Амебаның негізгі билгиялық ерекшеліктеріне сипаттама беру
Тексерілді: мектеп интернат директорының оқу ісі
жөніндегі орынбасары: Көпжасаров Қ. А
Оңтүстік Қазақстан обылысы Түлкібас ауданы үш тілде оқытатын мамандандырылған мектеп-интернатының биология пәніне арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Биология 7
а, б
- сынып
Апта
Күні 02. 09. 2016
Сабақ
Апта:
Сабақтың тақырыбы
Күні 02. 09. 2016:
Зоология - жануарлар дүниесі туралы ғылым. Жануарлардың көптүрлілігі, олардың таралуы
Апта:
Жалпы мақсаты
Күні 02. 09. 2016:
Зоология - жануарлар дүниесі туралы ғылым екенін. Жануарлардың көптүрлілігін, олардың таралу жолдарын меңгерту, Оқушылардың жаттығуларды өз бетімен орындау дағдысын жетілдіру, логикалық ойлау қабілеттерін, шапшаңдығын, тапқырлығын арттыру. ой-өрісін дамыту, сабақ барысында алғырлыққа, шапшаңдыққа, ізденімпаздыққа, бағыт бағдар беру
Апта:
Күтілетін нәтижелері
Күні 02. 09. 2016:
Зоология - жануарлар дүниесі туралы ғылымын. Жануарлардың көптүрлілігін, олардың таралуы жолдарын меңгереді логикалық ойлау мен шапшаңдығы дамиды, өздігімен топпен жұмыс істеуге үйренеді, дағдыланады
Апта:
Тапсырмалар
Күні 02. 09. 2016:
Сұрақтар, топтық, жұптық жұмыстарға тапсырмалар, тесттік жұмыстар, кестелер
Апта:
Сабақтың көрнекілігі мен дереккөздер
Күні 02. 09. 2016:
Оқулық, дидактикалық материалдар, тапсырмалар жазылған парақшалар, стикерлер, интерактивті тақта, қажетті құрал жабдықтары.
Апта:
Мұғалімнің іс - әрекеті
Күні 02. 09. 2016:
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ:
Уақыт
Апта:
Амандасу, түгендеу, сабақ мақсатымен таныстыру. Ынтымақтастық атмосферасын құру
Күні 02. 09. 2016:
Амандасу, сабаққа қажетті құрал-жабдықтарын толық даярлау.
Сабақ:
1 минут
Апта:
1. Сурет қиындылары арқылы топқа бөледі
Күні 02. 09. 2016:
Оқушылар сурет қиындыларын жинау арқылы топтарға бөлінеді
Сабақ:
3 минут
Апта:
1. Не білеміз? жануарлар туралы не білеміз? Тапсырмасы бойынша өзіндік жұмыстар орындайды.
Күні 02. 09. 2016:
Оқушылар жануарлар туралы білетіндерін жинақтап топ ішінде талқыға салады.
Сабақ:
5 минут
Апта:
2. Жануарлардың тіршілік әрекетінің алуантүрлілігі тақырыбын топ арасында талқылап ЖИГСО әдісі бойынша бір - біріне түсіндіру жұмысы беріледі.
Күні 02. 09. 2016:
Оқушылар топтаса отырып топқа берілген тапсырма бойынша талқылап ЖИГСО әдісі бойынша бір - біріне түсіндірме жұмыстарын жүргізеді.
Сабақ:
5 минут
Апта:
4. Сергіту сәті. Оқушыларға «Текше» ойынын ойнайды
Күні 02. 09. 2016:
Оқушылар жұптасып «Текше» ойынын ойнайды.
Сабақ:
10 мин
Апта:
5. Оқушыларға тесттік тапсырмалар беріледі.
Күні 02. 09. 2016:
Оқушылар тесттік тапсырмалар орындайды.
Сабақ:
2 минут
Апта:
6. Сенім ағашына бүгінгі сабақта не білгені туралы стикерге жазғызып ілдіреді
Күні 02. 09. 2016:
Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша түсінгендерін стикерге жазып алып (Сенім ағашына» іледі.
Сабақ:
8 мин
Апта:
Оқушылармен бірігіп өтілген сабақты қорытындылайды.
Күні 02. 09. 2016:
Оқушылар мұғаліммен біріге отырып сабақты қорытындылайды.
Сабақ:
5 минут
Апта:
Бағалау критерилері бойынша оқушыларды бір - бірін бағалатады
Күні 02. 09. 2016:
Оқушылар бағалау критерилері бойынша бірін бірі бағалайды.
Сабақ:
Апта:
Үйге тапсырма :
Зоология - жануарлар дүниесі туралы ғылым. Жануарлардың көптүрлілігі, олардың таралуы
Тексерілді: мектеп интернат директорының оқу ісі
жөніндегі орынбасары: Көпжасаров Қ. А
Оңтүстік Қазақстан обылысы Түлкібас ауданы үш тілде оқытатын мамандандырылған мектеп-интернатының биология пәніне арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Биология 7
а, б
- сынып
Апта
Күні 03. 09. 2016
Сабақ
Апта:
Сабақтың тақырыбы
Күні 03. 09. 2016:
Жануарлардың негізгі жүйелік топтары: Дүние, Дүние тармағы, Тип, Класс, Отряд, Тұқымдас, Туыс, түр, популяция Жануарларды жіктеудің маңызы
Апта:
Жалпы мақсаты
Күні 03. 09. 2016:
Эмбрионды және постэмбриондық дамудағы қоршаған ортафакторларының рөлі Жануарлардың негізгі жүйелік топтары: Дүние, Дүние тармағы, Тип, Класс, Отряд, Тұқымдас, Туыс, түр, популяция Жануарларды жіктеудің маңызын танып білуге топтық, жұптық, өзіндік жұмыстар арқылы, талдау сипаттау, талқылау арқылы, Ұрықтану түрлерін және гүлді өсімдіктердің ұрықтану ерекшеліктерін танып білуге бағыт бағдар беру
Апта:
Күтілетін нәтижелері
Күні 03. 09. 2016:
Жануарлардың негізгі жүйелік топтары: Дүние, Дүние тармағы, Тип, Класс, Отряд, Тұқымдас, Туыс, түр, популяция Жануарларды жіктеудің маңызын танып топтық, жұптық және сызба - нұсқалар, кестелер, видиороликтер арқылы меңгереді логикалық ойлау мен шапшаңдығы дамиды, өздігімен топпен жұмыс істеуге үйренеді, алған білімін іс жүзінде пайдалануға дағдыланады.
Апта:
Тапсырмалар
Күні 03. 09. 2016:
Сұрақтар, топтық, жұптық жұмысқа тапсырмалар, тесттік жұмыстар, кестелер
Апта:
Сабақтың көрнекілігі мен дереккөздер
Күні 03. 09. 2016:
Оқулық, дидактикалық материалдар, тапсырмалар жазылған парақшалар, стикерлер, интерактивті тақта, видиороликтер қажетті құрал жабдықтары.
Апта:
Мұғалімнің іс - әрекеті
Күні 03. 09. 2016:
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ:
Уақыт
Апта:
Амандасу, түгендеу, сабақ мақсатымен таныстыру
Күні 03. 09. 2016:
Амандасу, сабаққа қажетті құрал-жабдықтарын толық даярлау.
Сабақ:
1 минут
Апта:
1. Стикер түстері арқылы топтарға бөлемін
Күні 03. 09. 2016:
Оқушылар стикер түстері арқылы топтарға бөлінеді.
Сабақ:
3 минут
Апта:
1. Рефлексия.
Оқушыларға өтілген тақырып бойынша тест жұмысы беріледі беріледі.
Күні 03. 09. 2016:
Оқушылар өтілген тақырып бойынша тест тапсырмасын шешіп талдау жұмысын жүргізеді.
Сабақ:
6минут
Апта:
2. Топтық жұмыс.
