Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бағалаудың түрлері
Сабақ:
Мектеп: З.О.Баймырзаев атындағы орта мектебі <<ММ>>
Күні:
Мұғалімнің есімі: Таганиязова Д.С.
Сынып: 3
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Тақырыбы: My favourite subject is Kazakh language
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)
* kn қосарланған әріптерінің оқылу ережесімен таныстыру.
* Сабақ тақырыбы негізінде <> құрылымын қайталау
* Тыңдап, түсіну дағдысын дамыту
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар:
Оқушылардың басым бөлігі:
- Топтық,жұптық және жеке тапсырмалар орындайды
Кейбір оқушылар:
- жеке тапсырмалар орындайды
Тілдік мақсат
Оқушылар:
Жаңа өткен тақырыпты зейінмен тыңдап, түсіну.
Тақырып бойынша берілген тапсырмаларды өз бетімен орындау.
Топтық тапсырмаларды орындауда өз үлесін қосып, сабақ барысында белсенділік таныту.
Ағылшын тілінде ауызекі оқи алады,топта өз пікірін айта алады,керек мәліметтерді дәптерлеріне түртіп жазып ала алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Maths, Music, Art, PE, Kazakh, Russian
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
I like singing he likes playing football
We like playing computer games she likes skiing
You like doing crosswords it likes sledding
They like dancing
Талқылауға арналаған тармақтар:
Like/likes
Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
* Жаттығу орындату, тыңдату
Алдыңғы тақырып
Жоспар
Жоспарланған уақыт:
45 мин
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланаған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
бағалау
ресурстар
Басталуы: 10мин
Сәлемдесу.Ұйымдастыру: (3 мин) модуль №1
1,2,3 санақ арқылы топқа бөлу. Топ жетекшісін таңдату.(3 мин)
<<Миға шабуыл>> әдісі бойынша үй тапсырмасын сұрау.(4 мин)
Формативті бағалау
Әріптер жазылған карточкалар
Жаңа сөздер сурет арқылы бейнеленген карточкалар
CD № 2,3
Ортасы: 25 мин
Ex1p52
<<Ойашар>> әдісі, арқылы тақырыпты ашамыз. (5 мин)
kn
knife knock
knee knot
knit know
knob knight
1 тапсырма: (5 мин)
Сөздікпен жұмыс:
Knife- пышақ knock -қағу
knee -тізе knot - түйін
knit -тоқу know- білу
knob-газ пештің knight - князь
құлағы
АКТ ны пайдалану
2 тапсырма: (15 мин)
Кітаппен жұмыс: Ex.2 p56
Ex. 4р57
Listen and write Ex. 5р58
топ бір - бірін бағалау.
Топтық бағалау
Мадақтау
Формативті бағалау
Аяқталуы: 10 мин
Remember
I like singing
We like playing computer games
You like doing crosswords
They like dancing
she likes skiing
he likes playing football
it likes sledding
Үй тапсырма: Ex 6 p59
кері байланыс
Know
Learn
Want to know
Формативті бағалауда топ жетекшілерінен бағалау парақшасын жинап алып мұғалім жиынтық бағасын шығару.
Қосымша ақпарат
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілетті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ - мен байланыс Құндылықтардағы байланыс
Информатика, сурет
Ойтүрткі сұрақтар арқылы тапсырмаға қарай бағдарлаймын. Қабілетті балаларға ойтолғау жасауды, ауызекі сойлеп, оқи алуға дағдыландырамын
* Мадақтау(қол соғу);
* Топ бірін - бірі бағалау
* Өзін - өзі бағалау
Слайдтар,сөздік жұмысы,ғаламтор деректері;
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Бүгінгі сабақта оқушылар ағылшын тілінде өз ойларын еркін жеткізе алды. Ағылшын тілінде ауызекі оқи алады,топта өз пікірін айта алады,керек мәліметтерді дәптерлеріне түртіп жазып ала алады. Тақырыпқа қатысты сұрақтарды өз деңгейінде жауап бере алды.
Қорытынды бағамдау:
Түсіндіру, талдау, сұрақ - жауап, диалогтық оқыту, кітаппен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс. Бағалаудың түрлері.
Мектеп: З.О.Баймырзаев атындағы орта мектебі <<ММ>>
Күні:
Мұғалімнің есімі: Таганиязова Д.С.
Сынып: 3
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Тақырыбы: My favourite subject is Kazakh language
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)
* kn қосарланған әріптерінің оқылу ережесімен таныстыру.
* Сабақ тақырыбы негізінде <
* Тыңдап, түсіну дағдысын дамыту
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар:
Оқушылардың басым бөлігі:
- Топтық,жұптық және жеке тапсырмалар орындайды
Кейбір оқушылар:
- жеке тапсырмалар орындайды
Тілдік мақсат
Оқушылар:
Жаңа өткен тақырыпты зейінмен тыңдап, түсіну.
Тақырып бойынша берілген тапсырмаларды өз бетімен орындау.
Топтық тапсырмаларды орындауда өз үлесін қосып, сабақ барысында белсенділік таныту.
Ағылшын тілінде ауызекі оқи алады,топта өз пікірін айта алады,керек мәліметтерді дәптерлеріне түртіп жазып ала алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Maths, Music, Art, PE, Kazakh, Russian
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
I like singing he likes playing football
We like playing computer games she likes skiing
You like doing crosswords it likes sledding
They like dancing
Талқылауға арналаған тармақтар:
Like/likes
Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
* Жаттығу орындату, тыңдату
Алдыңғы тақырып
Жоспар
Жоспарланған уақыт:
45 мин
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланаған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
бағалау
ресурстар
Басталуы: 10мин
Сәлемдесу.Ұйымдастыру: (3 мин) модуль №1
1,2,3 санақ арқылы топқа бөлу. Топ жетекшісін таңдату.(3 мин)
<<Миға шабуыл>> әдісі бойынша үй тапсырмасын сұрау.(4 мин)
Формативті бағалау
Әріптер жазылған карточкалар
Жаңа сөздер сурет арқылы бейнеленген карточкалар
CD № 2,3
Ортасы: 25 мин
Ex1p52
<<Ойашар>> әдісі, арқылы тақырыпты ашамыз. (5 мин)
kn
knife knock
knee knot
knit know
knob knight
1 тапсырма: (5 мин)
Сөздікпен жұмыс:
Knife- пышақ knock -қағу
knee -тізе knot - түйін
knit -тоқу know- білу
knob-газ пештің knight - князь
құлағы
АКТ ны пайдалану
2 тапсырма: (15 мин)
Кітаппен жұмыс: Ex.2 p56
Ex. 4р57
Listen and write Ex. 5р58
топ бір - бірін бағалау.
Топтық бағалау
Мадақтау
Формативті бағалау
Аяқталуы: 10 мин
Remember
I like singing
We like playing computer games
You like doing crosswords
They like dancing
she likes skiing
he likes playing football
it likes sledding
Үй тапсырма: Ex 6 p59
кері байланыс
Know
Learn
Want to know
Формативті бағалауда топ жетекшілерінен бағалау парақшасын жинап алып мұғалім жиынтық бағасын шығару.
Қосымша ақпарат
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілетті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ - мен байланыс Құндылықтардағы байланыс
Информатика, сурет
Ойтүрткі сұрақтар арқылы тапсырмаға қарай бағдарлаймын. Қабілетті балаларға ойтолғау жасауды, ауызекі сойлеп, оқи алуға дағдыландырамын
* Мадақтау(қол соғу);
* Топ бірін - бірі бағалау
* Өзін - өзі бағалау
Слайдтар,сөздік жұмысы,ғаламтор деректері;
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Бүгінгі сабақта оқушылар ағылшын тілінде өз ойларын еркін жеткізе алды. Ағылшын тілінде ауызекі оқи алады,топта өз пікірін айта алады,керек мәліметтерді дәптерлеріне түртіп жазып ала алады. Тақырыпқа қатысты сұрақтарды өз деңгейінде жауап бере алды.
Қорытынды бағамдау:
Түсіндіру, талдау, сұрақ - жауап, диалогтық оқыту, кітаппен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс. Бағалаудың түрлері.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz