Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Дәреженің көрсеткіші

Суймухамедов Тойгали
<<Сам орта мектебі>> КММ математика пәні мұғалімі.
Дәреже. Дәреженің негізі. Дәреженің көрсеткіші.

Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушыларға дәреже туралы түсінік беру,санның дәрежесін көбейту амалы аркылы есептей білуге үйрету.
Дамытушылық: оқушылардың математикалық ойлау қабілетін дамыту және пәнге қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік: алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа тақырыпты қалптастыру
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, қызығу-шылығын ояту
Сабақтың көрнекілігі:кеспе қағаздар, интерактив тақта
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі сәлемдесу, сыныпты түгендеу, сабаққа ынталандыру, топқа бөлу

І топ: ОНДЫҚТАР, ІІ топ: ЖҮЗДІКТЕР, ІІІ топ: МЫҢДЫҚТАР

Үй жұмысын тексеру - қайталау сұрақтары
1.Қандай сандарды жұп сандар деп атайды?
2. Қандай сандарды тақ сандар деп атайды?
3. Қандай сандар 2-ге бөлінеді?
4. Қандай сандар 5-ке бөлінеді?
5. Қандай сандар 10-ға бөлінеді?
6. Қандай натурал сандар 3-ке бөлінеді?
7. Қандай натурал сандар 9-ға бөлінеді?
8. Жай сандар деп қандай сандарды айтады?
9. Құрама сандар деп қандай сандарды айтады?
10. 5::5 көбейтіндісінің мәні қандай сандарға бөлінеді?
11. 3::3::3 көбейтіндісінің мәні кандай сандарға бөлінеді?
Жаңа сабақ
Бірнеше бірдей көбейткіштердің көбейтіндісін <<дәреже>> деп аталатын өрнек түрінде жазуға болады.
Мысалы, 5 :: 5 :: 5 :: 5 көбейтінді
Жазылуы: 54
Оқылуы: 5-тің төртінші дәрежесі.
Дәреженің мәнін табу көбейту амалы арқылы орындалады.
54 =5 :: 5 :: 5 :: 5 = 625
54= 625
Мұндағы 5 - дәреже негізі,
4 - дәреже көрсеткіші,
625 - дәреженің мәні.
Санның 2-ші дәрежесін сол санның квадраты деп атайды.
Мысалы, 72=49
Оқылуы: 7-нің квадраты 49-ға тең.
Санның 3-ші дәрежесін сол санның кубы деп атайды.
Мысалы, 63=216
Оқылуы: 6-ның кубы 216-ға тең
10,100,100,10000,.....
Мысалы, 10=101
100=10::10=102
1000= 10::10 ::10=103
10000= 10::10 :: 10::10= 104
Мысалдар:
252: 62=252:6::6=252:36=7
(23-12)2=112=11::11=121
7 :: a :: 8 :: a = 7 :: 8a2 = 56a2
289 - есеп (ауызша)
Өрнектерді оқып, дәреженің негізін және дәреже көрсеткішін атаңдар:
72; 113; 104; 256; 1002;
290, 291 - ЕСЕПТЕР тақтада орындалатын есептер
Сергіту сәті.
Топтық тапсырмалар:
ОНДЫҚТАР 292-нші есеп
ЖҮЗДІКТЕР 293-нші есеп
МЫҢДЫҚТАР 294-нші есеп
"Математикалық лото" ойыны

23
8

32
102
53


БЕКІТУ СҰРАҚТАРЫ
1.Бірдей көбейткіштердің көбейтіндісін қандай өрнек түрінде жазуға болады?
2.Дәреже неғізі деғен не?
3.Дәреже көрсеткіші деген не?
4.102 ; 103 өрнектері қалай оқылады?
Қорытындылау
Үйге тапсырма: №293, №301
Бағалау

Маңғыстау облысы,
Бейнеу ауданы

Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды бағалау. Сабақ барысы
Дәреже, нақты көрсеткіштік дәреже, дәреженің қасиеттері, дәрежелеу, дәрежелеу нәтижесі
Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері
Денгейлеп-саралап оқыту технологиясы
Бірмүшелер және көпмүшелер
Санның логарифмі жайлы ақпарат
Дәрежені дәрежелеудің формуласын табыңдар
Бөлшек рационал өрнектер
Рационал бөлшектерді дәрежеге шығару
Санның логарифмі
Пәндер