Топтарға конверт арқылы ДЖИГСО тапсырмасы беріледі
Күні 03. 09. 2016:
Оқушылар топтаса отырып конверт арқылы келген тапсырманы орындайды. ДЖИГСО әдісі бойынша
Сабақ:
12 минут
Апта:
3
. Оқушыларға топ түстеріне байланысты тапсырма беріледі.
Күні 03. 09. 2016:
Оқушылар топтаса отырып берілген тапсырма бойынша постер жасап қорғайды
Сабақ:
10 мин
Апта:
4
. Оқушыларға тақырыпта кездескен термин сөздер беріледі.
Күні 03. 09. 2016:
Оқушылар тақырыпта кездесетін термин сөздерге анықтама береді.
Сабақ:
5 мин
Апта:
5
. Бағалау шкаласы бойынша бағалау жүргізіледі. 22-25 «5»
18-21 «4»
17-14 «3»
Күні 03. 09. 2016:
Оқушылар сабақта жинаған ұпайларының қортындысын жазып бағалау шкаласы бойынша бағасын шығарады
Апта:
6. Эссе жазу
Күні 03. 09. 2016:
Оқушылар сабақта түсінгендері бойынша эссе жазады
Сабақ:
3 мин
Апта:
Үйге тапсырма :
Жануарлардың негізгі жүйелік топтары: Дүние, Дүние тармағы, Тип, Класс, Отряд, Тұқымдас, Туыс, түр, популяция Жануарларды жіктеудің маңызы
Тексерілді: мектеп интернат директорының оқу ісі
жөніндегі орынбасары: Көпжасаров Қ. А
Оңтүстік Қазақстан обылысы Түлкібас ауданы үш тілде оқытатын мамандандырылған мектеп-интернатының биология пәніне арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Биология 7
а, б
- сынып
Апта
Күні 07. 09. 2016
Сабақ
Апта:
Сабақтың тақырыбы
Күні 07. 09. 2016:
Зоология ғылымының қысқаша даму тарихы. Зоологияның Қазақстан Республикасында ғылым ретінде дамуы.
Апта:
Жалпы мақсаты
Күні 07. 09. 2016:
Зоология ғылымының қысқаша даму тарихын. Зоологияның Қазақстан Республикасында ғылым ретінде даму жолын Оқушылардың жаттығуларды өз бетімен орындау дағдысын жетілдіру, логикалық ойлау қабілеттерін, шапшаңдығын, тапқырлығын арттыру. ой-өрісін дамыту, сабақ барысында алғырлыққа, шапшаңдыққа, ізденімпаздыққа, тапқырлыққа, дәлдікке тәрбиелеу
Апта:
Күтілетін нәтижелері
Күні 07. 09. 2016:
Зоология ғылымының қысқаша даму тарихын. Зоологияның Қазақстан Республикасында ғылым ретінде даму жолдарын меңгереді логикалық ойлау мен шапшаңдығы дамиды, өздігімен топпен жұмыс істеуге үйренеді
Апта:
Тапсырмалар
Күні 07. 09. 2016:
Сұрақтар, топтық жұмысқа тапсырмалар, тесттік жұмыстар, кестелер
Апта:
Сабақтың көрнекілігі мен дереккөздер
Күні 07. 09. 2016:
Оқулық, дидактикалық материалдар, тапсырмалар жазылған парақшалар, стикерлер, интерактивті тақта, қажетті құрал жабдықтары.
Апта:
Мұғалімнің іс - әрекеті
Күні 07. 09. 2016:
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ:
Уақыт
Апта:
Амандасу, түгендеу, сабақ мақсатымен таныстыру
Күні 07. 09. 2016:
Амандасу, сабаққа қажетті құрал-жабдықтарын толық даярлау.
Сабақ:
1 минут
Апта:
1. Санамақ саната отырып топқа бөледі
Күні 07. 09. 2016:
Оқушылар санамақ санай отырып топтарға бөлінеді
Сабақ:
3 минут
Апта:
1. Ой шақыру кезеңі. Зоология дегеніміз не? Олар қандай қызымет атқарады.
Күні 07. 09. 2016:
Оқушылар Зоология туралы не білетіні туралы оз ойларын айтып талқылайды.
Сабақ:
5 минут
Апта:
2. Топтық жұмыстарға тапсырмалар береді.
Күні 07. 09. 2016:
Оқушылар топтаса отырып топқа берілген тапсырма бойынша талқылап қағаз бетіне түсіріп топтар алдында қорғайды.
Сабақ:
5 минут
Апта:
3. Миға шабуыл. Оқушыларға өзіндік жұмыс орындау үшін «Иә немесе жоқ» тақырыбында тесттік тапсырмалар береді
Күні 07. 09. 2016:
Оқушылар берілген тапсырма бойынша « Иә немесе жоқ» тақырыбындағы тестті жұмыстар орындайды.
Апта:
4. Сергіту сәті. Оқушыларға интерактивті тақта арқылы жануарлардың іс қимылдарын жасау тапсырмасы беріледі
Күні 07. 09. 2016:
Оқушылар интерактивті тақтадағы жануарлардың музыка арқылы жасаған іс - қимылдарын қайталайды.
Сабақ:
10 мин
Апта:
5. Оқушыларға тесттік тапсырмалар беріледі.
Күні 07. 09. 2016:
Оқушылар тесттік тапсырмалар орындайды.
Сабақ:
2 минут
Апта:
6. Не білеміз?Нені білгім келеді? Не үйрендім? Тақырыбында кестелік жұмыс береді
Күні 07. 09. 2016:
Не білеміз?Нені білгім келеді? Не үйрендім? Тақырыбында кесте толтырады
Сабақ:
8 мин
Апта:
Оқушылармен бірігіп өтілген сабақты қорытындылайды.
Күні 07. 09. 2016:
Оқушылар мұғаліммен біріге отырып сабақты қорытындылайды.
Сабақ:
5 минут
Апта:
Бағалау критерилері бойынша оқушыларды бір - бірін бағалатады
Күні 07. 09. 2016:
Оқушылар бағалау критерилері бойынша бірін бірі бағалайды.
Сабақ:
Апта:
Үйге тапсырма:
Зоология ғылымының қысқаша даму тарихы. Зоологияның Қазақстан Республикасында ғылым ретінде дамуы.
Тексерілді: мектеп интернат директорының оқу ісі
жөніндегі орынбасары: Көпжасаров Қ. А
Оңтүстік Қазақстан обылысы Түлкібас ауданы үш тілде оқытатын мамандандырылған мектеп-интернатының биология пәніне арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Биология 7
а, б
- сынып
Апта
Күні 10. 09. 2016
Сабақ
Апта:
Сабақтың тақырыбы
Күні 10. 09. 2016:
Кәдімгі амеба. Біржасушалы организмдердің тіршілік әрекеттері: қозғалуы, қоректенуі, тыныс алуы, зәр шығаруы және көбеюі, циста түзуі.
Апта:
Жалпы мақсаты
Күні 10. 09. 2016:
Кәдімгі амеба. Біржасушалы организмдердің тіршілік әрекеттері: қозғалуы, қоректенуі, тыныс алуы, зәр шығаруы және көбеюі, циста түзуі жолдарын танып білуге топтық, жұптық, өзіндік жұмыстар арқылы, талдау сипаттау, талқылау арқылы, бағыт бағдар беру
Апта:
Күтілетін нәтижелері
Күні 10. 09. 2016:
Кәдімгі амеба. Біржасушалы организмдердің тіршілік әрекеттері: қозғалуы, қоректенуі, тыныс алуы, зәр шығаруы және көбеюі, циста түзу жолдарын танып топтық, жұптық және сызба - нұсқалар, кестелер, видиороликтер арқылы меңгереді логикалық ойлау мен шапшаңдығы дамиды, өздігімен топпен жұмыс істеуге үйренеді, алған білімін іс жүзінде пайдалануға дағдыланады.
Апта:
Тапсырмалар
Күні 10. 09. 2016:
Сұрақтар, топтық, жұптық жұмысқа тапсырмалар, тесттік жұмыстар, кестелер
Апта:
Сабақтың көрнекілігі мен дереккөздер
Күні 10. 09. 2016:
Оқулық, дидактикалық материалдар, тапсырмалар жазылған парақшалар, стикерлер, интерактивті тақта, видиороликтер қажетті құрал жабдықтары.
Апта:
Мұғалімнің іс - әрекеті
Күні 10. 09. 2016:
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ:
Уақыт
Апта:
Амандасу, түгендеу, сабақ мақсатымен таныстыру
Күні 10. 09. 2016:
Амандасу, сабаққа қажетті құрал-жабдықтарын толық даярлау.
Сабақ:
1 минут
Апта:
1. Термин сөздер арқылы топтарға бөлемін
Күні 10. 09. 2016:
Оқушылар Термин сөздердің мағынасын айта отырып топтарға бөлінеді.
Сабақ:
4 минут
Апта:
1. Рефлексия.
Оқушылар өткен сабақтың термин сөздері беріледі
Күні 10. 09. 2016:
Оқушылар топтаса отырып өткен сабақтың термин сөздеріне анықтама беру жұмысын жүргізеді.
Сабақ:
5 минут
Апта:
2. Жұптық жұмыс.
Амеба түрлеріне жасау беріледі
Күні 10. 09. 2016:
Оқушылар жұптаса отырып амеба түрлеріне сипаттамалар жасайды
Сабақ:
4 минут
Апта:
3. Топтық жұмыс.
Үш топқа конверт арқылы топтық жұмыстың тапсырмасы беріледі
Күні 10. 09. 2016:
Оқушылар топтаса отырып конвертте берілген тапсырмаларға талдау жұмыстарын жүргізе отырып постер арқылы қорғайды
Сабақ:
15 мин
Апта:
4. Жұптық жұмыс
Оқушыларға суретпен жұмыс жасау беріледі
Күні 10. 09. 2016:
Оқушылар Суретте берілген ұрақтың даму сатыларын анықтап жазады.
Сабақ:
6 мин
Апта:
БББ кестесі беріледі
Күні 10. 09. 2016:
Оқушылар БББ кестесін толтырады
Апта:
5. Бағалау
. Оқушылар сабақ барысында жинаған балдары арқылы бағалау жүргізіледі
Күні 10. 09. 2016:
Оқушылар сабақта жинаған балдарын есептеп бағалау бойынша жасалған шкаладағы балды көрсетеді
Сабақ:
5мин
Апта:
Үйге тапсырма :
Кәдімгі амеба. Біржасушалы организмдердің тіршілік әрекеттері: қозғалуы, қоректенуі, тыныс алуы, зәр шығаруы және көбеюі, циста түзуі.
Тексерілді: мектеп интернат директорының оқу ісі
жөніндегі орынбасары: Көпжасаров Қ. А
Оңтүстік Қазақстан обылысы Түлкібас ауданы үш тілде оқытатын мамандандырылған мектеп-интернатының биология пәніне арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Биология 7
а, б
- сынып
Пәні:
биология
Күні:
22. 09
Пәні:биология:
Сабақтың
тақырыбы
Күні:22. 09:
Ауру қоздырғыш қарапайымдылар: дизентериялық амеба, безгек паразиті ауру таралған аймақтар. Безгекпен күресу. Қарапайымдылардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы
Пәні:биология:
Мақсаты
Күні:22. 09:
Ауру қоздырғыш қарапайымдылардың биологиялық ерекшеліктері туралы түсіндіре отырып, 20 минуттың ішіде берілген 2 тапсырманың біреуін ешбір қатесіз орындай алуға үйрету.
Пәні:биология:
Күтілетін
нәтижелер
Күні:22. 09:
А. Қарапайымдылардың табиғаттағы маңызы туралы білетін болады.
Б. Ауру қоздырғыш қарапайымдалардың негізгі биологиялшық ерекшеліктері қызметі туралы түсінетін болады.
Пәні:биология:
Сабақтың түрі
Күні:22. 09:
Жаңа тақырыпты меңгерту
Пәні:биология:
Пәнаралық байланыс
Күні:22. 09:
География
Пәні:биология:
Қолданылатын әдістер
Күні:22. 09:
Миға шабуыл (сурет)
АКТ (слайд)
Топқа бөлу
Топтық жұмыс
Пәні:биология:
Керекті жабдықтар
Күні:22. 09:
Оқулық, интербелсенді тақта, кеспеқағаздар.
Пәні:биология:
Сабақтың барысы:
Пәні:биология:
Сабақ
кезеңдері
Күні:22. 09:
Уақыт
:
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Пәні:биология:
Ой қозғау
:
Жұптық
Ұйымдастыру
Топқа бөлу
Үй тапсырмасын сұрау
Тақырып бойынша жеке тапсырмалар:
«Шеңбер құру» әдісі бойынша жануарлар дүниесінің негізгі биологиялық ерекшеліктерін микрофон арқлы сипаттама беретін болады.
-
Инфузория дегенімз не?
-
Кірпікшелі кебісше қалай көбейеді?
-
Оның кірпікшелі кебісше деп аталуының мәні қандай?
-
Олардың кездесу аралықтары туралы сипаттама беру.
Үлкен ядроның қызметі қандай?
1. Өтілген сабақтар бойынша білімдерін дәлеледейді
2. Бір-біріне сұрақтар қою арқылы өз білімдерін дәлелдейтін болады.
Пәні:биология:
Негізгі бөлім
Мағынаны ашу
Күні:22. 09:
5 минут
:
топтық
1. Тақырыпты оқиды
2. Топ ішінде талқылайды.
Ауру қоздыырғыш қарапаймдылар туралы сипаттама беретін болады.
Оқушылар топ ішінде тақырыпты оқиды, талдайды, түсіндіреді
Пәні:биология:
Сергіту сәті
Күні:22. 09:
2 мин
:
Топпен
« Көңілді күйге» билейді
Пәні:биология:
Ой толғаныс
Күні:22. 09:
5 мин
:
Жеке, топтық жұмыс
-
Амебаның негізгі билгиялық ерекшеліктеріне сипаттама беру.
-
Амебаның ішкі және сыртқы құрылысына сипаттама беретін болады.
-
Олардың тынысалуы мен ас қорытуындавғы негізгі ерекшеліктеріне сипаттама беретін болады.
-
Олардағы циста түзу пройестерінің биологиялық ерекшеліктеріне мән беретін болады.
Кәдімгі амебаның циста түзуінің қолайлы жақтары қандай?
Әр оқушы жеке жұмыс жасайды.
Пәні:биология:
Рефлексия
Бағалау
Күні:22. 09:
2 мин
:
жеке
Стикерлер таратып бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын жазуды тапсырады
Оқушылар стикерлерге бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазады
Тексерілді: мектеп интернат директорының оқу ісі
жөніндегі орынбасары: Көпжасаров Қ. А
Оңтүстік Қазақстан обылысы Түлкібас ауданы үш тілде оқытатын мамандандырылған мектеп-интернатының биология пәніне арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәні:
биология
Күні:
27. 09
Сыныбы: 7 «А», «Б»
Пәні:биология:
Сабақтың
тақырыбы
Күні:27. 09:
Ішекқуыстылардың типінің жалпы сипаттамасы. Тұщысу гидрасы
Пәні:биология:
Мақсаты
Күні:27. 09:
Ішекқуыстылардың типінің жалпы сипаттамасы. Тұщысу гидрасы биологиялық ерекшеліктері туралы түсіндіре отырып, 20 минуттың ішіде берілген 2 тапсырманың біреуін ешбір қатесіз орындай алуға үйрету.
Пәні:биология:
Күтілетін
нәтижелер
Күні:27. 09:
А. Ішекқуыстылардың сыртқы және ішкі құрылысы туралы білетін болады.
Б. Тұщысу гидрасының негізгі биологиялшық ерекшеліктері қызметі туралы түсінетін болады.
Пәні:биология:
Сабақтың түрі
Күні:27. 09:
Жаңа тақырыпты меңгерту
Пәні:биология:
Пәнаралық байланыс
Күні:27. 09:
География
Пәні:биология:
Қолданылатын әдістер
Күні:27. 09:
Миға шабуыл (сурет)
АКТ (слайд)
Топқа бөлу
Топтық жұмыс
Пәні:биология:
Керекті жабдықтар
Күні:27. 09:
Оқулық, интербелсенді тақта, кеспеқағаздар.
Пәні:биология:
Сабақтың барысы:
Пәні:биология:
Сабақ
кезеңдері
Күні:27. 09:
Уақыт
Сыныбы: 7 «А», «Б»:
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Пәні:биология:
Ой қозғау
Сыныбы: 7 «А», «Б»:
Жұптық
Ұйымдастыру
Топқа бөлу
Үй тапсырмасын сұрау
Тақырып бойынша жеке тапсырмалар:
«Шеңбер құру» әдісі бойынша жануарлар дүниесінің негізгі биологиялық ерекшеліктеріне сипаттама жасайтын болады. Жануарлардың негізгі жүйелік топтарының анықтамасын жасап өтетін болады.
«Қызықтыға сяхат» ойыны арқылы кәдімгі амебаның сыртқы және ішкі құрылысына сипаттама беретін болады.
-
Амебаның негізгі билгиялық ерекшеліктеріне сипаттама беру.
-
Амебаның ішкі және сыртқы құрылысына сипаттама беретін болады.
-
Олардың тынысалуы мен ас қорытуындавғы негізгі ерекшеліктеріне сипаттама беретін болады.
-
Олардағы циста түзу пройестерінің биологиялық ерекшеліктеріне мән беретін болады.
Кәдімгі амебаның циста түзуінің қолайлы жақтары қандай?
1. Өтілген сабақтар бойынша білімдерін дәлеледейді
2. Бір-біріне сұрақтар қою арқылы өз білімдерін дәлелдейтін болады.
Пәні:биология:
Негізгі бөлім
Мағынаны ашу
Күні:27. 09:
5 минут
Сыныбы: 7 «А», «Б»:
Топтық
1. Тақырыпты оқиды
2. Топ ішінде талқылайды.
Жасыл эвгленаның негізгі биологиялық ерекшеліктеріне сипаттама беретін болады.
Оқушылар топ ішінде тақырыпты оқиды, талдайды, түсіндіреді
Пәні:биология:
Сергіту сәті
Күні:27. 09:
2 мин
Сыныбы: 7 «А», «Б»:
Топпен
« Көңілді күйге» билейді
Пәні:биология:
Ой толғаныс
Күні:27. 09:
5 мин
Сыныбы: 7 «А», «Б»:
Жеке, топтық жұмыс
-
Инфузория дегенімз не?
-
Кірпікшелі кебісше қалай көбейеді?
-
Оның кірпікшелі кебісше деп аталуының мәні қандай?
-
Олардың кездесу аралықтары туралы сипаттама беру.
-
Үлкен ядроның қызметі қандай?
Әр оқушы жеке жұмыс жасайды.
Пәні:биология:
Рефлексия
Бағалау
Күні:27. 09:
2 мин
Сыныбы: 7 «А», «Б»:
Жеке
Стикерлер таратып бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын жазуды тапсырады
Оқушылар стикерлерге бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазады
Тексерілді: мектеп интернат директорының оқу ісі
жөніндегі орынбасары: Көпжасаров Қ. А
Оңтүстік Қазақстан обылысы Түлкібас ауданы үш тілде оқытатын мамандандырылған мектеп-интернатының биология пәніне арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәні:
биология
Күні:
29. 09
Сыныбы: 7 «А», «Б»
Пәні:биология:
Сабақтың
тақырыбы
Күні:29. 09:
Гидраның ішкі құрлысы. Экдодерма және экзодерма . Жасушасының әртүрлілігі.
Пәні:биология:
Мақсаты
Күні:29. 09:
Жасыл эвгленаның биологиялық ерекшеліктері туралы түсіндіре отырып, 20 минуттың ішіде берілген 2 тапсырманың біреуін ешбір қатесіз орындай алуға үйрету.
Пәні:биология:
Күтілетін
нәтижелер
Күні:29. 09:
А. Гидраның сыртқы және ішкі құрылысы туралы білетін болады.
Б. Көпжасушалы екендігін организмдердің негізгі биологиялшық ерекшеліктері қызметі туралы түсінетін болады.
Пәні:биология:
Сабақтың түрі
Күні:29. 09:
Жаңа тақырыпты меңгерту
Пәні:биология:
Пәнаралық байланыс
Күні:29. 09:
География
Пәні:биология:
Қолданылатын әдістер
Күні:29. 09:
Миға шабуыл (сурет)
АКТ (слайд)
Топқа бөлу
Топтық жұмыс
Пәні:биология:
Керекті жабдықтар
Күні:29. 09:
Оқулық, интербелсенді тақта, кеспеқағаздар.
Пәні:биология:
Сабақтың барысы:
Пәні:биология:
Сабақ
кезеңдері
Күні:29. 09:
Уақыт
Сыныбы: 7 «А», «Б»:
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Пәні:биология:
Ой қозғау
Сыныбы: 7 «А», «Б»:
Жұптық
Ұйымдастыру
Топқа бөлу
Үй тапсырмасын сұрау
Тақырып бойынша жеке тапсырмалар:
«Шеңбер құру» әдісі бойынша жануарлар дүниесінің негізгі биологиялық ерекшеліктеріне сипаттама жасайтын болады. Жануарлардың негізгі жүйелік топтарының анықтамасын жасап өтетін болады.
«Қызықтыға сяхат» ойыны арқылы кәдімгі амебаның сыртқы және ішкі құрылысына сипаттама беретін болады.
-
гидраның негізгі биологиялық ерекшеліктеріне сипаттама беру.
-
Гидраның ішкі және сыртқы құрылысына сипаттама беретін болады.
-
Олардың тынысалуы мен ас қорытуындавғы негізгі ерекшеліктеріне сипаттама беретін болады.
-
Олардағы циста түзу пройестерінің биологиялық ерекшеліктеріне мән беретін болады.
1. Өтілген сабақтар бойынша білімдерін дәлеледейді
2. Бір-біріне сұрақтар қою арқылы өз білімдерін дәлелдейтін болады.
Пәні:биология:
Негізгі бөлім
Мағынаны ашу
Күні:29. 09:
5 минут
Сыныбы: 7 «А», «Б»:
Топтық
1. Тақырыпты оқиды
2. Топ ішінде талқылайды.
Гидраның негізгі биологиялық ерекшеліктеріне сипаттама беретін болады.
Оқушылар топ ішінде тақырыпты оқиды, талдайды, түсіндіреді
Пәні:биология:
Сергіту сәті
Күні:29. 09:
2 мин
Сыныбы: 7 «А», «Б»:
Топпен
« Көңілді күйге» билейді
Пәні:биология:
Ой толғаныс
Күні:29. 09:
5 мин
Сыныбы: 7 «А», «Б»:
Жеке, топтық жұмыс
-
Гидра дегенімз не?
-
Гидра қалай көбейеді?
-
Оның гидра деп аталуының мәні қандай?
-
Олардың кездесу аралықтары туралы сипаттама беру.
-
Үлкен ядроның қызметі қандай?
Әр оқушы жеке жұмыс жасайды.
Пәні:биология:
Рефлексия
Бағалау
Күні:29. 09:
2 мин
Сыныбы: 7 «А», «Б»:
Жеке
Стикерлер таратып бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын жазуды тапсырады
Оқушылар стикерлерге бүгінгі сабақтан алған әсерлерін жазады
Ұқсас жұмыстар