Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ерекше карта
Сабақ жоспары
Бөлім тақырыбы: <<Еуразия>>
Сабақ тақырыбы: Еуразияның ішкі сулары
<<Саран қаласы әкімдігінің жалпы білім беретін №16 мектебі >> КММ
Күні: 15.04. 2017ж
Қатысушының саны- 12
Қатыспағаны- 0
Пән:Материктер мен мұхиттар географиясы
Мұғалімнің аты-жөні: Аубатирова Жамила Айдарбековна
Сынып: 7 <<Ә>>
Оқыту
мақсаты:
Барлығы: *ішкі суларды атайды, картадан таба алады;
Көпшілігі: * алаптарға қарай өзендерді бөліп көрсетеді, ішкі сулар ерекшелігін айта алады;
Кейбіреулері: * ішкі суларды салыстыра отырып, қазіргі жағдайын болжай алады
Күтілетін нәтижелер:
Барлығы: ішкі суларды атайды, картадан табады;
Көпшілігі: * алаптарға қарай өзендерді бөліп көрсетеді, ішкі сулар ерекшелігін айтады;
Кейбіреулері: * ішкі суларды салыстыра отырып, қазіргі жағдайын болжайды.
Ж о с п а р
Жоспарлау уақыты (минутпен)
Жопарланған іс-әрекеттер
Бағалау
критерийлері
Ресурстар
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеттері
1 минут
Ұйымдастыру кезеңі: Сыныпта бірлескен жұмысқа бағытталған психологиялық орта қалыптастыру. Амандасу, оқушыларды түгендеу. Шаттық шеңбері
Амандасады, кезекші сынып оқушылар жөнінде мәлімет береді.
Оқушылар шеңберлеп тұрып, хормен олең жолын айтады
Табысты критерийлер таратылып өзін-өзі бағалау жүреді
МмМГ оқулығы бет, МмМ атласы, кескін картасы, интербелсенді тақта,
<<семантикалық карта>> парақшалары, суреттер, флипчарт, маркерлер,
<>
Интербелсенді тақта
Интербелсенді тақта
2 минут
Өткенге шолу: біз не білдік?
Білім сайысы: Климаттық карта бойынша материкте неше климаттық белдеу бар екенін анықтау.
Білім сайысы. http://LearningApps.org/watch?v=pwfqtwfbk17
Сұраққа жауап беру арқылы мәреге жетеді.
Топтық бағалау: <<бармақ әдісі>>
10 минут
<>
картасының қалпақ
тары арқылы топқа бөлу Еуразия ішкі суларын оқулық комегі менсипаттау.
Топонимиканы негізге алу. Топтық (жинақтау, қорытындылау)
SMART бейджке қарап топтарға бірігеді.Әр топ тапсырма алып, критерийлер бойынша тапсырманы флипчардта орындайды Топ арасында тексеріледі
Топтық бағалау: <<екі жұлдыз, бір тілек>>
15 минут
SMART бейдж>>
картасының сандар арқылы топқа бөлу
Еуразия ішкі суларын топта түйіндеп, интербелсенді тақтада орындайды 4 топқа 4 түрлі тапсырма: http://LearningApps.org/display?v=prs6omt7t17 Ерекше карта. Естесақтау қабілетін шыңдайды І топ http://LearningApps.org/watch?v=pssqzn61n17
Кескін картада, жылдамдыққа дағдыландыру ІІ топ
http://LearningApps.org/watch?v=peeeeyc5j7
Тапсырма(пазл жинақтау),
тиянақтылыққа ІІІ топ
http://LearningApps.org/display?v=pv5eie8ua17
Тапсырма(сәйкестендіру) тапқырлыққа, IV топ
http://LearningApps.org/display?v=prs6omt7t17
Критериалды бағалау. Дұрыс жауап 1 ұпай
3 минут
Қорытынды. Сөзжұмбақ. Ұжымдық жұмыс http://LearningApps.org/watch?v=p3a2n6wa317
3минут
Доминодағы сұрақ оқылады, жауабы қай оқушыда сол әкеліп қояды, солай Тізбектеліп жалғасады
<<Домино>> әдісі арқылы қорытындалау. Домино қағаздары таратылады, сұрақ, жауабымен жазылған
4 минут
Рефлексия пирамидасы :
Мен үйренген 4 мәлімет,
мен білген 3 мәлімет,
менің көп білгім келген
екі мәлімет; ең
маңыызды 1 мәлімет
Оқушылар сұрақтарға жауап жазады, пирамидаға жапсырады.
2 минут
Кері байланыс, бағалау, үй тапсырмасы
<<География>> оқулығы 20 параграфты оқу (7 сынып)
Кері байланыс жасайды, алған бағаларын күнделікке қояды, үй тапсырмасын жазып алады.
Бөлім тақырыбы: <<Еуразия>>
Сабақ тақырыбы: Еуразияның ішкі сулары
<<Саран қаласы әкімдігінің жалпы білім беретін №16 мектебі >> КММ
Күні: 15.04. 2017ж
Қатысушының саны- 12
Қатыспағаны- 0
Пән:Материктер мен мұхиттар географиясы
Мұғалімнің аты-жөні: Аубатирова Жамила Айдарбековна
Сынып: 7 <<Ә>>
Оқыту
мақсаты:
Барлығы: *ішкі суларды атайды, картадан таба алады;
Көпшілігі: * алаптарға қарай өзендерді бөліп көрсетеді, ішкі сулар ерекшелігін айта алады;
Кейбіреулері: * ішкі суларды салыстыра отырып, қазіргі жағдайын болжай алады
Күтілетін нәтижелер:
Барлығы: ішкі суларды атайды, картадан табады;
Көпшілігі: * алаптарға қарай өзендерді бөліп көрсетеді, ішкі сулар ерекшелігін айтады;
Кейбіреулері: * ішкі суларды салыстыра отырып, қазіргі жағдайын болжайды.
Ж о с п а р
Жоспарлау уақыты (минутпен)
Жопарланған іс-әрекеттер
Бағалау
критерийлері
Ресурстар
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеттері
1 минут
Ұйымдастыру кезеңі: Сыныпта бірлескен жұмысқа бағытталған психологиялық орта қалыптастыру. Амандасу, оқушыларды түгендеу. Шаттық шеңбері
Амандасады, кезекші сынып оқушылар жөнінде мәлімет береді.
Оқушылар шеңберлеп тұрып, хормен олең жолын айтады
Табысты критерийлер таратылып өзін-өзі бағалау жүреді
МмМГ оқулығы бет, МмМ атласы, кескін картасы, интербелсенді тақта,
<<семантикалық карта>> парақшалары, суреттер, флипчарт, маркерлер,
<
Интербелсенді тақта
Интербелсенді тақта
2 минут
Өткенге шолу: біз не білдік?
Білім сайысы: Климаттық карта бойынша материкте неше климаттық белдеу бар екенін анықтау.
Білім сайысы. http://LearningApps.org/watch?v=pwfqtwfbk17
Сұраққа жауап беру арқылы мәреге жетеді.
Топтық бағалау: <<бармақ әдісі>>
10 минут
<
картасының қалпақ
тары арқылы топқа бөлу Еуразия ішкі суларын оқулық комегі менсипаттау.
Топонимиканы негізге алу. Топтық (жинақтау, қорытындылау)
SMART бейджке қарап топтарға бірігеді.Әр топ тапсырма алып, критерийлер бойынша тапсырманы флипчардта орындайды Топ арасында тексеріледі
Топтық бағалау: <<екі жұлдыз, бір тілек>>
15 минут
SMART бейдж>>
картасының сандар арқылы топқа бөлу
Еуразия ішкі суларын топта түйіндеп, интербелсенді тақтада орындайды 4 топқа 4 түрлі тапсырма: http://LearningApps.org/display?v=prs6omt7t17 Ерекше карта. Естесақтау қабілетін шыңдайды І топ http://LearningApps.org/watch?v=pssqzn61n17
Кескін картада, жылдамдыққа дағдыландыру ІІ топ
http://LearningApps.org/watch?v=peeeeyc5j7
Тапсырма(пазл жинақтау),
тиянақтылыққа ІІІ топ
http://LearningApps.org/display?v=pv5eie8ua17
Тапсырма(сәйкестендіру) тапқырлыққа, IV топ
http://LearningApps.org/display?v=prs6omt7t17
Критериалды бағалау. Дұрыс жауап 1 ұпай
3 минут
Қорытынды. Сөзжұмбақ. Ұжымдық жұмыс http://LearningApps.org/watch?v=p3a2n6wa317
3минут
Доминодағы сұрақ оқылады, жауабы қай оқушыда сол әкеліп қояды, солай Тізбектеліп жалғасады
<<Домино>> әдісі арқылы қорытындалау. Домино қағаздары таратылады, сұрақ, жауабымен жазылған
4 минут
Рефлексия пирамидасы :
Мен үйренген 4 мәлімет,
мен білген 3 мәлімет,
менің көп білгім келген
екі мәлімет; ең
маңыызды 1 мәлімет
Оқушылар сұрақтарға жауап жазады, пирамидаға жапсырады.
2 минут
Кері байланыс, бағалау, үй тапсырмасы
<<География>> оқулығы 20 параграфты оқу (7 сынып)
Кері байланыс жасайды, алған бағаларын күнделікке қояды, үй тапсырмасын жазып алады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz