Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Көктем көрінісі
Апта:
Пәні: әдебиеттік оқу
Сыныбы: 3 <<Ғ>>
Күні 27.02.2015
Сабақтың тақырыбы:
<<Көктем қандай көрікті>>
Сілтеме:
3-сынып. Әдебиеттік оқу оқулығы 52-53 беттер
Жалпы мақсаттары:
Көктем мезгіліне тән белгілер мен құбылыстарын аңғара отырып ізденуге,талдау жасау арқылы өз бетінше жұмысқа талпындыруға жол ашу.Ойларын ашық айтуға қорытындыны нақты жасау дағдыларының дамуына жағдай туғызуОқушылардың білімге деген сүйіспеншілігін арттыру.
Оқыту нәтижесі:
Оқушылар мәтінді түсініп оқып, сабаққа деген қызығушылығы артады. Қорытынды жасап үйренуге, топтық жұмыс жасауға дағдыланады.
Негізгі идеялар
Көктем мезгілінің құбылыстарын аңғаруға үйрету
Пайдаланған әдіс- тәсілдер
Топтық жұмыс, постер, ой қозғау, миға шабуыл, бағалау, ой толғаныс, сұрақ-жауап, кері байланыс.
Қажетті құралдар
Оқулық, интер тақта, маркер, стикер, постер, смайлдар, флипчарт
Тапсырмалардың түрлері
Уақыты
(45мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
1) Психологиялық ахуал туғызу
<<Сыйлық>>
2мин
Шеңбер құру,жұппен тұрғызу
Балалар алдымызда қандай мереке келе жатыр?
Олай болса қыздарға ауада сурет салу арқылы сыйлық жасайықшы
Ал қыздар соны табасыңдар
8наурыз қыздар күні
Шеңберге тұрады,жұппен қарама-қарсы тұрады да ұлдар ауада сурет салу арқылы сыйлық жасайды
2) топқа бөлу
түстер арқылы мозайка құрастыру
3 мин
Ал енді топқа бөлінеміз
Түстерді таратады
Түстерді таңдап алып топқа бөлінеді.Смайлик белгісі бар бала топ басшысы болады.Жыл мезгілдеріне байланысты әр топ өзінің қандай топ екенін анықтау
3) Ой қозғау
10 мин
Табиғат көрінісі туралы бейнефильм көрсету
Осының бәрін бір сөзбен не дейміз?
Слайд шығару
<<Табиғат менің өз үйім>>
Балалар бұл нешінші тарау
Балалар біз жыл мезгілдеріне байланысты топқа бөліндік
Қар еріп,жылғалардан у ағып құстар ұшып келетін қай мезгіл?
Көктемнің тағы қандай кереметтері бар екенін білгілерің келеме?
-Ал енді52 беттегі <<Көктем қандай көрікті>> әңгімесін оқып білеміз
Табиғат
8
8
8наурыз Біртаңбалы сан
Жұп сан
Төрттің квадраты
3. Миға шабуыл
<<Аялдама>> тәсілі
8мин
Топтарға мәтін бөліктерін бөліп береді.Сөздік жұмыс жүргізуӘр топқа өздеріне бөлінген абзацтарды оқып түсінеді
Топтардың бір- біріне айтқызу.Сұрақ дайындату
Топтарға тапсырмалар тарату
1-топ постер қорғау
2-топ синквинг көктем
3-топпазылмен жұмыс (сәйкестендіру)
4-топ Сайранға ашық хат жазады
Ой толғаныс
Жоспар құру
1.Көктем көрінісі
2.Балалар саяхатқа шықты
3.Сайранның ренжуі
4.Сайран және достары
Бағалау
Мимика
Топ басшыларынан бағаау парағын жинақтайды
Ым ишара арқылы бағалауды ұсынады
Топ басшылары бағалау парақшаларының кретери бойынша топ мүшелерін бағалау
Оқушылар өзін - өзі бас бармақ арқылы бағалайды
7. Кері байланыс Кубизм
5 мин
Кубик ортаға қояды сұрақ береді
Сұрақтар:
1.Қандай тарауды бастадық?
2.Қандай тақырып өттік?
3.Сабақта саған не қызық болды?
4.Сабақта саған не қиын болды?
5.Көктем мезгілі туралы не айтасын?
6.Жұмбақ шешу
Кубикті лақтырып сұраққа жауап береді
8 Үй тапсырмасы
2мин
Көктем туралы сурет салу.(Галереяға саяхатқа шығамыз)
119-121бет оқу, айту
Пәні: әдебиеттік оқу
Сыныбы: 3 <<Ғ>>
Күні 27.02.2015
Сабақтың тақырыбы:
<<Көктем қандай көрікті>>
Сілтеме:
3-сынып. Әдебиеттік оқу оқулығы 52-53 беттер
Жалпы мақсаттары:
Көктем мезгіліне тән белгілер мен құбылыстарын аңғара отырып ізденуге,талдау жасау арқылы өз бетінше жұмысқа талпындыруға жол ашу.Ойларын ашық айтуға қорытындыны нақты жасау дағдыларының дамуына жағдай туғызуОқушылардың білімге деген сүйіспеншілігін арттыру.
Оқыту нәтижесі:
Оқушылар мәтінді түсініп оқып, сабаққа деген қызығушылығы артады. Қорытынды жасап үйренуге, топтық жұмыс жасауға дағдыланады.
Негізгі идеялар
Көктем мезгілінің құбылыстарын аңғаруға үйрету
Пайдаланған әдіс- тәсілдер
Топтық жұмыс, постер, ой қозғау, миға шабуыл, бағалау, ой толғаныс, сұрақ-жауап, кері байланыс.
Қажетті құралдар
Оқулық, интер тақта, маркер, стикер, постер, смайлдар, флипчарт
Тапсырмалардың түрлері
Уақыты
(45мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
1) Психологиялық ахуал туғызу
<<Сыйлық>>
2мин
Шеңбер құру,жұппен тұрғызу
Балалар алдымызда қандай мереке келе жатыр?
Олай болса қыздарға ауада сурет салу арқылы сыйлық жасайықшы
Ал қыздар соны табасыңдар
8наурыз қыздар күні
Шеңберге тұрады,жұппен қарама-қарсы тұрады да ұлдар ауада сурет салу арқылы сыйлық жасайды
2) топқа бөлу
түстер арқылы мозайка құрастыру
3 мин
Ал енді топқа бөлінеміз
Түстерді таратады
Түстерді таңдап алып топқа бөлінеді.Смайлик белгісі бар бала топ басшысы болады.Жыл мезгілдеріне байланысты әр топ өзінің қандай топ екенін анықтау
3) Ой қозғау
10 мин
Табиғат көрінісі туралы бейнефильм көрсету
Осының бәрін бір сөзбен не дейміз?
Слайд шығару
<<Табиғат менің өз үйім>>
Балалар бұл нешінші тарау
Балалар біз жыл мезгілдеріне байланысты топқа бөліндік
Қар еріп,жылғалардан у ағып құстар ұшып келетін қай мезгіл?
Көктемнің тағы қандай кереметтері бар екенін білгілерің келеме?
-Ал енді52 беттегі <<Көктем қандай көрікті>> әңгімесін оқып білеміз
Табиғат
8
8
8наурыз Біртаңбалы сан
Жұп сан
Төрттің квадраты
3. Миға шабуыл
<<Аялдама>> тәсілі
8мин
Топтарға мәтін бөліктерін бөліп береді.Сөздік жұмыс жүргізуӘр топқа өздеріне бөлінген абзацтарды оқып түсінеді
Топтардың бір- біріне айтқызу.Сұрақ дайындату
Топтарға тапсырмалар тарату
1-топ постер қорғау
2-топ синквинг көктем
3-топпазылмен жұмыс (сәйкестендіру)
4-топ Сайранға ашық хат жазады
Ой толғаныс
Жоспар құру
1.Көктем көрінісі
2.Балалар саяхатқа шықты
3.Сайранның ренжуі
4.Сайран және достары
Бағалау
Мимика
Топ басшыларынан бағаау парағын жинақтайды
Ым ишара арқылы бағалауды ұсынады
Топ басшылары бағалау парақшаларының кретери бойынша топ мүшелерін бағалау
Оқушылар өзін - өзі бас бармақ арқылы бағалайды
7. Кері байланыс Кубизм
5 мин
Кубик ортаға қояды сұрақ береді
Сұрақтар:
1.Қандай тарауды бастадық?
2.Қандай тақырып өттік?
3.Сабақта саған не қызық болды?
4.Сабақта саған не қиын болды?
5.Көктем мезгілі туралы не айтасын?
6.Жұмбақ шешу
Кубикті лақтырып сұраққа жауап береді
8 Үй тапсырмасы
2мин
Көктем туралы сурет салу.(Галереяға саяхатқа шығамыз)
119-121бет оқу, айту
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz