Мектептегі өзгерістерді мектептік желілік қоғамдастықтар арқылы қолдау: Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау тәжірибесін енгізу

6 бөлім. Қосымша 1

6тарау: Мектептегі еңгізіліп жатқан өзгерістерге мектептің/мектептердің желілік қоғамдастықтарын дамыту арқылы қалай қолдау көрсетуге болады?

  1. Мұғалімдердің жұмысбастылығы және уақыттың болмауы.
  2. Іс шаралардың ылғи қызықты болмауы, тәжірибеге проблемаларды шешуге негізделмеуі.
  3. Мұғалімдердің өз тәжірибесін өзгертуге қызығушылықтарының болмауы.
Ағымдағы басымдықтар
Мақсаттар мен құндылықтар
Ағымдағы басымдықтарға жету әдістері
Күтілетін перспекти-валар
қатысушылар
Бақылау тәсілдері
Бағалау құралдары
Өзара әрекет ету нәтиже-лері
Ағымдағы басымдықтар: «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» мәселелері бойынша ынтымақтастық пен тәжірибе алмасуға бағытталған орта құру (қоғамдас-тыққа, ынтымақ-тастыққа, желіге бағытталған
Мақсаттар мен құндылықтар:

«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау» мәселелерін тәжірибеге енгізу

2014, қаңтар

Оқыту үшін бағалаудың оқушының оқуға деген ынтасына әсерін байқау.

Сәуір 2014.

Тізбектелген сабақтар жоспарын жүзеге асыру

арқылы

оқыту үшін бағалау және оқуды бағалауын

байқау

Ағымдағы басымдықтарға жету әдістері:

Тәжірибеге өзгеріс енгізуде

«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау»

арқылы негіздеу;

Мұғалімдер тобын құру, сыныпты таңдау;

Тізбектелген сабақтар жоспарын

жасау;

Күтілетін перспекти-валар:

«Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау»

модулі бойынша мұғалімдер

мен тәжірибе алмасу;

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалаудың сапасын арттыру;

Қоғамдастықтың сыртқы байланыстарының кеңейту

қатысушылар:

Басқарушы

№3 Тереңкөл ОМ., Оңалхан Гүлмай

Үйлестіруші

Баянауыл Ш. Айманов атындағы қазақ гимназиясы,

Досмағамбетова Салтанат

дамыту топтары

Заңғар ОМ.

Тілектес ОМ.,

№4 Ертіс ОМ. ,

№2 Железин ОМ.,

Малайсары ОМ., Жылыбұлақ НМ.

Бақылау тәсілдері:

Әңгімелесу,

Сауалнама,

БАҚ арқылы

Мектептің жоспарына жазу;

Бағалау құралдары: Сауалнамаларды өңдеу, бастап-қы диагностикала
Өзара әрекет ету нәтиже-лері:

Өзін- өзі бағалау,

Топты бағалау


Ұқсас жұмыстар
Мектептегі өзгерістерді мектеп ішілік және мектепаралық желілік қоғамдастықтарды дамыту арқылы қолдау
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулін бастауыш сынып тәжірибесіне енгізу: әдістемесі мен тиімділігі
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: коучинг сабағының әдістемелік шолуы
Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау модулін тізбектелген сабақтарға енгізу туралы рефлексивті есеп
Оқыту үшін бағалау мен өзін-өзі бағалауды енгізу арқылы мектептің даму жоспарын жетілдіру
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау модулі бойынша бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған коучинг-сабақ жоспары
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: топтық және өзін-өзі бағалауға бағытталған мұғалімдерге арналған коучинг сабақ жоспары
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау: коучинг жоспары - Ақмола облысы, Көкшетау қаласы №14 жалпы орта мектебі
Топтық жұмыс арқылы оқыту үшін бағалау мен критериалды бағалауды енгізу және сыни ойлауды дамыту
№123 орта мектебіндегі Ғибрат желілік қауымдастығын құру жоспары: мектептік педагогикалық тәжірибе алмасу үшін
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz