Компьютерде ақпаратты ұсыну тәсілдері

Орта мерзімі жоспар. Информатика, 6-сынып. Өмірзақов Нұржан Тұтқабайұлы

Оқытудың негізгі мақсаттары
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер
Тақырыпты үйренудегі кедергілерді жеңу
Оқу нәтижелері
Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту
Негізгі дереккөздер
№: Кіріспе. Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру.
№: 1
Оқытудың негізгі мақсаттары: Информатика кабинетіндегі қойылатын талаптар, міндеттер, шаршаған жағдайда қолданылатын жаттығулар және техника қауіпсіздігін сақтау ережелерін үйрету.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту
Тақырыпты үйренудегі кедергілерді жеңу: Топтың ішінде оқушыларды бір-біріне үйрету, терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Оқу нәтижелері:

Жұмыс істеу алдындағы қауіпсіздік ережелерін біледі

Компьютермен жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды

Компьютерде жұмысты аяқтаған кездегі қауіпсіздік ережелерін сақтайды.

Ұжыммен бірігіп жұмыс істеу ережесін біледі.

Аппаттық жағдайлардағы қауіпсіздік ережелерін үйренеді.

Арнайы көзге жаттығу ережелерін жасап үйренеді.

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Критерий бойынша бағалау, бағалау парағы ұсынылады. Жұптық бағалау.
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту:

Қызығушылықтарын ояту. Топтық жұмыс. Жеке жұмыс. Жұптық жұмыс. Постер жасату.

Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.

Негізгі дереккөздер:

Информатика.

6-сынып

Электронды оқулық.

Стенд.

№: Информатика және Ақпарат. Әлемнің ақпараттық бейнесі. Ақпараттың өлшем бірліктері.
№: 2.
Оқытудың негізгі мақсаттары: Әлемнің ақпараттық көрінісі: Мегаәлем, Макроәлем және Микроәлем қоршаған ортаның өзара әрекеттесуін түсіндіру. Ақпараттық үдерістер және ақпаратың өлшем бірліктерін үйрету.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.

Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.

Тақырыпты үйренудегі кедергілерді жеңу: Топтың ішінде оқушыларды бір-біріне үйрету, терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Оқу нәтижелері:

Әлемнің ақпараттық бейнесімен танысады.

Ақпараттық үдерістерді біледі.

Ақпараттың өлшем бірліктерін біледі.

Ақпаратты сақтау құралдарының көлемін анықтай алады.

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Формативтік бағалау. (Екі жұлдыз бір тілек, маршрут картасы)
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту: Қызығушылықтарын ояту. Топтық жұмыс. Жеке жұмыс. Жұптық жұмыс. Постер жасату.
Негізгі дереккөздер:

Электронды оқулық.

Информатика.

6-сынып.

Стенд.

№: Компьютерде ақпаратты ұсыну тәсілдері. Ақпараттың қасиеттері.
№: 3.
Оқытудың негізгі мақсаттары: Ақпарат ұғымы, ақпаратты қабылдау, сақтау және жіберу құралдарын, ақпаратпен жұмыс істеу тәсілдерін үйрету.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.

Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.

Тақырыпты үйренудегі кедергілерді жеңу: Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Оқу нәтижелері:

Ақпарат қасиеттерін біледі.

Ақпаратты жөнелту арналарын біледі.

Ақпаратпен жұмыс істеу тәсілдерін үйренеді

Ақпаратты сақтау құралдарын біледі.

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту:

Топтық жұмыс, рөлдік ойындар.

Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.

Негізгі дереккөздер:

Электронды оқулық. Информатика.

6-сынып

Стенд.

№:

Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар.

№: 4.
Оқытудың негізгі мақсаттары: Ақпаратты қорғау тәсілдерін, вирусқа қарсы бағдардамалар түрлерін және жұмыс істеу, ақпаратты вирусқа тексеру, емдеу және жою жұмыстарын үйрету.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.

Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.

Тақырыпты үйренудегі кедергілерді жеңу: Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Оқу нәтижелері:

Ақпаратты қорғау тәсілдерін біледі.

Құралдарды вирусқа тесеруге үйренеді

Вирусқа қарсы бағдарламалармен вирусты емдеу және жоюмен жұмыс істей алады.

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту:

Топтық жұмыс.

Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.

Негізгі дереккөздер:

Электронды оқулық.

Информатика

6-сынып

Стенд.

№: Ақпаратты сығу. Мұрағаттау программалары.
№: 5.
Оқытудың негізгі мақсаттары: Ақпаратты сығудың мәнін, мұрағаттаушы программалардың көмегімен сығуды үйрету.
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.

Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.

Тақырыпты үйренудегі кедергілерді жеңу: Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Оқу нәтижелері:

Ақпаратты сығудың мәнін түсінеді

Мұрағаттаушы программалардың қызметін біледі.

Мұрағаттаушы программалардың көмегімен файлдарды, қалталарды сығуды және мұрағаттан шығаруды үйренеді.

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту:

Топтық жұмыс.

Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.

Негізгі дереккөздер:

Электронды оқулық.

Информатика

6-сынып

Стенд.

№: Есептеу техникасының даму тарихы
№: 6.
Оқытудың негізгі мақсаттары:

Есептеуіш техникасының даму тарихын білу тиіс.

Ежелгі есептеу техникасының жұмыс істеу қағидаларын ажырата білуі қажет.

Ұлы тұлғалардың жаңалықтарымен танысып тарихи деректер арқылы ЕТД тарихын суреттей алуы тиіс.

ЭЕМ-нің қоғам өміріндегі рөлін түсіне білуі керек.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.

Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.

Тақырыпты үйренудегі кедергілерді жеңу: Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Оқу нәтижелері:

Пернетақта анықтамасын және 5 блогын біледі;

Функционалдық пернелердің қызметін қолдана алады;

Дербес компьютерді басқару пернелерінің байланысын анықтайды;

Қандай да бір амалдарды орындау үшін пернелер комбинацияларын пайдалануды үйренеді.

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту:

Топтық жұмыс.

Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.

Негізгі дереккөздер:

Электронды оқулық.

Информатика

6-сынып

Стенд.

№: ЭЕМ-ның даму кезеңдері
№: 7.
Оқытудың негізгі мақсаттары:

Электронды есептеуіш машиналарының (ЭЕМ) даму кезеңдерін білуі тиіс.

Әрбір буындағы ЭЕМ жасаудың негізгі элементтерін және жұмыс істеу қағидаттарын меңгерулері тиіс.

ЭЕМ-нің элементтік базасының ауысуын ажырта алуы қажет.

Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер:

АКТ, ЖИГСО-1, диалогтық оқыту.

Таланатты және дарынды оқушыларды оқыту.

Тақырыпты үйренудегі кедергілерді жеңу: Терминдерді, сөздіктерді пайдалану.
Оқу нәтижелері:

Даму кезеңдерінде ЭЕМ жасау құралдарын анықтайды;

ЭЕМ-ның даму кезеңдерін жіктейді;

ЭЕМ жасаудың негізгі элементтерін және жұмыс істеу қағидаларын салыстырады;

ЭЕМ элементтік базасының ауысуын талдайды.

Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау: Топтық жұмыс, эссе, өзара бағалау, тестілеу.
Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту:

Топтық жұмыс.

Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.

Негізгі дереккөздер:

Электронды оқулық.

Информатика

6-сынып

Стенд.

№: Компьютерлік техниканың заманауи бағыттары
№: 8.
Оқытудың негізгі мақсаттары: Операциялық жүйенің (ОЖ) негізгі нысандарының қызметін және онымен жұсы істеуді, басқаруды үйрету

Ұқсас жұмыстар
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру
Ақпаратты өңдеу тәсілдер
Ақпаратты сығу
7 сынып орта мерзімді жоспар
Ақпарат түрлері
ҚОҒАМДАҒЫ ИНФОРМАТИКА
Ақпараттың қасиеттері
Презентациялар. программа интерфейсімен танысу. 6 сынып
Ақпаратты өңдеу
Power Point бағдарламасын қолдана білу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz