Дәреженің көрсеткіші

Суймухамедов Тойгали
<<Сам орта мектебі>> КММ математика пәні мұғалімі.
Дәреже. Дәреженің негізі. Дәреженің көрсеткіші.

Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушыларға дәреже туралы түсінік беру,санның дәрежесін көбейту амалы аркылы есептей білуге үйрету.
Дамытушылық: оқушылардың математикалық ойлау қабілетін дамыту және пәнге қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік: алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа тақырыпты қалптастыру
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, қызығу-шылығын ояту
Сабақтың көрнекілігі:кеспе қағаздар, интерактив тақта
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі сәлемдесу, сыныпты түгендеу, сабаққа ынталандыру, топқа бөлу

І топ: ОНДЫҚТАР, ІІ топ: ЖҮЗДІКТЕР, ІІІ топ: МЫҢДЫҚТАР

Үй жұмысын тексеру - қайталау сұрақтары
1.Қандай сандарды жұп сандар деп атайды?
2. Қандай сандарды тақ сандар деп атайды?
3. Қандай сандар 2-ге бөлінеді?
4. Қандай сандар 5-ке бөлінеді?
5. Қандай сандар 10-ға бөлінеді?
6. Қандай натурал сандар 3-ке бөлінеді?
7. Қандай натурал сандар 9-ға бөлінеді?
8. Жай сандар деп қандай сандарды айтады?
9. Құрама сандар деп қандай сандарды айтады?
10. 5::5 көбейтіндісінің мәні қандай сандарға бөлінеді?
11. 3::3::3 көбейтіндісінің мәні кандай сандарға бөлінеді?
Жаңа сабақ
Бірнеше бірдей көбейткіштердің көбейтіндісін <<дәреже>> деп аталатын өрнек түрінде жазуға болады.
Мысалы, 5 :: 5 :: 5 :: 5 көбейтінді
Жазылуы: 54
Оқылуы: 5-тің төртінші дәрежесі.
Дәреженің мәнін табу көбейту амалы арқылы орындалады.
54 =5 :: 5 :: 5 :: 5 = 625
54= 625
Мұндағы 5 - дәреже негізі,
4 - дәреже көрсеткіші,
625 - дәреженің мәні.
Санның 2-ші дәрежесін сол санның квадраты деп атайды.
Мысалы, 72=49
Оқылуы: 7-нің квадраты 49-ға тең.
Санның 3-ші дәрежесін сол санның кубы деп атайды.
Мысалы, 63=216
Оқылуы: 6-ның кубы 216-ға тең
10,100,100,10000,.....
Мысалы, 10=101
100=10::10=102
1000= 10::10 ::10=103
10000= 10::10 :: 10::10= 104
Мысалдар:
252: 62=252:6::6=252:36=7
(23-12)2=112=11::11=121
7 :: a :: 8 :: a = 7 :: 8a2 = 56a2
289 - есеп (ауызша)
Өрнектерді оқып, дәреженің негізін және дәреже көрсеткішін атаңдар:
72; 113; 104; 256; 1002;
290, 291 - ЕСЕПТЕР тақтада орындалатын есептер
Сергіту сәті.
Топтық тапсырмалар:
ОНДЫҚТАР 292-нші есеп
ЖҮЗДІКТЕР 293-нші есеп
МЫҢДЫҚТАР 294-нші есеп
"Математикалық лото" ойыны

23
8

32
102
53


БЕКІТУ СҰРАҚТАРЫ
1.Бірдей көбейткіштердің көбейтіндісін қандай өрнек түрінде жазуға болады?
2.Дәреже неғізі деғен не?
3.Дәреже көрсеткіші деген не?
4.102 ; 103 өрнектері қалай оқылады?
Қорытындылау
Үйге тапсырма: №293, №301
Бағалау

Маңғыстау облысы,
Бейнеу ауданы

Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды бағалау. Сабақ барысы
Дәреже, нақты көрсеткіштік дәреже, дәреженің қасиеттері, дәрежелеу, дәрежелеу нәтижесі
Натурал көрсеткішті дәреже және оның қасиеттері
Денгейлеп-саралап оқыту технологиясы
Бірмүшелер және көпмүшелер
Санның логарифмі жайлы ақпарат
Дәрежені дәрежелеудің формуласын табыңдар
Бөлшек рационал өрнектер
Рационал бөлшектерді дәрежеге шығару
Санның логарифмі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz