқулық.
Информатика
6-сынып
Стенд.
Есептеу техникасының даму тарихы
6.
Есептеуіш техникасының даму тарихын білу тиіс.
Ежелгі есептеу техникасының жұмыс істеу қағидаларын ажырата білуі қажет.
Ұлы тұлғалардың жаңалықтарымен танысып тарихи деректер арқылы ЕТД тарихын суреттей алуы тиіс.
ЭЕМ-нің қоғам өміріндегі рөлін түсіне білуі керек.
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.
Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.
Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Пернетақта анықтамасын және 5 блогын біледі;
Функционалдық пернелердің қызметін қолдана алады;
Дербес компьютерді басқару пернелерінің байланысын анықтайды;
Қандай да бір амалдарды орындау үшін пернелер комбинацияларын пайдалануды үйренеді.
Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Топтық жұмыс.
Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
Электронды оқулық.
Информатика
6-сынып
Стенд.
ЭЕМ-ның даму кезеңдері
7.
Электронды есептеуіш машиналарының (ЭЕМ) даму кезеңдерін білуі тиіс.
Әрбір буындағы ЭЕМ жасаудың негізгі элементтерін және жұмыс істеу қағидаттарын меңгерулері тиіс.
ЭЕМ-нің элементтік базасының ауысуын ажырта алуы қажет.
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.
Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.
Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Даму кезеңдерінде ЭЕМ жасау құралдарын анықтайды;
ЭЕМ-ның даму кезеңдерін жіктейді;
ЭЕМ жасаудың негізгі элементтерін және жұмыс істеу қағидаларын салыстырады;
ЭЕМ элементтік базасының ауысуын талдайды.
Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Топтық жұмыс.
Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
Электронды оқулық.
Информатика
6-сынып
Стенд.
Компьютерлік техниканың заманауи бағыттары
8.
Операциялық жүйенің (ОЖ) негізгі нысандарының қызметін және онымен жұсы істеуді, басқаруды үйрету
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.
Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.
Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Операциялық жүйенің негізгі нысандардың қызметін және жұмыс істеуді біледі.
Компьютерді басқару нысандарымен жұмыс істеу әдістерін үйренеді.
Есептер тақтасы, бас мәзір және жұмыс үстелінің нысандарымен жұмыс істей алады.
Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Топтық жұмыс.
Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
Электронды оқулық.
Информатика
6-сынып
Компьютердің аппараттық қамтамасыз етуі. Компьютер құрылғылары міндеттері және мүмкідіктері.
9.
Оқушыларға дербес компьютердің (ДК) негізгі және қосымша құрылғыларының анықтамасын білуі қажет.
ДК құрылғыларының міндеттері мен мүмкіндіктерін айқындауы керек.
Дербес компьютердің жұмысына қажетті негізгі құрылымының жұмысын үйренуі тиіс.
ДК құрылғыларын құрастыра алуы тиіс.
АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.
Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.
Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
ДК-дің жалпы құрылғыларының міндеттерін айқындайды;
Компьютер құрылғыларының мүмкіндіктерінің маңыздылығын біледі;
Компьютер құрылғыларының атауларын біледі және қызметтерін талдайды;
Құрылғылардың мүмкіндіктерін пайдалана алады.
Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Топтық жұмыс.
Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
Электронды оқулық.
Информатика
6-сынып
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz