Жүру жаттығулар

C:\Users\projector\Desktop\IMG-20170419-WA0016.jpg Оңтүстік Қазақстан облысы, Мақтарал ауданы

Ынтымақ а/ә Көрікті ауылы «Еңбек» жалпы орта

мектебінің дене-шынықтыру пәнінің мұғалімі

Налибаев Максут Нурмаханбетович

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

САБАҚ: дене-шынықтыру
Мектеп: «Еңбек» жалпы орта мектебі
САБАҚ: дене-шынықтыру: Күні:
Мектеп: «Еңбек» жалпы орта мектебі: Мұғалімнің есімі: Нәлібаев Мақсұт
САБАҚ: дене-шынықтыру: СЫНЫП: 9
Мектеп: «Еңбек» жалпы орта мектебі: Қатысқандар саны: 20
Қатыспағандар саны:
САБАҚ: дене-шынықтыру: Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
Мектеп: «Еңбек» жалпы орта мектебі: Баскетбол. Допты алып жүру.
САБАҚ: дене-шынықтыру:

Сабақ мақсаттары

Мектеп: «Еңбек» жалпы орта мектебі: Барлық оқушылар:
САБАҚ: дене-шынықтыру:
  • Баскетбол ойынын біледі.
САБАҚ: дене-шынықтыру: Оқушылардың басым бөлігі:
САБАҚ: дене-шынықтыру:
  • Допты алып жүруді біледі.
САБАҚ: дене-шынықтыру: Кейбір оқушылар:
САБАҚ: дене-шынықтыру: Баскетбол ойыныныда допты алып жүру ережесін қолданып баскетбол ойынын ойнайды.
САБАҚ: дене-шынықтыру: Тілдік мақсат
Мектеп: «Еңбек» жалпы орта мектебі:

Оқушылар:

Баскетбол ойынында белгіленген мақсатқа қол жеткізеді, өзін-өзі дамытады, топпен жұмыс істеу және топ жұмысының нәтижесін көреді. Допты алып жүріп өз ойларын сын тұрғысынан ойлады. отырып сынып алдында қорғай біледі. Алынған білімді практикада қолдануды ұйымдастыра алады.

САБАҚ: дене-шынықтыру: Негізгі сөздер мен тіркестер:
САБАҚ: дене-шынықтыру:
  • Баскетбо ойынында допты алып жүрудің маңыздылығымен танысады, денелерін жаттықтырады білуге үйренеді, тапсырмаларды дұрыс құруға, ойын тиянақтай білуге дағдыланады
САБАҚ: дене-шынықтыру:

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Баскетбол, Доп

  • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?
  • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?
  • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting - what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
  • Take ideas and ask - What do you think the result might be? What would the pictogram look like?
САБАҚ: дене-шынықтыру: Талқылауға арналған тармақтар:
САБАҚ: дене-шынықтыру:

Түрлі әрекеттерді орындау кезінде ойыншы өзінің рөлін және басқаларының рөлін біледі, тани бастайды, айырмашылықтарды

құрметтейді.

САБАҚ: дене-шынықтыру: Сіз неліктен . . . екенін айта аласыз ба?
САБАҚ: дене-шынықтыру: Баскетбол ойынын орындау барысында допты алып жүру ережелері арасындағы айырмашылықты анықтайды және сақтайды.
САБАҚ: дене-шынықтыру:

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Баскетбол ойынының ереже шартын сақтайды. Орындау нәтижелерін жақсарту жолдарын ұсынады.

САБАҚ: дене-шынықтыру: Алдыңғы тақырып
Мектеп: «Еңбек» жалпы орта мектебі: Өтілген тақырыптар бойынша дене жаттығулар жасайп бой жазады.
САБАҚ: дене-шынықтыру: Жоспар
САБАҚ: дене-шынықтыру:

Жоспар-ланған уақыт

45 минут

Мектеп: «Еңбек» жалпы орта мектебі: Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
САБАҚ: дене-шынықтыру:

Басталуы

2 минут

Ортасы

10 минут

6 минут

10 минут

2 минут

3 минут

2 минут

Мектеп: «Еңбек» жалпы орта мектебі:

Ұйымдастыру. Сәлемдесу.

- Балалар, айналамызда көңіл-күйі көтеріңкі, жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз. Ендеше қол ұстасып, бір-бірімізге жақсы көңіл-күй мен саулық тілейік.

Шарлар арқылы топқа бөлу.

1-топ «Қыран», 2-топ «Жүйрік»

Табыс критерийлері:

  1. Сапқа тұрғызу.
  2. Саптық жаттығулар.
  3. Жәй жүгіру.
  4. Жүру жаттығулар.

Оқушылар шеңберде жиналып, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді

Жаңа тақырыпқа арналған таныстырылым тамашалау

Жүру түрлері

САБАҚ: дене-шынықтыру:

1. Білу. «Тендер» әдісі бойынша 2 топқа тапсырмалар орындату.

Жүгіру жаттығулары:

  1. Қолды екі жаққа соза жүріп алға, артқа

айналдыру.

  1. Қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен

жүру.

3. Қолды желкеге қойып, өкшемен жүру.

4. Жартылай отырып жүру.

5. Отырып жүру.

6. Қолды белге қойып, аяқты артқа тастап жүгіру.

7. Оң сол жақ бүйірмен жүгіру.

8. Тізені қатты көтеріп жүгіру.

9. Артпен (арқамен алға) жүгіру.

10. Шапшандата жүгіріп бірте-бірте жүріске ауысу.

11. Тыныс алуды қалпына келтіру.

ЖДЖ (ОРУ)

  1. Б. қ қол белде. Басты 4 рет оңға 4 рет солға айналдыру.
  2. Б. қ аяқ иық теңдігінде қолды екі жаққа ұстап 4 рет алға, 4 рет артқа айналдыру.
  3. Б. қ аяқ иық теңдігінде оң қолды жоғары көтеріп 1-2 артқа қарай жұлқу, 3-4 сол қолды жоғары көтеріп артқа қарай жұлқу.
  4. Б. қ дененің жамбас бөлімін 4 рет оңға, 4 рет солға айналдыру.
  5. Б. қ аяқ иық теңдігінде сол қол белде, оң қолды жоғары көтеріп 2 рет денені оңға иу, сол қолды жоғары көтеріп 2 рет денені солға иу.
  6. Б. қ аяқтың арасын алшақ ұстап 1-оң қолды сол аяқтың басына тигізу. 2 Бқ 3 сол қолды оң аяқтын басына тигізу 4Бқ.
  7. 7. Б. қ аяқтың арасын сәл ашып тұрамыз,
  8. 1 қолды алға созып отырамыз 2 Бқ.

2. Түсіну » Ондық нысана» әдісі арқылы. жаңа тақырыпты түсіндіру.

Ойыншының қозғалыста допты алып жүру-баскетбол ойынындағы негізгі тәсілдердің бірі. Допты бір қолымен алып жүру допты кідіртпей еденге соғып отыру арқылы орындалады. Буыннан ашылған саусақтар арқылы допты төмен итеріп алып жүреді, итеріс күші шынатақтың бүгіліп жазылуына байланысты болады. Допты алып жүруде ойыншы аяғын сәл бүгіп қозғалады, жан-жағында болып жатқан жағдайды бақылау үшін денені тік ұстайды. Қозғалыс жылдамдығы допты едеенге бағыттау және допты қайтадан қабылдап алғандағы биіктікке байланысты болады.

3. Қолдану . «Өзіңізді тексеріңіз» әдісі арқылы оқушыларды сапқа тұрғызып командаға бөліп кезекпен допты алып жүруді орындату. Допты алып жүруді жақсы орындаған оқушыны қайталатып алып жүргізіп көрсету.

Ара - қашықтығы 2 метрден қойылған кеглилердін арасымен допты кезекпен алып жүру.

2 топтың оқушыларына баскетбол ойын ережесін түсіндіре, ойнату.

Сергіту сәт: « Қаражорға» биі .

5. Талдау. »Кластер» әдісі.

Баскетбол. Допты алып жүру туралы 2 топқа постер

5. Жинақтау . БББ кестесі

:
:
:
Мектеп: «Еңбек» жалпы орта мектебі: Білем
Білдім
Білгім келеді

Дене жаттығуларын

орындайды

Қолды, кеудені тік ұстау

Қоды алға тік ұстау

Қолды тізеге қойып жүру

Тізені бүкпеу

Ара-қашықтық сақтау

Тізені қатты көтеру

Ара-қашықтық сақтау

Жылдам жүгіру

Қолды екі жаққа бүйірден жоғары көтере тыныс алу

Жаттығуларды дұрыс орындау

Қол белде тепе теңдікті сақтап жаттығу орындау.

Қолды түзу ұстау

Оң және солға қарай айналдыру.

Арқаны түзу ұстау

Қолдың ұшын аяқ ұшына жеткізу

Баскетбол добы

Баскетбол добы

АКТ видео ролик

Постер

А х 4 парақшалары

САБАҚ: дене-шынықтыру:
Мектеп: «Еңбек» жалпы орта мектебі:

Ұқсас жұмыстар
Залдың ортасынан оңға солға
Екі қатардан екі шеңбер құру қиғаштап қарсы бағытта жыланша жүру
Баскетбол Допты алып жүру, допты екі қолмен кеудеден беру және қағып алу
Волейбол допты екі қолымен астынаң, үстінен қабылдау әдістері
Жаттығуларды орындаумен үйлесімділіктегі жүріс
Аяқты қозғалтпай
Арқанға үш түрлі әдіспен өрмелеуді қорытындылау
Акробатикалық жаттығулар
Саппен жүру, жүгіру арқылы орындалатын жаттығулар
Артпен жүгіру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz