Дәреженің көрсеткіші

Суймухамедов Тойгали
«Сам орта мектебі» КММ математика пәні мұғалімі.
Дәреже. Дәреженің негізі. Дәреженің көрсеткіші.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік:
оқушыларға дәреже туралы түсінік беру, санның дәрежесін көбейту амалы аркылы есептей білуге үйрету.
Дамытушылық:
оқушылардың математикалық ойлау қабілетін дамыту және пәнге қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік
: алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі
: жаңа тақырыпты қалптастыру
Сабақтың әдісі
: түсіндіру, сұрақ - жауап, қызығу-шылығын ояту
Сабақтың көрнекілігі
:кеспе қағаздар, интерактив тақта
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі
сәлемдесу, сыныпты түгендеу, сабаққа ынталандыру, топқа бөлу
І топ: ОНДЫҚТАР, ІІ топ: ЖҮЗДІКТЕР, ІІІ топ: МЫҢДЫҚТАР
Үй жұмысын тексеру - қайталау сұрақтары
1. Қандай сандарды жұп сандар деп атайды?
2. Қандай сандарды тақ сандар деп атайды?
3. Қандай сандар 2-ге бөлінеді?
4. Қандай сандар 5-ке бөлінеді?
5. Қандай сандар 10-ға бөлінеді?
6. Қандай натурал сандар 3-ке бөлінеді?
7. Қандай натурал сандар 9-ға бөлінеді?
8. Жай сандар деп қандай сандарды айтады?
9. Құрама сандар деп қандай сандарды айтады?
10. 5•5 көбейтіндісінің мәні қандай сандарға бөлінеді?
11. 3•3•3 көбейтіндісінің мәні кандай сандарға бөлінеді?
Жаңа сабақ
Бірнеше бірдей көбейткіштердің көбейтіндісін «дәреже» деп аталатын өрнек түрінде жазуға болады.
Мысалы, 5 • 5 • 5 • 5 көбейтінді
Жазылуы:
Оқылуы: 5-тің төртінші дәрежесі.
Дәреженің мәнін табу көбейту амалы арқылы орындалады.
=5 • 5 • 5 • 5 = 625
= 625
Мұндағы 5 - дәреже негізі,
4 - дәреже көрсеткіші,
625 - дәреженің мәні.
Санның 2-ші дәрежесін сол санның квадраты деп атайды.
Мысалы,
Оқылуы: 7-нің квадраты 49-ға тең.
Санның 3-ші дәрежесін сол санның кубы деп атайды.
Мысалы,
Оқылуы: 6-ның кубы 216-ға тең
10, 100, 100, 1, . . .
Мысалы, 10=
100=
1000=
1=
Мысалдар:
252:
(23-12 =
7 • a • 8 • a = 7 • 8 = 56
289 - есеп (ауызша)
Өрнектерді оқып, дәреженің негізін және дәреже көрсеткішін атаңдар:
; ; ; ; ;
290, 291 - ЕСЕПТЕР тақтада орындалатын есептер
Сергіту сәті.
Топтық тапсырмалар:
ОНДЫҚТАР
292-нші есеп
ЖҮЗДІКТЕР
293-нші есеп
МЫҢДЫҚТАР
294-нші есеп
"Математикалық лото" ойыны
БЕКІТУ СҰРАҚТАРЫ
1. Бірдей көбейткіштердің көбейтіндісін қандай өрнек түрінде жазуға болады?
2. Дәреже неғізі деғен не?
3. Дәреже көрсеткіші деген не?
4. 10 2 ; 10 3 өрнектері қалай оқылады?
Қорытындылау
Үйге тапсырма: №293, №301
Бағалау
Маңғыстау облысы,
Бейнеу ауданы
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz