Мектепалды топта заттарды ені, биіктігі және жуандығы бойынша салыстыру және көлем бойынша орналастыру

Тақырыбы:

Мектеп /МҰ:

Тақырыбы::

Менің мерекем. Заттарды өлшемі

:
Мектеп /МҰ::
:
Тақырыбы::

(биіктігі, ұзындығы, қалыңдығы)

:
Мектеп /МҰ::
:
Тақырыбы::

бойынша салыстырамын.

:
Мектеп /МҰ::
:
:
Тақырыбы::

Күні:

:
Мектеп /МҰ::
:

Педагогтің аты-жөні:

:
Тақырыбы::
:
Мектеп /МҰ::
:
Тақырыбы::

Мектепалды сынып/топ

:
Мектеп /МҰ::

Қатысушылардың саны:

:

Қатыспағандардың

Тақырыбы::
:
Мектеп /МҰ::
:
:

саны:

Тақырыбы::
:
Мектеп /МҰ::
:
Тақырыбы::

Оқыту мақсаттары

:

0. 1. 1. 3. Заттарды ені, биіктігі, жуандығы бойынша салыстырып,

Тақырыбы::
:
Мектеп /МҰ::

көлемдерінің арақатынасы көрсетілген заттарды табу, оларды

Тақырыбы::
:
Мектеп /МҰ::

өлшемдерінің өсу (кему) ретімен орналастыру.

Тақырыбы::

Күтілетін

:
Мектеп /МҰ::

Барлық тəрбиеленушілер:

:
:
Тақырыбы::

нəтижелер

:
Мектеп /МҰ::
Тақырыбы::
:

-заттарды ені, биіктігі, жуандығы бойынша салыстырады.

Тақырыбы::
:
Мектеп /МҰ::
:
:
Тақырыбы::
:
Мектеп /МҰ::

Көптеген тəрбиеленушілер:

:
:
Тақырыбы::
:
Мектеп /МҰ::
Тақырыбы::
:
Мектеп /МҰ::

-көлемдерінің арақатынасы көрсетілген заттарды табады, оларды

Тақырыбы::
:
Мектеп /МҰ::

өлшемдерінің өсу (кему) ретімен орналастырады.

Тақырыбы::
:
Мектеп /МҰ::

Кейбір тəрбиеленушілер:

:
:
Тақырыбы::
:
Мектеп /МҰ::
Тақырыбы::
:
Мектеп /МҰ::

-салыстыру үшін заттардың бірнеше нұсқасын ұсынады.

Тақырыбы::

Тілдік мақсаттар

:
Мектеп /МҰ::

Дағдыларын дамыту:

:
:
Тақырыбы::
:
Мектеп /МҰ::

-өзінің сұрақтарын қойғанда жəне педагогпен тəрбиеленушілердің

Тақырыбы::
:
Мектеп /МҰ::

сұрақтарына жауап берген кезде лексика мен терминологияны

Тақырыбы::
:
Мектеп /МҰ::

пайдалана алады .

:
:
Тақырыбы::
:
Мектеп /МҰ::

Пəндік лексика жəне терминология:

:
:
Тақырыбы::
:
Мектеп /МҰ::

-көбірек, азырақ, сонша, кеңірек, биігірек, жіңішкерек.

Тақырыбы::
:
Мектеп /МҰ::

Пікір алмасуға арналған сұрақтар:

:
:
Тақырыбы::
:
Мектеп /МҰ::

-Заттарды көлемінің артуына қарай қалай бөлу керек екенін

Тақырыбы::
:
Мектеп /МҰ::

түсіндір.

:
:
Тақырыбы::
:
Мектеп /МҰ::

-Қалай ойлайсың, қандай жағдайда салыстырудың қандай

Тақырыбы::
:
Мектеп /МҰ::

тəсілдерін пайдаланған қолайлырақ?

:
:
Тақырыбы::
:
Мектеп /МҰ::

-Заттардың көлемдерін салыстыру нəтижелерін сипаттау үшін

Тақырыбы::
:
Мектеп /МҰ::

қандай көмекші сөздер пайдаланылады?

:
:
Тақырыбы::
:
Мектеп /МҰ::

Жазу:

:
:
Тақырыбы::
:
Мектеп /МҰ::

Торкөздер бойынша салынған үзік сызықтарды бастырып жазу.

Тақырыбы::

Алдыңғы білім

:
Мектеп /МҰ::

Заттардың көлемдерінің сипаты туралы алғашқы білім,

Тақырыбы::
:
Мектеп /МҰ::

геометриялық фигуралар мен денелердің атауы.

Тақырыбы::
:
Мектеп /МҰ::
:
:
Тақырыбы::
: Жоспар
Мектеп /МҰ::
Тақырыбы:: Жоспарланған уақыт
: Жоспарланған іс-əрекет
Мектеп /МҰ:: Ресурстар
Тақырыбы:: Басталуы 0-5 минут
:

Ынталандыру.

Педагог тəрбиеленушілерден қаншаға дейін санай білетіндерін сұрайды. Олар жауап береді. Өзектендіру.

Педагог суреттегі заттарды санауды немесе ең үлкен, ең ұзын, ең қысқа затты таңдауды ұсынады.

Мектеп /МҰ::
: Ортасы
:

Мақсат қою (проблемалық жағдай) .

:

Əліппе-дəптер.

: 6-15минут
:

(Ұ) ҰОҚ-де балалар заттарды көлемі бойынша

:

Үлестірмелі

:
:

салыстырады. Педагог балалардан: «Үлкен затты

:

материалдар.

:
:

кішкентай заттан ажырата аласыңдар ма?» - деп сұрайды.

:

№41-43 кесте

:
:

Егер балаларға «биік - аласа», «кішкентай - үлкен», «кең -

:
:
:

тар», «ұзын - қысқа» деген ұғымдарды ғылыми тұрғыдан

:
:
:

түсіндіруге тырыссаңыз, олар сізді тыңдамайды.

:
:
:

Жаңалық ашу.

:
:
:

( Ж ) Балалардың қандай заттарды кішкентай, ал қандай

:
:
:

заттарды үлкен деп атайтынын түсінуі үшін педагог оларға

:
:
:

мысалдар келтіреді. Мысалы, текшелерден мұнара салуды

:
:
:

сұрайды. Оның жанына көлемі кішірек тағы бір мұнара

:
:
:

салуды ұсынады. Педагог балалардан қайсысы үлкен, ал

:
:
:

қайсысы кішкентай екенін көрсетуді сұрайды. Əдетте,

:
:
:

мектепке дейінгі жастағы балаларда жауап беруге қиындық

:
:
:

тумайды.

:
:
:

Осы ұғымның қалыптасуын бекіту үшін педагог

:
:
:

балалардан ермексаздан кішкентай жəне үлкен шар жəне

:
:
:

т. б жасауды сұрайды.

:
:
:

Педагог балаларға салыстыру тəсілдерінің ішінен ең тиімді

:
:
:

тəсілді таңдауды ұсынады: көзбен салыстыру, беттестіру,

:
:
:

ауыстыру, өзара бірыңғай сəйкестік.

:
:
:

Электрондық жиынтық полотномен (№1-3) жұмыс

:

№1-3

:
:

ұйымдастыруға болады. Педагог (ал одан кейін балалар)

:

электрондық

:
:

геометриялық фигуралар мен заттарды өлшемі бойынша

:

жиынтық

:
:

(ұлғаю, кему) орналастырады.

:

полотно.

:
:

Балалар əліппе-дəптердегі 1-тапсырманы орындайды.

:
:
:

Оларға ең үлкен жəне ең кішкентай саптаяқтарды таңдап,

:
:
:

салыстыру ұсынылады. Орындықтардың, қораптардың

:
:
:

көлемі бірдей ме? Ең үлкен сыйлықты көрсетіңдер?

:
:
:

Келесі 2-тапсырмада балалар торттың өлшемі бойынша

:
:
:

бір тіліміне сəйкес ыдыстарды таңдайды. Балалар бірыңғай

:
:
:

сəйкестік амалын пайдаланып, алдымен ең үлкен жəне ең

:
:
:

кішкентай көлемдегі жұпты таңдайды, содан кейін аралық

:
:
:

сəйкестіктерді іріктейді.

:
:
:

Сергіту сəті.

:
:
:

Педагогтің қалауы бойынша. (Əдістемелік нұсқаудың

:
:
:

соңын қараңыз. )

:
:
:
:
: 16-25
:

Жаңаны қолдану.

:

Əліппе-дəптер.

:
:

(Ж) Əліппе-дəптердегі 3-тапсырма саусақтың ұсақ моторикасын дамытуға арналған.

(Ұ) Электрондық жиынтық полотномен (№1-3) жұмысты

жалғастыруға болады. Балалар геометриялық фигуралар

мен заттарды өлшемі бойынша (ұлғаю, кему, салыстыру)

орналастырады.

Əліппе-дəптердегі 4-тапсырмада қораптарды үлкенінен

бастап кішкентайына қарай


Ұқсас жұмыстар
Ортаңғы топта бір және көп ұғымын қалыптастыру: заттарды санау, саны мен көлемі бойынша салыстыру және шеңберді анықтау
Көсемшенің түрленуі және есімшемен салыстыру бойынша сабақ жоспары
7-сынып: Үшбұрыштың биіктігі, медианасы және биссектрисасы
Жарылмайтын инженерлік бөгеттер: анықтамасы, түрлері және орналастыру әдістері
Қазақ ою-өрнектерінің түрлері және композициялық орналастыру
Автокөлікпен жүктер мен жолаушыларды орналастыру және тасымалдау қағидалары
Мектепалды даярлық сыныбына арналған У дыбысы мен әрпі бойынша сабақ жоспары
Эвакуациялау: тұрғындарды орналастыру әдістері мен тәртібі және эвакуациядағы азаматтардың міндеттері
Тік призма мен параллелепипед: анықтамалар, бет аудандары және көлем формулалары
Мектепалды даярлық тобының Түстер әлемі тақырыбы бойынша ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz