Шаңырақ жарастығы: 3-сынып өзін-өзі тану сабағы және сүйіспеншілік құндылығын дамыту

Өзiн-өзi тану сабағының жоспары

Мектеп: А. Тайманов атындағы №34мектеп -гимназиясы

Мерзiм: 20. 11. 2015

Мұғалiм: Мажитова А. С.

Сынып: 3

Оқушылар саны: 22

Тақырып: № 11сабақ «Шаңырақ жарастығы»

Құндылық: «Сүйіспеншілік»

Қасиеттер: отбасындағы сүйіспеншілік, татулық, бәрін жақсы көру

Сабақ мақсаты: Оқушыларға шаңырақ жарастығын түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу.

Міндеттері:

  • Оқушыларға отбасындағы сүйіспеншілік туралы ұғымдарын кеңейту.
  • Оқушылардың өзара татулық қарым- қатынастарын дамыту
  • оқушыларды отбасы мүшелерін сыйлай білуге, бәрін жақсы көруге тәрбиелеу
Ресурстар: (құралдар, мәлiметтер)
Сабақ мақсаты:Оқушыларға шаңырақ жарастығын түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу.Міндеттері:Оқушыларға отбасындағы сүйіспеншілік туралы ұғымдарын кеңейту.Оқушылардың өзара татулық қарым- қатынастарын дамытуоқушыларды отбасы мүшелерін сыйлай білуге, бәрін жақсы көруге тәрбиелеу:

Сабақ барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңi.

Оқушылармен амандасып, «Өзін- өзі тану» сабағының ережесін «5-Т» қайталау.

Тыныштық сәтi. «Нұрға бөлену»

Үй тапсырмасын тексеру

Оқулықтағы 48 беттегі №11 сабақ «Сүйіспеншілік» мәтінің оқып, талдау.

Сұрақтар:

  1. Мәтінде қандай қасиеттер айтылған?
  2. «Сүйіспеншілік бар жерде байлық пен сәттілік бар» дегенді қалай түсінесіңдер?
  3. Кайтарымы жоқ сүйіспеншілік біздің қандай іс- әрекетімізден көрінеді деп ойлайсыңдар?
Ресурстар:(құралдар, мәлiметтер): Ескерту
Сабақ мақсаты:Оқушыларға шаңырақ жарастығын түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу.Міндеттері:Оқушыларға отбасындағы сүйіспеншілік туралы ұғымдарын кеңейту.Оқушылардың өзара татулық қарым- қатынастарын дамытуоқушыларды отбасы мүшелерін сыйлай білуге, бәрін жақсы көруге тәрбиелеу:
  1. Дәйексөз.

«Сүйіспеншілік - жүрекке жылу, көңілге қуаныш ұялатады»

Халық даналығы

  1. «Жүрек жылуы» дегенді қалай түсінесіздер?
  2. Жылулықты қалай сезінесіңдер?
  3. 3. Қайтарымы жоқ сүйіспеншілікпен жасаған істерден соң кандай сезімде боласыңдар?
Ресурстар:(құралдар, мәлiметтер):
Сабақ мақсаты:Оқушыларға шаңырақ жарастығын түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу.Міндеттері:Оқушыларға отбасындағы сүйіспеншілік туралы ұғымдарын кеңейту.Оқушылардың өзара татулық қарым- қатынастарын дамытуоқушыларды отбасы мүшелерін сыйлай білуге, бәрін жақсы көруге тәрбиелеу:
  1. Оқиғаларды әңгiмелеу

аңыз әңгіме

«Әжей»

Бір елді мекенде әжей туратын болған. Ол әжейді барлығы да «есі ауысқан» әжей дейді екен. Әжейдің балалары да, туыстары да болмаған. Оның, әсіресе, іс-әрекетіне адамдар «есі ауысқан» дейтін. Әжей таң ата тұрып, дорбасын алып, өзен жағалауынан бір нәрсені іздейтін болған.

Оған таң қалып жүрген ауыл адамдары әжейден «Жағалаудан таң ата не іздейсіз?»- деп сұрайды. Әжей- «Мен суға түсуге келген адамдардың аяғына сынған әйнектер кіріп кетпесін деп, сол әйнектерді теріп жүрмін және өзен де тіршілік иесі оған да тазалық керек»- деп жауап береді.

  1. Адамдар әжейдің іс-әрекетіне неге таң қалды?
  2. Әжейдің іс- әрекетінің қайтарымын күтпеуі неде?
  3. Адамдар барлығын шексіз жақсы көру үшін, бойында қандай қасиеттер болу керек деп ойлайсыңдар?
Ресурстар:(құралдар, мәлiметтер):
Сабақ мақсаты:Оқушыларға шаңырақ жарастығын түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу.Міндеттері:Оқушыларға отбасындағы сүйіспеншілік туралы ұғымдарын кеңейту.Оқушылардың өзара татулық қарым- қатынастарын дамытуоқушыларды отбасы мүшелерін сыйлай білуге, бәрін жақсы көруге тәрбиелеу:
  1. Шығармашылық іс-әрекет, топтық жұмыс.

Оқушыларды үш топқа гүлдер арқылы бөлу.

Оқушыларға баяу әуен қосылады.

«Жақсылық тамшысы»

Әр топқа тамшы үлгісінде ақ парақ, бояулар үлестіріледі. Әр топ өздері жасаған жақсы істері туралы жазады. Тамшы тәріздес суреттер тақтаға ілінеді. Әр топ өзгелерге жасаған жақсылықтарын жария етеді.

Ресурстар:(құралдар, мәлiметтер):

Шығармашылық жұмыс нәтижесін қорытындылау.

-Әр топтың жасаған жақсылықтарыңды қосқанда үлкен дарияға айналды, яғни әр адамның жаны жақсылыққа толы болса, отбасында, әлемде сүйіспеншілік болып, адамдар бақытты өмір сүреді.

Сабақ мақсаты:Оқушыларға шаңырақ жарастығын түсіндіре отырып, сүйіспеншілік құндылығының мәнін ашу.Міндеттері:Оқушыларға отбасындағы сүйіспеншілік туралы ұғымдарын кеңейту.Оқушылардың өзара татулық қарым- қатынастарын дамытуоқушыларды отбасы мүшелерін сыйлай білуге, бәрін жақсы көруге тәрбиелеу:
  1. Топпен ән айту.

«Ризашылық әні»

Сөзі мен әні: Луиза Хей

Ризамыз бүгінге,

Ризамыз бүгінге,

Ризамыз бүгінге,

Ризамыз қазірге!

Ризамын, ризамын, ризамын бүгінге!

Ризамын, ризамын, ризамын қазірге!

Ресурстар

Ұқсас жұмыстар
5-сынып: Өзін-өзі тану сабағы - адамның жан сұлулығы мен сүйіспеншілік құндылығын тәрбиелеу
Өзін-өзі тану сабағы (7-сынып): Қарым-қатынас жарастығы және дұрыс әрекет құндылығы
Өзін-өзі тану сабағы: Отбасы татулығы мен сүйіспеншілік құндылығы - 5-сынып сабақ жоспары
Өзін-өзі тану сабағы (7-сынып): сүйіспеншілік, кешірімділік және жанашырлық құндылықтары
4-сынып өзін-өзі тану сабағы: Жақсылықтан жақсылыққа - сүйіспеншілік, мейірімділік және қайырымдылық
6-сынып Өзін-өзі тану сабағы: Әсемдікке ұмтылу - сүйіспеншілік, адалдық, парасаттылық және жауапкершілік
Өзін-өзі тану сабағы №14: Адамдарға деген сүйіспеншілік және адамгершілік қасиеттер
Өзін-өзі тану сабағы: салауатты отбасы және сүйіспеншілік құндылығы (2-сынып сабақ жоспары)
Шаңырақ жарастығы: отбасы құндылықтары мен сыйластыққа тәрбиелеу
Өзін-өзі тану сабағы: Отанға деген сүйіспеншілік пен патриоттықты қалыптастыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz